Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Hah, no tottakai se superstara pakasta kelpaisi ja tottakai se menis alussa kokeiluun, mutta tuskin sillä kovin pitkää tulisi pelailtua, sillä kyllä mä mielummin kasaan parilla millillä monta hyvää jengiä kun yhen ylihyvän
Oon ehtinyt jo aika paljon kaiken maailman squadeja tässä kokeilemaan, sillä pelejäkin takana kohta 500 ja kyllä tän hetken miehistöllä sujunut huomattavasti parhaiten toi homma. http://www.futhead.com/15/squads/8489041/ < tolta siis näyttää porukka tällä hetkellä ja kahen pelin välein kierrätän hyökkääjiä ja keskikenttiä.
Voi jumalauta ton sun tuuris kanssa
Itellä käyny aina niin hemmetin huono tuuri noissa pakoissa, vaikka onkin noussut Benzema, RVP ja Costa tässä painoksessa, mutta niin on myös rahaa ja coinssejakin urakalla käytetty, että kyllä tässä pakkasella rutkasti ollaan.
Tämä särähtää itelle korvaan joka kerta. Eihän tässä pelissä, eikä änärissäkään, kukaan tee yhtään mitään Messeillä eikä Ovechkineillä, mutta silti jokainen sen yhden todellisen superstaran sisimmässään haluaa! Joka väittää muuta ei ole sinut itsensä eikä seksuaalisuutensa kanssa.
Mulle ainakin on pirun tärkeetä se että tiimi eroaa muista, eikä aina ole vastassa ne keskihintaiset perustankit, Willian, Remy, Sturridge etc etc... Jos pakasta nousisi Ronaldo niin rakentaisin kyllä La Liga squadin sen ympärille ihan vaan testatakseni miltä se tuntuisi, ajanvietettähän se sekin on. Monilla se varmaan menis instana myyntiin kun se mahdollistaa sitten melkein minkä tahansa squadin teon.
Muuten, jos sanoisin, että aamupalaksi nousi taas yksi Cityn mies niin uskoisitteko? Yaya napsahti ihan ekasta pakasta ja ai että, mihin mä tän tuurin kanssa joudun vielä? Saletisti puhkee just ostetut talvirenkaat tai jotain muuta pahaa IRL!![]()
Hah, no tottakai se superstara pakasta kelpaisi ja tottakai se menis alussa kokeiluun, mutta tuskin sillä kovin pitkää tulisi pelailtua, sillä kyllä mä mielummin kasaan parilla millillä monta hyvää jengiä kun yhen ylihyvän

Voi jumalauta ton sun tuuris kanssa