Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tai kandee siirtyä boxille koska siellä joukkuepelin merkitys senkun on korostunut. Näin kaikkien tuttujen mielestä. En tämän enempää tästä väännä, mutta kaikki jotka ovat toivoneet EASHL:n siirtyvän realistisempaan suuntaan ovat niin tohkeissaan tällä hetkellä boxilla että tuskin töihin malttavat lähteä.

Ainoat jotka ovat valittaneet, foorumeilla tai OTP:ssä, yrittävät vieläkin pelata peliä kuin se olisi NHL12.

En aio ostaa boxia, ehkäpä välivuosi tai ei pelaile enää niin paljon. Ja niinkuin kirjoittelin aikaisemmin, niin fifakin on olemassa + muut pelit tietty. Hyvä jos homma toimii boxilla, ainakin alustavien tietojen mukaan ps3 versio on erilainen. Kuitenkin pidän tuosta änäristä, niin paljon että sääli jos peli on pilattu. No, mutta varmasti moni pitää tosta ranen paukuttelusta ja pelatkoot nämä raneukkelit sitten keskenään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En aio ostaa boxia, ehkäpä välivuosi tai ei pelaile enää niin paljon. Ja niinkuin kirjoittelin aikaisemmin, niin fifakin on olemassa + muut pelit tietty. Hyvä jos homma toimii boxilla, ainakin alustavien tietojen mukaan ps3 versio on erilainen. Kuitenkin pidän tuosta änäristä, niin paljon että sääli jos peli on pilattu. No, mutta varmasti moni pitää tosta ranen paukuttelusta ja pelatkoot nämä raneukkelit sitten keskenään.

Jep, harmi kyllä jos näin ovat menneet tekemään. Toivottavasti korjaavat pleikkahokin pelattavaan kuntoon.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos boksilla on peli erilainen niin kai se päivittyy samaan kaavaan pleikalle, tänä aamuna oli tullu uudet asetussarjat ja 1.01 päivitys et who knows joko ne päivitti... Parissa moments pelissä en huomannut ainakaan mitään erilaista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tämänkaltaista viestiä tulee aika useilta, hyviltä ja kokeneilta pelimiehiltä. Jotkut ovat varmasti ihan liekeissä tohon ranen paukuttamiseen, koska se nyt ei vaadi kauheasti mielikuvitusta tai taitoa. Mutta sellaiset jotka haluavat joukkuepeliä ja että pelisilmääkin vaaditaan, niin eivät jaksa kyllä innostua pelkkään raneiluun.

Jos pelaat omalla ukolla niin kuinka paljon pisteitä lämärissä? Jos on 60-75 niin ei onetimereiden silloin kuulukkaan oikeastaan upota.Kokeilin 1vs1 Stamkosin kanssa ja siellä meni 4/10 eli mun mielestä iha hyvällä prosentilla. Ja mitä noihin ranteiden paukuttamiseen tulee niin kerhossa ei kyllä niitä hirveästi ole näkynyt et yleisimmät maalit ovat melkeimpä kaikkea muuta kuin rannevetoja
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Parit drop-init takana ja ai, että maistuu hyvälle! Nyt siellä pitää pelata oikeata lätkää eikä kurvailla yksinään rannepaikalle.

Pelin kanssa tuskailijoille tiedoksi, tunereita julkaistaan (ainakin boxilla) melkon tiuhaan tahtiin. Onko kukaan huomannut mitä tässä viimeisimmässä on korjattu/muutettu?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Parit drop-init takana ja ai, että maistuu hyvälle! Nyt siellä pitää pelata oikeata lätkää eikä kurvailla yksinään rannepaikalle.

Pelin kanssa tuskailijoille tiedoksi, tunereita julkaistaan (ainakin boxilla) melkon tiuhaan tahtiin. Onko kukaan huomannut mitä tässä viimeisimmässä on korjattu/muutettu?

Joka kerta käynnistäessä herjaa uutta tuneria, ilmeisesti vasta tänään tullut kuitenkin ensimmäinen "oikea" tuneri. Siitä ei ole mitään foorumeilla vielä ilmoitettu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tai kandee siirtyä boxille koska siellä joukkuepelin merkitys senkun on korostunut. Näin kaikkien tuttujen mielestä. En tämän enempää tästä väännä, mutta kaikki jotka ovat toivoneet EASHL:n siirtyvän realistisempaan suuntaan ovat niin tohkeissaan tällä hetkellä boxilla että tuskin töihin malttavat lähteä.

Ainoat jotka ovat valittaneet, foorumeilla tai OTP:ssä, yrittävät vieläkin pelata peliä kuin se olisi NHL12.

Mikähän pleikkari versiossa on vikana? Kummallakin konsolilla vedetty päälle 20 matsia EASHL ja en kyllä ole eroja huomannut. Itse en vielä tohon rannarin viljelyyn ota sen enempää kantaa ennenkuin löytyy legendat pelaajilta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mikähän pleikkari versiossa on vikana? Kummallakin konsolilla vedetty päälle 20 matsia EASHL ja en kyllä ole eroja huomannut. Itse en vielä tohon rannarin viljelyyn ota sen enempää kantaa ennenkuin löytyy legendat pelaajilta.

Kysy Stepiltä, ei mulla ole kokemuksia tuosta joukkuepelin kuolemisesta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei kuule uppoo ps3 versiossa. Ihan oikeasti, jos se äx boksilla uppoo niin ihan kiva juttu. Olen kuitenkin senverran hyvä pelaaja, että väitän tietäväni mistä kirjoittelen. PS3 versiossa paras ratkaisu on ranne, koska one uppoaa senverran harvoin. Näin se on PS3 versiossa.
En kritisöi ja ymmärrän osittain pointtisi mutta älä kiitos aloita tätä keskustelua taas uudestaan. Mutta sen verran on pakko itsekkin osallistua että kyllä ne sieltä takatolpaltakin uppoaa jos vain on tarpeeksi hyvä paikka. Ainakin 3/5 menee sisään!
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mikä on Antti Oren (Espoon Blues) kokonaisuus? Ja vertailun vuoks parin muun veskan ovr kelpaisi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;nMmLyhqXi64]http://www.youtube.com/watch?v=nMmLyhqXi64&feature=g-u-u[/video]

Minustakin tuo on ongelma. Maalivahdit ovat liian hyviä onetimereissa. Kuten Johnny sanoi, onemaalit eivät ole maalivahdin vika, vaan puolustuksen. Nyt, kun syötönkatkoja ja pokea on helpotettu, pitikö maalivahdeistakin sitten tehdä tuollaisia kumiukkoja? Muuten olen pitänyt kaikista uudistuksista, mutta tässä menty liian pitkälle.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kohtalaisen huvittuneena olen lukenut Stepin viestejä siitä että PS3 versio muka eroaisi jotenkin Xboxin versiosta. Itse olen vasta pelaillut demoa pleikalla ja voin todeta että one timerit uppoo kovalla prosentilla jos kätisyys natsaa ja syöttökin tulee suoraan lapaan. Luulen että EA ei ala tekemään peleistään "kahta" eri versiota eri alustoille vaan pitävät pelit identtisinä toisiinsa. Näin minkäänlaisia eroja ei pitäisi syntyä. Ja jos Steppi olet tosiaan vain läminyt omalla Pro:llasi niitä one timereitä jollain 60-70 vetoarvoilla niin ei ole ihme että maaleja ei synny. Jos oikeassa elämässä koitat lämätä one timeriä niin huomaat asian erittäin vaikeaksi. Mielestäni one timer on vaikein mahdollinen laukaisutyyli lätkässä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei noi mitenkään mahdottomia kyllä ole, uudet veskat. Torjuvat hyvin xcreaset niin kuin pitääkin. Ei se takatolppa ole oikeassakaan hokissa mikään takuumaali.

Maaleja tulee entisen lailla kuitenkin peleissä mitä itse pelannut, jos variaatiota on tullut lisää sen tylsäksi käyneen läpiajotakakulman lisäksi, tai takakulmalle väkisinsyötetyn passin jälkeen niin hyvähän se vain on.

Täytyy antaa enemmän kuin pari päivää aikaa pelille jota on uudistettu rankalla kädellä. Kerhopeleissäkin ensimmäinen 10 matsia meni opetellessa uutta systeemiä, ja sen jälkeen alkoikin maaleja syntymään järkeviä määriä, 2-4 normimatsissa. Eli suht saman verran kuin edellisessäkin hokissa.
 
Minustakin tuo on ongelma. Maalivahdit ovat liian hyviä onetimereissa. Kuten Johnny sanoi, onemaalit eivät ole maalivahdin vika, vaan puolustuksen. Nyt, kun syötönkatkoja ja pokea on helpotettu, pitikö maalivahdeistakin sitten tehdä tuollaisia kumiukkoja? Muuten olen pitänyt kaikista uudistuksista, mutta tässä menty liian pitkälle.

Katsokaapa video, tätä olen yrittänyt tässä selittää. Pikkuisen voisi tosiaan tuota "Spiderman" mokke tasoa laskea, tässä kohtaa on homma mennyt övereiksi.

En jaksa jokaiselle erikseen kommentoida. Katsokaa tuo video, niin ymmärrätte yskän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En jaksa jokaiselle erikseen kommentoida. Katsokaa tuo video, niin ymmärrätte yskän.

Toi on kyllä totta että maalivahtien raajat on vähän liian yliluonnolliset. Onneksi slidereistä voi muuttaa maalivahtien torjuntataitoja jotta GM peleistä tulee mielekkäämpiä. Mutta se että PS3 ja Xbox versio eroaisi toisistaan on humoristinen väite. Myös se että "ainoastaan rannelaukaukset uppoo" on naurettava väite. Itse tein demossa niin monella eri tyylillä maaleja että tuskin mikään edellinen Änäri sarja on samanlaiseen monipuolisuuteen pystynyt.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onet ei uppoo juuri ollenkaan, kirjoittelin jo tästä aikaisemminkin. Minusta se on sääli, sillä syöttely tulee vähenemään olennaisesti kerhopeleissä ja vapaan ukon hakeminen. Joukkuepeli kärsii, nyt kannattaa leikata sisään ja vetää ranteella. On aivan sama mihin sen onesyötön pistät ja mihin sen vedät maalivahti torjuu maagisesti melkein kaikki.

Olen miettinyt, että on EA tehnyt homman niin, että maalivahti ennakoi itseasiassa ohjaimen liikkeestä tuon onen pois. On hieman huvittavaa kuinka maalivahti voi haistaa ja torjua vedon alhaalta, längeistä, ylhäältä ja vaikka vedät kiekon sinne mistä syöttö tulee, niin maagisesti tämä liukuva mokke jotenkin nappaa tämänkin :D

Ei jaksaisi samasta asiasta nipottaa, mutta kyllähän pelistä tulee aika tylsää jos pelkkää rannetta heitetään. Ihan hyvä ettei onet uppoa niin hyvin kuin aikaisemmassa, mutta tässä uudessa onea ei kannata edes yrittää. Koska ranne uppoaa niin paljon paremmalla prosentilla.

Siis nyt oikeesti jotain rajaa....Luuletko tosiaa että boksille ja ps3:lle tehtäs erilaiset versiot? ja toiseks alussa on laukausoverall joku 46 ni pitäskö sen uppookaa? Taitaa vaa kaveria vituttaa ku ei uppoo samalla tavalla ku NHL 12:ssa eli joka veto. Mielestäni TODELLA hyvä että tässäkin asiassa menty paljon eteenpäin, itse pääsee maistelemaan tätä peliä huomenna tai torstaina viimeistään:)

PS: Jos joku etsii EASHL - joukkueeseen hyökkääjänä viihtyvää aktiivista pelaajaa niin ottakaa yhteyttä YV:llä niin kerron lisää tietoja!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Toi on kyllä totta että maalivahtien raajat on vähän liian yliluonnolliset. Onneksi slidereistä voi muuttaa maalivahtien torjuntataitoja jotta GM peleistä tulee mielekkäämpiä. Mutta se että PS3 ja Xbox versio eroaisi toisistaan on humoristinen väite. Myös se että "ainoastaan rannelaukaukset uppoo" on naurettava väite. Itse tein demossa niin monella eri tyylillä maaleja että tuskin mikään edellinen Änäri sarja on samanlaiseen monipuolisuuteen pystynyt.

Eli et lue kommenteja kovin tarkkaan tai luetun ymmärtämisessä on vikaa. Olen moneen otteeseen kirjoittanut kuinka peli luonne muuttuu olennaisesti jos onet uppoaa noin harvoin. Mielestäni tämä tarkoittaa vain ja ainoastaan yhtä asiaa, vapaata miestä ei tarvitse hakea, syöttely vähenee, joukkuepelin tärkeys vähenee jne.

Tulemme varmasti näkemään sitten tämä koko karmeuden jos meno jatkuu tälläisenä, eikä muutoksia tehdä. Mutta on onneksi muitakin pelejä ja niiden pariin voi sitten siirtyä ja pelailee joskus tuota uutta jos huvittaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Torstaina pitäisi siis olla pelit perillä! Sormet syyhyten täällä odotellaan! Be A Gm mode tulee heti aloitettua, joukkueena varmaan Colorado Avalanche. Flamesiakin pitää kyllä kokeilla 2bc:n innoittamana! Ja tottakai Vancouverilla nyt eniten tulee pelattua!


Pikaisesti laskettuna 47 tunnissa pitäisi päästä pelailemaan!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Siis nyt oikeesti jotain rajaa....Luuletko tosiaa että boksille ja ps3:lle tehtäs erilaiset versiot? ja toiseks alussa on laukausoverall joku 46 ni pitäskö sen uppookaa? Taitaa vaa kaveria vituttaa ku ei uppoo samalla tavalla ku NHL 12:ssa eli joka veto. Mielestäni TODELLA hyvä että tässäkin asiassa menty paljon eteenpäin, itse pääsee maistelemaan tätä peliä huomenna tai torstaina viimeistään:)

PS: Jos joku etsii EASHL - joukkueeseen hyökkääjänä viihtyvää aktiivista pelaajaa niin ottakaa yhteyttä YV:llä niin kerron lisää tietoja!

Miksi et voi vaikka katsoa tuota videota. Okei minä jauhan pelkkää pask... vai jauhanko sittenkään ? Miettikääpä sitä. Tuntuu pikkuhiljaa tulevan aika monilta tuosta one pelleilystä samanlaista kommentia ja tulkintaa, sekä super/spiderman maalivahdeista.

En ole mikään ps3/x boksi asiantuntija tai pelikoodaaja, ei ole hevonvitun.. hajua onko pelit erilaisia eri konsoleilla. Itse olen pelanut ps3 versiota ja siitä havaintoja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Katsokaapa video, tätä olen yrittänyt tässä selittää. Pikkuisen voisi tosiaan tuota "Spiderman" mokke tasoa laskea, tässä kohtaa on homma mennyt övereiksi.

En jaksa jokaiselle erikseen kommentoida. Katsokaa tuo video, niin ymmärrätte yskän.

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta vanha vs. nykyinen taistossa vie kyllä tämä nykyinen voiton heittämällä.

Katsotaan kokonaisuutta: omat otp matsit mitä olen pelanneet ovat olleet enemmän joukkuepeliä kuin mitä NHL12 useimmiten oli. En tarkoita tässä nyt joukkuepelillä sitä, että jokainen maali pitää olla neljän poikkarin jälkeen takatolpalta tyhjiin, vaan että maaleja voi tehdä monella tapaa. Esim: pakeilla on tullut käytettyä kiekkoa todella paljon enemmän tässä versiossa, koska sieltä saattaa jopa sillointällöin tulla maali ja vaikka maalia ei tulisikaan niin mahdollinen irtokiekko ja siitä limppu verkkoon.

NHL13 on mielestäni mukava sekoitus oikeaa jääkiekkoa sekä arcade pelailua.
 
Ylös Bottom