Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ai Ps4 trophyt on julkaistu? Linkkiä?

Edit: löysin itsekin:
http://www.playstationtrophies.org/news/news-15617-Project-CARS-Trophy-List-Revealed.html

Muunmuassa tämä:
A Day In The Life (45G/Silver)
Completed a 24 hour race using only realtime progression (and why not stream it?!)

Ajamatta jää :D

Eipä tuossa voitosta puhuta mitään, riittänee että starttaat kisaan, ajelet sen verran kun hermo kestää, loppuajan olet vaikka varikolla käyden väliilä pari kierrosta pyörähtämässä.

Koppikuvakulmafanit on muuten varmaan mielissään tuosta listasta. :mad:

Completed a 24 hour race using only realtime progression (and why not stream it?!)

Ajamatta jää :D

Kyllähän muuten tulee ajettua :D Voin ajaa muidenkin puolesta jos siihen kykenee :D Ei vaan, eihän tuo olisi mahdollista mitenkäänppäin edes :D

Ei kai siellä muuten ole mitään trophyjä joissa olisi pakko streamata tai muuta semmosta mikä vaatii jotain pelin ulkopuoelta?

Skippailen aina kaikki online trophyt muutenkin. En löytänyt kuin yhden koppitrophyn. Sekin nyt on kohtuu helppo, kun teet itse puplikiksi pelin, kaveri sinne mukaan ja heti radalle kahdestaan.

Se olisikin helppoa jos kaverilistalta ylipäätään löytyisi ajopelien pelaajia, vaan eipä löydy.

Se olisikin helppoa jos kaverilistalta ylipäätään löytyisi ajopelien pelaajia, vaan eipä löydy.

Tämä on itsellänikin useimmiten ongelma online-trophyjen kanssa, jos löytyykin kavereita niin ne eivät välitä noista trophyistä. Varmaan allekirjoitukseni takaa löytyy ehkä parhaiten kisaporukkaa mikäli ei olla ihan kuolleita odottamiseen jo sielläkin. Itse olen ainakin ihan avoinna kaikille onlinekisoille aina kun vaan ehtii, myös kaikki joista noita pyttyjä irtoaa kelpaa myös :)

Kuka nyt ehtiikään, niin "pcars seuranhakupalvelu" pystyyn hieman ennen julkaisua tänne.
Todennäköisesti Varikkosuora.org tulee järjestämään myös kokoontumisajoja heti alkumetreillä, kuten Szuper vihjasi. Ainakin itse järkkään yksittäiskisoja.

Sellainen tuntu on, että suurin osa PS-kilpa-ajajista on vielä PS3:n ja GT6:n puolella eivätkä ole vielä mm. "rattigaten" takia siirtyneet uudelle alustalle.

Sellainen tuntu on, että suurin osa PS-kilpa-ajajista on vielä PS3:n ja GT6:n puolella eivätkä ole vielä mm. "rattigaten" takia siirtyneet uudelle alustalle.

Tämä on yksi melko selvä ongelma, tai no ongelma ja ongelma, mutta kisaporukan aikaan saamiseksi. Moni on sitä manannut ettei aio ostaa kallista rattia. Ehkä sitten kun GT7 ilmestyy, niin voi mieli jo muuttua, toki hinnatkin varmaan muuttuvat siihen mennessä jonkinverran...

Pitänee ottaa kolme kaveria kylään mökille ja jakaa ajovuorot. Näinhän ne tekevät Le Mansissa: yksi ajaa, muut nukkuu :)

Tuo olisi niin hauskaa minustakin mutta ei taida muilla kavereilla jotka autopelejä pelaavat, riittää se urheiluhenki. Pitänee ajella yksikseen osissa :) Muistakaahan sitten että 4 tuntia on sallittu raja yhtä kuskia ajattaa putkeen ;)

Tuo olisi niin hauskaa minustakin mutta ei taida muilla kavereilla jotka autopelejä pelaavat, riittää se urheiluhenki. Pitänee ajella yksikseen osissa :) Muistakaahan sitten että 4 tuntia on sallittu raja yhtä kuskia ajattaa putkeen ;)

Ja ratilla ajaa että tuntuu fiksummalta,pädillä ajaessa melkein nukahtaa kun pitkään ajelee kokemusta on.

Njääh. Nimim. Gran turismo 4:ssa nyrreä ympäri 16 tuntia putkeen padilla ajaen:D

Mähän ajelin GT4:ssä 24 tunnin kisan jonkun 32 kertaa padilla, haisee kehulta mutta kyllä mä tuosta olen ehkä ihan pikkasen ylpeä :D, toki ei noita tullut ajettua kerralla vaan osissa. Oma ennätys on jossakin siinä 8-9 tunnin kohdalla putkeen että kyllä tuo 16 tuntia on ihan hullu suoritus :)
Mulla oli radio vierellä ja keittelin kahvia välillä, osinhan tuo kävi tylsäksi mutta sitten pidin tauon ja taas meni pari tuntia että heilahti.
Helkkaristi mukavampi tuo oli GT5 ja kun oli uusi Logitech G25 alla niin mikäs siinä oli ajaessa, lisäksi kun vastustajat oli hiukan vaikeampia kun en ottanut aina superautoa alle. Muistaakseni silloin kun GT6 ilmestyi, tuli se "uran" 40:s 24 tunnin kisa täyteen kunnes sitten kävi ilmi tuo GT6:n pilaaminen offlinepuolella... Nyt on odotukset PCarsin kohdalla suuret, jospa se 50 kertaa saisi täyteen :rolleyes:

Mähän ajelin GT4:ssä 24 tunnin kisan jonkun 32 kertaa padilla, haisee kehulta mutta kyllä mä tuosta olen ehkä ihan pikkasen ylpeä :D, toki ei noita tullut ajettua kerralla vaan osissa. Oma ennätys on jossakin siinä 8-9 tunnin kohdalla putkeen että kyllä tuo 16 tuntia on ihan hullu suoritus :)
Mulla oli radio vierellä ja keittelin kahvia välillä, osinhan tuo kävi tylsäksi mutta sitten pidin tauon ja taas meni pari tuntia että heilahti.
Helkkaristi mukavampi tuo oli GT5 ja kun oli uusi Logitech G25 alla niin mikäs siinä oli ajaessa, lisäksi kun vastustajat oli hiukan vaikeampia kun en ottanut aina superautoa alle. Muistaakseni silloin kun GT6 ilmestyi, tuli se "uran" 40:s 24 tunnin kisa täyteen kunnes sitten kävi ilmi tuo GT6:n pilaaminen offlinepuolella... Nyt on odotukset PCarsin kohdalla suuret, jospa se 50 kertaa saisi täyteen :rolleyes:

Aika hullua :D Itse luopuisin mielelläni jokaisesta yli tunnin mittaisesta kisasta :D Turismoissakin ottaa aina aivoon endurancet, kun jaksan niistä ehkä yhden ajaa :D

Eipä nuo offline 24h eventit oo mittään kun voi pausetella jne ;)

Esim tälläinen sarja on olemassa: http://mastersofendurance.net/
Monta endurance kisaa
- Kuskinvaihdot
- Yksi auto, jos vedetään seinään kisassa niin voi toivoa että pitillä saa korjattua, jollei niin se on siinä sitten koko tiimiltä kisan osalta
- Online, ihmisiä vastaan ajaminen oikeasti tälläisessä kisassa on hieman erilaista kuin vaikkapa AI:ta vastaan GT:ssä.
- Autot GT3 luokkaa, pieniä eroja mutta ei mitään niin isoa kuin vaikkapa GT/Forza olisi mahdollista.

https://www.youtube.com/user/mastersofendurance <- tuolla kisojen broadcasteja jälkitallenteina.

Vaikkapa tuossa Final 12 Minutes of Bathurst recapissa on suomalaisia ajamasta 3. sijasta ja 8. sijasta :cool:

Aika hullua :D Itse luopuisin mielelläni jokaisesta yli tunnin mittaisesta kisasta :D Turismoissakin ottaa aina aivoon endurancet, kun jaksan niistä ehkä yhden ajaa :D

Makuasioita, itse tykkään hieman pidemmistä vedoista. Monessa autopelissä olevat 3-5 kierroksen kisat on liian lyhyitä, juuri kun pääsee ajamisen makuun tullaankin jo maaliin, 20-60 kierrosta on sopivampi, riippuen toki paljon autosta ja radasta. Tiistai-iltana innostuin harjoittelemaan kelloa vastaan Assetto Corsassa BMW M3:lla manuaalilla + kytkimellä ajamista, ja siinä meni melkein viisituntia yhdellä istunnolla huomaamatta. Tuskin Project Carssissa tulee kovin monta pitkää endunrancea ajettua, mutta mieli tekisi jossain vaiheessa yksi 24 tunnin rykäisy ajaa.

Noi endurancekisat syö kyllä miestä. GT5:n 24h Le Mans ja Nyrre tuli ajettua ennen sitä päivitystä joka mahdollisti tallennuksen, myrkkyä sanon minä.
1000 km:n Suzuka oli suurinpiirtein inhimillisyyden rajoissa, tosin siihenkään en enää ryhtyisi.

Ylös Bottom