Päätettiin Pyssykän kanssa lähteä metsästämään meille sammakkoa suolta. Tavarat mukaan, ukot lautalle ja arrrrr.. Merten kauhut lähtivät seilaamaan kohti itäistä suo-aluetta. Hieman ennen rantautumista Sarko hyökkäsi kimppuun ja Pyssykkä alkoi ottamaan damagea, lautta ympäri jos kroko vaikka jättäisi meidät rauhaan. Niin se tekikin, hetkeksi. Matkalla kohti rantaa alkoi taas krokon hyökkäys, se tuhosi storageboxin, mutta pääsimme hiekalle tai minä pääsin, Pyssykkä sen sijaan jäi kahden krokon loukkuun ja päätyi lihoiksi.
Palaisin lautalle niin nopeasti kuin pystyisin, tavarat oli saatava takaisin, mutta sitä ympäröi kolme Sarkoa. Ei toivoa iskeä yksin kimppuun.
---
Aloin etsimään sammakkoa ja heti löytyi yksi, lvl4! Tuo on helppo ajattelin. Neljä tranqia nuppiin ja "Battletoad" lähti unille. Sitten tajusin, ei helkutti, eihän mulla ole narcoticciä mukana vaan ne on Tykin repussa! Ei muuta kuin Sarkojen kimppuun vaan, yksi kerrallaan houkutellen kimppuuni laitoin krokot lihoina reppuun.
Tykin repusta tavarat, mutta en pysty juoksemaan. Siinä vaiheessa kun pääsin sammakon luokse, sillä oli torporia jäljellä 12/160. Narcot suuhun ja lihaa myös. Tametus alkaa.
TxRangersin ukko kävi moikkaamaassa ja käski painua muualle heti kun sammakko on kesytetty, tämä selvä.
Muuten sai aika rauhassa kesytellä, kaksi Titanoboaa kävi kimppuun, mutta niistä sai prime lihaa talteen. Kourallinen ötököitä kans tuli laitettua nippuun.
---
30min myöhemmin Battletoad on kesy ja iloisesti pomppien lähti mukaani lautalle. Kurnuttaja kyytiin, lautta ympäri ja matka basee alkakoot... Ja paskat, yhtäkkiä alkaa tulemaan todella nopeasti osumaa ja sekä sammakko ja minä kuollaan lähes silmänräpäyksessä.
En tiedä mitä tapahtui, todennäköisesti clitchi ja syö mistä isolla kädellä. Sinne meni sammakko, kitiiniä, tykin tavarat ja omat tavarat. Tuulis kävi hakemassa lautan takas, mutta reppua sieltä ei löytynyt.