Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Columbus periaatteessa saavutettavissa koko viikonlopun lukuunottamatta tätä iltaa 17-21 (sm-liigakierros+saunavuoro). Täällä vaan viestiä niin sovitaan aikaa. Muutama matsi jo sovittu/pelattu :)

Los Angeles Kings ja Ottawa jäljellä. Koska sopii matsit? :)

Nashville, Los Angeles, Islanders, Columbus, Carolina ja Pittsburgh Yvtä millon pelit sopii.

Vancouver valmiina pelaamaan tämän illan, huomenna varmaankin illalla ja maanantaina koko päivän 16-20 lukuunottamatta. Olen todennäköisesti pelaamassa fifaa kun olen online eli pistäkää viestiä niin vaihdan änärin puolelle.

Nashville, Los Angeles, Islanders, Columbus, Carolina ja Pittsburgh Yvtä millon pelit sopii.
Viestiin voi sitten vastatakin jos niitä pyydetään lähettämään Fifassa on pause nappi jos sitä offlinessa pelaa. Tosin en tiedä oliko siinä joku muu kuin sinä ite pelaamassa.

Vielä olisi LA ja Pittsburhg pelaamatta, minulle sopii huomenna n. Klo.16.00-19.00 aikana, en ole kokoaikaa välttämättä online, mutta jos sovitaan aika täällä etukäteen. Tiistaina ja keskiviikkona mahd. Iltamenoja joten niiden varaan en laskisi.

Toinen juttu minkä olen huomannut kun olen tähän asti tätä liigaa pelannut, niin taklauksia ei tule peleissä juuri yhtään, vaikka mielestäni realistiseen jääkiekkoon kuuluvat. Myös todella moni maali on tehty minua vastaan aina samalla tavalla: n. B-pisteen kaarelta lämäri tai rannari etuyläkulmaan. Mielestäni sekään ei kovin realistista jos usein tapahtuu...

Vielä olisi LA ja Pittsburhg pelaamatta, minulle sopii huomenna n. Klo.16.00-19.00 aikana, en ole kokoaikaa välttämättä online, mutta jos sovitaan aika täällä etukäteen. Tiistaina ja keskiviikkona mahd. Iltamenoja joten niiden varaan en laskisi.

Toinen juttu minkä olen huomannut kun olen tähän asti tätä liigaa pelannut, niin taklauksia ei tule peleissä juuri yhtään, vaikka mielestäni realistiseen jääkiekkoon kuuluvat. Myös todella moni maali on tehty minua vastaan aina samalla tavalla: n. B-pisteen kaarelta lämäri tai rannari etuyläkulmaan. Mielestäni sekään ei kovin realistista jos usein tapahtuu...

Taklauksiin ei yleensä ole varaa, ainakaan meikäläisen pelityylillä. Jos missaa niitin niin on karvaus levällään.

Maaleista en tiedä, mielestäni kaarelta saa upotakin maalit, jos siihen päästää vetopaikalle, saati sitten slottiin, niin puolustus on pettänyt :)

Itsellä tulee maaleja aika tasaisesti kaikista tilanteista. Ripareista, onetimereista, vedoista kaarien väliltä ja joskus läpiajojakin syntyy.

Liian harvoin joka tapauksessa, tehdyissä maaleissa Kojootit on häntäpäässä. Puolustuksen kautta kun ei maaleja saada aikaiseksi :)

Toronto on valmiina pelaamaan kello 21 asti.

Joo kyllä tosta on sen verran todenmukasta tosta luistelusta tehty et jos lähdet hakemaan pommia niin vähänkin taitavampaa pelaajaa vastaan olet kyllä 80% tapauksista ihan ulalla.

Kommentti myös noista maaleista, että noi kaaret on juurikin sitä aluetta joita oikeassakin kiekossa puolustetaan tiukasti, jottei siitä päästä vetelemään. Taitavaa puolustusta on, jos saa pidettyä vastustajan laidan läheisyydessä ja syöttösuunnat kiinni.

Viivastakaan kasaan lämäämällä kiekon harvoin löytää repusta, kuitenkin jos malttaa sen isoimman ruuhkan kiertää ja laittaa vaikka napakasti ranteella takakulmaan niin mahdollisuudet triplaantuvat.

Ei olis ehkä pitänyt näitä juttuja tänne kirjoittaa, kun kohta soi omissa ja kovaa ;)

kuka laitto vilperin E.Karlssonin kylmäksi 47 peliksi? :D

47, huhhuh. Miten ne pitkät sattuu aina koville pelaajille. Toisessa liigassa Parise ja Suter molemmat ton 45 matsia pimeässä huoneessa, rivikiekkoilijoille ei koskaan satu pahemmin...vai metsästetäänkö tähtiä aina peleissä? Ei muuta kuin poliisit jäälle seuraavassa kohtaamisessa ;)

Pelit pelattu:

1. Winnipeg Jets
2. Columbus Blue Jackets

Voittoja, tiukkoja voittoja ja tiukkoja jatkoaika/rankkutappioita.

Minnesotaa vastaan enää matsi jälellä, millon boxilla?

Kaksi peliä peräkkäin takkiin mitkä olisi pitänyt voittaa, mutta minkäs teet kun pomppii.

1. Winnipeg Jets
2. Columbus Blue Jackets
3. St. Louis Blues

Täytyy olla tyytyväinen tähän tickiin. Vastaan tuli Anaheimiä lukuunottamatta kaikki läntisen konferenssin kovimmat jengit ja saldoksi tuli 5-1-1. Erityisesti miellytti suora voitto Chicagosta. Samaan temppuun ei ole tällä kaudella pystynyt kuin Winnipeg "nukkuvä jättiläinen" Jets ;-)

Floridan kanssa saa pelattua puuttuvat pelinsä tulevina ma, ti, ke iltoina parhaiten klo 18-20 välisenä aikana. Sitten klo 23-01 myös mahdollista. Ei muutakun livessä kutsua kun siellä näyn

Minnesota linjoilla huomenna viidestä eteenpäin!!!

Ylös Bottom