Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko pair vielä linjoilla, jos ei niin myöhemmin tänään? Entä miten naur1s onnistuuko tänään 17-22 välillä?

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Onko pair vielä linjoilla, jos ei niin myöhemmin tänään? Entä miten naur1s onnistuuko tänään 17-22 välillä?

Enköhän mä tuolla aikavälillä jossin vaiheessa pääse. Mutta vielä ei pysty ku en oo syöny mitään, näkee kaiken kahtena...

Enköhän mä tuolla aikavälillä jossin vaiheessa pääse. Mutta vielä ei pysty ku en oo syöny mitään, näkee kaiken kahtena...

joo huutele täällä foorumilla ku pelataan, osaan tulla pleikalle sitte.

washington - buffalo katkes itäisessä ekassa erässä 1-0 tilanteessa. Oikea tulos 6-2 capseille.

p.s. Onpa muuten parissa pelissä ollu vaikiaa maalinteko! sabresia ja devilsiä vastaan 1-0 - tappiot täysin munattomien esitysten jälkeen. Kaikki kunnia kuitenki kaverille, se voittaa joka tekee enemmän maaleja. Tää koutsi pelaa vielä viimeset pelit pairia vastaan, ja keskittyy sitte ens kauteen. Ei taida em. tappioiden takia pisteet pleijareihin riittää, prkl!

washington - buffalo katkes itäisessä ekassa erässä 1-0 tilanteessa. Oikea tulos 6-2 capseille.

Ea merkkasi pelin mulle (buffalo) 3-0.

V***U mitä p***aa tää liiga on ollu mun osaltani! Hutissa samanaikaisesti 14 ottelun voittoputkessa ja liigassa suunnilleen päinvastoin. No taitaa hutti olla sitte täynnä amatöörejä, hirveesti en siellä ole valikoinut vastustajia vaan pelannu kaikkia vastaan.

No ens kaudella sitte toivottavasti jonkun mielekkäämmän jengin peräsimeen, niin syttyis vähän paremmin.

Ea merkkasi pelin mulle (buffalo) 3-0.

V***U mitä p***aa tää liiga on ollu mun osaltani! Hutissa samanaikaisesti 14 ottelun voittoputkessa ja liigassa suunnilleen päinvastoin. No taitaa hutti olla sitte täynnä amatöörejä, hirveesti en siellä ole valikoinut vastustajia vaan pelannu kaikkia vastaan.

No ens kaudella sitte toivottavasti jonkun mielekkäämmän jengin peräsimeen, niin syttyis vähän paremmin.

Tämä keskeytys merkattu ylös!

p.s. Onpa muuten parissa pelissä ollu vaikiaa maalinteko! sabresia ja devilsiä vastaan 1-0 - tappiot täysin munattomien esitysten jälkeen. Kaikki kunnia kuitenki kaverille, se voittaa joka tekee enemmän maaleja. Tää koutsi pelaa vielä viimeset pelit pairia vastaan, ja keskittyy sitte ens kauteen. Ei taida em. tappioiden takia pisteet pleijareihin riittää, prkl!

Edelleen olen sitä mieltä että taitaa nuo siun pisteet riittää, jos ei nuo eräät vähemmän pelejä pelanneet saa jonkinlaista suonenvetoa ja voittoputkea päälle. Itsehän olen ulkona ja nimiä mainitsematta luulisin että siun takana on 3 muutakin pelaajaa ja olet sijalla 8 runkosarjan päättyessä. ;)

Kerkeiskö nuoriveri tänää pelaamaa noi meidän pelit(tuun linjoille n23.00) niin vois yleisen hatutuksen jatkeeks ottaa pari kunnon nöyryytystä niin menee nekin samaa konkurssii ;)

Kahtotaan, voin ainakin yrittää..

Mut tuu sit kun kerkeet onlineen niin katotaan tilanne.. Jos en viel oo niin odottele ny sit ees hetki ennen poistumista :)

Enää jäljellä Marley_FIN (2x), ei vielä koskaan ollut samaan aikaan online, että ilmota vaikka tänne koska sopii niin saan runkosarjan purkkiin.

mä rupeen pelailee BF3:sta mut tanssaamaan voi hakea niin vaihdan peliä. Eli jos hainevä keitto maistuu niin pyyntöä

Onkos Sammugista nytten pelaamaan kun meinailit että torstai iltasella aikaisintaan?

rangers olisi pelivalmiudessa nyt!

nauris
sammug
bahraini
jamsku

joku nyt ottaa mylläkkää?!

Jani1986, Sammug_84, HarmaaHylje..

Täälä oltais onlinessa.. Jamskunkaa illemmalla treffit mut nyt ois aikaa pelata jos herrat kerkeävät..

Voisko sanoo taas, että Youngbloodia vastaan pelatun matsin jälkeen on vähän hyväksikäytetty olo...taas :o
Tuo 16-0 tappio oli kyllä pahin tappio Bostonille tällä kaudelle, vaikka aikalailla on turpiin tullu muiltaki. Meinasin Youngille sanoo ekan erän jälkeen, että josko ois riittäny, kun lukemat oli vaan 8-0. :D

Voisko sanoo taas, että Youngbloodia vastaan pelatun matsin jälkeen on vähän hyväksikäytetty olo...taas :o
Tuo 16-0 tappio oli kyllä pahin tappio Bostonille tällä kaudelle, vaikka aikalailla on turpiin tullu muiltaki. Meinasin Youngille sanoo ekan erän jälkeen, että josko ois riittäny, kun lukemat oli vaan 8-0. :D

Miun varmaan pitää pyytää anteeksi siulta, taisin saada youngin suuttumaan tuolla toisen liigan privakeskusteluissa... ;) eli jouduit koston (mikä oli tarkoitettu miulle) uhriksi. :eek:

Ylös Bottom