lefaslayer
Member
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Tolla tiimillä mennään. Luin ton futin artikkelin ja ainakin se että 45 ja 90 min tulee maaleja enemmän on ollut minullakin ongelma mutta, olen ajatellut että johtuu paineesta... Täytyy testata tuo bronasi pelaajat penkillä taktiikka.
http://www.futhead.com/15/squads/4105035/Eihän siitä ole varmaa näyttöä mutta kyllä sen huomaa kun vähän testailee, jos nyt ei ihan puusilmä ole.
Sä voisit avittaa vaikka ensin niillä faktoilla ja postata sen tiimin tänne millä pelaat, siitä aika nopeesti voi tehdä päätöksen että onko se boosti sun puolellas vai vihuja vastaan. Tottakai on myös se mahdollisuus että peli katsoo tiimien olevan tasavertaiset ja handicappiä ei ole.
Lukekaa nyt vaikka alkajaisiksi tämä:
http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/
Sit seuraavaksi voi alkaa vaikka youtubesta etsimään aiheesta. Yleisesti, ne jotka sanoo että handicappiä ei ole pelaavat sen verran perustiimeillä että siihen ei se handicap vaikuta suuntaan eikä toiseen. Itse voin ainakin kertoa että huomasin HETI eron kun laitoin pronssipelaajat alentamaan tiimin kokonais overallia alemmaksi. Toisinsanoen kaikki alkoi toimimaan.
Tämänhetkisten tietojeni mukaan kaikki yli 82 overallin tiimeistä kärsivät handicapista, ja kaikki alle 82 overallin tiimit saavat sen edukseen. Se miten se handicap sitten ilmenee tuntuu vaihtelevan eri pelaajiston kesken, mutta se miten itsellä tuo handicapin poistuminen vaikutti peliin oli se että mun pelaajat alkoi etsiä paikkaa paremmin sekä tekemään muutenkin juoksuja. Ennen noita pronssien lisäyksiä monesti laiturit jäi nököttämään paikoilleen. Laukauksissa en ole havainnut mitään eroa.
Kaikkihan on täyttä spekulaatiota niin kauan kuin EA tuon vahvistaa, mutta sitä ei luonnollisesti tule koskaan tapahtumaan. Suosittelen jokaista nyt testaamaan ihan rohkeasti niitä alle 50 overallin pronsseja sinne vaihtopenkille siten että tiimin overall tippuu. Huomaat taatusti eron.
Itsellä on joka positioon vaihtopelaaja sekä sitten nuo kolme tanskalaista jotka ei tule näkemään sekuntiakaan peliaikaa, mutta herroilla on silti mun organisaatiossa erittäin tärkeä asema. Vähän tuossa joutui omia periaatteita uusiksi muovaamaan mutta jos vaivalla kasaa tiimin mikä sisältää hyviä pelajia ja joilla nimenomaan itse haluaa pelata niin ei siitä nyt jumaliste pitäisi joutua kärsimään jos vihulla on jotain rupusakkia tiimi täynnä.![]()
Tolla tiimillä mennään. Luin ton futin artikkelin ja ainakin se että 45 ja 90 min tulee maaleja enemmän on ollut minullakin ongelma mutta, olen ajatellut että johtuu paineesta... Täytyy testata tuo bronasi pelaajat penkillä taktiikka.