Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Younqbloo_d milloinkas pelaillaan?? :)

Sori, menikin weekendi sillain etten kotona ollut..

Millon sulle kävisi? Tänään oisin ite ready noin 20 -->




Sori et miksa ny lyön tän kautta viestiä mut yritän saada kaverin kiinni..

Stinger eli jamsku.. Koska ehtisit ottaa tossa verkkoliigassa matsin pois? Mulla sua vastaan vaan jäljellä mutta en sulta ole vastauksia pelikutsuihin saanut..

Eli jos voisit ilmotella!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

PLEIJARIKATSAUS!

Matsit näemmä edenneet sekä idässä että lännessä mukavasti. Molemmissa enää yhdet parit (Sammug-HurjaHank ja Youngblood-Julbero) pelaamatta. Deadline näille tosiaan Torstaina klo 24, mutta viime tippaan ei kannata jättää. Konferenssien välieriä voidaan alkaa pelaamaan heti kun välieräparit voidaan muodostaa.

Idässä parit muodostuvat seuraavasti:

azllu - Slubailija/HurjaHank

Pair4You - Sammug/Sluibailija

eli riippuu vielä tuosta jäljellä olevasta parista jatkoparit.


Lännessä parit muodostuvat seuraavasti:

Miksa - Vilbertto/Julberoo

Youngi/Vilbertto - Bahrain

Eli tässäkin konferenssissa vasta tuo viimeinen pari ratkaisee jatko-ohjelman.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Youngbloo__d - JulBer000 meni tilantessa 2-0 yötauolle.. Tänään pitäis jatkaa..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

YOungi jatkoon.. selkeästi parempi jengi jatkoon..
Maalivahdit eivät selviytyneet kunnial räpiköinnistä.. hiller 66,7% ja deslaures 50% koppailivat kiekkoja..

Veikkaan ettei youngille löydy pysäyttäjää..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

YOungi jatkoon.. selkeästi parempi jengi jatkoon..
Maalivahdit eivät selviytyneet kunnial räpiköinnistä.. hiller 66,7% ja deslaures 50% koppailivat kiekkoja..

Veikkaan ettei youngille löydy pysäyttäjää..

Ok, onnea youngille välieräpaikasta :). Kyllähän se lienee kaikilla tiedossa että maailman 7:s ihme tarvitaan jos youngin joku pudottaa...

--> lännen välierissä kohtaavat siis :

Youngblood - bahrain ja Miksa - VilberttoCarlos. Peliaikoja voi alkaa sopimaan vaikka heti!

Chicagon ja Vancouverin välieräsarja alkanee jo tänään myöhäisillassa ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Youngi milloin sulla ois aikaa pelata, laitas jotain aikoja. Mulle käy joka päivä tällä viikolla.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Jooh 3-0 jatkoon mentiin..

Pakko ny antaa palautetta, kun jotenkin muistan et Julber000:lle sanottu ennenkin tästä samasta asiasta..

Eli on sitten vähän Perseestä pelata kaverinkaa, et JOKAISESSA pelissä kun menin kahen-kolmen maalin johtoon niin Julber000 vaan hölmöili veskarilla ja anto mun vaan tehä maaleja.. Ymmärrän viel Jotenkin sen, et se meni sitten aina läpiajossa maaliin, mutta tarviiko kiekkoo lähtee veskarilla hakeen kulmasta niin et saan tyhjiin pistään..

Et tollanen perseily on ihan perseestä ja tapahtu siis JOKAISESSA pelissä kun peli vähänkin repsahti..

Et ihan turha laittaa kassarien torjuntaprosentteja jos ite hölmöilee..





Youngi milloin sulla ois aikaa pelata, laitas jotain aikoja. Mulle käy joka päivä tällä viikolla.


Tota noin.. Huomena käy 16.30-17.30 eli yhet pelit siinä tai sitten 20-->

Torstaina olen Stadikalla kattomassa Suomi - Venäjä, joten sillon ei toimi.. Et sitten perjantai-iltana..?
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

***** YOUNGI,..
kerran yritin hakee kiekkoo kulmasta veskalla(= pelaajilla voimat punasella sulla yv menos.. pakko oli jtn kokeilla..
Tai sitten olisin voinut antaa sun tehdä vapaasti maalin kun ei noilla punaisilla voimilla pysty pahemmin estellä maalia..
Pakko oli jtn kokeilla..

JA mites muka perseilin joka pelis? =D
Sait momentumin teit 4-5 maalii putkeen? pelit tais ratketa aina siihen?

Että turha puhua paskaa youngi..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Täh..

Pystytkö tosiaan Väittää ettei muka joka pelissä käynyt niin, että kun menin 4-1 johtoon niin olit sen jälkeen KOKO ajan maalissa kun tulin siniviivan yli..

Että en kyllä tässä mitään paskaa jauha =)

Mut en ala tästä taisteleen, halusin vaan mainita asiasta.. Et mukavempi olisi pelata ja enemmän arvostaisin, jos pelattais kunnolla pelit loppuun asti.. Varsinkin jos kaveri alkaa valittaan veskarien torjuntaprosenteista =)


EDIT. Ja mitä mää siitä saan, jos tulisin tänne ihan valehteleen.. Ei oo tapana =)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Paska puhetta *****.. ota silmä käteen youngi..
Ja voisin kirjoitella tänne siitä sun aikataulusta tänäänki oli niin ***** kiire pelata peli poies alta?(= normaalisti olisin ollut iltavuorossa mut nyt oli talviloma niin onneks saatiin hoidettua tää pois alta..)
Sit seuraavalla kerralla voisit ilmoitella jos kerta viikonloppuna pelailut käy,mut jätkästä ei mitään kuulu.
Turhaan venailin sua viikonloppuna.

katsotaan jos seuraavalla kaudella olisi enemmän saumoja sua vastaan.
Kun detroit laitettu uudesta päivityksessä liigan kovimmaks(=mitä se ei todellakaan oo todellisuudes? Howardin overall vois olla 82 =D)
Detroit kaatuu taas tänä vuonna maalivahtipeliin.


Toisessa liigassa menee losilla lujaa 9-4-1 :)

Ja young kyllä mä pystyisin toisessa pelissä sua jopa haastaa mutta tolpat ja howardi oli tukena.

Oon saanut maailmanlistan 7 kaadettua kertaalleen joten eiköhän munkilla säkin joskus kaadu.. :D
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Hänkki pääsen kybäks plösölle.Hittoku ei aikataulut natsaa ja joudutaa sarja runnoo väkisin tänää.Mut liiga o luotu ja laitan siel kutsun heti sitte.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Paska puhetta *****.. ota silmä käteen youngi..
Ja voisin kirjoitella tänne siitä sun aikataulusta tänäänki oli niin ***** kiire pelata peli poies alta?(= normaalisti olisin ollut iltavuorossa mut nyt oli talviloma niin onneks saatiin hoidettua tää pois alta..)
Sit seuraavalla kerralla voisit ilmoitella jos kerta viikonloppuna pelailut käy,mut jätkästä ei mitään kuulu.
Turhaan venailin sua viikonloppuna.

katsotaan jos seuraavalla kaudella olisi enemmän saumoja sua vastaan.
Kun detroit laitettu uudesta päivityksessä liigan kovimmaks(=mitä se ei todellakaan oo todellisuudes? Howardin overall vois olla 82 =D)
Detroit kaatuu taas tänä vuonna maalivahtipeliin.


Toisessa liigassa menee losilla lujaa 9-4-1 :)

Ja young kyllä mä pystyisin toisessa pelissä sua jopa haastaa mutta tolpat ja howardi oli tukena.

Oon saanut maailmanlistan 7 kaadettua kertaalleen joten eiköhän munkilla säkin joskus kaadu.. :D


Ehdotin eilen, että käykö tänään 16 vai 20 eteenpäin.. Ja valitsit klo 16 niin mitä siitä ny kiireestä jauhaa kerta annoin sun ajan valita.. Ja sarja oli mulle katkolla niin siksi ehdotin, että otetaanko neljältä peli niin nähään jatkuuko sarja vai ei.. Muuten en ois sitä ehdottanut edes..

NHL mestaruutta aina vaikee ennustaa kun runkosarja nyt ei kerro mitään.. Mut oon aina itekin ollu Howardia vastaan mut yllättävän hyvin se on tänä vuonna pelannu.. Tilastotkin sen jo kertoo..

Niin pystyitkin haastamaan, en ole missään vaiheessa väittänytkään ettet olis ollut lähellä voittoa.. Sun ongelma on vaan se, että olet liian ennalta arvattavissa.. Aina sinisen jälkeen yks ja ainoo liike.. Ja tämä ei ollut kettuilu vaan ihan vaan kommentti..

Vähän ku parannat niin varmasti voit kaataa mut, kuka tahansa voi..

Et mun puolesta ei tarvi meidän sarjaa enempää jauhaa.. Sori jos toin vähän liian voimakkaasti mietteeni esille.. Harmitti vaan kun pelit oli tiukkoja ja hyviä aina alussa mutta lopussa meni läskiksi..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Jooh 3-0 jatkoon mentiin..

Pakko ny antaa palautetta, kun jotenkin muistan et Julber000:lle sanottu ennenkin tästä samasta asiasta..

Eli on sitten vähän Perseestä pelata kaverinkaa, et JOKAISESSA pelissä kun menin kahen-kolmen maalin johtoon niin Julber000 vaan hölmöili veskarilla ja anto mun vaan tehä maaleja.. Ymmärrän viel Jotenkin sen, et se meni sitten aina läpiajossa maaliin, mutta tarviiko kiekkoo lähtee veskarilla hakeen kulmasta niin et saan tyhjiin pistään..

Et tollanen perseily on ihan perseestä ja tapahtu siis JOKAISESSA pelissä kun peli vähänkin repsahti..

Et ihan turha laittaa kassarien torjuntaprosentteja jos ite hölmöilee..

***** YOUNGI,..
kerran yritin hakee kiekkoo kulmasta veskalla(= pelaajilla voimat punasella sulla yv menos.. pakko oli jtn kokeilla..
Tai sitten olisin voinut antaa sun tehdä vapaasti maalin kun ei noilla punaisilla voimilla pysty pahemmin estellä maalia..
Pakko oli jtn kokeilla..

JA mites muka perseilin joka pelis? =D
Sait momentumin teit 4-5 maalii putkeen? pelit tais ratketa aina siihen?

Että turha puhua paskaa youngi..

Täh..

Pystytkö tosiaan Väittää ettei muka joka pelissä käynyt niin, että kun menin 4-1 johtoon niin olit sen jälkeen KOKO ajan maalissa kun tulin siniviivan yli..

Että en kyllä tässä mitään paskaa jauha =)

Mut en ala tästä taisteleen, halusin vaan mainita asiasta.. Et mukavempi olisi pelata ja enemmän arvostaisin, jos pelattais kunnolla pelit loppuun asti.. Varsinkin jos kaveri alkaa valittaan veskarien torjuntaprosenteista =)


EDIT. Ja mitä mää siitä saan, jos tulisin tänne ihan valehteleen.. Ei oo tapana =)

Paska puhetta *****.. ota silmä käteen youngi..
Ja voisin kirjoitella tänne siitä sun aikataulusta tänäänki oli niin ***** kiire pelata peli poies alta?(= normaalisti olisin ollut iltavuorossa mut nyt oli talviloma niin onneks saatiin hoidettua tää pois alta..)
Sit seuraavalla kerralla voisit ilmoitella jos kerta viikonloppuna pelailut käy,mut jätkästä ei mitään kuulu.
Turhaan venailin sua viikonloppuna.

katsotaan jos seuraavalla kaudella olisi enemmän saumoja sua vastaan.
Kun detroit laitettu uudesta päivityksessä liigan kovimmaks(=mitä se ei todellakaan oo todellisuudes? Howardin overall vois olla 82 =D)
Detroit kaatuu taas tänä vuonna maalivahtipeliin.


Toisessa liigassa menee losilla lujaa 9-4-1 :)

Ja young kyllä mä pystyisin toisessa pelissä sua jopa haastaa mutta tolpat ja howardi oli tukena.

Oon saanut maailmanlistan 7 kaadettua kertaalleen joten eiköhän munkilla säkin joskus kaadu.. :D

Ehdotin eilen, että käykö tänään 16 vai 20 eteenpäin.. Ja valitsit klo 16 niin mitä siitä ny kiireestä jauhaa kerta annoin sun ajan valita.. Ja sarja oli mulle katkolla niin siksi ehdotin, että otetaanko neljältä peli niin nähään jatkuuko sarja vai ei.. Muuten en ois sitä ehdottanut edes..

NHL mestaruutta aina vaikee ennustaa kun runkosarja nyt ei kerro mitään.. Mut oon aina itekin ollu Howardia vastaan mut yllättävän hyvin se on tänä vuonna pelannu.. Tilastotkin sen jo kertoo..

Niin pystyitkin haastamaan, en ole missään vaiheessa väittänytkään ettet olis ollut lähellä voittoa.. Sun ongelma on vaan se, että olet liian ennalta arvattavissa.. Aina sinisen jälkeen yks ja ainoo liike.. Ja tämä ei ollut kettuilu vaan ihan vaan kommentti..

Vähän ku parannat niin varmasti voit kaataa mut, kuka tahansa voi..

Et mun puolesta ei tarvi meidän sarjaa enempää jauhaa.. Sori jos toin vähän liian voimakkaasti mietteeni esille.. Harmitti vaan kun pelit oli tiukkoja ja hyviä aina alussa mutta lopussa meni läskiksi..

Jaahas että tälläistä :(... Palaan asiaan viimeistään huomenna kunhan jury ekana kokoontuu...

Vilbertto, nyt olisin Online!! Pistetääs välierät tulille:cool:?

e. Missäs vilbertto luuraa kun tällit oli sovittuna ja liigakutsukin jo laitettu :confused:
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Sen voin kommentoida ei mua mikään muu ärsytä kuin se,että muka laitoin läskiks kun ei näin käynyt.. :mad:

vs peleissä tuli tänään selkään vissiinki 6 kertaa.. :)

Taso joka 2 viikkoa sitten löytyi on taas katoamassa jonnekki..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

Florida tiputti Carolinan vitsin pitkälle kesälomalle voitoin 3-1. Kiitos sammu-sedälle hyvistä matseista, se oli se kolmannen matsi rankkuskaba mikä ratkas tän sarjan voittajan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom