Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Miten säädät aika-ajoon? Kisasäädöillä ite vasta koittanu ja 1.58.x-1.59.2 on aika perus kierros.

Ois hyvä saada kyl aika-ajoihin kans tollasia parannuksia.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Huimaa kyytiä kyllä jotkut pääsee, ei voi muuta sanoa. Kokeilin huvikseen stability control päällä ja 1.57,2 ajaksi, ilman tuota reilua 1.58 eli tuntuisi ainakin omia aikoja nopeuttavan melko reilusti. Taidan kuitenkin pitää pois päältä jatkossakin ja ajella vaikka sitten peräpäässä.. :D
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Miten säädät aika-ajoon? Kisasäädöillä ite vasta koittanu ja 1.58.x-1.59.2 on aika perus kierros.

Ois hyvä saada kyl aika-ajoihin kans tollasia parannuksia.

Muuten samat ku kisasäädötkin,mut radiator min,bensaa vähemmän,rengas paineet sopivix 2-4 kiekan ajax. Tuntuu ett ei toi bensamäärä kovin paljon vaikuta nopeuteen,suuremmalla määrällä on kyl paljon vakaampi ajettava. Ei tos sulle ollu mitään uutta.

Täytyypä koittaa aikaajoa suuremmalla bensa määrällä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Miten alas laskette rengaspaineet Aika-ajoihin? Ja paljonko on kisassa?
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Pitää lopettaa sarjassa . Enkä ole mukana kakkosessakaan. Ei riitä aika, eikä taidot.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Vetäkää ny ees tää kausi loppuun ku ootte alottanu, ei tääl muutkaa mitää osaa
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Jep, aina noissa kisoissa kuitenkin sattuu ja tapahtuu, niin hitaammallakin vauhdilla voi saada ihan hyviä pisteitä. Itsekin vetelin kaksi ekaa kisaa padilla varmaan reilusti yli viisi sekuntia kärkeä hitaampia kierroksia ja sain kuitenkin vaan maaliin köröttelemällä kerättyä ihan hyvät pisteet. :D

Ja ajelemallahan se vauhti parantuu. Ei tämä sarja nyt tasoltaan mikään yliluonnollisen kova kuitenkaan ole, muutamia sankareita lukuunottamatta.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Miten alas laskette rengaspaineet Aika-ajoihin? Ja paljonko on kisassa?

Nyrren testeissä aikaajoissa tais olla softeilla 1.65, voi ehkä laskea vieläkin ku on kylmä rata. Hardeilla tais olla sama,kestää ainakin 15kiekkaa. Täytyy tarkistaa noi paineet ja testata lisää.

Oisko tänään testiä n.21.00 aikoihin?
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Ite en pääse varmaan radalle ennen keskiviikon treenejä. :/
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

- Ei mitään potku juttuja ja "tallipäälliköitä", rentoa tän on tarkoitus olla.

- Arvon tallit netistä löytyvällä arvontakoneella. Siten, että tämän kauden sijoitusten perusteella sijat 1-8 eri talleihin. Sijoilta 9-16 sitten tallikaverit.

- Auto arvotaan samalla menetelmällä. Jos ja kun tulee samoja autoja joillekin kuskeille, niin yritän katsoa siitä sitten ristiin niitä siten että ei ois samoja autoja, katsotaan sit miten sekaisin ne menee.

Juu rentoa, simppeliä, helppoa ja toimivaa sen olla pitää. Lähinnä ehdotukseni oli esitys millä tavalla tallipisteytys ainakin toimisi.

Arvonta varmaan käy kaikille, mutta valinnanvapaudesta tallikaverin ja auton suhteen on omat positiiviset puolensa.

Edit:
- Ja tallipisteisiin. Jotta molemmilla kuskeilla olisi oikeasti merkitystä, niin miltä kuulostaisi seuraava: normaalisti tallipisteisiin lasketaan huonompi sijoitus, jolloin ns. kakkoskuskin pisteet on oikeasti merkityksellisiä. Jotta ei sen vuoksi tule "keskeytyksiä", niin jos maaliin pääsee vain yksi auto tallille annetaan tämän kuljettajan osalta puolet pisteistä. Eikä aleta siltin mitään puolikkaita pisteitä antamaan, vaan pyöristetään alaspäin, eli esim voittaja saa tallin ainoana edustajana tallilleen 12 pistettä. Toki kuljettajapisteet normaalisti kaikille.

Tässäkin on vain ongelma. Esimerkiksi jos tallini kamppailis tallimestaruudesta viimeisessä kisassa ja ajaisin sijalla 5th viimeisellä kierroksella ja tallikaverini olisi johdossa ja tallimestaruuteen tarvittaisiin se 12 pistettä niin minun täytyisi keskeyttää viimeisellä kierroksella jotta voittaisin "tallimestaruuden"
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Jep, aina noissa kisoissa kuitenkin sattuu ja tapahtuu, niin hitaammallakin vauhdilla voi saada ihan hyviä pisteitä. Itsekin vetelin kaksi ekaa kisaa padilla varmaan reilusti yli viisi sekuntia kärkeä hitaampia kierroksia ja sain kuitenkin vaan maaliin köröttelemällä kerättyä ihan hyvät pisteet. :D

Ja ajelemallahan se vauhti parantuu. Ei tämä sarja nyt tasoltaan mikään yliluonnollisen kova kuitenkaan ole, muutamia sankareita lukuunottamatta.

Komppaan täysin! Ja viime kisa sul meni tosi hienosti.:)
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Onhan se noinkin, mutta ei oikein hyviä ideoita ole tullut. Ongelmanahan on juuri nuo varakuskit, jotka ajaa useissa talleissa.

Jos taas ottaa paremman kuskin pisteet, niin sitten ei kakkoskuskeilla ole järkeä, kun ei henk koht pisteissäkään ole korkealla
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Riippuen kuinka paljon toista kautta myöhästetään niin en välttämättä pääse osallistumaan.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mites jos pisteistä otettais kuskien keskiarvo,ja jos vain toinen kuskeista ajaa maalin asti,saa 25% pisteistä..näin vain tallipisteet. Mut henkilökohtaiset pisteet normaalisti.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Onhan se noinkin, mutta ei oikein hyviä ideoita ole tullut. Ongelmanahan on juuri nuo varakuskit, jotka ajaa useissa talleissa.

Jos taas ottaa paremman kuskin pisteet, niin sitten ei kakkoskuskeilla ole järkeä, kun ei henk koht pisteissäkään ole korkealla

No mites sit jos tallipisteet määräytyis 15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0 systeemillä? Ei yksittäiset varamiehet voitoillakaan vääristäisi pistetilannetta niin pahasti ja tallien välinen taisto pisteiden suhteen olisi todella tasaista. Sitten jos kuljettajia ajaisi maaliin vaikka sen 12 niin pisteet jakautuisi 11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0.

Kuljettajien henkilökohtainen pisteytys pysyisi ennallaan.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Jos jonkinnäköstä ehdotusta on tullu, sanotaan ny vielä oma . Eli yksinkertasin ratkasu, molemmat vakiokuskit vain saa tallipisteitä, ja jos on poisjääntejä niin se on sit voivoi. Pitää ajatella myös sarjan järjestäjää jolla ei varmaa oo hirveetä hinkua kisojen jälkee laskea mitää prosentuaalisia pistemääriä. Keep it simple .
 
Ylös Bottom