Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eihän siitä ole varmaa näyttöä mutta kyllä sen huomaa kun vähän testailee, jos nyt ei ihan puusilmä ole.

Sä voisit avittaa vaikka ensin niillä faktoilla ja postata sen tiimin tänne millä pelaat, siitä aika nopeesti voi tehdä päätöksen että onko se boosti sun puolellas vai vihuja vastaan. Tottakai on myös se mahdollisuus että peli katsoo tiimien olevan tasavertaiset ja handicappiä ei ole.

Lukekaa nyt vaikka alkajaisiksi tämä:
http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/

Sit seuraavaksi voi alkaa vaikka youtubesta etsimään aiheesta. Yleisesti, ne jotka sanoo että handicappiä ei ole pelaavat sen verran perustiimeillä että siihen ei se handicap vaikuta suuntaan eikä toiseen. Itse voin ainakin kertoa että huomasin HETI eron kun laitoin pronssipelaajat alentamaan tiimin kokonais overallia alemmaksi. Toisinsanoen kaikki alkoi toimimaan.

Tämänhetkisten tietojeni mukaan kaikki yli 82 overallin tiimeistä kärsivät handicapista, ja kaikki alle 82 overallin tiimit saavat sen edukseen. Se miten se handicap sitten ilmenee tuntuu vaihtelevan eri pelaajiston kesken, mutta se miten itsellä tuo handicapin poistuminen vaikutti peliin oli se että mun pelaajat alkoi etsiä paikkaa paremmin sekä tekemään muutenkin juoksuja. Ennen noita pronssien lisäyksiä monesti laiturit jäi nököttämään paikoilleen. Laukauksissa en ole havainnut mitään eroa.

Kaikkihan on täyttä spekulaatiota niin kauan kuin EA tuon vahvistaa, mutta sitä ei luonnollisesti tule koskaan tapahtumaan. Suosittelen jokaista nyt testaamaan ihan rohkeasti niitä alle 50 overallin pronsseja sinne vaihtopenkille siten että tiimin overall tippuu. Huomaat taatusti eron.

Itsellä on joka positioon vaihtopelaaja sekä sitten nuo kolme tanskalaista jotka ei tule näkemään sekuntiakaan peliaikaa, mutta herroilla on silti mun organisaatiossa erittäin tärkeä asema. Vähän tuossa joutui omia periaatteita uusiksi muovaamaan mutta jos vaivalla kasaa tiimin mikä sisältää hyviä pelajia ja joilla nimenomaan itse haluaa pelata niin ei siitä nyt jumaliste pitäisi joutua kärsimään jos vihulla on jotain rupusakkia tiimi täynnä. :)
http://www.futhead.com/15/squads/4105035/

Tolla tiimillä mennään. Luin ton futin artikkelin ja ainakin se että 45 ja 90 min tulee maaleja enemmän on ollut minullakin ongelma mutta, olen ajatellut että johtuu paineesta... Täytyy testata tuo bronasi pelaajat penkillä taktiikka.

Kylläpäs ilmeisesti lykästi ja pakasta tuli joku ovrl. 88 miekkoinen nimeltään Falcao. Siitä vamaankin jokusen kolikon saa (65k?), joten kyselisin hieman pelureita itselleni.
En jalkapallon pelureita tiedä oikeastaan yhtään. Liiga josta pelureita etsin on tuo ranskan ykkönen (ligue 1)
Oikeastaan ainut tähti joukkueessa on Cavani, joten jos hyviä pelureita tuosta sarjasta vielä löytyy niin ehdotelkaas.

Luinkin tuossa että hyökkäykseen suositeltiin Braithwaitea, joka ei kuitenkaan ole vakuuttanut. Toisena ST:nä onkin pelannut Barrios joka on aivan järjetön maalintekokone, jota suosittelen koittamaan :D

Tiimi näyttää tältä:

http://www.futhead.com/15/squads/7610551/

Liekkö tuo Thiego Silva miten hyödyllinen lisäys puolustukseen vai joko rupeaa olemaan liigan vaihto edessä?

Miten olis Lucas ja Lavezzi laidoille? Lacazeten IF-kortti vois olla ihan kelpo kärkeen, kun kerran seteliä nyt on.

Mä en oo saanut tolla Cavanilla yhtään mitään aikaseks, mies on vähän turhan hidas kärki mulle.

Sama homma ongelmana nyt kun laitoin ylimääräsiä kolikoita kiinni ManUn tähteisiin, Rooney ja RVP ei oikeen saa mitään aikaseks.

Hämmentävintä on se, et sitku jantterit saa jollain konstia pallon laukaisupaikkaan, ne yleensä vetää kaikessa rauhassa epämääräsen lörtsyn OHI tai SYLIIN. Kele ymmärrä tätä peliä

Miten olis Lucas ja Lavezzi laidoille? Lacazeten IF-kortti vois olla ihan kelpo kärkeen, kun kerran seteliä nyt on.

Mä en oo saanut tolla Cavanilla yhtään mitään aikaseks, mies on vähän turhan hidas kärki mulle.

Nuo laiturit tulee kyllä hommattua, hyvä ehdotus. Tuon Lacazeten taidan kyllä joutua skippaamaan tuon hinnan vuoksi (75k)

Cavani kyllä jäänyt itselläni tuommoiseen playmaker rooliin ja kyllä sillä onnistumisiakin toisinaan tulee :)

Saakos tässä vaihdettua pelaajia liigasta toiseen?

Tulipa sitten viimein noustua pahamaineiseen 5. divariin onlinepuolella. Tähän mennessä pelit oli menneet ihan mukavasti ja alkukankeuksien jälkeen ei hirveästi haitannut vaikka lähes jokaisesa pelissä oli Doumbiat ja Ibarbot vastassa niinpä tuli vähän naureskeltua näille avautumisille. Mutta kuinkas sitten kävikään: yhtäkkiä omat pelaajat ei saa enää palloja haltuun ja syötöt ja vedot joko liian löysiä tai sitten aivan liian kovia jne. skeidaa. Hikisiä tasureita on saanut väännettyä totaalisen paskoja pelaajia ja vähän paremmilta on tullut sitten muuten tasaväkisissä matseissa totaalisesti turpaan. Normaalisti pistäis lagin piikkiin, mutta palkit on ollu joka pelissä täydet ja näitä haistakakkapelejä oli kuitenki heti se 5 putkeen... Noh vaikka välillä tää homma syö miestä ihan liikaa niin kyllä sitä kuitenki taas parin päivän tauon jälkeen uudella innolla yrittämässä.

Kokoonpano on nyt seuraavanlainen:
http://www.futhead.com/15/squads/7617961/

Kolikoita alkas olla joku 100000 takataskussa, joten vois tuohon jotain päivitystä kehitellä. Vähän olen IF Kagawaa miettiny, mutta vois tietty tehdä toiseen liigaan porukan tai jotain hybridiä rakennella.

Tulipa sitten viimein noustua pahamaineiseen 5. divariin onlinepuolella. Tähän mennessä pelit oli menneet ihan mukavasti ja alkukankeuksien jälkeen ei hirveästi haitannut vaikka lähes jokaisesa pelissä oli Doumbiat ja Ibarbot vastassa niinpä tuli vähän naureskeltua näille avautumisille. Mutta kuinkas sitten kävikään: yhtäkkiä omat pelaajat ei saa enää palloja haltuun ja syötöt ja vedot joko liian löysiä tai sitten aivan liian kovia jne. skeidaa. Hikisiä tasureita on saanut väännettyä totaalisen paskoja pelaajia ja vähän paremmilta on tullut sitten muuten tasaväkisissä matseissa totaalisesti turpaan. Normaalisti pistäis lagin piikkiin, mutta palkit on ollu joka pelissä täydet ja näitä haistakakkapelejä oli kuitenki heti se 5 putkeen... Noh vaikka välillä tää homma syö miestä ihan liikaa niin kyllä sitä kuitenki taas parin päivän tauon jälkeen uudella innolla yrittämässä.

Kolikoita alkas olla joku 100000 takataskussa, joten vois tuohon jotain päivitystä kehitellä. Vähän olen IF Kagawaa miettiny, mutta vois tietty tehdä toiseen liigaan porukan tai jotain hybridiä rakennella.

Ihan hyvännäkönen kokoonpano sulla kasassa. Eipä tota kauheesti pysty parantelemaan, ellet halua ostella noita +40k pelaajia tohon, mutta ei niissä kuitenkaan niin suuria eroja ole, että melkeen kantsii kasata 100k vaikkapa joku hyvä la liga- squadi. :)

http://www.futhead.com/15/squads/7623472/ Ite oon nyt pari päivää vääntäny tälläsellä kokoonpanolla. Costa tuli pakasta, jolloinka tuli kehiteltyä tämmönen pikkuhybridi porukka sen ympärille. Erittäin kivasti on pelit sujunu näillä ukoilla ainakin toistaseks, tullut kaadettua monta kovempaa porukkaa ja noi selvästi huonommatkin porukat onnistuu voittamaan paljon helpommin nyt kun on vähän "heikompi" porukka itelläkin. :D

http://www.futhead.com/15/squads/6219537/ Tälläisella paskasquadilla mennään, Koeman managerina, että Sneijder saa 8 chemistryn. Penkki täynnä pronssipaskaa kaikenvaralta, sen verran huonoja kokemuksia aikaisemmista Fifoista, tällä squadilla kyllä voittoja tulee ihan hyvin, ihme.

Eihän siitä ole varmaa näyttöä mutta kyllä sen huomaa kun vähän testailee, jos nyt ei ihan puusilmä ole.

Lukekaa nyt vaikka alkajaisiksi tämä:
http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/

Sit seuraavaksi voi alkaa vaikka youtubesta etsimään aiheesta. Yleisesti, ne jotka sanoo että handicappiä ei ole pelaavat sen verran perustiimeillä että siihen ei se handicap vaikuta suuntaan eikä toiseen. Itse voin ainakin kertoa että huomasin HETI eron kun laitoin pronssipelaajat alentamaan tiimin kokonais overallia alemmaksi. Toisinsanoen kaikki alkoi toimimaan.

Tämänhetkisten tietojeni mukaan kaikki yli 82 overallin tiimeistä kärsivät handicapista, ja kaikki alle 82 overallin tiimit saavat sen edukseen. Se miten se handicap sitten ilmenee tuntuu vaihtelevan eri pelaajiston kesken, mutta se miten itsellä tuo handicapin poistuminen vaikutti peliin oli se että mun pelaajat alkoi etsiä paikkaa paremmin sekä tekemään muutenkin juoksuja. Ennen noita pronssien lisäyksiä monesti laiturit jäi nököttämään paikoilleen. Laukauksissa en ole havainnut mitään eroa.

Kaikkihan on täyttä spekulaatiota niin kauan kuin EA tuon vahvistaa, mutta sitä ei luonnollisesti tule koskaan tapahtumaan. Suosittelen jokaista nyt testaamaan ihan rohkeasti niitä alle 50 overallin pronsseja sinne vaihtopenkille siten että tiimin overall tippuu. Huomaat taatusti eron.

Itsellä on joka positioon vaihtopelaaja sekä sitten nuo kolme tanskalaista jotka ei tule näkemään sekuntiakaan peliaikaa, mutta herroilla on silti mun organisaatiossa erittäin tärkeä asema. Vähän tuossa joutui omia periaatteita uusiksi muovaamaan mutta jos vaivalla kasaa tiimin mikä sisältää hyviä pelajia ja joilla nimenomaan itse haluaa pelata niin ei siitä nyt jumaliste pitäisi joutua kärsimään jos vihulla on jotain rupusakkia tiimi täynnä. :)

Todella harmillista, että EA ei ole lähtenyt tätä "tasoitus-systeemiä" poistamaan. Jätin Fifa 14:sta kokonaan väliin mutta 13:ssa, jossa voitin 1 divisioonan monta kertaa (joukkueella joka ei paperilla näyttänyt kovin kummoiselta) tuo oli hyvin tiedossa ja penkillä piti tosiaan peluuttaa pronssipelaajia (muutaman tasokkaan vaihtopelaajan lisäksi). FIFA 13:ssa pystyi laittamaan hopeajoukkueella (Pukki kärjessä) pataa 84-86 overall tiimeille. Eihän siinä ollut mitään järkeä.

Hommasin 15:sta vasta reilut viikko sitten mutta kyllä tuon systeemin (joka vie pohjan alta UT:lta) on huomannut jo ihan käytännössä matkalla takaisin 1 divariin. Oma joukkueeni on 79 overall ja pahimmat vastustajat ovat olleet paperilla selvästi heikompia, ja huonommat taas selvästi paperilla parempia.

Mitä formationiin olette mieltyneet? Käytin 13:ssa 352:sta ja 41212:jää mutta nyt tuntuu toimivan 5212 todella hyvin. Treidailu hauskaa ja tasaista 10k:ta tulee per päivä mutta periaattessahan tämä on melkein yhtä turhaa kuin korttien ostokin handicapin johdosta.

Co-Op season hauskaa touhua hyvän tiimikaverin kanssa ja PS4:lla taas Clubs, jota tuli myös tahkottua noin 1000 peliä FIFA 13:ssa.

http://www.futhead.com/15/squads/4105035/

Tolla tiimillä mennään. Luin ton futin artikkelin ja ainakin se että 45 ja 90 min tulee maaleja enemmän on ollut minullakin ongelma mutta, olen ajatellut että johtuu paineesta... Täytyy testata tuo bronasi pelaajat penkillä taktiikka.

Joo kyllä aika varma voi olla että tuolla tulee jo aikamoiset tasoitukset vihulle kun joku 80 overall tiiimi puskee päälle. Kokeilehan ja kerro mielipiteesi huomaatko mitään muuta. Ei välttämättä näy heti kaikille mut mulla kyllä näky ne erot jo ihan ekassa matsissa minkä pelasin bronzet penkillä.

http://www.futhead.com/15/squads/6219537/ Tälläisella paskasquadilla mennään, Koeman managerina, että Sneijder saa 8 chemistryn. Penkki täynnä pronssipaskaa kaikenvaralta, sen verran huonoja kokemuksia aikaisemmista Fifoista, tällä squadilla kyllä voittoja tulee ihan hyvin, ihme.

No tuolla tiimillä ainakin saat tasoitukset itsellesi jos penkki on vielä pronsseja täynnä! :) Onko sekään nyt sit reilua, jokainen kertokoon oman mielipiteensä jos haluaa, itse en ainakaan ala ketään moittimaan. Periaatteessa jos tässä pelissä on tuommonen haista paska scripti niin eikös sitä pitäisi sitten kaikkien pyrkiä käyttämään niin pirusti hyväksi kuin mahdollista?

Tietty jos näin asia menisi, niin kohta pelattaisiin tosiaan pronssit vastaan pronssit. Onneksi tuo rajaveto on tosiaan tehty tuohon siten että se on tuo 82 minkä alle menevät tiimit ei sitten enää niin paljon niitä tasoituksia saakaan puolelleen vastakkain pelatessaan. Sen verran kylläkin huomasin että 77-79 overallin tiimit on hieman hankalempia olleet mulle kuin yli 80 overallin tiimit, mut tää saattaa olla vaan sattumaa että on vaan ollut parempi pelaaja.

Mut jokatapauksessa, kolme kertaa kuutos divari piti vetästä ennenkuin nousin, nyt olen kerännyt 16 pistettä vitosessa ja 3 peliä jäljellä. Ainoa muutos mikä tapahtui joukkueeseen on nimenomaan nuo ihanat danskalaiset bronzeskeidat penkillä. Myönnetään kylläkin että ei ole vastustajat olleet ihan niitä parhaita mutta ei ne kyllä ollut siellä kutosessakaan. Nyt vaan kaikki toimii. Voihan se tietty olla "mental thing" tollain Tamin sanoin mut epäilen. Kyllä tässä on se perus "EA Sports, it's in the game" touhu enemmän huomattavissa. :D

Mitä formationiin olette mieltyneet? Käytin 13:ssa 352:sta ja 41212:jää mutta nyt tuntuu toimivan 5212 todella hyvin. Treidailu hauskaa ja tasaista 10k:ta tulee per päivä mutta periaattessahan tämä on melkein yhtä turhaa kuin korttien ostokin handicapin johdosta.

Joo kyllähän nuo varmasti monella pilaa pelihaluja noi HCP:t mutta lippu korkeelle vaan ja sotaan. Kyllä se itelle ainakin on silleen että jos joku tyyppi pelaa hyvin IRL niin on sen kortti sitten jotenkin hankittava futissakin!

Ite käytän 4-3-2-1. Vaatii vähän kalkkua positionvaihtokortteihin jos on chemistry friikki. Itellä noita oli kerääntynyt tuonne clubiin ja tajusinkin tässä männä viikolla että niillähän on osalla aikalailla arvoakin! :)

Jos tykkäät isosta rotaatiosta niin voisin suositella muutamaa halpaa ukkoa fitness keräämisiin tai vaikka ihan ykkössquadiin. LB Schmelzer on aika hyvä, nousee just sopivasti ja hintaa alle kilon. Myös nuori Schalken lupaus Max Meyer jota olen jo aikaisemmin hehkuttanut on aika pätevä CAM paikalle.

Ilkay Gündogan on semmonen peruspuolustava jyrä mikä toimii myös hyökkäyssuuntaan, se taitaa olla vielä jotain 10k arvoinen kylläkin.

Tuo Prince on vähän arvellutavalla pelipaikalla, kun ottaa huomioon mitkä kyseisen pelaajan vahvuudet on, mutta mistäpä näitä tietää voihan se olla ihan jyrä tuolla paikalla, en ikinä oo testannu! :D

- - - -

Miten muuten, käyttääkö jengi squad fitness kortteja vai onko teillä ihan selkee rotaatio? Itellä menee 6kpl hopeisia fitness kortteja per season, pistän aina Reusille, Robbenille ja Lewandowskille ne aina viiden pelin jälkeen. Muuten kyllä ukot vaihtuu melkein joka peliin.

-

Miten muuten, käyttääkö jengi squad fitness kortteja vai onko teillä ihan selkee rotaatio? Itellä menee 6kpl hopeisia fitness kortteja per season, pistän aina Reusille, Robbenille ja Lewandowskille ne aina viiden pelin jälkeen. Muuten kyllä ukot vaihtuu melkein joka peliin.

Ite koitan välttää fitness-korttejen käytön ja rotaatiolla keräilen fitneksiä. Välillä tietysti tulee käytettyä noita fitneksiä jos haluaa kaikki ykkösmiehet pelaamaan tiettyyn matsiin. :D

Mun tiimin arvon on taas noussut melkein 100k! :O

Mistä tämä johtuu? Jotenkin sitä kuvittelisi että noiden hintojen laskut menisi käsi kädessä alemman ja vähän korkeampien overallien pelaajien kesken. Neuerinkin arvo on jo 270k BIN (alhaisin). Kun osaisi ennustaa millon alkaa tuo lasku noilla pelaajilla jotta voisi tehdä moovit. Kai se on se normaali TOTS aika millon hinnat romahtaa sit lopullisesti.

Vähän nostalgiaakin päivään, piti ihan pistää FIFA14 läpykkä sisälle pleikkariin tänään. Hieron kauppoja missä treidaan mun FUT14 tiimin FUT15 coinseihin. Aika erikoista että niin se vaan FIFA14 marketti voi hyvin ja kauppa käy. Vetäsin tradepilen relistinä niin ei kauaa mennyt kun oli sopparit ja muut fitness kortit myyty! :) Jollekkin tuli hyvä mieli. Siellä on hinnat suurinpiirtein ennallaa, itseasiassa vähän jopa nousuunkin päin siitä mitä muistelen maksaneeni korteista.

Mikä teidän mielestä olisi hyvä FUT15 coins hinta vaihdossa miljoonaan FUT14 coinsiin?

Ihan hyvännäkönen kokoonpano sulla kasassa. Eipä tota kauheesti pysty parantelemaan, ellet halua ostella noita +40k pelaajia tohon, mutta ei niissä kuitenkaan niin suuria eroja ole, että melkeen kantsii kasata 100k vaikkapa joku hyvä la liga- squadi. :)

Joo näin olen vähän pähkäillyt, että aika turha lähteä noihin +20k-pelaajiin sijoittamaan, kun erot ovat käytännössä aika minimaalisia. Harmittavasti hinnat pomppaa älyttöömyyksiin varsinki Bundesligan laitapakkien ja strikerien kohdalla taivaisiin heti, kun siirrytään noista perusjannuista supertähtiin. Tosin ite oon kyllä tykänny Immobilesta vaikka se ei varsinaisesti noiden päästatsien osalta ihan täysin vakuutakkaan. Laitureitakin ois kiva peluuttaa, mutta hemmetin kalliiden Reusin ja Riberyn jälkeen on aika iso tasoero seuraaviin vasemman laidan ehdokkaisiin. Nyt ois tosin IF Herrmann tarjolla, mutta eipä sekään vakuuta oikein muun kuin nopeuden osalta.

La Liga ja Serie A squadit tulee kyllä kasattua jossain välissä, mutta odotellaampa sitä varten vuoden vaihteen TOTY-karkeloita.

Jos tykkäät isosta rotaatiosta niin voisin suositella muutamaa halpaa ukkoa fitness keräämisiin tai vaikka ihan ykkössquadiin. LB Schmelzer on aika hyvä, nousee just sopivasti ja hintaa alle kilon. Myös nuori Schalken lupaus Max Meyer jota olen jo aikaisemmin hehkuttanut on aika pätevä CAM paikalle.

Ilkay Gündogan on semmonen peruspuolustava jyrä mikä toimii myös hyökkäyssuuntaan, se taitaa olla vielä jotain 10k arvoinen kylläkin.

Tuo Prince on vähän arvellutavalla pelipaikalla, kun ottaa huomioon mitkä kyseisen pelaajan vahvuudet on, mutta mistäpä näitä tietää voihan se olla ihan jyrä tuolla paikalla, en ikinä oo testannu! :D

En oo käyttäny juuri vielä rotaatiota vaan oon pelannu yleensä alkuun lämmittelyottelun kakkossquadilla offline seasoneita ja samalla ykkössquadi lepuuttaa vaihtopenkillä. Viime vuoden kakkapakkojen jälkeen ei oo huvittanu pistää tuohon yhtään ylimäärästä rahaa vaan oon ihan treidaamalla ja pelaamalla kartuttanut kassaa niin ei juuri fitnesskortteihin ollut varaa. Max Meyerin ja Gundoganin vois kyllä ottaa testiin. Gundogan oli itseasiassa viime vuoden kokoonpanossa lähes aina mukana ja tuskin se tälläkään kertaa pettymystä tuottaa. Muutenki nuo Dortmundin hikikiitäjät on sen verran lähellä sydäntä, että pitäähän niitä olla kokoonpanossa mahdollisimman monta.

KPB on itseasiassa statsien valossa hitusen parempi cdm kuin Gundogan vaikka onki tosielämässä aikalailla hyökkäävämpi pelaaja. Gladiator-kortti päälle niin hoituu paremmin hommat puolustussuuntaan ja kaukolaukaukset on murhaavia. Päädyn yleensä pelaamaan pallonhallintapeliä hyökätessä, jolloin lähes koko kokoonpano nousee lähelle maalia ja KPB on aika usein päättämässä hyökkäyksiä joko 16-rajalta lähtevillä laukauksilla tai pystyjuoksuilla. Luiz Gustavo on vähän laiskempi hyökäämään niin se paikkaa yleensä hyvin alempana tilannetta.

Joo kyllä tohon EA-Momentumiin joka päivä vaan hermot menee valitettavasti, maalivahdit, momentum ja ibarbo ainoot miinukset futissa. Edut on kyllä pilannut kaikki änärit ja fifat joka kerta enkä voi ymmärtää miks ne vieläki pitää tunkea näihin peleihin.

Tällä hetkellä tälläisellä squadilla vetelen:http://www.futhead.com/15/squads/7644334/ kakkosdivarissa ja turnauksia ja voitte vaan kuvitella minkälaiset edut on kun ne iskee:D

Squad builderiinkin kun tekee jonkun jengin missä muutama legenda ja jotain ja sit tulee vaan mieleen et ei helvetti ei tollasta kyllä viiti tehdä ku joka matsissa ois hirveet edut, tosin niin on kyllä jo nykysellä jengilläkin.. Perseestä.

Haha tulipahan koitettua Walcottia kärjen tontilla ja Sturridgea CM paikalla, aika huikeelta tuntunu nyt pelaaminen. Tänään joku reilu 15 peliä joista 1 häviö, 1 tasuri loput voittoja. Tosiaan kun pudotin joukkueen tason siitä 83>80 niin johan on peli lähtenyt kulkemaan ihan eri tavalla. Suht helposti kaatuu noi saakelin rupujengitkin nyt eikä tarvii koko aikaa naama punasena vääntää, että sais luotua edes sen yhen maalintekopaikan vaan nyt paikkoja tulee lähes koko ajan. :)

Nyt oli pakko tulla hehkuttaa. Ostin kaikki 10 kpl 15k promo pakkaa, mutta voisi sanoa, että kannatti. Pakoista napsui herrat Agüero, Di Maria ja Van Persie!!! Kerranki reilusti voitolle promopakoista :D

Mun tiimin arvon on taas noussut melkein 100k! :O

Mistä tämä johtuu? Jotenkin sitä kuvittelisi että noiden hintojen laskut menisi käsi kädessä alemman ja vähän korkeampien overallien pelaajien kesken. Neuerinkin arvo on jo 270k BIN (alhaisin). Kun osaisi ennustaa millon alkaa tuo lasku noilla pelaajilla jotta voisi tehdä moovit. Kai se on se normaali TOTS aika millon hinnat romahtaa sit lopullisesti.

Vähän nostalgiaakin päivään, piti ihan pistää FIFA14 läpykkä sisälle pleikkariin tänään. Hieron kauppoja missä treidaan mun FUT14 tiimin FUT15 coinseihin. Aika erikoista että niin se vaan FIFA14 marketti voi hyvin ja kauppa käy. Vetäsin tradepilen relistinä niin ei kauaa mennyt kun oli sopparit ja muut fitness kortit myyty! :) Jollekkin tuli hyvä mieli. Siellä on hinnat suurinpiirtein ennallaa, itseasiassa vähän jopa nousuunkin päin siitä mitä muistelen maksaneeni korteista.

Mikä teidän mielestä olisi hyvä FUT15 coins hinta vaihdossa miljoonaan FUT14 coinsiin?

Ennen vuoden loppua/ensi vuoden alkua kannattaa viimeistään myydä. Silloin tulee Team of the Year, joka laskee aina hintoja todella paljon, mutta yleensä ne nousee sen jälkeen taas jonkin verran.

Tarkotatko tolla ''ennallaan'' sitä että normaalit Rollet maksaa 6 miljoonaa ja Zlatanin ja Ronaldon TOTY/TOTS kortit 15? :D

Voisko joku tota team of the yearia avata vähän..?

Nyt oli pakko tulla hehkuttaa. Ostin kaikki 10 kpl 15k promo pakkaa, mutta voisi sanoa, että kannatti. Pakoista napsui herrat Agüero, Di Maria ja Van Persie!!! Kerranki reilusti voitolle promopakoista :D

No huhhuh! Aikamoiset pakat. Itellä J.Boateng ja Koscielny parhaat.. En oo promopakoista muistaakseni saanu kertaakaan yli 50k pelaajaa:D

Voisko joku tota team of the yearia avata vähän..?

Eli siis FIFA:n (ei siis EA:n) valitsema vuoden paras kentällinen. Taidettiin valita Ballon D'orin gaalan yhteydessä. EA on aina tuonu FUT:iin näistä pelaajista versiot.
Tossa esim Messin viime vuoden TOTY versio:
Näytä liitetiedosto 13580

Noi saa siis ihmiset avaaman runsaasti pakkoja jolloin pelaajia alkaa olla liikaa marketissa, joten hinnat laskee.

Ylös Bottom