Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Tänään kaupassa katsoin noita PS4 pelejä ja pisti silmään se, kun Killzone Shadow Fall pelin takakannessa oli, että peli vie tallenustilaa 40gb mutta sitten Assassin's Creed Black Flag:in takakannessa oli tallenustila vaatimus vaan 11mb.
Vai oliko noi takakannen merkinnät vain save-tiedoston kokoja.
Ac 4 levyversio itsellä ja näytti olevan 22gigaa asentanut.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Konsolista tuntuu olevan kahta eri mallia. Joillain on hiljainen, tuulettimet eivät pidä juuri mitään ääntä.

Toinen ryhmä on tuuletinhuutajat joihin myös oma konsoli kuuluu. Jo Resogunia pelatessa alkaa tuulettimen kierrokset nousemaan. Konsoli on suht avoimella paikalla, eli ilma pääsee kyllä kiertämään.

Olisin halunnut pitää konsolia pystyasennossa, mutta ei pysty, kun melu on vielä kovempi.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Tuossa yläpuolellahan jo selitettiin, että konsolien kautta ei saa vouchereita lunastettua. Kokeileppa kirjautua storeen webin kautta ja siellä sitten lunastat voucherit sun muut.

Voi olla että kokeilin jo netin kautta, voi olla että kokeilin kaikkia keinoja taivaan ja maan väliltä :mad: Usko pois, mikään niistä kikoista ei toimi. No yksi kikka kyllä toimii, menin asetuksiin ja sieltä pilvitallennuksiin ja hupsista keikkaa kun painaa tallenna pilvipalveluun niin saa 48h ilmaista plus aikaa ja tämä plusaika menee automaation kautta suoraan käyttöön. Muuten mikään ei tietenkään edellenkään toimi mutta saapahan pelata killzonea hetken aikaa. Jos olisivat siksi saaneet roskansa korjattua.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Playstation 4 pitää yllättävän kovaa ääntä varsinkin Battlefield 4:sta pelatessa eli tuuletin käy aika kovilla. Sinällänsä kyllä ihan ymmärrettävää kun kyseessä on aika massiivinen moninpeli. Muissa peleissä piti hieman pienempää mutta kaiken kaikkiaan liikutaan aika samalla tasolla. Ainakin minun korvaan pitää kovempaa ääntä kuin PS3. Ei tuo sinällänsä haittaa kun ei tuo tule kuulokkeiden läpi.

Oma härveli on kyllä tosi hiljainen....ehkä se johtuu mun peli tyylistä :eek:
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Toi osan laitteiden äänekkyys häiritsee itseänikin. Eikä kyllä vaikuta kovin hyvälle. Te, joilla äännekkäämpiä versioita on, onko teidänkin koneenne made in Japan? Tuntuu todella omituiselta, että joillakin on hiljaisia ja toiset taasen huutavat kovaan ääneen. Itse varmaan veisin äänekkäästi huutavan laitteen huoltoon. Tulee jotenkin sellainen fiilis, ettei se kestä ehjänä kovin kauaa, jos kerran osalla porukasta äänentaso on aivan toinen.
Jotenkin itselle tulee sellainen fiilis, että tämä kaikki kielii vain siitä, että konsolit on kiirehditty markkinoille ja laatu on vähän niin ja näin. Ei lupaa kovin hyvää, kun muistelee sitä Xbox360:n ryöpytystä paskoista alkupään laitteista... Ei näin.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Yksi kysymys KFINlaisille: Toimiiko PS3-headsetit ilman suurempaa säätöä PS4:llakin. Minulla on Tritton AX-180 -headset.

PS3:n perus wireless headset nappi ei ainakaan toimi... Toivottavasti toimii jonkun päivityksen myötä. Nihkeä tuo johto napin ja ohjaimen välillä.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Made in Japan on mun konsoli. Mulla ei vielä ole mitään raskasta peliä kuten Killzone, etten osaa sanoa miten silloin käyttäytyy. Warframessa ja War Thunderissa melutaso pysyy matalana. Resogunissa tosiaan kierrokset nousee.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Mulla on made in Japan konsoli ja en ole viellä päässyt testaamaan muita, kuin Resogunia, Blacklightiä ja muita free-to-play pelejä, mutta noista tuo Resogun on ainut joka pistää tuulettimeen lisää kierroksia ja sekin hiljenee, kun kenttä vaihtuu.

Ensi viikolla pitäisi tulla Battlefield 4 ja odottelen kovasti, että miltä kone kuullostaa sitä pelatessa.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Kävin tänään ohimennen tennisapalatsissa vähän kokeilee pleikka 4:sta. Vaikka monet pitää Xboxin ohjainta parempana niin mä ainakin vakuutuin tuosta uudesta pleikkarin ohjaimesta. Tatit ja erityisesti noi liipasimet oli todella kevyet ja miellyttävän tuntuiset. Mun mielestä Xboxin ohjaimen liipasimet on liian raskaat ja kankeat, mulla ainakin menee sormet kipeeksi pidemmästä käytöstä. En tiedä sitten miten lienee tulevan boxin ohjaimessa mutta kyllä vahvistun entistä enemmän boxin puolelta siirtymää PS4:sen suuntaan sitten kun uuden konsolin hankita tulee ajankohtaiseksi.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Mikä sitten on äänekäs ja mikä hiljainen? Kyllähän noi kaikki koneet väkisinkin pitää ääntä jonkun verran. Onhan toi kuitenkin suhteellisen suljettu laatikko missä kuumenee kaikki sisällä. Aika lailla toi mun mielestä menee samaan kastiin ton uusimman X360 kanssa mikä julkaistiin muutama kk sitten, omasta mielestä se oli hiljanen jo verrattuna näihin vanhempiin malleihin.

Olisiko noissa siten vaan toisissa koneissa eri tuuletin mahdollisesti? Eihän se välttämättä mitään meinaa jos se tuuletin ääntä pitää, eri sitten jos konsoli kuumentuu todella paljon tämän lisäksi - normaalista poiketen se varmaan kannattaa silloin huoltoon / takuuseen kiikuttaa kun saatavuus paranee ja asiat rullaavat paremmin.

Oma konsoli tuntuu käyvän aika viileänä ja perushuminaa pitävän tuulettimet tuossa kun pari tuntia pelailin. Eilen oli huomattavasti kuumempi kun pelattua tuli 5-6 tuntia putkeen mutta ei mitenkään hälyttävä meteli tai kuumuus tosta puskenut silloinkaan.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Mikä sitten on äänekäs ja mikä hiljainen?

Tähän ei kukaan pysty vastaamaan.

Kun kaivaisi PS3 julkaisun aikoihin kirjoitetut viestin, niin ihan samaa asiaa niissä puitiin. Paljon on kiinni kuuntelijoista, joillekkin melukas kone on taas toisten mielestä hiljainen. Ja ihmisten erilaisuuden lisäksi taitaa myös olla tuulettimissa hivenen eroa äänessä. Jo näillä vaihteluilla menee homma vaikeaksi määrittelyn osalta.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Kyllä mulla kun aikoinaan oli x360 niin se kuulosti lähtevän lentoon. Tasainen humina tästä uudesta lähtee, ei mitään häiritsevää. Eilen lasten nukkuessa ghostia pelasin pienillä volymeilla eikä minua ääni häirinnyt.

Oma ps3 slim pitää paljon rasittavempaa äntää. Ei tuuletin mutta se levyn lukija.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Onkos joku saanut appia yhdistettyä ps4:een?
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Mulla ulkoiset kovalevyt pitää suurempaa ääntä kuin PS4, mut pelilevyä lukiessaan kone resonoi pöydältä mekkalat, eipä häiritse minua ainkaan.
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Kyllä mulla kun aikoinaan oli x360 niin se kuulosti lähtevän lentoon. Tasainen humina tästä uudesta lähtee, ei mitään häiritsevää. Eilen lasten nukkuessa ghostia pelasin pienillä volymeilla eikä minua ääni häirinnyt.
Ittellä kyllä toi PS4 pitää kovempaa ääntä kuin Xbox360 Slim ja 60giganen läski PS3. Kaikki kolme vierekkäin telvisiotason päällä avoimessa tilassa ja samalta paikalta testasin kovalevylle asennetuilla peleillä peliäänet mutella. Killzone, Resogun ja NBA2k14 kaikki huudattaa tuuletinta ihan täysillä. Aina sitä ei kuule, jos on äänet tarpeeksi kovalla ja tiukka tilanne. Mutta ihan selvä ja äänekäs on. Ääni kantaa toiseen huoneeseen.

Oispa mullakin tollanen yksilö josta lähtee vain tasainen humina.
:(
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

PS3:n perus wireless headset nappi ei ainakaan toimi... Toivottavasti toimii jonkun päivityksen myötä. Nihkeä tuo johto napin ja ohjaimen välillä.

No jotta olihan aivan järkyttävää p*skaa tuo äänenlaatu mitä irtoaa mukana tulleesta nappikuulokkeesta...
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN:ssä on ruuhkaa, älkää panikoiko

Täällä ihan normaalit äänet. Ääntä kuuluu kun tuuletin pyörii. Ei voi verrata toiseen konsoliin ni en tiedä onko kova ääni vai ei.

Mutta todella kuumaa ilmaa se työntää takaa. Johdotkin oli aivan pehmeitä ja kuumia parin tunnin pelin jälkeen.
 
Ylös Bottom