Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä särähtää itelle korvaan joka kerta. Eihän tässä pelissä, eikä änärissäkään, kukaan tee yhtään mitään Messeillä eikä Ovechkineillä, mutta silti jokainen sen yhden todellisen superstaran sisimmässään haluaa! Joka väittää muuta ei ole sinut itsensä eikä seksuaalisuutensa kanssa. :D

Mulle ainakin on pirun tärkeetä se että tiimi eroaa muista, eikä aina ole vastassa ne keskihintaiset perustankit, Willian, Remy, Sturridge etc etc... Jos pakasta nousisi Ronaldo niin rakentaisin kyllä La Liga squadin sen ympärille ihan vaan testatakseni miltä se tuntuisi, ajanvietettähän se sekin on. Monilla se varmaan menis instana myyntiin kun se mahdollistaa sitten melkein minkä tahansa squadin teon.

Muuten, jos sanoisin, että aamupalaksi nousi taas yksi Cityn mies niin uskoisitteko? Yaya napsahti ihan ekasta pakasta ja ai että, mihin mä tän tuurin kanssa joudun vielä? Saletisti puhkee just ostetut talvirenkaat tai jotain muuta pahaa IRL! :cool:

Hah, no tottakai se superstara pakasta kelpaisi ja tottakai se menis alussa kokeiluun, mutta tuskin sillä kovin pitkää tulisi pelailtua, sillä kyllä mä mielummin kasaan parilla millillä monta hyvää jengiä kun yhen ylihyvän :D Oon ehtinyt jo aika paljon kaiken maailman squadeja tässä kokeilemaan, sillä pelejäkin takana kohta 500 ja kyllä tän hetken miehistöllä sujunut huomattavasti parhaiten toi homma. http://www.futhead.com/15/squads/8489041/ < tolta siis näyttää porukka tällä hetkellä ja kahen pelin välein kierrätän hyökkääjiä ja keskikenttiä.

Voi jumalauta ton sun tuuris kanssa :D Itellä käyny aina niin hemmetin huono tuuri noissa pakoissa, vaikka onkin noussut Benzema, RVP ja Costa tässä painoksessa, mutta niin on myös rahaa ja coinssejakin urakalla käytetty, että kyllä tässä pakkasella rutkasti ollaan.

[SUB]Seuraavaa tiimiä yritän kasailla pikkuhiljaa. Kolikoita ei tosiaan ole kuin n. 30k joten matka on pitkä, sillä treidaamisesta en ymmärrä mitään. Mitä mieltä?
[/SUB]
http://www.futhead.com/15/squads/8488012/

Pace ryntääjät ei kiinnosta.

Oisko Nassen paikalle http://www.futhead.com/15/players/840/kwadwo-asamoah/ ?

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään kannattaa pojjaat seurata silmä kovana web-appi auki maaottelua Saksa-Gibraltar, näyttää suosituimmat veikkaukset olevan jotain tyyliin 9-0... Mikä tarkoittaa että JOKU luultavasti tekee MONTA maalia(toivottavasti ei Muller), ja TOTW:ia pukkaa

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään kannattaa pojjaat seurata silmä kovana web-appi auki maaottelua Saksa-Gibraltar, näyttää suosituimmat veikkaukset olevan jotain tyyliin 9-0... Mikä tarkoittaa että JOKU luultavasti tekee MONTA maalia(toivottavasti ei Muller), ja TOTW:ia pukkaa

Musta tuntuu että tänään on Reussin päivä. Ollut nyt niin liekeissä Dortmundin peleissä viime aikoina ja eiköhän näytönhaluja oo nyt myös maajoukkueessa kun jäi kisatkin väliin. Harmi vaan, että Reusin peruskorttikin on jo niin kallis, ettei sillä kauheesti rahaa pysty tekemään XD

Musta tuntuu että tänään on Reussin päivä. Ollut nyt niin liekeissä Dortmundin peleissä viime aikoina ja eiköhän näytönhaluja oo nyt myös maajoukkueessa kun jäi kisatkin väliin. Harmi vaan, että Reusin peruskorttikin on jo niin kallis, ettei sillä kauheesti rahaa pysty tekemään XD

Juu Reussista ei kyllä oo mitään iloa näillä kolikkomäärillä

VI***TU että hajoo pää tähän... Ooon yrittäny kokeillaisia jengejä.. kokoonpanoa ja taktiikoita.. silti noi äijät vaa seisoo tuolla paikoillaa eikä hae sitä tyhjää paikkaa. Sit tulee noita pace pellejä ketkä juoksee mun pakeista ohi ku ne seisoo siellä Pa*skat housussa... 4.Divarista ny 4pvä sisällä pudonnu 7-divarii.. WTF? Mitähän kantsis testata??

VI***TU että hajoo pää tähän... Ooon yrittäny kokeillaisia jengejä.. kokoonpanoa ja taktiikoita.. silti noi äijät vaa seisoo tuolla paikoillaa eikä hae sitä tyhjää paikkaa. Sit tulee noita pace pellejä ketkä juoksee mun pakeista ohi ku ne seisoo siellä Pa*skat housussa... 4.Divarista ny 4pvä sisällä pudonnu 7-divarii.. WTF? Mitähän kantsis testata??

Kantsii varmaan itekkin ostella niitä nopeita pelaajia sitten jos sun kaverit ei pysy muiden perässä :D

En oo ihan varma mistä puhun tällä hetkellä MUTTA, käytät tuota Futheadiä apuna ja se mistä sarjasta kasaat jengin niin laitat sieltä "Positioning" ja kattelet sieltä kovan arvon omaavia pelaajia. Tuolla voisi olla jotain tekemistä sen kanssa et ne vaan tököttää paikoillaan. Multa on aikalailla hävinnyt tuo paikoillaan seisominen pois ku iskin niitä pronsseja penkille ja vaihdoin formationiksi 4-3-2-1.

Välillä tulee silti pelejä ettei ne siltikään tajua mistään mitään, mut tänään oli ihan selkeesti huomattavissa kun vastustajalla oli tiimi jossa ei oikein homma toiminut. Se oli kasattu turkin liigasta ja näki ihan selvästi kun se piti keskialueella palloa niin kukaan sen pelaajista ei tehnyt elettäkään hakeakseen paikkaa. Aika pahastihan tää peli on rikki verraten siihen edelliseen versioon mun mielestä...

Mikähän tuo Vision arvo on? "Pelisilmäkö?" Tuo voi vaikuttaa kans siihen miten ne tekee niitä juoksuja...

Itekkin oon nyt jumissa nelosdivarissa, kolmas kerta jo menossa eikä taida nousua tulla vieläkään... 10 pistettä kasassa, 2 peliä jäljellä. On aika selvää että voitan ekan ja seuraavan pelin tuloksen tietää jo etukäteen! :D

Meinasin saada paskahalvauksen äsken ku tässä taas availen pakkoja, kun avatessa silmään osui Hazard!! Ainut että overall oli 76 ja tiiminä Mönchengladbach! :D

PRKL! taas Happy Houria pukkaa!

Ei pääse hinnat lainkaan normalisoitumaan ku näitä tulee koko ajan. Ja tiistaina varmaan taas

PRKL! taas Happy Houria pukkaa!

Ei pääse hinnat lainkaan normalisoitumaan ku näitä tulee koko ajan. Ja tiistaina varmaan taas

Ei kyl nää on just hyvä juttu! ;) Muller menee alaspäin koko ajan!

Aguero posahti 15k pakasta, vihdoin joku mistä jää oikeasti voitolle:p

Aguero posahti 15k pakasta, vihdoin joku mistä jää oikeasti voitolle:p

Itehän tästä teikäläisen viestistä sain intoa ostella noita 15k pakkoja myös, mutta eihän sieltä tietenkään ketään ihmeellistä. IF Janmaat ja Walker ainoat rahan arvoset ja loput sitä perus kuraa :/ Sinne meni rahat =(

:)

Ronaldon alin BIN tällä hetkellä pleikalla ~3.8M, et saisit sen ja aika hyvän tiimin ympärillekkin.

Kerro toki mihin päädyt ja mimmosen tiimin rakensit!.

Ronaldoon päädyin ja 3.45M piti pulittaa, mutta nyt joukkue on seuraava: 4321

Ronaldo Benzema Ben Arfa
Khedira Ramires Mata
Ansaldi Miranda Ramos De Marcos
Bravo

Kuhan vaihtopakka myy, niin reilu 400k olis vielä millä parantaa, kunhan näkee mikä osa-alue vaatii parantelua...

Iltaa, oon pelaillu tollasella bundesliiga jengillä tähän mennessä ja siinä sivussa aina pistäny valioliigan pelaajia talteen aina ku pakoista tipahdellu. Nostin tossa sit Courtoisin ja myin jollai 180k niin sain rakennettua valioliiga joukkueen ihan mukavaks. Pistäkääs ehdotuksia miten parannella näitä, varsinkin valioliiga nipun puolustuksen varmaan vois laittaa uusiks. Listasin tohon valioliiga joukkueeseen myös vaihtopelaajat, kun sieltäkin löytyy ihan päteviä äijiä. Rahoja löytyy noin 85k ja noista vaihtomiehistä voi periaatteessa myös tarvittaessa myydä jotain.

Bundesliiga: http://www.futhead.com/15/squads/8682358/

Valioliiga: http://www.futhead.com/15/squads/8683810/

Myös jos joku haluaa PC:llä nöyryyttää mua niin pistäkää viestiä.

Edit: en tiedä miks toi näyttää chemistryks 99 blp ryhmälle, kyllä se pelissä 100 sanoo.

Nojoo aika hiljasta ollu täällä. Ostin Özilin ja ei ainaka vielä kaduta. Koitan nyt saada Sturridgen Balotellin kaveriks. Lukaku on aivan paska ja Vargas on paras vaihtomies kärkeen mitä mulla on koskaan ollu. Tosiaan edelleen (halpoja) ideoita valioliigasta puolustukseen kaipaisin.

Nojoo aika hiljasta ollu täällä. Ostin Özilin ja ei ainaka vielä kaduta. Koitan nyt saada Sturridgen Balotellin kaveriks. Lukaku on aivan paska ja Vargas on paras vaihtomies kärkeen mitä mulla on koskaan ollu. Tosiaan edelleen (halpoja) ideoita valioliigasta puolustukseen kaipaisin.

Skrtel nyt ekana tulee mieleen. Ja ehkä Jagielka, sen IF kortti voi olla ihan hyväkin. Ei tosin ole "halpa", mut normikortinhan saa ihan discard hintaan.

Ronaldoon päädyin ja 3.45M piti pulittaa, mutta nyt joukkue on seuraava: 4321

Ronaldo Benzema Ben Arfa
Khedira Ramires Mata
Ansaldi Miranda Ramos De Marcos
Bravo

Kuhan vaihtopakka myy, niin reilu 400k olis vielä millä parantaa, kunhan näkee mikä osa-alue vaatii parantelua...

Tuo Ben Arfahan on ihan vitsi tuolla oikeella, ite ehkä hankkisin tuohon IF Jamesin. Sen kortin arvo vaan nousee tässä ajan kanssa, vaikkakin kortin arvo on laskenut kuluneen viikon ajan hieman, ja lähtee melkein 250k tällä hetkellä PS puolella. Itellä jollottaa se tuolla vaihtopakassa ja siinäpähän jollottaa, tappiolla en sitä myy sillä uskon sen arvon nousevan tässä pikkuhiljaa.

On tää marketti vaan yks mysteeri. Koko päivän koittanu myydä ylimääräistä IF Piszczekkiä 225k binillä. Nyt sit laitoin sen myyntiin 12 tunniksi tolla hinnalla ja parikytminuuttia kerkes olla ku joku osti sen. Alin bin 210k... Outoa.

Muuten, on se rahikaisellakin tuo pakkatuuri pikkuhiljaa kuivumassa. Avasin 10 x 15k promon, sekä 5 x 25k promon eikä juuri mitään mainittavaa. Tällä hetkellä kalkut löytyy tuohon Mulleriin sekä IF James vaihtopakassa ja näillä mennään nyt, odottelen tiistaihin asti minne tuo Muller laskee ja ostan sen sitten. Onneks on töitä niin paljon ettei tarvii hajoilla Mullerless kokoonpanoon. :)

Tuo Ben Arfahan on ihan vitsi tuolla oikeella, ite ehkä hankkisin tuohon IF Jamesin. Sen kortin arvo vaan nousee tässä ajan kanssa, vaikkakin kortin arvo on laskenut kuluneen viikon ajan hieman, ja lähtee melkein 250k tällä hetkellä PS puolella. Itellä jollottaa se tuolla vaihtopakassa ja siinäpähän jollottaa, tappiolla en sitä myy sillä uskon sen arvon nousevan tässä pikkuhiljaa.

Arfa nyt valikoitui 5 tähden kikoilla ja kemioilla tohon joukkoon ja ihan hyvin se on eduksee ollu mitä nyt muutaman pelin olen ehtiny kokeilla. James voi olla kokeilemisen arvonen...ehkä. Ite olin aika pettynyt sen normikorttiin, mutta ehkä If ja oikea laita sopii sille paremmin. Ramos on ollu aika pettymys ja hintaansa nähden lähtee ehkä vaihtoon kohta.

Arfa nyt valikoitui 5 tähden kikoilla ja kemioilla tohon joukkoon ja ihan hyvin se on eduksee ollu mitä nyt muutaman pelin olen ehtiny kokeilla. James voi olla kokeilemisen arvonen...ehkä. Ite olin aika pettynyt sen normikorttiin, mutta ehkä If ja oikea laita sopii sille paremmin. Ramos on ollu aika pettymys ja hintaansa nähden lähtee ehkä vaihtoon kohta.

Jees.

Muuten, treidaajille voi olla hyvä hetki nyt ja tässä, tällä hetkellä ostella Welbeckit pois markkinoilta. Kaveri teki kaks Englannille ja on saletisti ens viikon Team of the Weekissä mukana... Hyvä juttu tuossa kortissa on se että porukka diggaa käyttää sitä ja se on suht halpa, tuosta saa omat pois 100% varmuudella ja uskon että jopa 500 profit per kortti ellei enemmänkin...

Jees.

Muuten, treidaajille voi olla hyvä hetki nyt ja tässä, tällä hetkellä ostella Welbeckit pois markkinoilta. Kaveri teki kaks Englannille ja on saletisti ens viikon Team of the Weekissä mukana... Hyvä juttu tuossa kortissa on se että porukka diggaa käyttää sitä ja se on suht halpa, tuosta saa omat pois 100% varmuudella ja uskon että jopa 500 profit per kortti ellei enemmänkin...

Welbz:hän makso jossain kohtaa liki kolme tonnia boksipuolella, nyt sitä sai alle tonnin, ostin 30 kpl jemmaan. alin BIN tuskin nousee kovin kun sitä on non-rarena niin pirusti markkinoilla, mut kyllä tota varmaan saa esim. 2k binillä myytyä ihan kivasti.

Jännä toi Welbzin hintakehitys: http://www.futbin.com/player/3529/danny-welbeck

EDIT: aika monta kahden maalin miestä nyt liikenteessä, mut musta tuntuu että Shaqiri saa kans IF:n, laitoin siihenkin pari coinssia kii

Muistin sen Sturridgen entisen hinnan parikyttonnia yläkanttiin, mut sain silti myytyä noi ostamani tarjous-Sturrit 10k katteella(- vero), alin bin ei kyllä ole likikään mun myyntihintoja, mut ei se haittaa kun vaan tunnin välein relistaa.

Väsäilin IF Snaikun ympärille tommosen:http://www.futhead.com/15/squads/8501977/

Oisko tonne Youngin tilalle ehdotuksia? tota vaihdossa olevaa Kelwiniä en oo vielä ostanut, onkohan sillä mitään käyttöä? Toi Danilo on vaan niin TYKKI et sen takia kattelin et pitäis kai hankkia niin saa sen squadiin mukaan.

Rooney on kyllä oikein yllättänyt, pidin kortin perusteella sitä samanlaisena Mikki Hiirenä kun RVP, mut jumpskatti se osaa pelata! Suosittelen! ja jos joku välttämättä haluaa tunkea näppinsä paskaan, niin mulla ois myynnissä CAM RVP Hunter, 10k yli alimman BININ(hyvä diili siis)

Viimeksi muokannut moderaattori:

PRKL!

Happy hourit vaan jatkuu! kahdeksalta vissiin alkaa taas uus kun nää 25k packit loppuu...

Diego Costaakin saa jo melkeen ilmaseks

Jaa nyt siel on sit 50k pakkoja. EA täysin seonnu näitten happy hourien kanssa, eli sama homma ku viime FIFA:ssa. Kun yksi Happy Hour loppuu, niin toinen alkaa :D

Kyl kuumottelis vähän avata ainaki yks tommonen 50k pakka, ku viime vuonna noista pakoista tuli juuri saatua ne parhaat pelaajat. 100k pakat taas on aina ollu äärettömän suuria kusetus pakkoja.

Ylös Bottom