Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT Rally

Täälläkin aloitettiin taas pelaamaa rallia :D Heti tuli pieni järkytys.

Mun kaikki edistyminen tässä pelissä on kadonnu bittiavaruuteen kesällä :D Minkäänlaista Seiviä pelistä ei ole olemassa eli kaikki alusta. Viimeisin trophy on saatu 5.5.2016 eli koko kesän olin pelaamatta..

Surkee auto tuo Mini kun tässä pitää aloittaa sieltä 60 luvulta. Niistä kolmesta se vähiten huono jos oikein muistan :D

Että hyvää Joulua vaan.... :D P......le!

Itse mietin ihan samaa, kun ajelin viime viikolla Dirt Rallya. Ajattelin kuitenkin, että tuskinpa on tulossa lisenssivaikeuksien takia. Ehkä sieltä voisi olla tulossa joku yksittäinen auto peliin mukaan jos saavat kaiken sovittua ja Codemastersilla on siihen kiinnostusta. Se oli jo totaalinen yllätys, että saivat WW Polon aidoilla maaleilla mukaan peliin. Hyundaikin WRC-auto pelissä on vuotta vanhempi mitä Polo niin sen lisenssin saamisen ymmärsi hieman paremmin. Varmaan se diili Volkkarin kanssa, että Polo pelin kanteen oli aika merkittävä tekijä.

Luultavasti seuravaa Rally Blogi ilmestyy tämän viikon perjantaina ja toivottavasti jo silloin julkaistaisiin se mitä Codemasters on pitkään tehnyt ja vihjaillut Dirt Rallyn suhteen. Alkuvuodesta lupasivat kertoa jostain uudesta, joten eiköhän tässä tammi- tai helmikuun aikana tulla viisaimmiksi.

Oho! Muutenki niin huikee peli. Nyt pitää oikeesti harkita tosissaan tuotaa veeärrää:eek:

Onhan tää ihan hieno uutinen. EN kyllä aio ostaa pro mallia tämän takia. Enemmin ostasin kunnon PC:n ja siirtysin sinne pelaamaan simuja.

Ei kai vielä tietoa, mutta olihan Driveclubissakin pro-versiossa mm. Paremmat heijastukset autoissa ja jotain muuta parannusta.

Joo, mutta ei VR ole vielä missään ollut sellainen, että pro:n hintaa olisi järkevää maksaa. Pro muutoin on järkevä ostos jos hiukankaan pelailee, mutta VR:ään se on vain pieni bonus.

Nyt jo täytyy vakavasti jo harkita vr ostoa! Ensin Ompun testit ja analyysit, kunhan päivitys on tullut ja sitten kaupaan!

Nyt jo täytyy vakavasti jo harkita vr ostoa! Ensin Ompun testit ja analyysit, kunhan päivitys on tullut ja sitten kaupaan!

Pahoin pelkään et mun testi on: "Wau....oksennus lentää...wau.....oksennus lentää...peli kiinni" tyyppinen [emoji23][emoji23]

Omituinen vertailu. Peli ei ole saanut Pro-päivitystä ja kaikki VR materiaali tehdään peruspleikkarille.

Olen aina luullut, että siihen tarvii Pro version. No ei sit mitään. Mutta ei tämä ja GT Sport vielä mua saa sitä VR härveliä ostamaan. Jos Assettoon tulis tämmöne kanssa ni sitte voisin harkita.

Nyt vois harkita ton härpäkkeen testaamista,mut ei ostoa. En lukenut tota linkkiä,ku en ois sitä kuitenkaan ymmärtäny..eli kysynki,onko koko peli vr tuettu?

Ylös Bottom