SiLLiMuNaVoi
Member
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)
Tunnin treenamisella 1.56,5 yöllä ajaessa
Tunnin treenamisella 1.56,5 yöllä ajaessa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä se sun huono aika on niin tietää kuinkas paljon pitää kiriä?![]()
No huh. Perässä ollaan taas monta sekuntia.Yöllä hardeilla kisasäädöillä 1.58.0 ja softeilla aikaajosäädöillä 1.55.8. Alle 1.55 aikaan oon tyytyväinen.
Miten säädät aika-ajoon? Kisasäädöillä ite vasta koittanu ja 1.58.x-1.59.2 on aika perus kierros.
Ois hyvä saada kyl aika-ajoihin kans tollasia parannuksia.
Miten alas laskette rengaspaineet Aika-ajoihin? Ja paljonko on kisassa?
Ite en pääse varmaan radalle ennen keskiviikon treenejä. :/
- Ei mitään potku juttuja ja "tallipäälliköitä", rentoa tän on tarkoitus olla.
- Arvon tallit netistä löytyvällä arvontakoneella. Siten, että tämän kauden sijoitusten perusteella sijat 1-8 eri talleihin. Sijoilta 9-16 sitten tallikaverit.
- Auto arvotaan samalla menetelmällä. Jos ja kun tulee samoja autoja joillekin kuskeille, niin yritän katsoa siitä sitten ristiin niitä siten että ei ois samoja autoja, katsotaan sit miten sekaisin ne menee.
Edit:
- Ja tallipisteisiin. Jotta molemmilla kuskeilla olisi oikeasti merkitystä, niin miltä kuulostaisi seuraava: normaalisti tallipisteisiin lasketaan huonompi sijoitus, jolloin ns. kakkoskuskin pisteet on oikeasti merkityksellisiä. Jotta ei sen vuoksi tule "keskeytyksiä", niin jos maaliin pääsee vain yksi auto tallille annetaan tämän kuljettajan osalta puolet pisteistä. Eikä aleta siltin mitään puolikkaita pisteitä antamaan, vaan pyöristetään alaspäin, eli esim voittaja saa tallin ainoana edustajana tallilleen 12 pistettä. Toki kuljettajapisteet normaalisti kaikille.
Jep, aina noissa kisoissa kuitenkin sattuu ja tapahtuu, niin hitaammallakin vauhdilla voi saada ihan hyviä pisteitä. Itsekin vetelin kaksi ekaa kisaa padilla varmaan reilusti yli viisi sekuntia kärkeä hitaampia kierroksia ja sain kuitenkin vaan maaliin köröttelemällä kerättyä ihan hyvät pisteet.
Ja ajelemallahan se vauhti parantuu. Ei tämä sarja nyt tasoltaan mikään yliluonnollisen kova kuitenkaan ole, muutamia sankareita lukuunottamatta.
Onhan se noinkin, mutta ei oikein hyviä ideoita ole tullut. Ongelmanahan on juuri nuo varakuskit, jotka ajaa useissa talleissa.
Jos taas ottaa paremman kuskin pisteet, niin sitten ei kakkoskuskeilla ole järkeä, kun ei henk koht pisteissäkään ole korkealla