Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2016, 14.-16.6, Los Angeles

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: E3 2016, 14.-16.6, Los Angeles

Siellä näkyi PSVR ja Star Wars -aluksen ohjaamonäkökulma!

BF1 pelottaa. Mulle toinen maailmansota on henkilökohtaisesti kiinnostavin historian asia ikinä, ihan pikkupojasta asti olen tuota katsonut kirjoista ja tv:stä ja peleissä pitänyt erityisesti siitä tunnelmasta joka pelissä on. Hiljainen tunnelma yöllä/talvella ja yllättävät tilanteet puskista. Tuo BF1 vaikuttaa lähinnä vain samalta jonnebäfältä mitä aiemmat. Varmasti pelaajakuntansa noille, mutta ilman jotain loistavaa yksinpelikampanjaa, meikä jättää pelin ostamatta ainakin täyteen hintaan. Mikäli tuo pelaaminen tuntuu enemmän Battlefield 1942/Day of Defeat-sodalta, sitten harkitsen jo julkaisussa.

Tuosta bäfän videosta ensi katsomiselta pisti silmään talojen hajoaminen palasiksi. Täytyy katsoa uudestaan useamman kerran vielä.

Olihan siellä 10 sekuntia mass effectiä ja Fe näytti todella mielenkiintoiselta. Mutta muuten se oli tunti paskaa.

Katsooko joku vielä EA tilaisuutta. Ei saakeli... (viittaus B1 moninpelikähinään)

Taitaa tulla paluu Battlefieldin pariin. Ai saakutti kun näytti mannalle!

Katsooko joku vielä EA tilaisuutta. Ei saakeli... (viittaus B1 moninpelikähinään)
Giant Bomb heitti aika huonoa läppää tuohon päälle :D

Bethesdan tilaisuus jää näkemättä NHL-finaalin takia. Vaikka onkin huhuiltu, että uutta The Elders Scrolls peliä ei nähdä niin toivo elää vielä.

Quake Champions, testosteronin täytteistä areena mättöä. Alustoista mainittu "PC focused". "True e-Sports game".

Skyrim, PS4 ja XBox One, konsoleilla modit nyt mukana + kasvojen kohotus.

2K tätä jo käyttää ilmeisesti koripallopelissään. Aika tönkköä se ainakin joidenkin nähtyjen videoiden perusteella on, mutta ilmeisesti fanit ovat tykänneet uudesta tavasta pelata "itsellään".

Täysin scriptattua touhua ollut ja siitä huolimatta olen samaa odottanut fifaan/änäriin. Olin jo täysin PESsin puolella tänävuonna, mutta pelkästään tämä ominaisuus sai nyt miettimään..josko kuitenkin fifa?

Quake olikin oikein mukava pikku yllätys. Komea traileri.

Edit: perun sanani. Hahmoluokkia Quakessa, mitä he***iä id?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Bethesdan tilaisuus oli valovuosia parempi kuin EAlla, siellä keskityttiin olennaiseen eli pelien ja gameplayn näyttämiseen. Fallout 4 ja DOOM DLC näytti huikealta ja Prey nousi kertaheitolla odotulistalle. Olihan siellä vielä Dishonored 2 ja Skyrim whatever edition jotka eivät itseä kiinnosta.

Todella köyhä oli kyllä EAn pressi. ME:A myöhästyminen kyllä pelottaa kun ei vieläkään näytetty käytännössä kuin tähtikarttaa ja alien hymyä. Pakolliset rahakoneet eli fifa yms tuli ohitettua olankohautuksella. Titanfall 2 näyttää samalta kuin Codi parit viime vuodet, mutta se on tietenkin okei koska kyseessä ei ole codi :rolleyes:.

Lopun wannabe tähdillä täytetty bäfän showmatsi oli kyllä aikamoinen clusterfuck. Yli puolet osallistujista ei ollut varmaan ikinä koskenut mihinkään videopeliin. Myötähäpeä oli suuri kun koneet syöksyivät maahan ja tankit raapivat pitkin seiniä. Ehkäpä tällä haettiin sitä casuaalia koomisuutta massoille. Itse peli näytti siltä samalta kuin aikaisemmat bäfät - tuttua ja turvallista ilman mitään uutta, ei tullut sitä kaivattua repäisyä.

Bethesdan taas olisi pitänyt paljastaa scrolls kutonen jolloin oltaisiin päästy viimevuoden tasolle. Quaken uudelleen herättely ensin innostutti, mutta sitten selvisi että kyseessä on Overwatch hypeä tavoitteleva erilaisiin heroihin ja taitoihin perustuva peli. Pelottaa Quake nimen puolesta... Doomiin olisvat saaneet paljastaa yksinpelisisältöä eikä dlc paketteja "flopanneeseen" moninpeliin.

Pakollisten fallout ja ESO lässytysten jälkeen tuli sitten puskista koko päivän kohokohta: Prey. Mahtava traileri päivämurmelina viboineen ja mystisine ympäristöineen. Taitaa olla ensivuoden kauhupelien aatelia.

Skyrim remastered taas oli jo "leakattu" aikasemmin ja jotenkin itse toivoin mielummin Oblivionin päivitystä kuin näin tuoreen pelin. Loput 20 (pitkää) minuuttia sitten tuhlattiinkin Dishonorediin. Nätti peli mutta ei ehkä kuitenkaan olisi tarvinnut näyttää näin suurella mittakaavalla, spoilaa aika vahvasti tiettyjä tehtäviä. Osa taidoista tuntui myös aivan liian ylivoimaisilta.

Arvosanat; EA 4, Bethesda 7 (pelkästään Preyn ansiosta)

Prey herätti heti minun kiinnostuksen. Scifi-kauhu toimii mulle aina, toivottavasti tulee hyvä peli. Erittäin lupaavalta vaikutti vaikka ei tuosta lyhyestä videopätkästä paljoa irti vielä saanut.

Dishonored 2 näytti kans todella hyvältä vaikka vähän alkoi mietityttää että onko peliin tungettu jo vähän liikaa kikkailua. Ettei vaan oo tekijöiltä karannut mopo käsistä. Noh hyvältä vaikutti silti, pitää se varmaan testata.

Bethesdan E3 intro videossa oli aika moni heidän peleistään lueteltuna päivämäärän kanssa. Heidän Wolfenstein pelien alla luki New Colossus ja päivämäärä oli xx.xx.xxxx. Pelistä ei kuitenkaan itse tilaisuudessa ollut mitään mainintaa, mikä oli hieman ihmeellistä.

Bethesdan E3 intro videossa oli aika moni heidän peleistään lueteltuna päivämäärän kanssa. Heidän Wolfenstein pelien alla luki New Colossus ja päivämäärä oli xx.xx.xxxx. Pelistä ei kuitenkaan itse tilaisuudessa ollut mitään mainintaa, mikä oli hieman ihmeellistä.

Ehkäpä siitä ei ole vielä mitään kerrottavaa.

Olihan siellä 10 sekuntia mass effectiä ja Fe näytti todella mielenkiintoiselta. Mutta muuten se oli tunti paskaa.

Fe näytti mielenkiintoiselta? Täyttä paskaahan tuo oli......:)
Massista olis mielellään enemmänkin nähnyt peli kuvaa. Battlefield 1 näytti hyvältä, mutta joo aika tylsähkö oli show.

Hieno homma että MS laittaa kunnolla kampoihin Sonylle. Sitten kun vielä saadaan selville mitä tuo "4K" ja "HDR" oikeasti tarkoittaa. Suhtaudun varauksellisen optimistisesti.

Tämä ei siis ole se vuodelle 2017 kaavailtu "scorpio".

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika legendaarinen hakemistolistaus Bethesdalta. Itselle merkityksellisin on Wolfenstein 3D.

dos.jpg

Ylös Bottom