Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tää varmaan täällä jossain lukikin, mutta ei silmään osunut. Tilasin tuon Digital Guardian Editionin ja rupesin sitä miettiin et milloin se lataa nuo vanguar armoryn, expansion passin ja collectors edition digital content packin?

Tästä ei ole vielä mitään varmuutta mutta toiveissa on että pelin julkaisun jälkeen nuo tulisi ladattavaksi, mutta Sony on jo jokaisen pelin kohdalla kussut jotenkin tuon digitaalisen julkaisun niin voi olla ettei Destiny tee poikkeusta. Ongelmia tulee aivan taatusti noiden lisärien kanssa kun muutama miljoona pelaajaa lähtee niitä vaatimaan.

Miltäs muiden ennakot digiversioista näyttää?

Maksu oli lähtenyt lompakosta. Tästä ei kuitenkaan tullut kuittausta sähköpostiin. Kolmessa aikaisemmassa ennakotilauksessa kuittaus on aina tullut.

Huomasin SEN-sivulla myös sen, että varatun Destinyn perään oli ilmestynyt sanat: Digital Guardian Edition. Varasin pelkän puujalka-version.

Mä en oo ihan varma että mun tililtä lähtenyt varausta Destinystä vai onko noi jotain viikonlopun aikaisia ostoksia mistä se ilmoittaa katevarausta, joku 96 euron varaus siellä näkyy, mahtaako olla se?

Meili oli kyllä tullut että 99 euroa on veloitettu mutta se ei näy pankin tilillä, siellä on se 96 euroa :D Edit: Jaa niin mulla oliki muutama euro ylimäärästä lompakossa niin siksi se näyttää että on otettu 96 euroa eikä 99e

Tästä ei ole vielä mitään varmuutta mutta toiveissa on että pelin julkaisun jälkeen nuo tulisi ladattavaksi, mutta Sony on jo jokaisen pelin kohdalla kussut jotenkin tuon digitaalisen julkaisun niin voi olla ettei Destiny tee poikkeusta. Ongelmia tulee aivan taatusti noiden lisärien kanssa kun muutama miljoona pelaajaa lähtee niitä vaatimaan.

Mä en oo ihan varma että mun tililtä lähtenyt varausta Destinystä vai onko noi jotain viikonlopun aikaisia ostoksia mistä se ilmoittaa katevarausta, joku 96 euron varaus siellä näkyy, mahtaako olla se?

Meili oli kyllä tullut että 99 euroa on veloitettu mutta se ei näy pankin tilillä, siellä on se 96 euroa :D

googlettelin tuossa ja jäin sellaiseen käsitykseen, että niitä ei tarvitsisi ladata ja löytyisivät silti pelistä. Kaippa tämäkin asia tässä viellä varmistuu. :confused: Mulla oli eilen yöllä tullut spostia pelin veloituksesta ja näkyy siel katevarauksistakin menneen oikea summa.

Meili oli kyllä tullut että 99 euroa on veloitettu mutta se ei näy pankin tilillä, siellä on se 96 euroa :D Edit: Jaa niin mulla oliki muutama euro ylimäärästä lompakossa niin siksi se näyttää että on otettu 96 euroa eikä 99e
Joo, no juuri tälläistä mailia itsekkin odottelin. Jännä ettei sitä koskaan tullut... Samahan tuo. Kunhan peliä pääsee pelamaan.

EDIT:

PS4:lla tarkastellessa kaikki on ihan kunnossa. Kyseessä on edelleen puujalka ja sinne on ilmestynyt kaikki tarvittava informatio pelin avautumisesta yms.

Itsekin kun olen tuota levy versiota koneessa pari kertaa niin siinä sitten vain lukee että olisin muka pelannut Digital Guardian versiota.

Itselläki rahat oli aamulla lähteny tililtä. Mailissa lukee kivasti: Ennakkotilauksen odotettu julkaisupäivä: 08/09/2014 @ 11:00 PM.

Pikkasen tässä jo kädet tärrää, että pelaamaan jo pääsisi :D

Miltäs muiden ennakot digiversioista näyttää?

Maksu oli lähtenyt lompakosta. Tästä ei kuitenkaan tullut kuittausta sähköpostiin. Kolmessa aikaisemmassa ennakotilauksessa kuittaus on aina tullut.

Huomasin SEN-sivulla myös sen, että varatun Destinyn perään oli ilmestynyt sanat: Digital Guardian Edition. Varasin pelkän puujalka-version.

Itsellä oli sähköpostiin tullut viesti, että peli on maksettu.

Itse laitoin tuon digital guardian version. Laskurin mukaan aukeaa heti tiistaina. Voi tätä odotuksen tuskaaa..

Itse olen ollut Kajaanin suunnalla reissussa tällä viikolla, mutta sen mitä katselin tilitapahtumia, niin veloitus on ilmeisesti ainakin lähtenyt tililtä. Olisiko pelikin sitten latautunut jo. En ole kotopuolesta kysellyt, että mikä on asian laita. Noh, se on ainakin selvää, että kauaa ei joudu enää odottamaan ennen kuin pääsee pelaamaan. Toisaalta nämä viimeiset päivät ja varsinkin tunnit ovat yleensä niitä kaikkein pisimpiä.

Elikkäs huomenna voin vielä tarvittaessa Storesta ennakkotilata Destinyn bonuksineen (Vanguard mikälie), yes?

Ihan siltä varalta pyörittelen vaihtoehtoja, jos kusti ei ole maanantainakaan vielä lähtenyt polkemaan pakettia kohti maalia.
Hölmöksi tässä on tullut hypejunan viedessä mukanaan kuin Cartmania, ja Storesta käynnistyy välittömästi imutus tarvittaessa ilman sen kummempaa arpomista.

Etumatkaa ei muille myönnetä, perkales.

Juhannuksena Storesta ennakkotilattu Destinyn peruspaketti on nyt viimein aamulla rahastettu 69,95 € ja peli itse odottamassa kovalevyllä vuorokauden vaihtumista tiistain puoilelle. Stressi pois ja eikun pelaamaan.

Onko nyt niin, että ne joilla levyllinen versio jo hankittuna pääsevät aloittamaan jo aikaisemmin. Itsellä kun menee näemmä iltaan, että digiversioon pääsee käsiksi =/

Juhannuksena Storesta ennakkotilattu Destinyn peruspaketti on nyt viimein aamulla rahastettu 69,95 € ja peli itse odottamassa kovalevyllä vuorokauden vaihtumista tiistain puoilelle. Stressi pois ja eikun pelaamaan.

Itse hyödynsin jenkkistorea. Eli mitäs tuo on euroissa, noin 46€[TABLE="width: 602"]
<tbody>[TR]
[TD="width: 500, bgcolor: #E1E1E1, align: left"][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Destiny (Pre-Order) [/FONT]
[/TD]
[TD="width: 20, bgcolor: #E1E1E1"]
BTZJzr86KG2Oz1VRSgW_KNDnB0DW0GyjfGDQd2CT6Ug4P8sHnc6_-9kv1ejtosYojcefdrVYP0lmL7V4TnLIvsWsJVBHWTXcTzQdqAYTk00_hV0Ftwkr6UbIchJ5r1pH_f-FePo0FeE4LyClnPnB6g=s0-d-e1-ft
[/TD]
[TD="width: 92, bgcolor: #E1E1E1, align: left"][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]$59.99[/FONT]
[/TD]
[/TR]
</tbody>[/TABLE]
Tuolta jenkkistoresta on muutenkin tullut nyt ostettua kaikki ps4 pelit (mm bf4 + premium sille) . Uudetkin julkkaripelit tuon 46€(59.99$) Muuten taas 49.99$ (38€)

NetAnttilan tilaushistoria näyttäisi että peli on laitettu eilen eteenpäin, toivottavasti voi töiden jälkeen käydä jo hakemassa.

Onko nyt niin, että ne joilla levyllinen versio jo hankittuna pääsevät aloittamaan jo aikaisemmin. Itsellä kun menee näemmä iltaan, että digiversioon pääsee käsiksi =/

Juurikin näin, levyversion omistajat pääsevät aikaisintaan 15:00 peliin

Mutta eikös peliä pääse vasta pelaamaan, kun tuo aika loppuu. Itsellä näyttää ainakin vasta 00 hetkeä, olisko pitänyt ostaa muualta kuin tuosta tuo store mikä normisti. Onko eri aika esim jenkkilän storella?

Itsellä oli sähköpostiin tullut viesti, että peli on maksettu.
Tulihan se maili tännekin. Klo. 16:30. Hiukan jäljessä. Mutta tuli kuitenkin.

Onko eri aika esim jenkkilän storella?
Eurooppalaiset (mukaan lukien meikäläiset) pääsevät peliä pelamaan aikaisemmin kuin pojat meren toisella puolella, jossa peli aukeaa tiistaina vasta aamuyön aikoihin.

Jos et saa peliä fyysisesti maanantaina, on eurooppalainen digiversio nopein tapa päästä julkkarissa Destinyn pariin.

Mutta eikös peliä pääse vasta pelaamaan, kun tuo aika loppuu. Itsellä näyttää ainakin vasta 00 hetkeä, olisko pitänyt ostaa muualta kuin tuosta tuo store mikä normisti. Onko eri aika esim jenkkilän storella?

Voipi olla että pääset peliin siis sitten kun jenkeissä vaihtuu päivä. Eli myöhemmin kuin Eurostoren ennakko-ostajat. Fyysisen kopion hankkineet pääsevät peliin heti kun Ausseissa vaihtuu päivä eli klo 15 Suomen aikaa. Edellyttäen tietty että fyysinen kopio on jo maanantaina hyppysissä.

Ylös Bottom