Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Pakko nostaa hattua, kun uskaltavat näinkin pian Colonial Marinesin jälkeen tarttua tuotemerkkiin. Täytyy toivoa, että Creative Assembly saa parempaa jälkeä aikaan, kuin mitä Gearbox sai.

Colonial Marines kuitenkin myi laadustaan huolimatta hyvin, joten Alien lienee ihan haluttu tuotemerkki pelintekijöiden keskuudessa. Minä en valita. Vielä kun se rope herätettäisiin henkiin.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Colonial Marines kuitenkin myi laadustaan huolimatta hyvin, joten Alien lienee ihan haluttu tuotemerkki pelintekijöiden keskuudessa. Minä en valita. Vielä kun se rope herätettäisiin henkiin.

??? Koska Colonial Marines myi hyvin niin et valita? Haluttu merkki, mutta kauhea se CM silti oli. Halutussa merkissä on se riski, että siihen laatuun ei välttämättä tarvitse panostaa niin paljoa, kun se merkki myy. Onhan näitä muitakin vastaavia tuotteita... Itse pidän alien-universumista kovasti, mutta tuoteperhettä on mielestäni jo raiskattu tarpeeksi. Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa laadukasta tavaraa, jossa Allu peuhaa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Colonial Marines kuitenkin myi laadustaan huolimatta hyvin, joten Alien lienee ihan haluttu tuotemerkki pelintekijöiden keskuudessa. Minä en valita. Vielä kun se rope herätettäisiin henkiin.

Tarkoitatko kenties Leading Edgen kymmeniä vuosia sitten julkaisemaa Aliens-ropea vai jotakin muuta, mistä en ole edes tietoinen? Tuo Aliens oli varsin kovassa käytössä opiskeluaikoina peliporukassa ja melkoisesta armottomuudestaan huolimatta hyvinkin suosittu koska IT'S GAME OVER MAN IT'S GAME OVER.

Tuohon tulevaan Alien-aiheiseen kötöstykseen en lataa kyllä vähäisimpiäkään odotuksia. Sen verran pahasti Allua on loistavien AVP:n ja AVP2:n jälkeen raiskattu, että hirvittää. Saisivat oikeastaan jättää tekemättä.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tetristä luvassa molemmille tehokonsoleille. Ubisoftin CEO Yves Guillemot on aivan pähkinöinä: “We’re very excited to start working with this world-renowned brand, and can’t wait to combine Ubisoft’s expertise and all the capacities of next-gen consoles to create an exciting new Tetris experience for fans."

Ubisoft Bringing Tetris to PlayStation 4 and Xbox One - IGN
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tarkoitatko kenties Leading Edgen kymmeniä vuosia sitten julkaisemaa Aliens-ropea vai jotakin muuta, mistä en ole edes tietoinen? Tuo Aliens oli varsin kovassa käytössä opiskeluaikoina peliporukassa ja melkoisesta armottomuudestaan huolimatta hyvinkin suosittu koska IT'S GAME OVER MAN IT'S GAME OVER.

Pahoittelut off topicista, mutta kyse oli siis tästä Obsidianin työstämästä tekeleestä.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Wolfenstein: The New Order
[video=youtube_share;prPQYrlgpgI]http://youtu.be/prPQYrlgpgI[/video]


Diablo 3
[video=youtube_share;yZofisojZXQ]http://youtu.be/yZofisojZXQ[/video]
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Perkules kun molemmat näyttää hyviltä, taitaa tuo planet side 2 tulla hyllyyn myös vaikka en niinkään sotapeleistä välitä, EQN taasen vaikutti jokseenkin lupaavalta roolipeliltä, niiden suuri fani kun olen, muttei kuitenkaan ainakaan traileriltansa mitenkään kovin sykähdyttänyt, taitaapi sekin silti ilmestyä hyllyyn.. Diablo III aivan varmasti heti kun julkaistaan, wolfenstein taitanee jäädä kaupan hyllylle, ykköstäkään en hommannut ps3:lle.. Näitähän "must buy" vain tuntuu koko ajan kasaantuvan aivan perkeleesti "ostoslistalle", taitaapi ens jouluna olla melko täyttä tuo kovo, tai jo kesään mennessä, toivottavasti tulee full back-up toiminto ulkoisen kovon kautta, tyhmä kun olin enkä sitä 1.5tb:tä ostanut, tai sillä hetkellä kaikki säästöt meni kyllä pelkkään konsoliin + yhteen peliin kun tuota kovoa jo aluksi tuumein.. Ei ole helppoa olla PA :/ Ja itse kun tykkään vielä pitää noita pelejä asennettuna kovolla vaikka onkin pelit 99% fyysisenä..
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Perkules kun molemmat näyttää hyviltä, taitaa tuo planet side 2 tulla hyllyyn myös vaikka en niinkään sotapeleistä välitä, EQN taasen vaikutti jokseenkin lupaavalta roolipeliltä, niiden suuri fani kun olen, muttei kuitenkaan ainakaan traileriltansa mitenkään kovin sykähdyttänyt, taitaapi sekin silti ilmestyä hyllyyn.. Diablo III aivan varmasti heti kun julkaistaan, wolfenstein taitanee jäädä kaupan hyllylle, ykköstäkään en hommannut ps3:lle.. Näitähän "must buy" vain tuntuu koko ajan kasaantuvan aivan perkeleesti "ostoslistalle", taitaapi ens jouluna olla melko täyttä tuo kovo, tai jo kesään mennessä, toivottavasti tulee full back-up toiminto ulkoisen kovon kautta, tyhmä kun olin enkä sitä 1.5tb:tä ostanut, tai sillä hetkellä kaikki säästöt meni kyllä pelkkään konsoliin + yhteen peliin kun tuota kovoa jo aluksi tuumein.. Ei ole helppoa olla PA :/ Ja itse kun tykkään vielä pitää noita pelejä asennettuna kovolla vaikka onkin pelit 99% fyysisenä..

Planetside 2 on F2P, eli tulee vain latauksena. PC:llä olen sitä puolitoista vuotta tahkonnut (välillä pidempiä taukoja ollut) ja ehkä paras FPS, mitä tällä hetkellä on. Ihan pelkästään silkan massiivisuutensa ja monipuolisuutensa vuoksi. Hiivatin hyvä tasapainotus joukkueiden, luokkien ja ajoneuvojen välillä, joukkuepelillä on todella paljon väliä. Planetside2:ssa on se huonopuoli, että siinä on melkein pakko päästä pelaamaan tiimissä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta kovin kauaa siellä yksin kuupoilla. Kommunikointi ja koordinaatio ovat kaiken a ja o!
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Myös EQN on F2P. Molemmissa tosin on cash shop josta voi ostaa kosmeettista/pientä hyötyä peliin.

EQN kiinnostaa eniten, kun olen aikaisempia pelannut, tosin tuo uusi näyttää aika erilaiselle, mutta toivotaan parasta. EQN Landmark beta alkaa ensi kuussa muuten.

PS2 on PC:llä, mutta tuppaa olemaan vähän tahmeaa meno vaikka on suht ok rauta alla, ehkä parempi kokemus konsolilla tämän takia.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Myös EQN on F2P. Molemmissa tosin on cash shop josta voi ostaa kosmeettista/pientä hyötyä peliin.

EQN kiinnostaa eniten, kun olen aikaisempia pelannut, tosin tuo uusi näyttää aika erilaiselle, mutta toivotaan parasta. EQN Landmark beta alkaa ensi kuussa muuten.

PS2 on PC:llä, mutta tuppaa olemaan vähän tahmeaa meno vaikka on suht ok rauta alla, ehkä parempi kokemus konsolilla tämän takia.

Toivottavasti ei muutu pay to win peliksi, miten nuo useat f2p pelit usein tuppaa menemään.. yli vuoden tahkosin bout 8h++ aikoinaan PWI:tä (Perfect world), mutta tiettyjä tavaroita ei saanut edes vaikka kuukauden olisi farmannut tiettyjä instoja jne, pakko oli maksaa rahaa jos halusi pärjätä edes jotenkin kun alkoi olemaan lvl 100+... Myös usein ihan selainpohjaisetkin pelit tuppaamaan olemaan pay to win, tai ainakin saamalla helvetillisen edun vrt niitä ketä ei sitä bout hunttia heitä kuukaudessa, tästä hyvänä esimerkkinä batheo mitä pari vuotta pelannut, välillä ollaan jumissa samassa npc:ssä 1-3kk pahimmillaan kun ei sitä oikeeta rahaa laita millä saisi ostettua tiettyjä jeweleita mikä buustaa herojen statseja.. vituttaa ihan suunnattomasti kun jotkut vain maksaa rahaa ja leveleitä tulee lisää eikä niille enään pärjää pvp:ssä.. Onnetonta kun itse hakannut helvetisti kauemmin ja muut porskuttaa ohitse..
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Sehän noissa on pelkona, kosmeettinen sälä on ok jos sillä pidetään peli ilmaisena. En tajua heitä jotka laittavat peleihinsä merkittäviä etuja rahalla ostettavaksi, pilaa koko pelin ja vie varomatomien vanhempien rahat.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

EverQuest Nextin julkaisu menee todennäköisesti ensi vuodelle 2015.

Lähde: http://www.polygon.com/2014/1/27/53...absolutely-coming-to-ps4-may-launch-next-year

No voihan peee... No ainakin sen verran julkkareita tulossa tänä vuonna mitkä on must buy, niin moni exlusiveista kuin jo ps3:lle tulleista ps4 versioita, esim nyt perjantaina? Tomb raider täytyypi varmaan käydä kaappaamassa gigantista, sitä kun ei ehtinyt ps3:lla pelaamaan, sama juttu oli black flagin jne kanssa. Ja saapa nyt ainakin full hd + 60fps:nä kun neloselle tuo tulee.. Mielenkiintoista miten se toinen tekijä tiime onelle ei saanut sitä pyörimään 60fps:llä, tai sitten vain tyytyivät 30fps kun se oli alin tavoite + full hd.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Viime vuoden paras FPS on näköjään saapumassa PS4:lle jossain vaiheessa:

1781473_430317663765495_1957573933_o.jpg


https://www.facebook.com/ShadowWarriorGame
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Steamissä maksanee 35e tällä hetkellä. Store peli siis, mutta ainahan levynäkin voidaan julkaista.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Loistavaa, onko kyseessä siis joku storen peli? vaiko joku täyshintainen, ei kait sentäs?

Steamissä maksanee 35e tällä hetkellä. Store peli siis, mutta ainahan levynäkin voidaan julkaista.

Yksinpelin kesto on 10-12 tuntia ja sitten on vielä survival mode, joten kyllähän tuossa olisi jo aineksia kokonaiselle retail julkaisulle melkein jos vertaa moneen muuhun peliin. Tiedä sitten tuleeko pelkästään storeen vai myös levylle.
 
Ylös Bottom