Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Teet uuden psn käyttäjän ja laitat maaksi hong kong tai singapore, voit ladata storesta ilmaseks ja sen jälkeen vaihat takas pääkäyttäjälles ja peli tulille.
Vaatiikos tämä erillisen plus-jäsenyyden, vai tekeekö samaa mitä XBone ja käyttää sitä mun päätilin jäsenyyttä?
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Miinukset oli ikävä kyllä kans codille tuttuja, aseet ei minkäännäköisessä balanssissa, assault riflet vaatii yhtä paljon, ellei enemmänkin hitmarkkia kun smg:t, kentät muutamasta viime codista tuttua mielikuvituksetonta putkee ja kulman taakse kuolemia tuntui tulevan, ja sain myös ite muutaman kerran kaverin hengiltä sen jälkeen kun oli kadonnu seinän taakse.

Eiköhän se asetasapaino juurikin ole betan yksi aihe. Ja seinän taakse kuoleminen johtuu lagista, joka niin ikään on betan aihe. Jos nuo ovat ainoat ongelmat niin kyseessä on poikkeuksellisen hiottu beta.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Joo, aikalailla samat mietteet kun monella. Perus codia, positiivista on että on riisuttu kaikista maailman näkymättömyys-seinäjuoksu-raketti-robotti-seinänläpinäkö-perkeistä pelaaja ja palattu man&gun tyyliin. S&D:tä odottelen paljon.

Myös War pelimuoto oli positiivinen yllätys.

Miinukset oli ikävä kyllä kans codille tuttuja, aseet ei minkäännäköisessä balanssissa, assault riflet vaatii yhtä paljon, ellei enemmänkin hitmarkkia kun smg:t, kentät muutamasta viime codista tuttua mielikuvituksetonta putkee ja kulman taakse kuolemia tuntui tulevan, ja sain myös ite muutaman kerran kaverin hengiltä sen jälkeen kun oli kadonnu seinän taakse.

Kai tämä tulee seuran takia ostettua, mutta mitään wau-efektiä ei kyllä tullu...
Eikö toi kulman taakse kuolema johdu siitä että ammutaan seinän läpi.
Ainakin itse näin tein ku eivät tajunnu sitä ja kokoajan jengii siihen juoksi tyhmänä [emoji23]
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Pystyykö sillä yhdellä perkillä jonka nimeä en muista, oikeasti ampumaan seinän läpi?
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Eiköhän se asetasapaino juurikin ole betan yksi aihe. Ja seinän taakse kuoleminen johtuu lagista, joka niin ikään on betan aihe. Jos nuo ovat ainoat ongelmat niin kyseessä on poikkeuksellisen hiottu beta.

Nää codin betat nyt on vaan keino saada porukka maksaan pelistä satanen puol vuotta ennen julkasua, eiköhän tää oo aikalailla valmis pötkylä, ja väitän että nää ongelmat ei ole mihinkään katoamassa. Ei ne kuitenkaan haitannutkaan niin paljoa että ostopäätökseeni vaikuttaisi jollain tavalla.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Onhan tämä nyt aivan uskomattoman sujuvaa ja hubaa räimettä. Mielestäni sodan tunne on tosi vahva erityisesti siinä war modessa, jopa parempi kuin bäfä 1:ssä. Aseet ja aikakausi on mielenkiintoisempia, olkoonkin että ehkä on puhkikulutettuja nämä näyttämöt. Kyllä joka tapauksessa tämän perusteella ostoon menee.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Hölmöthän siitä maksaa kun tietää et se kuitenkin avataan kaikille jossain vaiheessa ja tämän betan tapauksessa sen saa kuka vaan ilmaiseksi jos viitsii nähdä 5 min vaivaa.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Hit detection tässä on kyllä ihan hirveetä paskaa suurimman osan ajasta. Pilaa aika lailla pelin kun ainut keino saada tappoja on ampua selkään.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Onko kellään mitään hajua mitä siinä lobbyssä olevat värilliset ukkelin kuvat nimen vieressä tarkoittaa.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Onko kellään mitään hajua mitä siinä lobbyssä olevat värilliset ukkelin kuvat nimen vieressä tarkoittaa.

Jos tarkotat sitä missä on kaks sellasta ukon päätä, niin ne värit näyttää ketkä on samassa partyssa.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Jos tarkotat sitä missä on kaks sellasta ukon päätä, niin ne värit näyttää ketkä on samassa partyssa.

ah tänks, ajattelinkin et olis se mutta kun itsellä oli eilen sellainen kanssa enkä ollut partyssä :D Bugi varmaankin.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

ah tänks, ajattelinkin et olis se mutta kun itsellä oli eilen sellainen kanssa enkä ollut partyssä :D Bugi varmaankin.

sulla on siis vaan ollu se oma väri, sitä väriä ei oo muilla jos oot yksin. Jos kattoo tarkkaan niin niissä turkooseissa ja keltasissa on eri sävyjä.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Yllättävän hyvältä vaikuttaa. War pelimuotoa on hauska pelata, mukavan simppeli.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Eilen ihmettelin tuota ohjausta koko päivän kun tuli pelattua. Jotenkin leijuvaa ja eikä osu mihinkään. No äsken otin hdr pois käytöstä niin johan muuttui ohjattavuus ihan kokonaan, juuri sellaiseksi mitä se on codin puolella ollutkin. Ehkä se tästä alkaa sitten sujumaan. :)
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Ei ***** täs pelis oo mitää järkeä. Samaa adhd meininkiä ilman rakettihyppyjä ja seinillä juoksuja. Miks kentät on niin pieniä? Kertokaa ny joku hc codi fani, mikä täs on hyvää?
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Ei ***** täs pelis oo mitää järkeä. Samaa adhd meininkiä ilman rakettihyppyjä ja seinillä juoksuja. Miks kentät on niin pieniä? Kertokaa ny joku hc codi fani, mikä täs on hyvää?
Suosittelen sulle bäfää, jos refleksit ei riitä pysymään mukana.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Reflekseistä puheenollen niitä haluaville pitäisi tarjota mahdollisuus nimenomaan hardcore-modeen, jossa niitä mitatataan. Fiilistä syö tässä nyt se, että tarvitaan ruutia lippaallinen smg:llä pelaajan kukistamiseksi. Tämä taas johtaa tähän adhd-touhuun. Varmasti osa porukasta tykkää tästä jonnemenosta kun voi juosta edes takaisin vapaassa maastossa ilman, että luoti tai kaksi vielä kaataisi.

Siihen vielä lisättynä, että aseiden rekyylit ovat yliluonnollisen vakaita (esim. stg44) ammuttaessa, muuttuu pelattavuus lähemmäksi huvittavaa.

MW Remastederissa voi hyvin verrata peruspelimuodon ja ja hardcore-moden vaikuttavuutta peliin. Nämä samat pelimuodot tähän niin kelporäiskintää on tarjolla monelle.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Ei ***** täs pelis oo mitää järkeä. Samaa adhd meininkiä ilman rakettihyppyjä ja seinillä juoksuja. Miks kentät on niin pieniä? Kertokaa ny joku hc codi fani, mikä täs on hyvää?
Koska tämä peli on edelleen Call of Duty eikä Battlefield. Eikai sitä toimivaa peliä aleta muuttamaan, jos jotkut pelaajat eivät enään pysy mukana ad/hd hipassa. Kentät ovat aina olleet pieniä, osa niistä hiukan isompia.

Ihme valitusta vuodesta toiseen, codi ei tule muuttumaan bäfäksi vaikka kuinka siitä itketään. Codista sentään löytyy ranked pelimuodot ja esports scene. :rolleyes:

Ei kaduta ennakkotilaus nyt betaa testanneena. Vanhaa kunnon jalat maassa codia!

Varmasti löytyy valmiista pelistä HC pelimuoto, eikös se löydy kaikista uudemmista codeista?
 
Ylös Bottom