Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu-u. Saa melkein joku muu ottaa Losin haltuunsa mun puolesta. Just eilen sain heitettyä ykkösketjun kaverit vilttiin, jotta sais peliaikoja pienemmiksi, kun tämä nyt tosiaan tuli hieman puskista, varsinkin kun tosiaan automaattisesti antaa koneen peluuttaa ketjuja miten lystää, eikä pidä huippuja esimerkiksi alivoimaa pelaamassa.
Kuninqas:
Ymmärtäisin Nash-tuskan jos injuryn aikana olisi tullut sääntömuutoksia, ja silloin toki poikkeus "ei tekosyitä"-sääntöön varmasti löytyisi. Dogmtzrin ehdottama 10 pelin minimi kuulostaa järkevältä uudissäännöltä, ja mun puolesta tuota voisi käyttää jo siihen tokan miehen rangaistukseen.
Dogmtzrin ehdottama 10 pelin minimi kuulostaa järkevältä uudissäännöltä, ja mun puolesta tuota voisi käyttää jo siihen tokan miehen rangaistukseen.
Puhdistus DVD on yksi vaihtoehto. Maksaa noin 10 eur. Ei voi taata, että auttaa, mutta pienillä kovahkoilla harjaksilla se siis putsaa aikansa sitä lukupään pintaa.
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...rk-Universal-Laser-Lens-Cleaner-puhdistuslevy
Ihmettelen jos lukupäätä pitää harjata.Mitä ihmettä on boxille tapahtunut jos lukpään päälle on kertynyt muuta kuin pölyä? Täytyy olla upotettuna jonnekin nesteeseen tai kahvit/kaljat lentäneet sisälle.
![]()