Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Mikähän kun en pysty xboxilla kirjautumaan sisään? Eilen toimi vielä aivan normaalisti. jostain syystä oli kirjautunu ulos ja nyt ei millään takas.
 
Mikähän kun en pysty xboxilla kirjautumaan sisään? Eilen toimi vielä aivan normaalisti. jostain syystä oli kirjautunu ulos ja nyt ei millään takas.
Soft resetti koitettu?
Eli virtanappi niin kauan pohjassa että kone sammuu?
 
Pitääkö paikkansa, ettei tässä uudessa nykysukupolven xboxissa ole vielä ohjain ladattava vaan iki vanhalla pattereilla toivimiva systeemi!? Kyllä ms on nyt jääänyt jumiin 90-luvulle! Minä ku meinasin jo ostaa mutta jää kyllä kauppaan.
 
Pitääkö paikkansa, ettei tässä uudessa nykysukupolven xboxissa ole vielä ohjain ladattava vaan iki vanhalla pattereilla toivimiva systeemi!? Kyllä ms on nyt jääänyt jumiin 90-luvulle! Minä ku meinasin jo ostaa mutta jää kyllä kauppaan.
Vuosiin en ole pattereita käyttänyt, vaan ladattavia akkuja.
 
Eihän siinä niitä ole alkuperäisessä paketissa vaan pitää erikseen ostaa? Aivan älytöntä touhua kyllä jos näin on.

Kyllä tuo on paljon parempi systeemi että on varaa valita käyttääkö akkuja vai pattereita.
Kokemuksesta voin sanoa että tuo Play & Charge kitti on aivan hintansa väärti sillä ollut itsellä käytössä jo 3 vuotta eikä
akun teho ole laskenut yhtään. Sisäiset akut kun tuntuvat heikkenevän ajan myötä niin jossain kohtii tulisi käymään niin
että joutuisi koko ajan pitämään ohjainta laturin piuhassa kiinni.
 
Pitääkö paikkansa, ettei tässä uudessa nykysukupolven xboxissa ole vielä ohjain ladattava vaan iki vanhalla pattereilla toivimiva systeemi!? Kyllä ms on nyt jääänyt jumiin 90-luvulle! Minä ku meinasin jo ostaa mutta jää kyllä kauppaan.
Jos olet oikeasti ostamassa niin parin kympin lisäsatsauksella saat 500 € konsoliin ladattavan akun tai akut. Valitset vain itsellesi parhaiten sopivan. Itse ostin Gigantista Play & Charge kitin 19,95 €, jota voin suositella, ja 4 kpl ladattavia AA-akkuja laturin kanssa saa halvemallakin.
 
Viimeksi muokattu:
Pitääkö paikkansa, ettei tässä uudessa nykysukupolven xboxissa ole vielä ohjain ladattava vaan iki vanhalla pattereilla toivimiva systeemi!? Kyllä ms on nyt jääänyt jumiin 90-luvulle! Minä ku meinasin jo ostaa mutta jää kyllä kauppaan.

Mulla on kans ollu ladattavat patterit X360-ajoista asti ja toimii kyl kätevästi. Jos loppuu kesken pelin, niin eikun toiset sisään ja homma jatkuu.
 
Mulla on kans ollu ladattavat patterit X360-ajoista asti ja toimii kyl kätevästi. Jos loppuu kesken pelin, niin eikun toiset sisään ja homma jatkuu.
Juuri näin. Ei tartte latausjohtojen kanssa värkätä. Ne tuppaavat olemaan vieläpä yllättävän lyhyitä, niin ettei latauksessa olevalla ohjaimella yllä sohvalta pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri näin. Ei tartte latausjohtojen kanssa värkätä. Ne tuppaavat olemaan vieläpä yllättävän lyhyitä, niin ettei latauksessa olevalla ohjelmella yllä sohvalta pelaamaan.
Mulla on 4 m johto Play & Chargessa, joka riittää minulle todella hyvin. 4 tunnin latauksella saa pelata 2-3 iltaa huoletta. Ladata voi pelaamisen aikana, mutta latautuu myös konsoli sammutettuna. Itsekin olin hieman epäilevä Xboxin ohjaimen paristojen takia, mutta onneksi epäilys osoittautui turhaksi. Itse ohjainhan on helkutin hyvin käteen istuva ja tatitikin tutuilla paikoilla, kun pleikkarissa käytän Nacon Revolutionia, jota voisi sanoa parannelluksi Xbox-ohjaimeksi PS4:lle. https://nacongaming.com/revolution-pro-controller/
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on 4 m johto Play & Chargessa, joka riittää minulle todella hyvin. 4 tunnin latauksella saa pelata 2-3 iltaa huoletta. Ladata voi pelaamisen aikana, mutta latautuu myös konsoli sammutettuna. Itsekin olin hieman epäilevä Xboxin ohjaimen paristojen takia, mutta onneksi epäilys osoittautui turhaksi. Itse ohjainhan on helkutin hyvin käteen istuva ja tatitikin tutuilla paikoilla, kun pleikkarissa käytän Nacon Revolutionia, jota voisi sanoa paranneluksi Xbox-ohjaimeksi PS4:lle. https://nacongaming.com/revolution-pro-controller/

Jeps, neljän metrin johto riittää helposti, mutta esim. pleikkarin mukana tullut (olisiko yhden metrin) ei. Itse käytän Xboxin Elite ohjaimen mukana tullutta kaapeli, jos käytän Play and Charge kittiä. Se taitaa olla reilu kahden metrin kaapeli ja riittää juuri ja juuri sohvalle, mutta kyllä siinä vähän joutuu varomaan ettei nykäise konsolia TV-tasolta alas. Eihän ohjaimen piuhassa kovin kauaa tarvitse olla, mutta pienikin ärsyke riittää, jos on parempiakin vaihtoehtoja tarjolla.
 
Joha tolla uudella X box tuliki pelailtu jo kovalevy tais levii raksutta vaa ei kuvaa enää huomen pitäs lähettä korjattavaks saksaan asti näköjää menee.

Juu uudesta asti valikot jumitteli ja pelit ku käynnisti ni kovalevy piti ääntä koko ajan ei kai sit ihme et levis.

Johan toi vähä yli kuukauden vanha oliki.
 
Mites muilla tuo One X:n tuuletin toimii? Itsellä esim. uusinta Call of Dutya pelatessa tuuletin puhaltaa todella epätasaisesti ja vaihtelevasti. Konsoli kyllä pelittää hyvin ja on hiljainenkin, mutta tuollaisen ominaisuuden olen huomannut. Normaaliako?
 
Ylös Bottom