Vastaus: 8. sukupolven konsolit vs. PC -ketju
Kirjoitappa tämä kommenttisi uudestaan. Eli jos grafiikat eivät ole tapissa johtaa se siihen että PC versio ei olisi parempi kuin konsoleilla. Ja sitten minua haukkuu tyhmäksi.
En sanonut että olet tyhmä, vaan kysyin. Ja ilmeisesti oli aika aiheellinen kysymys. Kai tiedät että konsoleilla ei ole grafiikka asetukset tapissa?
En nolaa itseäni. Olihan PS3:lla esim. se OtherOS tuki mikä olisi mahdollistanut koodin ajamista konsolilla. Mutta kun ei ole tarjolla helppoa tapaa tehdä sitä joten se on mahdotonta jos sinun ajatusmaailman mukaan mennään.
Oletko tutustunut termiin Homebrew
http://en.wikipedia.org/wiki/Homebrew_(video_games)
Kyllä nolaat. Kukaan ei ala tekemään mitään kehitysympäristöjä konsoleille, koska se on niin epäkäytännöllistä (tarttet hiiren ja näppiksen muutenkin), koska ei ole tarvetta, koska konsolia ei ole tehty sitä varten, koska työ menisi hukkaan (kovin harvalla on jailbreakattu konsoli).
PC:n peleissä kuten BF3 kohdalla et saanut pelata jos käytit SweetFX tai vastaavaa ohjelmaa pelin yhteydessä virallisissa palvelimissa. Bannia tuli muuten. Eli verrattavissa noihin PSN käytön estoihin. Ei se kaikki ole nannaa PC-landiassakaan. Samat estot on Planetside 2:ssa.
Oikeesti? Täysin sama asia? Ei läheskään

Pleikalla on koko modaaminen kielletty PSN bannien uhalla, ellei peliin ole erikseen jotain modijärjestelmää tehty.
Onko sulle joku yllätys että huijaus on kielletty kilpailullisissa peleissä? Ei herranjestas

SweetFX ja muuta saa käyttää aivan vapaasti yksinpelissä ja ei ranked servuissa.
No ei voida sanoa. 51% kannattaa A:ta ja 49% kannattaa B:tä ei meinaa että 100% kannattaa A:ta ja B:tä 0%. Ja kyseessähän oli alunperin se että konsoleilla ei voi olla modeja kun niitä löytyy PC:lta.
Voidaan pitää äänestys siitä että onko modit pc:n valttikortti.
Sinun mielestäsi ei, koska konsoleilla on yksi peli jossa on modeja.
Loppumaailman mielestä kyllä tai ei kiinnosta.
Eipä tule mieleen muuta kuin erittäin tarkat volumetriset efektit teho-PC:llä savujen ja veden kanssa sekä karvojen tarkka mallintaminen mutta nämä toimisivat vain teho-PC:llä, ei keskitason PC:llä. Nvidian demot ei ota skaalaa huomioon niin tippaakaan eli toimisivatko ne edes käytännössä.
Noniin, eli kaikkia grafiikka eroja voidaan siis vähätellä, koska ne ei sisällä pc:llä mitään erilaisia tekniikoita kuin konsoleilla?
Ei vaadi lisäkoodaamista vaan iterointi kertoja. Edelleen otin paljon aiheita lainauksiini johon myös kuului väite "konsolit hidastaa innovaatioiden kehitystä". Graaffinen taso ei varmana nouse merkittävästi ajan kanssa konsoleilla mutta huomattavia tuloksia voidaan saada ulos myöhemmin.
Niin ja sattumalta sanoit että tekstuurien merkitystä grafiikoissa voidaan hyvin vähätellä, koska niitten parantaminen ei vaadi lisää koodausta
En tiedä missä peleissä olisi mutta tiedän että se on mahdollista. Se että onko se järkevää soveltaa konsoleilla on eri asia mutta ei kaikki GPU:t PC:llä pysty myöskään kyseisiä algoritmejä pyörittää.
Niin, eli aivan kuten sanoin jo kauan sitten, on mahdollista mutta ei riitä tehot joten ei käytetä.
Ja ettei taas tarvii alkaa pilkkua nussimaan niin kyllä, riittää tehot varmasti jossain 2d pelissä, mutta ymmärtänet pointin silti, ei tarvii joka asiasta vängätä vastaan.
Ylimääräiset efektit on mahdollista toteuttaa jos on enemmän aikaa piirtää. Esim. juuri partikkelit.
Aivan, näinhän minä selitin noin 6 viestiä sitten sinulle, hyvä että vihdoin hiffasit.
PC hiiren ja näppäimistön 62 vuoden aikana nappien määrä on vain lisääntynyt ja tarkkuus parantunut. Padien 28 vuoden aikana ollaan lisätty lisää nappeja, D-pad, liipasimet painetunnistuksineen, joystickit ja niiden tarkkuutta parannettu, tärinät, touchpadi (minkä Valve hylkäsi omasta ohjaimestaan), Sixaxis ja kamera integraatio. Aikas paljon uudistuksia lyhyessä ajassa. Eli ei, ei ole sama asia.
Aivan turhaa pilkunnussimista taas. Mäkin voisin sanoa että ei ois ohjaimissa tatteja jos ei ois pc:lle tullut joystickejä eka. Mutta jätän sanomatta koska tajuan miten naurettavaa toi on.
No minä olen realisti enkä asioiden vääristelijä. Mac olisi täysin järkeen otettava vaihtoehto. Pidä vaan sinun leivänpaahdin vertailut itselläsi. Vai olisiko pitänyt sanoa kolikkopelit?
Ei toi veikkaus kyllä ole millään tavalla realistinen, mutta usko mitä tahdot, ei sillä mitään väliä ole koska konsolit on olemassa.
Onnistuu aivan ja samoihin tarkkuuksiin päästään myös.
Ei päästä samoihin tarkkuuksiin, ootko koskaan käyttänyt hiirtä?
GoW:n ja DMC:n kanssa taas ei pääsisi hiirellä ja näppiksellä. Jos et vieläkään ymmärrä mitä ajan takaa niin ajattele minkälaisia rajoituksia on pelata RTS peliä padilla.
Huoh... Jotkut pelit toimii paremmin padilla ja jotkut näppäimillä + hiirillä, niin simppeliä se on.
PC:lle saat kuitenkin helposti padin jos sellasta jossain pelissä välttämättä haluaa käyttää.
Itse olen keskittynyt siihen että konsoleilla saa vastaavia tuloksia aikaan.
No pistäs sitten linkkejä. Sulle on postattu jo aika helkkarinmoinen litania upeilta näyttäviä pc pelejä.
Et ole tosissas. Kun koko kappale oli suunnattu Aphexille niin et voinut tarkistaa mistä kyseinen henkilö puhui vaan takerruit siihen muitta mutkitta. Opettele lukemaan. Kun kerta sekoitat henkilöitä keskenään.
Traddash plz

Nauran ääneen.
Jos sun viestissäs on 17 lainausta mun viestistä ja 0 viestiä muilta, sanot mun lainauksen perään jotakin, niin mistä helvetistä mä voisin tietää että se onkin jollekkin muulle tarkoitettu

Edelleen, kannattaa harjoitella sitä lainaamista.
Onko se lentosimulaattori muka hyvän näköinen? Katsoitko siitä videon alusta sitä maaperää missä ollaan vielä maassa? Konsoleillakin näkee parempia tekstuureja ja pintamuotoja kuin siinä.
On hyvännäköinen ilmasta katsottuna, ilmassahan siinä simussa suurin osa ajasta vietetäänkin.

Pistäs sitten vaan listaa peleistä, tähän voidaan sitten verrata ja naureskella yhdessä:
http://i1.minus.com/i0aKBtYKDy5YQ.png
Nuo 2D-lehdistöt nyt ei oikein vakuuta.

Ootko tosissas?
Entäs driveclubin 2d lehdet, huono AF, huono reunanpehmennys, motion blur, huono resoluutio jne?
Kerro peli jossa on 3d mallinnettuja lehtiä?
Sinulle lasien hankkiminen ei taida riittää. Modeja on edelleen.
"
Jokatapauksessa modeja EI OLE yhtä poikkeusta lukuunottamatta."
Mitäs tossa lukee?
Lukeeko siinä että modeja ei ole vai lukeeko siinä että modeja ei ole yhtä peliä lukuunottamatta.
Se, että modeja ei ole yhtä peliä lukuunottamatta tarkoittaa sitä että modeja on vain yhdessä pelissä
Se että modeja on vain yhdessä pelissä tarkoittaa taas sitä että niitä on, mutta edelleenkin vain yhdessä pelissä.
Jos et vieläkään ymmärtänyt, niin suosittelen käymään peruskoulun pari ekaa luokkaa uudestaan.
Ja mitä siihen nolaamiseen tulee, niin kyllä tollanen trollailu aika noloa on.