Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis... 742014$ maksaa tuo monsteri, mutta on kyllä koko rahan arvoinenkin!

Muuten, nyt saa randon pelissä liikkuvat tyypitkin bountyjä. Lester soittaa sulle ja käyt tappamassa sen vaan, tulee ruutuun iso ympyrä. Itse sain tuosta 5100$ kun vain ammuin sen autoon. Nämä ei siis näy kartalla vaan Lester soittaa sulle.

E: Ompas kestävä monsteri, hyppään toisen auton päälle ja se räjähtää, tälle ei tapahdu mitään! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis... 742014$ maksaa tuo monsteri, mutta on kyllä koko rahan arvoinenkin!

Muuten, nyt saa randon pelissä liikkuvat tyypitkin bountyjä. Lester soittaa sulle ja käyt tappamassa sen vaan, tulee ruutuun iso ympyrä. Itse sain tuosta 5100$ kun vain ammuin sen autoon. Nämä ei siis näy kartalla vaan Lester soittaa sulle.

E: Ompas kestävä monsteri, hyppään toisen auton päälle ja se räjähtää, tälle ei tapahdu mitään! :D

Juu, siis tosiaan jäi yksi nolla pois tuosta hinnasta.. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sinne tuli uusi moottoripyöräkin, näyttäs ihan komealta harrikalta, 120 000$ hinta. Pakko ostaa ja testata sekin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sinne tuli uusi moottoripyöräkin, näyttäs ihan komealta harrikalta, 120 000$ hinta. Pakko ostaa ja testata sekin :D

Itsekkin ostin tuon harrikan, koin sen kuitenkin aika turhaksi. Täytyy kyllä sanoa, että päivityksen mukana tullut monsteriauto sekä ilotulitesinko ovat loistavia. :D
Harmi vain, että garage:ssa toimiva yksintehty auton kopioimis glitch on patchattu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rumia taloja, rumia vaatteita, kaikki on rumaa. Ainut mist mä tykkään, on toi musketti. Mihinkään ei oo enää ees varaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rumia taloja, rumia vaatteita, kaikki on rumaa. Ainut mist mä tykkään, on toi musketti. Mihinkään ei oo enää ees varaa.

OIKIA ASENNE! Ja mikkää ei mee kohtuuvella.

Vaatteet oli kyllä oikeesti kaikki niin rumia ettei mitään jiitä. Kämpän suostuin ostamaan sen merenranta kämpän tilalle kun oli ihan kivalla paikalla.
Ton monster truckin kanssa vaan sellasta probleemaa, että spawnaa useesti siihen polliisilaitoksen pihalle ja kun sinne lähelle menee niin häviää
aina ja sen jälkeen spawnaakin sinne Military Basen luo vaikka olisit kaupungissa. Matkaa kun tuonne on n. 4mailia niin ei oikein ole hyvä juttu ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"ON TÄMÄ SAATANA TYÖMAA!!"

:D
Tänä iltana sitten kunnon Kfin- Monster jam- hässäkkä!? Vai mitä poijjaat. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aattelin tehä kivan deathmatchin, mis käytetään vaan musketteja. Mut perhana, ei muskettei saa laitettuu mihinkää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Updaten mukana poistettiin paljon bugeja, varsinki rahaglichejä. Kertoo siitä, että siellä valmistaudutaan johonkin isompaan.

Mikähän aivopäästö oli tuo fireworks launcher? Hinta 60 tonnia ja raketit siihen 30 tonnia ja ne aikoo poistaa sen kahen viikon päästä. Näin luki social clubissa. Maksoin siis 100 tonnia siin toivos että se ois mulla aina mut ei sitte? Tuo muuten vihjaa uuteen updateen, kun mainitaan heinäkuun puolivälissä tapahtuvan muutoksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

joo siis en mä nyt niillä kuteilla mihinkään catwalkille mutta onhan se epick ajaa tolla moottoripyörällä ja niillä vaatteilla pitkin los santosia ja huutaa "Do not touch me I'm famous" :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Updaten mukana poistettiin paljon bugeja, varsinki rahaglichejä. Kertoo siitä, että siellä valmistaudutaan johonkin isompaan.

Mikähän aivopäästö oli tuo fireworks launcher? Hinta 60 tonnia ja raketit siihen 30 tonnia ja ne aikoo poistaa sen kahen viikon päästä. Näin luki social clubissa. Maksoin siis 100 tonnia siin toivos että se ois mulla aina mut ei sitte? Tuo muuten vihjaa uuteen updateen, kun mainitaan heinäkuun puolivälissä tapahtuvan muutoksia.

Eiköhän tuo toimi kuten ystävänpäivä dlc eli kaikki mitä nyt ostat pysyy sulla käytössä jatkossakin. Eikä noiden kanssa ole edes aivan mahdoton kiire sillä nuo lähtee pois vasta kuukauden puolivälissä.
"his special seasonal content will be available to redeem in-game until Mid-July (we will announce a specific redemption expiration date soon)."

Lisäksi tänään pitäisi tulla tietoa 4 päivää kestävästä eventistä. Olisikohan tulossa tupla rahat ja expat taas. Jos tulee niin toivottavasti se on voimassa kaikessa kun itse ajan vain kisoja niin esim sitä hipster eventtiä ei tullut edes koitettua kun ei mikään muu pelimuoto kiinnosta ollenkaan.

"And look for details about the upcoming celebratory 4-day Independence Day Weekend Event tomorrow."
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän tuo toimi kuten ystävänpäivä dlc eli kaikki mitä nyt ostat pysyy sulla käytössä jatkossakin. Eikä noiden kanssa ole edes aivan mahdoton kiire sillä nuo lähtee pois vasta kuukauden puolivälissä.
"his special seasonal content will be available to redeem in-game until Mid-July (we will announce a specific redemption expiration date soon)."

Lisäksi tänään pitäisi tulla tietoa 4 päivää kestävästä eventistä. Olisikohan tulossa tupla rahat ja expat taas. Jos tulee niin toivottavasti se on voimassa kaikessa kun itse ajan vain kisoja niin esim sitä hipster eventtiä ei tullut edes koitettua kun ei mikään muu pelimuoto kiinnosta ollenkaan.

"And look for details about the upcoming celebratory 4-day Independence Day Weekend Event tomorrow."

Joo mäkin luulin, että se toimis ystävänpäivän mallilla. Mutta siellä updaten kommenttiosastolla on rockstarin työntekijä kirjottanut että fireworks launcher lähtee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä ei eilen ainakaan toiminut tuo online huonostikkaan. En päässyt joinamaan mihinkään freemode sessioon, missä olis ollut crew-jäseniä. Kokoajan tuli joko "timed out", tai "unknown network error".
Kisoihin kyllä pääsin, mutta niissäkin tuntui ongelmia olevan...
Liekkö muilla ollut samoja ongelmia, vai johtuiko se tuosta minun surkeasta netistä.?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä ei eilen ainakaan toiminut tuo online huonostikkaan. En päässyt joinamaan mihinkään freemode sessioon, missä olis ollut crew-jäseniä. Kokoajan tuli joko "timed out", tai "unknown network error".
Kisoihin kyllä pääsin, mutta niissäkin tuntui ongelmia olevan...
Liekkö muilla ollut samoja ongelmia, vai johtuiko se tuosta minun surkeasta netistä.?

Itselläni ei ainakaan ollut mitään suurempaa ongelmaa. Pari kertaa sano unknown network error mutta ei ne sentää häirinneet. Online toimii päivä päivältä paremmin. Tällä hetkellä ei oo yhtään kunnollista rahaglitchiä. Parhaimmassa rahaglitchissä saa 140k tunnissa kun rooftop rumpelista tai mixed up with cokesta saa 250k tunnissa.

Tällä hetkellä haiskahtaa vahvasti heisteilta, sillä rockstar on kirjottanut seuraavan updaten tulevan about 2 viikon päästä, muttei ole "vielä aivan varmaa" päivämäärää.

Samoin uusi monster truck? Jos tuota Liberatoria ei voi ostaa enää kahen viikon päästä niin miten next gen + pc omistajat tulee monster truckin saamaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Samoin uusi monster truck? Jos tuota Liberatoria ei voi ostaa enää kahen viikon päästä niin miten next gen + pc omistajat tulee monster truckin saamaan?

Monsteri pysyy kyllä pelissä Pegasuksen huostassa, se ei siis katoa. Saattaa olla että amerikan värit vaihtuu joksikin neutraaliksi, tai siitä tehdäään erilainen malli.
Sama tulee sitten tapahtumaan sille moottoripyörälle, vaikea uskoa että sekään tallista katoaisi yhtäkkiä, mutta luultavasti sekin tulee kohta eri väreillä.
On muuten varsin leppoisa menopeli, ohjaus on tosi tarkka ja suhteelisen ketteräkin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Samoin uusi monster truck? Jos tuota Liberatoria ei voi ostaa enää kahen viikon päästä niin miten next gen + pc omistajat tulee monster truckin saamaan?

Ei mitenkään ellei sitä tuoda myöhemmin ostettavaksi. Sama homma se oli ystävänpäivän kanssa. Jollet ostanut silloin tommy gunia niin et saa sitä enää mistään kuten et myöskään niitä vaatteita. Sitä en muista voiko rooseveltin nykyään ostaa vaikka sekin oli alunperin ostettavissa vain ystävänpäivänä.
 
Ylös Bottom