Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Pitääkö kukaan PS4:sta pystyasennossa ja onko kukaan tilannut ebaysta noita muutaman euron standeja siihen tarkoitukseen? Itsellä tekisi mieli, mutta Sonyn virallinen tuote maksaa sen 20e, ja pahalta tuntuisi maksaa 20 euroa muovinpalasta. Toisaalta olisi tyhmää pihistelyn takia vaurioittaa konsolia. Yleisesti ottaen tykkään ostaa virallisia oheistuotteita. Kokemuksia?
Meillä oli pleikka pystyasennossa ihan sillä virallisella pystytuella. Alkuun vaikutti hyvältä ratkaisulta mutta hieman enemmän infamousta pelattua huomasin kuinka kovaa meteliä kone pitää. Ei siis varmaan saanut tarpeeksi tehokkaasti ilmaa. Noissahan on kyljessä ilmanottoaukot, joten varmistaisin tarviketukea ostaessa, että siinä on huomioitu tuo tuuletus.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Omenanraato: missä? oon koittanu katella kaikki kaupat. Toki ne on voinu olla jossain paikallisessa Anttilassa tai Cittarissa tarjouksessa. Täällä Joensussa ei nääs Anttila/Cittari/Gigantti/Prisma-akselilla oo tarjolla muuta kuin isoja numeroita hintalapuissa, aina ja ikuisesti.

Qarkhi: Jos virallisella pystytuellakaan ei saa tarpeeksi ilmaa niin tuskin sitte halvalla kiinalaisella ainakaan... Tuo koneen äänekkyys on muutenkin mulle aika iso kynnyskysymys, joten taidan unohtaa nämä "pystyhaaveet" sitten kokonaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Eipä tota elite editiota tunnu Suomesta enää saavan. Jossain näin 139€ mutta pari viikkoa kesto. Täytyy siis jatkaa etsintää.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Luuri pähkäilyssä kannattaa ottaa myös huomioon tuo Pulse kuulokkeen heikko rakenne...
Murtuvat todella helposti lattialle putoamisesta siitä pyöreän möllikän kohdalta kuppien alapuolelta.
On omakohtaista koemusta asiasta ja aika monelta mennyt samoin pinen Googlettelun jälkeen huomattuna...
Gold 2.0 on taas paljon jykevämpi rakenteeltaan vaikka hieman heikompi säätö vara tuossa onkin.
 
Omenanraato: missä? oon koittanu katella kaikki kaupat. Toki ne on voinu olla jossain paikallisessa Anttilassa tai Cittarissa tarjouksessa. Täällä Joensussa ei nääs Anttila/Cittari/Gigantti/Prisma-akselilla oo tarjolla muuta kuin isoja numeroita hintalapuissa, aina ja ikuisesti.

Qarkhi: Jos virallisella pystytuellakaan ei saa tarpeeksi ilmaa niin tuskin sitte halvalla kiinalaisella ainakaan... Tuo koneen äänekkyys on muutenkin mulle aika iso kynnyskysymys, joten taidan unohtaa nämä "pystyhaaveet" sitten kokonaan.
Joensuun Cittarissa on pystytukia hintaan 19,95€ (tulossa 7.7) sen edullisemmin ei varmaan täältä päin muualta saa.

Edit: Siis ilman sitä USB-hubia.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En tiedä minne tää kysymys kuuluu, mutta laitetaanpa tänne:

Elikkä mulla on TV ja tietokoneen näyttö, oon pelannut TVn kanssa PS4 mutta haluisin pelata tietokoneen näytöllä, koska on hiukan vielä parempilaatuinen. Takaa löytyy HDMI, DVI ja VGA. Ei siis pitäisi olla mahdollista saada kajareita kiinni mitenkään tuohon, mutta onko se mahdollista?

EDIT. Sain mikin kautta äänet kuulumaan, kelpaa. PS3lla täytyi laittaa muistaakseni jotain audiojohtoja näyttöön kiinni, CHAT-äänet kyllä kuului hyvin kun laittoi vaan mikin kiinni USB-porttiin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mikä on ongelmana kun minulla on Turtle Beachin P11 kuulokkeet, niin niissä pitäisi pystyä säätämään peli- ja chat-ääniä erikseen. Niin tällä tuoreimmalla konsolilla ne ovat mössöytyneet samaan, eli jos haluan kuulla kaverin puheet paremmin joudun myös laittamaan peliäänet kovemmalle, joten siitä ei nyt hirveästi ole sitten apua.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En tiedä oikein minne tämä kuuluis, mutta laitetaan nyt tänne. Tässä vähän miettiny, jos hankkisi syksymmällä näytön pelkästään autopelejä varten. Varmaan tulee Thurstmaster T 500 RS setti hankittua. Mutta kysymys kuulupi, että kannattaako sijoittaa näyttöön rahaa? Vai kannattaako pelailla tällä nykyisellä TV:llä: Sony KDL-42W654A? Lähinnä kiinnostaisi tietää, että onko TV vs Näyttö viiveissä nyt niin kauheasti eroa pelatessa, että kannattaisi panostaa hyvään näyttöön.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mikä on ongelmana kun minulla on Turtle Beachin P11 kuulokkeet, niin niissä pitäisi pystyä säätämään peli- ja chat-ääniä erikseen. Niin tällä tuoreimmalla konsolilla ne ovat mössöytyneet samaan, eli jos haluan kuulla kaverin puheet paremmin joudun myös laittamaan peliäänet kovemmalle, joten siitä ei nyt hirveästi ole sitten apua.
Minkähän merkkinen konsoli?
 
Ketju on ps4 lisälaitteet ja tarvikkeet, niin mikähän konsoli voisi olla kyseessä. Odotas kun mä mietin voisiko se olla ps4 :rolleyes:
Tapatalk ainakin antaa otsikoksi vain lisälaitteet ja tarvikkeet...
8)
Empä huomannut katsoa alkuun asti että missä mennään...
[emoji15]
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mikä on ongelmana kun minulla on Turtle Beachin P11 kuulokkeet, niin niissä pitäisi pystyä säätämään peli- ja chat-ääniä erikseen. Niin tällä tuoreimmalla konsolilla ne ovat mössöytyneet samaan, eli jos haluan kuulla kaverin puheet paremmin joudun myös laittamaan peliäänet kovemmalle, joten siitä ei nyt hirveästi ole sitten apua.
Vaihda ohjaimen asetuksista kohtaa kaikki äänet / vain chat äänet ohjataan ohjaaimeen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vaihda ohjaimen asetuksista kohtaa kaikki äänet / vain chat äänet ohjataan ohjaaimeen.

En löytänyt kuin "Äänen ulostuloasetukset" ja sitten "Toisto kuulokkeisiin" ja jos valitsen vain chat-äänet niin silloin peli äänet tulee telkkarin kautta mitä en halua.
 
En löytänyt kuin "Äänen ulostuloasetukset" ja sitten "Toisto kuulokkeisiin" ja jos valitsen vain chat-äänet niin silloin peli äänet tulee telkkarin kautta mitä en halua.
Ihan oikein!
Eikös ne rca liittimet pitäisikin liittää tv n ääni ulostuloon?
Tai adapterilla tv n kuuloke liitäntään?
Vai oliko vaihtoehtona suoraan ps4 optisesta ääni ulostulosta?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mikä on ongelmana kun minulla on Turtle Beachin P11 kuulokkeet, niin niissä pitäisi pystyä säätämään peli- ja chat-ääniä erikseen. Niin tällä tuoreimmalla konsolilla ne ovat mössöytyneet samaan, eli jos haluan kuulla kaverin puheet paremmin joudun myös laittamaan peliäänet kovemmalle, joten siitä ei nyt hirveästi ole sitten apua.
En tunne p11 hirveän tarkkaan mutta olettaisin että siinä on liitäntöinä 3,5mm plugit ja usb. Pc:llä ainakin tuo toimii niin että säädät volyymia sen usbin ja plugin välillä. Eli usb on valittuna kommunikaatiolle ja plugi on default sound device. Ps4:n ongelmanahan on se että ääni tulee samasta lähteestä chat sekä peliäänet jos sulla on käytössä usb tai plugi ohjaimen kautta. Eli laita plugi joko tv:n tai vahvistimen kuulokeliitäntään tai jollain muulla esim. Av-adapterilla telkkarin takaa kiinni ja usbilla chat äänet kuulokkeisiin pleikan edestä. Sitten valitset toistettavaksi vain chat äänet kuulokkeisiin jolloin pitäisi pystyä chat ja peliäänen voimakkuutta säätämään. Sitten tietty jos ei tuollainen ole mahdollista ja haluat chat ääniä kuuluvammaksi niin säädä pelin master volumea vain pienemmälle, sen ei pitäisi vaikuttaa chat ääniin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En vieläkään ostanut kuulokkeita PS4:sta varten mutta kaivelin tossa kaappeja ja löysin vanhat http://www.asus.com/Gaming/Vulcan_ANC/overview/ Asus Vulcan ANC headsetin joka on pc:n kanssa toiminut mainiosti. Sellainen kysymys kun tuossa asuksessa on kuulokkeille oma 3,5mm plugi ja toinen 3,5mm plugi mic varten mikä on hieno asia pc-pelaajalle mutta miten nämä molemmat ominaisuudet saisi toimimaan ps4:n kanssa? Lähinnä tulee mieleen että mikkiliitin ps4 ohjaimeen kiinni ja kuulokkeidenliitin telkkariin kiinni, tämä tosin ei ole ihan langaton systeemi ja vaatisi käytännössä 3,5mm plugijatkojohdon että ei tarvi naama ja ohjain telkkarissa kiinni pelata.

EDIT: Nopealla testauksella mikrofonia ei tunnisteta ps4:n puolesta vaikka mikrofoni on ohjaimen 3,5mm liittimessä kiinni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom