Vastaus: Destiny: Hankintaketju
Tästä ei ole vielä mitään varmuutta mutta toiveissa on että pelin julkaisun jälkeen nuo tulisi ladattavaksi, mutta Sony on jo jokaisen pelin kohdalla kussut jotenkin tuon digitaalisen julkaisun niin voi olla ettei Destiny tee poikkeusta. Ongelmia tulee aivan taatusti noiden lisärien kanssa kun muutama miljoona pelaajaa lähtee niitä vaatimaan.
Mä en oo ihan varma että mun tililtä lähtenyt varausta Destinystä vai onko noi jotain viikonlopun aikaisia ostoksia mistä se ilmoittaa katevarausta, joku 96 euron varaus siellä näkyy, mahtaako olla se?
Meili oli kyllä tullut että 99 euroa on veloitettu mutta se ei näy pankin tilillä, siellä on se 96 euroa
Edit: Jaa niin mulla oliki muutama euro ylimäärästä lompakossa niin siksi se näyttää että on otettu 96 euroa eikä 99e
Tää varmaan täällä jossain lukikin, mutta ei silmään osunut. Tilasin tuon Digital Guardian Editionin ja rupesin sitä miettiin et milloin se lataa nuo vanguar armoryn, expansion passin ja collectors edition digital content packin?
Tästä ei ole vielä mitään varmuutta mutta toiveissa on että pelin julkaisun jälkeen nuo tulisi ladattavaksi, mutta Sony on jo jokaisen pelin kohdalla kussut jotenkin tuon digitaalisen julkaisun niin voi olla ettei Destiny tee poikkeusta. Ongelmia tulee aivan taatusti noiden lisärien kanssa kun muutama miljoona pelaajaa lähtee niitä vaatimaan.
Miltäs muiden ennakot digiversioista näyttää?
Maksu oli lähtenyt lompakosta. Tästä ei kuitenkaan tullut kuittausta sähköpostiin. Kolmessa aikaisemmassa ennakotilauksessa kuittaus on aina tullut.
Huomasin SEN-sivulla myös sen, että varatun Destinyn perään oli ilmestynyt sanat: Digital Guardian Edition. Varasin pelkän puujalka-version.
Mä en oo ihan varma että mun tililtä lähtenyt varausta Destinystä vai onko noi jotain viikonlopun aikaisia ostoksia mistä se ilmoittaa katevarausta, joku 96 euron varaus siellä näkyy, mahtaako olla se?
Meili oli kyllä tullut että 99 euroa on veloitettu mutta se ei näy pankin tilillä, siellä on se 96 euroa