Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko HUTL Bishopista mihinkään? Jos sen hankkis tolppien väliin kun Anderson on vähintäänkin mielenkiintoinen.
Itellä ollut vallan mainio. Mun versio oli boostattu kun ostin sen, en tiedän uskallanko kokeilla boostaamattomana...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sluibailija, poistahan muutama yksityisviesti niin voit vastaanottaa uusia. ;)

Mut enivei, kaikki NHL tiimit on myyty pois.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nykyinen tiimi:

POTG Stamkos - HL Crosby - HL Malkin
HL Ovechkin - HL Toews - HL Hossa
POTG Seguin - HL Giroux - HL Kane
HL Sharp - HL Pavelski - TYHJÄ

HL Pietrangelo - HL Bouwmeester
HL Seabrook - HL Keith
HL E.Johnson - HL J.Johnson

HL Bishop - Rinne

Paljos on kiekkoja menny tohon jengiin? Ja mites on pelit menny tolla kokoonpanolla? Vai ehitkö ees pelailla yhtään vai meneekö kaikki aika kiekkojen keruuseen? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nykyinen tiimi:

POTG Stamkos - HL Crosby - HL Malkin
HL Ovechkin - HL Toews - HL Hossa
POTG Seguin - HL Giroux - HL Kane
HL Sharp - HL Pavelski - TYHJÄ

HL Pietrangelo - HL Bouwmeester
HL Seabrook - HL Keith
HL E.Johnson - HL J.Johnson

HL Bishop - Rinne

Paljos on kiekkoja menny tohon jengiin? Ja mites on pelit menny tolla kokoonpanolla? Vai ehitkö ees pelailla yhtään vai meneekö kaikki aika kiekkojen keruuseen? :D

No mulla oli kaikki NHL pelaajat paitsi Ovie ja Datsuyk, ja ne on nyt kaikki menny, paitsi Rinne. Et laske siitä. :) Toki siinä nyt oli muutama pakkasessiokin välissä, missä vedin mm.HL Kesselin, sen 91 ovr. Sain siitä 500k sillon.

Mut jos oikein muistan niin treidit meni jotakuinkin näin:

POTG Stamkos = 1M+Lundqvist
HL Crosby = Norm.Crosby+150k
HL Malkin = Norm.Malkin+POTG Pavelski
HL Kane = 606k
HL Hossa = 414k
HL Ovechkin = 900k+HL Thornton
HL Pedro = Toews+norm.Pedro ja sain 50k takasinpäin.
HL Toewsin tarinaa en nyt muista mut joku reipas miljoona siihenkin meni. EDIT: Tarkistin, ostin 999,950 BIN'illä marketista näköjään sen! Hyvä ostos! :)

Loput sitten aika normihinnoilla tai joittenkin diilien kautta. Muutama eurokin tuli kulutettua.

Näkisin että aika hyviä diilejä sain tehtyä suurimmaksi osaksi, ainut mikä särähtää niin tuo Malkin+POTG Pavelski vois olla snadisti liikaa mut ne meni hyvälle grinditutulle niin ei meinaa mitään.

Pelit mennyt loistavasti!! :)

Sorruin nyt sitten tuohon HL Steeniin, alkoi ahistamaan heti kun laitoin sen tuonne neloseen. :) Pakko varmaan katella vielä tarkemmin jos joku miellyttävämpi myyrä löytys, tai sit pistän koko nelosen uusiks. Joku rymyukko on pakko mahuttaa tuonne!! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeps; seuraava synkropelle listalle. Nimimerkki Soramobiili, onneksi videokaapparini oli päällä ja sain touhut taltioitua. Nyt vain videoo eeaalle niin näkee kiinnostaako heitä edes tuo touhu. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä se synkropelle lista on?

edit: löyty.

Listalla näytti olevan Vesa85 niin pelaa myös Vesa_85 id:llä, mutta mua vastaan ei tehnyt synkroa. Hävisin toki 2-1 kulta turneen ekalla kierroksella. Mua vastaan ei ole onneksi kukaan vielä tehnyt tota synkroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sorruin nyt sitten tuohon HL Steeniin, alkoi ahistamaan heti kun laitoin sen tuonne neloseen. :) Pakko varmaan katella vielä tarkemmin jos joku miellyttävämpi myyrä löytys, tai sit pistän koko nelosen uusiks. Joku rymyukko on pakko mahuttaa tuonne!! :)

MS NEIL
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä se synkropelle lista on?

edit: löyty.

Listalla näytti olevan Vesa85 niin pelaa myös Vesa_85 id:llä, mutta mua vastaan ei tehnyt sykroa. Hävisin toki 2-1 kulta turneen ekalla kierroksella. Mua vastaan ei ole onneksi kukaan vielä tehnyt tota sykroa.

Eihän sitä synkroa tarvitse johtoasemassa tehdä;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sorruin nyt sitten tuohon HL Steeniin, alkoi ahistamaan heti kun laitoin sen tuonne neloseen. :) Pakko varmaan katella vielä tarkemmin jos joku miellyttävämpi myyrä löytys, tai sit pistän koko nelosen uusiks. Joku rymyukko on pakko mahuttaa tuonne!! :)

MS Neil, Colton Orr, Steve Ott, Parros... Siitä valitset kolme ja rupeet mättää. Ott on itseasiassa 80-85 alottaja vielä siitä saa ihan
hyvän nelosketjun sentterin. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MS Neil, Colton Orr, Steve Ott, Parros... Siitä valitset kolme ja rupeet mättää. Ott on itseasiassa 80-85 alottaja vielä siitä saa ihan
hyvän nelosketjun sentterin. :D

Kyl Gaustad on parempi nelossentteri 90 alotuksella ja 196cm koolla
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä se synkropelle lista on?

edit: löyty.

Listalla näytti olevan Vesa85 niin pelaa myös Vesa_85 id:llä, mutta mua vastaan ei tehnyt sykroa. Hävisin toki 2-1 kulta turneen ekalla kierroksella. Mua vastaan ei ole onneksi kukaan vielä tehnyt tota sykroa.

Siinäpä se. Taas lisätty muutama. Nostelkaa tätä listaa ja lisätkää, jottei pääse unohtumaan.

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87 ? <- Ei varmuutta
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla nelosessa Daniil Zharkov 55 - Radek Faksa 60 - Petr Straka 60 ja toimii hyvin kun pojat puree koko pelin tuppea. Hyviä tsemppareita vaihtoaitiossa. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eihän sitä synkroa tarvitse johtoasemassa tehdä;)
Niin no se teki voittomaalin kun peliä oli jäljellä alle minsa, kun Marleau pääsi pakki-pakki syöttöön väliin ja siitä yksinläpi. :D Tuli kuitenkin vietettyä hyökkäysalueella yli puolet enemmän aikaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko se niin vaikeaa ostaa 6,5e/100k niitä puckseja jos pakkaonneen et luota? Niin muutkin tekevät tai pelaavat huonommilla jengeillä. Farmaus olis myös yksi vaihtoehto, eiköhän siihenkin kaveri löytyisi.

Ps. tämä kutsumasi "Life the life" on aivan paska pelimuoto.

Siis voisko joku selittää tämän farmauksen ihan juurta jaksaen. Ilmeisesti kysymys on noista joukkueiden kierrättämisestä tililtä tilille. No kokeilin tota, että loin 2 tiliä ja siirtelin niiden välillä, mutta en saanut kun siltä ensimmäiseltä sen bonuksen.
Omistan 2 konsolia. Sitten kokeilin siirtä toiselta konsolilta toiselle konsolille ja loin useita tilejä, mutta molemmilla konsoleilla pystyin saaman bonukset vain kerran. Onko tässä joku jippo jota en tajua?
 
Ylös Bottom