Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Mullekkin sopii paremmin su 100% kisa :)

Koska me nyt sitten aloitetaan nää sarjat??

ja ilmoitan heti että 27.01-03.02 olen lämpimässä hakemassa"kisakuntoa" :cool:

- Booris84

PS. hienoa että Jackykin "heräsi" ;)

Varo ettei mene "kisakunto" hakureissu yli! :p
Joo pienen motivaatio paussin jälkeen taas valmiina haastamaan booriksen ja muut rattimiehet. Uistimelle voin sanoa torsorossolla ja sauberilla kilpailleena, että kyllä se ratintakaan löytyy se vauhti jos on löytyäkseen:D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

ilmoittakaahan sit ajoissa, millon nuo sarjat käynnistyy...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Rupean valmistelemaan tallien arvontaa mutta mitkä 8 tallia otetaan käyttöön ??? niin saadaan jokaiselle talli kaveri:D
Ehdotan samoja talleja kun viimekaudella.

Lotus
Sauber
Mercedes
Toro Rosso
Williams
Red Bull
McLaren
Ferrari

Ja jos kisoissa on varakuskeja mukana niin ajaisivat näillä.

HRT
Force India
Marussia
Gaterham

Hyvä näin :) Jännityksellä ootan mikä talli tulee ja tietty ferrari kun sitä vähiten haluaa..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Hyvä näin :) Jännityksellä ootan mikä talli tulee ja tietty ferrari kun sitä vähiten haluaa..
No mun mielestä voitais tehdä niin että jos tulee sama talli kun viimekaudella niin sitten vois vaihtaa tallia. jos jollekkin muullekkin kävis samoin niin sitten saisitte sopia keskenään vaihdosta tai ilmoittaa mulle niin varmaan joku ratkaisu löytyy :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

ARVONTA LAITETAAN KÄYNTIIN KLO 22 JA ILMOITAN ARVONNAN TULOKSET TÄNNE NIIN YLLÄPITÄÄJÄ SAA TEHDÄ SITTEN VIRALLISET TAULUKOT JA UUDEN ETUSIVUN (vastaavat kuin viimekaudella) JOS SOPII NIIN SAATAIS SARJA SUNNUNTAINA KÄYNTIIN:)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

TALLIT JA KUSKIT

Vodafone McLaren Mercedes

1.Brada23
2.Antimikael

Red Bull Racing

3.Booris84
4.Vehka1

Lotus F1 Team

5.Santtu-71
6.Taikoja

Sauber F1 Team

7.JuhoFin
8.F1-masa

Mercedes AMG Petronas F1 Team

10.Aappo1
11.Pletor

Scuderia Toro Rosso

12.Mir02k1
13.Jackyw83

Williams F1 Team

14.Thuto
15.SuomiFin

Scuderia Ferrari

16.Teppoil
17.Oddie5000


Mutta jos jotain kysyttävää niin viestiä vaan tulemaan

PS. Jos nyt tarvii jotain talli vaihtoja tehdä niin sitten vaan ehdotuksia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Juu minä olen mukana vehka1 nimellä koska sitä nimeä käytän pleikkarilla, joten ei hätää :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Jihaa mäklaareni autoks!!! just mitä halusinki, ja brada viä tallikaverina niin jeejee :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

mulla on sitte taas mersu....
Ja milllä logiikalla brada ja antimikael on samassa tallissa jos he olivat viime kautena sijoilla 1 ja 4, jos 8 kärki piti olla eri talleissa?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

mulla on sitte taas mersu....
Ja milklä logiikalla brada ja antimikael on samassa tallissa jos he olivat viime kautena sijoilla 1 ja 4, jos 8 kärki piti olla eri talleissa?
Totta unohdin sen koko jutun mutta muutenkin joku muu olisi saanut tämän arvonnan tehdä. itse kun koitan tässä samalla hommia tehdä niin ei oikein ajatukset toimi :eek: mutta musta on nyt tärkeintä että saadaan kausi äkkiä käyntiin:) kun ei oikein tunnu mitään tapahtuvan:mad: ja ketkä nyt sitten näitä kahta sarjaa pyörittävät:confused:sekin olis hyvä tietää
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Totta unohdin sen koko jutun mutta muutenkin joku muu olisi saanut tämän arvonnan tehdä. itse kun koitan tässä samalla hommia tehdä niin ei oikein ajatukset toimi :eek: mutta musta on nyt tärkeintä että saadaan kausi äkkiä käyntiin:) kun ei oikein tunnu mitään tapahtuvan:mad: ja ketkä nyt sitten näitä kahta sarjaa pyörittävät:confused:sekin olis hyvä tietää

Näillä mennään ja hyvä on...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Kiitokset salu/santulle autojen arvonnasta.

Uudet ketjut tehty molemmille sarjoille:

Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Ajetaanko molemmissa sarjoissa samoilla autoilla vaikka osallistujissa on hieman eroa?

Ajetaanko me toi oikee kisakalenteri läpi esim: AUS 100% MAL 50% CHI 100% BAH 50% Jne.? ei tulis ainakaan samoja ratoja kahteen kertaan tässä tupla mm-sarjassa.

Sopiiko mikaelin ehdotus kaikille? Jos sunnuntai-sarja aloittaa (yli)huomenna niin he ajavat australiassa ja sitten keskiviikkona ajetaan malesiassa ja sunnuntaina kiinassa ja jne... Mutta jos sunnuntai-sarja ei aloita vielä tällä viikolla niin silloin keskiviikko-sarja aloittaa melbournesta ja kisat lähtee pyörimään siitä eteenpäin samalla tavalla.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Kiitokset salu/santulle autojen arvonnasta.

Uudet ketjut tehty molemmille sarjoille:

Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Ajetaanko molemmissa sarjoissa samoilla autoilla vaikka osallistujissa on hieman eroa?



Sopiiko mikaelin ehdotus kaikille? Jos sunnuntai-sarja aloittaa (yli)huomenna niin he ajavat australiassa ja sitten keskiviikkona ajetaan malesiassa ja sunnuntaina kiinassa ja jne... Mutta jos sunnuntai-sarja ei aloita vielä tällä viikolla niin silloin keskiviikko-sarja aloittaa melbournesta ja kisat lähtee pyörimään siitä eteenpäin samalla tavalla.

JUU SOPII KYLLÄ JA MUUTENKIN ON IHAN HYVÄ EHDOTUS JA AJETAAN SAMOILLA AUTOILLA MOLEMPAA SARJAA.

JA JOS KISAAN TULEE VARAKUSKEJA NIIN SITTEN NE SAIS AJAA NOILLA AUTOILLA MITKÄ JÄI.

FORCE INDIA
HRT
MARUSSIA
GATERHAM
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Eli siis jos joku ei ole tyytyväinen saamaansa talliin/tallikaveriin niin vaihtoa voi ehdottaa! Ja ite oon sen kannalla, että kausi huomenna jo käyntiin!


PS. Jos jotain kiinnostaa alottaa co-op championship mun tallikaverina niin ilmotelkaa, aappoa ei ilmeisesti enää kiinnosta?
 
Ylös Bottom