Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kummallinen päivä tänää. 5 avattua promopakkaa 2vuoden tulokasta, Lack ja Gelinas muuten samaa paskaa kuin normaalistiki. Mutta parasta kumminkin kun laitoin eilen Reg ovechkinin myyntiin tarkoituksena saada kiekkoja reg Crosbyyn niin sitten tarjotaa vaihdossa 5k kiekkoja ja hl Ovie :D

Joko on saattanut joskus ihmetellä kun myynyt potg Ovieta kun on tullut vaihtotarjouksena potg Ovie ja 150k :D Halusin saada silloin vähemmän pelatun Ovien joukkuueseen. ja toty Oviesta annoin merkkipaalu Ovien ja 200k :rolleyes:

Nyt ei kyllä käsitys riitä. Ennen tätä putkea hyvät saldot, suunnilleen voitto ja tappio vuoronperään, joskus W-W-L... Mutta helvetti. Yhtäkkiä joku saatanan viiden ottelun tappioputki. Aivan omasta paskuudestahan se tottakai johtuu, mutta ei tämä nyt ole edes mahdollista...

Ja on muuten aivan järkyttävä pettymys tuo Schneider maaliin... Pitkän aikaan HL Schneideriin keräsin kiekkoja ja kokeilin kuitenkin normaali Corya. Aivan käsittämätöntä kuraa. Viime pelissä 7 vai oliko 8 päästettyä. Ei Brodeurilla ole tullut päästettyä koko HUTin aikana varmaan tuollaisia maalimääriä. Ei muutakuin kokeilemaan HL-versiota tai sitten merkkipaalu Brodeuria.

Avautuminen osa II. Kiitti ja kuitti.

Jos jollain on myydä merkkipaalu Brodeuria tai HL Schneideria, niin pistäkää viestiä!
Et ole varmaan huomannut kun laitoin joskus viestin jossa sanoin että Schneider on tasaisen varma suorittaja, lähes aina kun se on tullut vastustajalla vastaan on saanut tehtyä yli 5 maalia :D

Nyt olen kyllä nähnyt lähes kaiken tässä pelissä, nimittäin maalin vaikka kiekko ei ollut edes maalissa. Kiekko jumittuu tolpan viereen, vastustaja menee tökkäsemään sitä ja kiekko pomppaa päätyn ja EA laskee tämän maaliksi :mad: Sen jälkee sit peli muuttuikin todella tuskaiseksi jossa mikään ei onnistunut mutta vastustajalla onnistuu kaikki. Omat botit haastaa riitaa kesken pelin ja ottaa jäähyjä ym. Jones laittoi imurin päälle ja hyökkäyksessä omat vedot ei mennyt edes maalia kohti, yritäpä nyt sitten voittaa tämmöisiä pelejä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ei kyllä käsitys riitä. Ennen tätä putkea hyvät saldot, suunnilleen voitto ja tappio vuoronperään, joskus W-W-L... Mutta helvetti. Yhtäkkiä joku saatanan viiden ottelun tappioputki. Aivan omasta paskuudestahan se tottakai johtuu, mutta ei tämä nyt ole edes mahdollista...

Mukava huomata, että jollain muullaki on sama kohtalo ku mulla. Viiden ottelun tappioputki päätty luovutusvoittoon ja nyt tappioputki on vain jatkunu, ihan käsittämätöntä paskaa. Pohjanoteeraus oli 8-0 tappio, kiekko ei irronnu vastustajan lavasta millään ja omien pelaajien lavasta se kiekko irtos kilometrin päästä puhaltamalla. Oma maalivahti imuroi niin säälittäviä kuteja et ei herranen aika ja vastustajan maalivahti torjuu vaikka ja mitä. Änäriä on kuitenki tullu väännettyä vuodesta -97 lähtien et kyl sitä pelikokemustaki on jonki verran. Pitää varmaan uhrata vuohi EA:lle et loppuis toi tappioputki ja pelaajat sais aivot ja taitonsa takas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän just tapahtui? :D Laitoin HUTL Filppulan myyntiin, kun lojui turhana kokoelmissa. Kun olin saanut laitettua jotain about 17 000 pucksia hinnaksi (oli halvempiakin Filppuloita myynnissä) ja painettua että Listaa kohde, niin aivan samantien muuttu vihreeks korttia ja vajaa 17k pucksia ilmesty käyttäjälle. Ei noin nopeasti edes pysty ostamaan sitä korttia, siis heti se vaan meni kaupaksi :confused:

Ei sikäli haittaa kun sain hyvän hinnan, mutta mitähän ihmettä tapahtu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän just tapahtui? :D Laitoin HUTL Filppulan myyntiin, kun lojui turhana kokoelmissa. Kun olin saanut laitettua jotain about 17 000 pucksia hinnaksi (oli halvempiakin Filppuloita myynnissä) ja painettua että Listaa kohde, niin aivan samantien muuttu vihreeks korttia ja vajaa 17k pucksia ilmesty käyttäjälle. Ei noin nopeasti edes pysty ostamaan sitä korttia, siis heti se vaan meni kaupaksi :confused:

Ei sikäli haittaa kun sain hyvän hinnan, mutta mitähän ihmettä tapahtu.


Minulle kävi tämä sama tänään eräälle kortille. Ihmettelin itsekkin että miten hemmetissä noin sekunnissa muka meni kaupaksi :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjä nimeltä ahmapaisti alkoi pyöriä kiekon kanssa omassa päässä minun päästessä 5-3 yv:lle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä käyny pari kertaa sama homma, ja kiinnostas kans tietää että mistä on kyse. :D

Kyseessä on botit jotka on asetettu ostamaan tiettyjä kortteja tiettyyn hintaan.. Siitä syystä ette tuu ikinä näkemään mitään sikahalpoja
buy now hintoja vaikka niitä on olemassa ja siitä syystä jollain käyttäjillä saattaa olla sanotaan nyt kymmeniä Crosbyja myynnissä.. Sama ongelma
on myös FIFA puolella.. Sitä en kyllä osaa sanoa miksi botit maksais enemmän kun halvemmat..
Jos haluatte testata, että asia tosiaan on näin niin voitte koittaa jollain n. quick sell hintasella HL kortilla.. Jossain striimissä joku testas homman ja
meni 0.0001 sekunnissa kun laitto muistaakseni parilla sataa (tai parilla tonnilla).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyseessä on botit jotka on asetettu ostamaan tiettyjä kortteja tiettyyn hintaan.. Siitä syystä ette tuu ikinä näkemään mitään sikahalpoja
buy now hintoja vaikka niitä on olemassa ja siitä syystä jollain käyttäjillä saattaa olla sanotaan nyt kymmeniä Crosbyja myynnissä.. Sama ongelma
on myös FIFA puolella.. Sitä en kyllä osaa sanoa miksi botit maksais enemmän kun halvemmat..
Jos haluatte testata, että asia tosiaan on näin niin voitte koittaa jollain n. quick sell hintasella HL kortilla.. Jossain striimissä joku testas homman ja
meni 0.0001 sekunnissa kun laitto muistaakseni parilla sataa (tai parilla tonnilla).

Kyllä itse ainankin 13:ssa näin sadottain kortteja myynnissä 100:lla pucksilla, ja ostinkin Gaborikkeja, Girouxata, Kanea ym. kymmettimäin tuolla hinnalla :D Ja siinä ajassa kun peli ilmoittaa että kortti on myynnissä niin ihminen sen kerkee jo ostamaan. Ja esim. kun laittaa yöllä jonkun muutamankin tonnin pelaajan satasella myyntiin tunnin kohdalle se menee aivan saman tien. Mutta kun laittaa jonkun Purcelin päivällä myyntiin satasella päivän kohdalle menee huomattavasti pitempään kun kortti menee kaupaksi. Onko ihmiset farmauksen takia jo unohtaneet ryöstelyn kokonaan :D

Toki tuo botti asia on myös totta joka ostelee kortteja. Mutta kyllä niitä sikahalpoja buy now hintoja näkee kyllä kun menee tunnin kohdalle katselemaan ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän just tapahtui? :D Laitoin HUTL Filppulan myyntiin, kun lojui turhana kokoelmissa. Kun olin saanut laitettua jotain about 17 000 pucksia hinnaksi (oli halvempiakin Filppuloita myynnissä) ja painettua että Listaa kohde, niin aivan samantien muuttu vihreeks korttia ja vajaa 17k pucksia ilmesty käyttäjälle. Ei noin nopeasti edes pysty ostamaan sitä korttia, siis heti se vaan meni kaupaksi :confused:

Ei sikäli haittaa kun sain hyvän hinnan, mutta mitähän ihmettä tapahtu.

Näin jos kävis usein nii :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä helvetti siinä on kun hyökkääjillä on kauhea vimma ottaa ryntäys-jäähyjä omaan päähän mennessä - varsinkin senttereillä. Viime aikoina on tullut online-matseja hakattua hutin jo lopetettuani, mutta sama senttereiden halu sabotoida omaa jengiä tuntuu vain jatkuvan. Viimeisimpänä esimerkkinä online-matsi, jonka pelasin Torontolla Bostonia vastaan: Bozak (183/85) häviää aloituksen Bergeronille, joka syöttää kiekon taaksepäin Charalle, joka syöttää kiekon Lucicille (193/107), joka lähtee rynnistämään puolustusalueelleni. Lucic leikkaa vasemmalta laidalta oikealle ja samalla Bozak ottaa puolen kentän vauhdit ja taklaa Lucicia ja tuloksena ulosajo - yllättäen ryntäyksestä. Tuo pistää oikeasti yläkerran lämmöt kolminumeroisiksi aina välillä kun oli ottelun tilanne mikä tahansa niin botti-sentterit päättävät ottaa aivan älyttömiä puolen kentän vauhteja omaan päähän luistellessa ja täydestä vauhdista taklata kaverin jäihin, joka on käytännössä poikkeuksetta aina jäähy. Onko kukaan löytänyt tähän minkäänlaista ratkaisua, millä nämä aivopierut saataisiin loppumaan?

E: Ja tuo edelllä kuvailemani skenaario tapahtui siis alle minuutissa ottelun alusta, joka nosti vitutuksen potenssiin viisitoista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No mikäs siinä? Käy kimppuun, ja ota miesylivoimalla karkki pois. Ei se sen kummempaa ole.

Tämä on joskus valitettavan vaikeaa, vaikka laittaa karvaukset tappiin niin omat botit seisoo omalla puollustusalueella ja pitää väkisin pelaajavaihtoa hakkaamalla saada ukot sinne ylös. Josku helppo ottaa pois mutta joskus vaikeaa. Riippuu ihan siitä mitän nää aivottomat botit pelaa. Ja valitettavasti tässä on ihan liian helppoa kuluttaa aikaa jos vain haluaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Antaa olla, jos semmoseen ryhtyy. Toki, jos lähtee perään ja jahtaa pari minuuttia, niin se tekee sen yhden virheen jossain välissä; parhaassa tapauksessa sinulle tulee siitä maali.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjä nimeltä ahmapaisti alkoi pyöriä kiekon kanssa omassa päässä minun päästessä 5-3 yv:lle.

Pitäisikö kahden miehen alivoimalla lähteä tekemään hyökkäyskuvioita? Mene karvaamaan siitä jos ei purkaa kiekkoa omalta alueeltaan.:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sen sijaan että huutelette sieltä syncrolistaan nimiä voisitte itse lisätä ne sinne.

Onko kukaan muuten reportannut synkroajia? Otin juuri videon ja kuvia synkro errorista ja sen tekijästä ja lähetin EA:lle. Mahtaako bänniä vai jättääkö asian sikseen? Sain myös kuvan missä kaveri myöntää psn viestillä tehneensä synkron.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä helvetti siinä on kun hyökkääjillä on kauhea vimma ottaa ryntäys-jäähyjä omaan päähän mennessä - varsinkin senttereillä. Viime aikoina on tullut online-matseja hakattua hutin jo lopetettuani, mutta sama senttereiden halu sabotoida omaa jengiä tuntuu vain jatkuvan. Viimeisimpänä esimerkkinä online-matsi, jonka pelasin Torontolla Bostonia vastaan: Bozak (183/85) häviää aloituksen Bergeronille, joka syöttää kiekon taaksepäin Charalle, joka syöttää kiekon Lucicille (193/107), joka lähtee rynnistämään puolustusalueelleni. Lucic leikkaa vasemmalta laidalta oikealle ja samalla Bozak ottaa puolen kentän vauhdit ja taklaa Lucicia ja tuloksena ulosajo - yllättäen ryntäyksestä. Tuo pistää oikeasti yläkerran lämmöt kolminumeroisiksi aina välillä kun oli ottelun tilanne mikä tahansa niin botti-sentterit päättävät ottaa aivan älyttömiä puolen kentän vauhteja omaan päähän luistellessa ja täydestä vauhdista taklata kaverin jäihin, joka on käytännössä poikkeuksetta aina jäähy. Onko kukaan löytänyt tähän minkäänlaista ratkaisua, millä nämä aivopierut saataisiin loppumaan?

E: Ja tuo edelllä kuvailemani skenaario tapahtui siis alle minuutissa ottelun alusta, joka nosti vitutuksen potenssiin viisitoista.

Itsellä tuota tekee laiturit huomattavasti useammin kuin sentterit. Ja ärsyttäväähän tuossa on että kun vastustaja hyökkää niin saa miljoona kertaa rämpyttää vaihda pelaaja nappia että saisi sentterin itselleen ja voisi yrittää takakarvata kiekon pois.

Tuo on tosin bottien jäähystä yksi niistä mikä vähiten ärsyttää, paljon ärsyttävämpiä ovat nämä kun täysin pelin ulkopuolella on aivan pakko jyrätä kiekoton mies nurin ja ottaa jäähy estämisestä. Puhumattakaa niistä bottien älyväläyksistä kun vastustaja on jo hyökkäämässä niin oma botti päättää täysin pelin ulkopuolella sitoa vastustajan laitaa vastaan vaikka kiekko on eripuolella kenttää.

Ja muutamia kertoja on käynyt tilanteita missä oma botti haastaa riitaa kesken pelin, kerran tämä tapahtui kun pyöritin itse ylivoimaa niin botti Crosby haastaa vastustajan tappeluun ja saan siitä jäähyn tappelun aloittamisesta -.- Muutama päivä sitten kävi vastaava tilanne mutta pelasin silloin alivoimaa, vastustaja ei lähtenyt tappeluun mukaan niin sain sitten jäähyn siitäkin.

Tässä pelissä muutenkaan oo jäähyissä monestikaan mitään järkeä. Muutama peli sitten vastustaja jyrää selästä mun pelaajan joka luokkaantuu eikä saa jäähyä, hetkeä myöhemmin oma botti Weber runttaa Filppulan laitaa vastaan joka ei edes loukkaannu ja sain vitosen siitä. Ja oiskohan ollut seuraava peli tuosta kun sain ylivoiman ja heti ylivoiman aluks vastustajan pakki jyrää minun kiekottoman Kesselin nurin, botti luistelee sitten Kesselin mailaan ja minä lähden jäähylle :mad: Myöskään maalivahdin estämisissä ei ole välillä mitään järkeä, välillä kun pakki taklaa hyökkääjän maalivahtia kohti saa jäähyn maalivahdin estämisestä ja monesti maalivahdin saa jyrätä ihan huoletta kumoon ilman että saa jäähyä. Pahimillaan olen saanut jäähyn maalivahdin estämisestä kun tein maalin vaikka omat pelaajat ei ollut edes hipassu maalivahti missään vaiheessa (tämä tapahtui pahimillaan 3 kertaa samassa ottelussa, viimeisen kerran jatkoajalla vaikka Crosby joka teki maalin ja lähti jäähylle ei ollut edes lähellä molaria.)

Puhumattakaa tökkäyksistä ja huitomisesta kun toisella ne menee pelaajan/luistinten läpi ja toisella ne sitten kyllä osuu luistimiin ja pelaajiin.

Paska pelihän tämä on ja tuomarilinja tässä tuntuu olevan myös sen mukainen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä tuota tekee laiturit huomattavasti useammin kuin sentterit. Ja ärsyttäväähän tuossa on että kun vastustaja hyökkää niin saa miljoona kertaa rämpyttää vaihda pelaaja nappia että saisi sentterin itselleen ja voisi yrittää takakarvata kiekon pois.

Tuo on tosin bottien jäähystä yksi niistä mikä vähiten ärsyttää, paljon ärsyttävämpiä ovat nämä kun täysin pelin ulkopuolella on aivan pakko jyrätä kiekoton mies nurin ja ottaa jäähy estämisestä. Puhumattakaa niistä bottien älyväläyksistä kun vastustaja on jo hyökkäämässä niin oma botti päättää täysin pelin ulkopuolella sitoa vastustajan laitaa vastaan vaikka kiekko on eripuolella kenttää.

Ja muutamia kertoja on käynyt tilanteita missä oma botti haastaa riitaa kesken pelin, kerran tämä tapahtui kun pyöritin itse ylivoimaa niin botti Crosby haastaa vastustajan tappeluun ja saan siitä jäähyn tappelun aloittamisesta -.- Muutama päivä sitten kävi vastaava tilanne mutta pelasin silloin alivoimaa, vastustaja ei lähtenyt tappeluun mukaan niin sain sitten jäähyn siitäkin.

Tässä pelissä muutenkaan oo jäähyissä monestikaan mitään järkeä. Muutama peli sitten vastustaja jyrää selästä mun pelaajan joka luokkaantuu eikä saa jäähyä, hetkeä myöhemmin oma botti Weber runttaa Filppulan laitaa vastaan joka ei edes loukkaannu ja sain vitosen siitä. Ja oiskohan ollut seuraava peli tuosta kun sain ylivoiman ja heti ylivoiman aluks vastustajan pakki jyrää minun kiekottoman Kesselin nurin, botti luistelee sitten Kesselin mailaan ja minä lähden jäähylle :mad: Myöskään maalivahdin estämisissä ei ole välillä mitään järkeä, välillä kun pakki taklaa hyökkääjän maalivahtia kohti saa jäähyn maalivahdin estämisestä ja monesti maalivahdin saa jyrätä ihan huoletta kumoon ilman että saa jäähyä. Pahimillaan olen saanut jäähyn maalivahdin estämisestä kun tein maalin vaikka omat pelaajat ei ollut edes hipassu maalivahti missään vaiheessa (tämä tapahtui pahimillaan 3 kertaa samassa ottelussa, viimeisen kerran jatkoajalla vaikka Crosby joka teki maalin ja lähti jäähylle ei ollut edes lähellä molaria.)

Puhumattakaa tökkäyksistä ja huitomisesta kun toisella ne menee pelaajan/luistinten läpi ja toisella ne sitten kyllä osuu luistimiin ja pelaajiin.

Paska pelihän tämä on ja tuomarilinja tässä tuntuu olevan myös sen mukainen.

Tää kuvastaa erittäin osuvasti tätä peliä. Ihme ja kumma kuitenkin itselläni vähentynyt noi bottijäähyt, varmaan johtuu osittain siitä kun myin Big Buffyn ja Getzyn pois. Kuitenkin välillä saattaa tulla pari niin naurettavaa bottijäähyä pelin alkuun ja kaveri pääsee rokottamaan näistä samantien. Pitää vaan saada momentumi tämän jälkee itelleen, muuten pelistä ei tuu hevon hemmettiä..

Mulle on myös tullu nyt tässä lähipäivinä ihan kummallisia pelejä.. Saattaa olla, että omat kaverit luistelee kaks ekaa erää tervassa ja sittenkun saa sen yhen maalin vaivoin rakennettua, niin siitähän ne maalihanat aukenevat. Monta kertaa ollu silleen, että peli on ollu 0-0 tai oon ollu 0-1 tappiolla vikaan erään lähdettäessä, sitten iskenkin vikaan erään joku 5-7 börsää niin vaivattomasti.

Vihdoinkin saanu lähes Dream Teamin koottua ja tuloskin sen mukasta. 65 ottelun voittoputki päällä tällä hetkellä ja toivottavasti lisää edessä. Viimeks putki katkes kun Ea päätti katkasta yhteyden .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei viisaat, kertokaas minne pitää ottaa yhteyttä, kun ostin 6,95 maksavan pakan tuossa pari päivää sitten ja kortteja en kuitenkaan saanut. Tililtä kyllä veloitettiin rahat....Koitin EA-tuen kautta mutta sieltä ei kuulu mitään. Eli mikä olisi oikea osoite avautumiselle.:)


Ja sitten taas pieni tarina pelin hienosta koodaamisesta. Eilen vastaan asettui Dream Team, jossa oli crosbyä, malkinia, gretzkyy jne koko jengi täynnä. Miehän tietenkin voitin pelin meikän "kusetusjengillä", josta löytyy s.koivu, selänne, jokinen.. jne keskikastin pelaajia:) Mutta yllättävintä oli että Selänne oli kentän kovin taklaaja, ukkoo kaatu ku heinää teukan jyrätessä. Nosti hieman hymyä huulille kun vastustaja ajaa pietrangelolla vastapalloon teukkaa niin se kaatu itte ja teukka purjehti läpi:) Kaveri laitto viestiä, että onko finnisflash tehty raudasta:)

Tästä ryhdistäytyneenä päätinkin heittää taas tähdet laatikkoon mukaan, no tuloksena oli 7-0 turpakeikka. Ja tähdet siirtyivät jälleen kokoelmaan:)

Synkrobanneista sen verran, huomioikaa että tuo bugi on pelintekijän virhe, ei käyttäjien. Pelintekijän oma koodaus kusee niin siitä on aika vaikeaa alkaa bannimaan maksavia asiakkaita. Tää ei siis ole mikään puollustus, kusettajat sietäisivät saadakkin bannia toki, mutta EA:n kannalta on hiukan vaikeaa bannia maksavia pelaajia kun itse kusee pelin koodauksen vuodesta toiseen. EA:lla tunnetusti kiiltää dollarin kuvat silmissä niin tyhmäähän se olisi omaa bisnestä huonontaa bannimällä maksavia asiakkaita. Veikkaisin nopeasti että puolet HUT pelaajista joutuis banniin vähintään:)
 
Ylös Bottom