Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Imoittele kuin kävi. Ois sama operaatio edessä.
Toimii. Lataili pirun kauan kyllä. Onlinessa ei oikeen löydä matseja kun in niin vähän pelaajia vielä linjoilla. EDIT. Nyt kun pääsin pelailemaan niin on kyllä grafiikoissa huomattava parannus verrattuna PS3. Paljon parempi kuin odotin :) Myös ohjain tuntuu hyvältä :)
 
Onko joku vaihtanut kovalevyn suoraan ilman ensikäynnistystä ennen sitä? Tarkoitus olisi huomenna tälläinen operaatio tehdä ja ei kait siinä mitään menetä.

Vaihdoin. Sen jälkeen tikku jossa uusin käyttis sisään. Paina 7 sek virtanappia niin konsoli käynnistyy safe-moodissa. Valitse muistaakseni valikosta alimmainen kohta eli reinstall. Toimii :)

HUOM vaikka näyttää siltä että peli on latautunut kokonaan, sitä se ei välttämättä ole tai ainakaan se ei ole asentunut kokonaan. Painakaa pelin ikonin päällä options nappia ja valitkaa info. Äsken just huomasin että BF4 oli asentunut vasta 28/35 gigaa ja monipeliin en päässyt sen takia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itse laitoin puolessa välissä mutta niin ei vissiin olisi saanut tehdä. Ei mulle kuitenkaan mitäänvikoja ilmennyt vielä :)

Nuo normaalit latauspelit jossa pelilevyä ei tarvita voidaan käynnistää kesken latauksen. Toisin on noissa PS3--->PS4 päivityspeleissä. Ainakaan minulla ne eivät käynnistyneet ennen kuin lataus oli valmis.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ahaa. Olen varmaan tajunnut master käyttäjättunuksen toimivuuden väärin. Luulin vain, että se on se eka käyttäjätunnus, joka rekistöröidään Playstationille.
Eli kuinka se siis toimii? :confused: Kysytään näin sit tyhmänä..

Tein ekan profiilin, kirjauduin PAL accollla, tein toisen profiilin ja siihen kirjauduin US accolla. =)
----
Äännekkyydestä sen verta, että näin ilta myöhäsellä ja tunnin Killzonen jälkeen, kone pitää kyllä aika hikistä ääntä. Hiljaisempi saisi olla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko joku vaihtanut kovalevyn suoraan ilman ensikäynnistystä ennen sitä? Tarkoitus olisi huomenna tälläinen operaatio tehdä ja ei kait siinä mitään menetä.

Itse tein juuri niin. Ei ongelmia lukuun ottamatta yhtä USB-muistitikkuja, mitä PS4 ei tunnistanut.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joidenkin kokemusten mukaan mukana tuleva HDMI-kaapeli voi olla kuraa. Jos kuva pätkii tai ei näy ollenkaan vika voi olla siinä
Ahaa. Ihmettelinkin miks kuva mun HDMI hubi heitti kuvan vähän väliä tietsikan puolelle. Se on siis se piuha prkl. Pitää kokeilla huomenna, josko toimis eri piuhalla paremmin. Olin jo heittämässä hubia roskiin, kun eihän Sonyn uusi HDMI piuha voi pska olla. ;)

Mukavaa on kyllä ollut päivän pelailut. Tuli testailtua Resogunia, Contrastia, Fifan demoa ja War Thunderia. Kaikki mahtavia ja nättejä. War Thunderissakaan ei lagannut (PS3:lla mulla on lagaillut lähiaikoina ihmeellisesti). Mä aina vetelen siellä maakohteita ja annan muitten dogefightata. :p
 
Vastaus: PlayStation 4

Voiko pelivideon tallentaa pleikkarin kovolle ja uploadata myöhemmin, tai jättää kokonaan uploadaamatta? Vai onko aina pakko uploadata facebookkiin video heti, jos haluaa tallentaa juuri tapahtuneen eeppisen moninpelikohtauksen?

Olisi tosi kätevää koska, jos uploadaa kesken verkkopelin, joutuu lähtemään pelistä pois.
 
Vastaus: PlayStation 4

Laitoin eilen tietokoneen kautta storeen valmiiksi tuon ghost ps3->ps4 koodin pelilevystä ja nyt se onkin "ostetuissa".
Mutta missä vaiheessa se 9.90e siitä maksetaan? Nyt tuli hinnaksi 0e.
Maksetaanko se vasta kun menee konsolilla lataamaan sen?

Ja nettistore näyttää 14pv plus jäsenyydelle "not available for purchase". Ikinä en ole maksava plussa jäsen ollut?

Sillon taisi hyvityksenä saada kokeilla kun oli se suuri katko psn:ssä.

Edit: ilmeisesti se hyvitys suuresta psn katkosta estää saamasta tuon käyttöön. Perseestä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko tässä koneessa tosiaan niin että ne kaverit kenellä on PS3 niin eivät näe mua onlinessa, mutta mä näen ne? Kokeilin myös laittaa viestiä yhdelle kaverille jolla on PS3,niin ei kuulemma mennyt viesti perille?
 
Vastaus: PlayStation 4

Vaihdoin kovalevyn ja pistin koneen käyntiin. Seitsemän sekunttia pidin nappia pohjassa ja kuului piippaus. Sitten tulee Cannot start ps4. Cannot access system storage. Olisiko vinkkiä mitä teen väärin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Vaihdoin kovalevyn ja pistin koneen käyntiin. Seitsemän sekunttia pidin nappia pohjassa ja kuului piippaus. Sitten tulee Cannot start ps4. Cannot access system storage. Olisiko vinkkiä mitä teen väärin.
Ite painoin ihan normaalisti käyntiin. Meni suoraan vikasietotilaan. Jos kuitenkin ongelma jatkuu, kato onko levy varmasti hyvin sisässä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Vaihdoin kovalevyn ja pistin koneen käyntiin. Seitsemän sekunttia pidin nappia pohjassa ja kuului piippaus. Sitten tulee Cannot start ps4. Cannot access system storage. Olisiko vinkkiä mitä teen väärin.
Ajoitko uudelle kiintolevylle myös firmware-päivityksen USB-tikulta/kiintolevyltä? Pelkkä vaihdettu kiintolevy ei riitä, vaan siihen täytyy asentaa käyttöjärjestelmäkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ajoitko uudelle kiintolevylle myös firmware-päivityksen USB-tikulta/kiintolevyltä? Pelkkä vaihdettu kiintolevy ei riitä, vaan siihen täytyy asentaa käyttöjärjestelmäkin.

Tikku on koneessa kiinni, mutta melkein heti kun käynnistän tulee tuo virhe sanoma ja valo muuttuu valkoiseksi. Eli en pääsee asentamaan tuota päivitystä edes. Yläkulmaan tulee kyllä safe mode teksti, mutta käskee sammuttamaan konsolin kun ei tosiaan löydä tuota system storagea. Otin kovalevyn pois ja laitoin uudestaan niin ei auttanut.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tikku on koneessa kiinni, mutta melkein heti kun käynnistän tulee tuo virhe sanoma ja valo muuttuu valkoiseksi. Eli en pääsee asentamaan tuota päivitystä edes. Yläkulmaan tulee kyllä safe mode teksti, mutta käskee sammuttamaan konsolin kun ei tosiaan löydä tuota system storagea. Otin kovalevyn pois ja laitoin uudestaan niin ei auttanut.

FAT32?
 
Vastaus: PlayStation 4

Tikku on koneessa kiinni, mutta melkein heti kun käynnistän tulee tuo virhe sanoma ja valo muuttuu valkoiseksi. Eli en pääsee asentamaan tuota päivitystä edes. Yläkulmaan tulee kyllä safe mode teksti, mutta käskee sammuttamaan konsolin kun ei tosiaan löydä tuota system storagea. Otin kovalevyn pois ja laitoin uudestaan niin ei auttanut.

Sen tikun pitää olla fat32 muodossa. Windowsilla: Kun tikku on koneessa kiinni, mene Tietokone ja sitten oikealla napilla klikkaat sitä tikkua ja listasta valitset Alusta. Siitä sitten fat32. Tämä tietenkin poistaa kaikki tiedostot, joten pistä ne koneelle suojaan.
Ubuntulla tai vastaavalla: Gparted on helppo työkalu alustuksiin yms.

muutama sivu sitten vastaus.
 
Ylös Bottom