Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17

Vastaus: FIFA 17

Huomasin tänä aamuna nauravani spontaanisti seuraavan videon tapahtumille! :D Kyllä se EA vaan osaa, tai saa ainakin pelaajat nauramaan! :D

[video=youtube;a_vHDrcEbt4]https://www.youtube.com/watch?v=a_vHDrcEbt4[/video]
 
Vastaus: FIFA 17

Pelattu fifa17 nyt n20 peliä ja hyvältä tuntuu..pelaajat liikkuu ja syöttelee todella aidon näköisesti.. Pelaan manager modea cityllä ja sieltä de bryne lukittuna..ainoa missä menee järki on shooting boots missing juttu mikä on nyt sattunut aguerolle!20 peliä eikä se ole saanut maalin maalia!vaikka järkkäilee sille miten paikkoja ja antaa ampua rankkarit ni ei vaan uppoa..ollut aikaisemminkin fifoissa mut nyt jo menny hieman liian pitkälle:D
 
FIFA 17 on ilmaiseksi pelattavana viikonlopun ajan, torstaista sunnuntaihin. Alustoina PS4 ja Xbox One.
 
Vastaus: FIFA 17

Itselläni ja pojallani xbox one s-konsolit ja molemmilla omat tunnarit. Munasin eilen kun asensin omalle xboxilleni fifa17:sen, MUTTA poikani tunnuksilla. Molemmat fifat tulleet gigantin 1tb-bundlen mukana.

Tapahtumahan meni niin, että syötin pc:n kautta ea access ja xbox live-trial koodeja ja samassa rytäkässä löin tulille myös fifan koodit. Saako peliä enää siirrettyä omalle tunnarille vai kuinka?
 
Vastaus: FIFA 17

Moi,

En ole muutamiin päiviin päässyt FIFA 17 online-peleihin, tulee ilmoitus "your profile does not have the correct permissions to access this feature"

Kaikki asetukset pitäisi olla kunnossa, gold-jäsenyys on voimassa. Onko kellään muulla tullut tällaista ja onko vinkkejä miten saisi kuntoon.

Kiitos
 
Vastaus: FIFA 17

Tulipa ostettua Storen tarjouksesta ja umpisurkean demon jälkeen tämä tuntuukin todella hyvältä.

Oikeasti ekaa kertaa Fifa tuntuu oletus slidereilla jo hyvältä. Pelin vauhti on tarpeeksi hidas, syötöissä ja laukauksissa on vihdoin massaa ja munaa. Peliä on vihdoin ilo rakentaa, eikä vain vetää munaravilla laitaa. En tajua miten demo voi niin huono ollakin, kun syksyllä koitin.

Noh, asiaan. Pari kyssäriä ois:
1: vaikka tuntuu oletuksena jo hyvältä, onko jo jotain hyviä slidereita, realistisuutta lisääviä siis.
2: PES:ssä äijät on pelatessa aika isona ruudulla, siitä huolimatta kenttää näkyy tarpeeksi. Tuntuu enemmän että on pelissä sisällä. Millä asetuksilla pääsisi lähelle tätä? Oletuksena kamera on todella kaukana. Otin sen jonkun tele broadcasterin tms ja zoomi täysille. Parempi, mutta ei samanlainen.
3: Miten nykyisin noi kulmapotkut menee? On se rinkula siellä jota siirretään tähtäykseen. Mut miten annetaan erilaisia keskityksiä? Nyt lähtee aina kauheita roikkuja, eli miten saa matalempia jne? PES:ssä meni siten et paineli useamman kerran keskitys nappia.
4: pystyykö jollai napilla saada omat ukot ylös, jotta saisi pystysyöttöjä?
 
Vastaus: FIFA 17

Samahan se änärissä on. Teet mitä vain, niin vastustaja puskee joka vedon sisään.
 
Vastaus: FIFA 17

Tuohan nyt on ollut ihan selvä asia jo ainakin FIFA 15 pelistä lähtien. Toki moni ei ole uskonut, mutta itse olen tajunnut tuon jo silloin. Varsinkin FUTin singleissä ihan selvä asia.

Itsehän en juuri tämän takia ole fifaan koskenut Fifa 14 jälkee ei voi olla pelkkää sattumaa että tekoäly tulee tasoihin monta kertaa pelin lopussa vaikkei pelaajana tee virheitä...
 
Vastaus: FIFA 17

Harrastaako botti samaa muuten offline-pelimuodoissa? Lähinnä Manager Careerissa.

PES:ssähän botti ei kuseta kuin MyClubissa osittain. Tai näin ainakin itse olen nähnyt ja kokenut asian tuon osalta.
 
Vastaus: FIFA 17

Harrastaako botti samaa muuten offline-pelimuodoissa? Lähinnä Manager Careerissa.

PES:ssähän botti ei kuseta kuin MyClubissa osittain. Tai näin ainakin itse olen nähnyt ja kokenut asian tuon osalta.
Minä en muuta pelaakaan kun yksinpeliä. Kun myös Futis peleissä se pelaaminen on lähempänä futista tekoälyä vastaan. Eikä sitä järjetöntä päästä päähän juoksua ilman rakentamista...
 
Vastaus: FIFA 17

Harrastaako botti samaa muuten offline-pelimuodoissa? Lähinnä Manager Careerissa.

Voi noissa jotain pientä olla, mutta en ole huomannut läheskään niin härskiä huijausta kuin FUTissa. Siksi pelaankin Manager Careeria, kun se ei ole läheskään niin huijattua kuin FUTin Single Player pelit. Onlinepuoli kelpaa Ultimate Teamissä.

Ja jep, änäreissä on ihan sama juttu ollut niin kauan kuin muistan.
 
Vastaus: FIFA 17

http://www.tilt.fi/uutiset/maailman...usta-pelaajat-vaativat-raivoissaan-selitysta/

Johan se selvis että miks AINA pelin lopussa tekoäly tulee väkisin tasoihin vaikka tekisit mitä....

Kauanpa niillä tosiaan kesti tieteellisesti todistaa se, mikä on ollut nähtävissä ihan pelaamalla varmaan vuosikymmenen: kun EA:n urheilupelin tekoäly päättää tehdä maalin ja että pelaajahan ei tätä matsia voita, niin se sen maalin kyllä tekee ja sillä siisti. Kun se päättää, että pelaaja ei maalia tee, niin pelaaja ei tosiaan sitä tee, koska maalissa on tolpat ja ylärima olemassa.

EA, it really is in the game! :D

Toki tuollaisia matseja tulee joskus harvakseltaan vastaan muidenkin tekijöiden peleissä, mutta ei läheskään samaa määrää, eikä se tekoälyn kusettaminen ole läheskään niin selvästi nähtävissä kuin EA:n tuotoksissa.
 
Vastaus: FIFA 17

Kauanpa niillä tosiaan kesti tieteellisesti todistaa se, mikä on ollut nähtävissä ihan pelaamalla varmaan vuosikymmenen: kun EA:n urheilupelin tekoäly päättää tehdä maalin ja että pelaajahan ei tätä matsia voita, niin se sen maalin kyllä tekee ja sillä siisti. Kun se päättää, että pelaaja ei maalia tee, niin pelaaja ei tosiaan sitä tee, koska maalissa on tolpat ja ylärima olemassa.

EA, it really is in the game! :D

Toki tuollaisia matseja tulee joskus harvakseltaan vastaan muidenkin tekijöiden peleissä, mutta ei läheskään samaa määrää, eikä se tekoälyn kusettaminen ole läheskään niin selvästi nähtävissä kuin EA:n tuotoksissa.
Oon mä näistä epäilyistä että onko se koodia vai ei aikasemminkin lukenu..... Ne on ollu vaan epäilyjä nyt tuli ekat todisteet siitä. :D Aikasemmin €A on voinut todeta vaan että "harhasyötöt kuuluu peliin.." Joo kuuluuhan ne
mut pitääkö semmosta koodata että tietyn pisteen jälkeen pelaajalla ei onnistu edes ne perussyötöt (5m) omille?


Tätä sitten media jankuttaa REALISTISUUDEKSI :D

Tai markkinointi enemmänkin :D

Onneksi on se kilpaileva pelisarja. :D
 
Vastaus: FIFA 17

Erehdyin lataamaan fifa 17 free trialin viime vuonna. Siitä lähtien joka kerta kun käynnistän pleikkarin, tulee tapahtumista ilmoitus että "sinua voi kiinnostaa tämä tapahtuma" ja fifa 17.. Olihan demo ihan hyvä, mutta tapahtuman spammaaminen ei kiinnosta pätkääkään. Miten saan tuon ilmoituksen pois? Auttakaa!
 
Vastaus: FIFA 17

FIFA 11 oli kyl aika hyvä,mut sitten jotenki senjälkeen ei vaan uponnu tää FIFA..

Vaihdoin takasin Pessiin 2016.
 
Vastaus: FIFA 17

Pelaako jengi enää ollenkaan career modea? Ite alotin qpr llä ja eka kausi takana ja toisen sijan kautta nousu valjuun. Tyhmänä aattelin et sieltä tulee jotai tv sopimus rahoja vaan ei tietenkään tullu. :D rahaa n. 9milliä käytössä ja tuntuu et kukaan ei myy mulle pelaajiaan tai niistä saa maksaa mansikoita. Mitään neuvoja ylipäätään pelaajien ostamiseen? Tolla nykysellä nipulla ei mitään mahkuja säilyä valioliigassa. :(
 
Ylös Bottom