Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

SLR Rally Champ Australia
B-ryhmän 205 pösö

Kävin ajamassa tämmösen pikku rallin. Erittäin huono kuntoiset tiet oli ja välillä todella liukasta. Muutamat spinnaukset ja kaadot mahtui matkalle ja renkaita meni kolme kappaletta. Maaliin päästiin mutta aika ei ole kummoinen. Siellä on helppo kärkipaikka tarjolla.
 
Flying Finn Ruotsi

EK1-3 ei ihmeellisempää. En tiedä unohdinko huollossa ottaa uudet renkaat vai mitä mutta nelosella auto tuntui todella liukkaalta, kaksi kertaa hankeen ja yksi pyörähdys. EK5 ja 6 varovaisesti vain maaliin.
 
Flying Finn Ruotsi/ BMW M1

Piti ajaa jo 19 mutta kun käynnistin pelin rupesi lataan taas jotain päivityspakettia joten siitä heti viivästystä.

Pahoja ääniteknisiä ongelmia EK1 ja 2 joka haittasi ajoa kun ei kuule onko kone alueella.

No eipä se meno siitä paljoa parantunut EK3->6 kun ei tuntunu oikeen bemari pöperökelistä tykkäävän.

Kauttaaltaan lipoisa reitti mutta ainoa mupellus EK6 lopun takapiikki jossa ei kyllä montaa sekunttia menny.
 
Flying Finn Ruotsi ja vanha sotaratsu Opel Manta 400

Erikoiskokeet 1-5 semmosta perus varmaa pumppaamista. :D
Ek 6:lla maali pään mutkassa haukkas hankeen ja siinä meni se 30 sek.

Edit. Fiilistelyä Ruotsin kisasta. Ja niinkuin ex kartturi sanoi aina pätkän alussa "Nättiä ajoa" :D


Ps. Laitelkaa muutkin videoita ajoistanne! Olis kiva nähdä niitäkin kun vaan pelkkää tekstiä raportin muodossa.;)
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn Ruotsi ja vanha sotaratsu Opel Manta 400

Erikoiskokeet 1-5 semmosta perus varmaa pumppaamista. :D
Ek 6:lla maali pään mutkassa haukkas hankeen ja siinä meni se 30 sek.

Edit. Fiilistelyä Ruotsin kisasta. Ja niinkuin ex kartturi sanoi aina pätkän alussa "Nättiä ajoa" :D


Ps. Laitelkaa muutkin videoita ajoistanne! Olis kiva nähdä niitäkin kun vaan pelkkää tekstiä raportin muodossa.;)


Hyvältä näytti meno videolla, kummasti näyttää tuo tie tosi leveästä noissa videoissa mutta kun sitä ajaa niin ei meinaa mahtua penkkojen väliin.
Meikä niin käsi etten ole saanut pleikastakaan videota ulos, pari kertaa olen olen jonkun pätkän tallentanut mutta en ole sitä saanut kyllä mihinkään nettiin ladattua?
 
Hyvältä näytti meno videolla, kummasti näyttää tuo tie tosi leveästä noissa videoissa mutta kun sitä ajaa niin ei meinaa mahtua penkkojen väliin.
Meikä niin käsi etten ole saanut pleikastakaan videota ulos, pari kertaa olen olen jonkun pätkän tallentanut mutta en ole sitä saanut kyllä mihinkään nettiin ladattua?
Mulla on resot pelissä 1920x1080 ja laajakuva töllö 48 tuumaa, niin näyttää vähän leveemmältä videossa.
Kapiinista kun ajaa, niin kapeeta on. :D
Täytyy laitta jossain kohtaa incar videoo.
 
Hyvältä näytti meno videolla, kummasti näyttää tuo tie tosi leveästä noissa videoissa mutta kun sitä ajaa niin ei meinaa mahtua penkkojen väliin.
Meikä niin käsi etten ole saanut pleikastakaan videota ulos, pari kertaa olen olen jonkun pätkän tallentanut mutta en ole sitä saanut kyllä mihinkään nettiin ladattua?
Tässä video kapiinista.


Ajettu äsken sama pätkä muutaman kaljan jälkeen. :D
Kapeeta on.

Edit. Jostain kumman syystä ei tullut HD tasoisena.:confused:
 
Jaa täällä kalja/ viski päissään porukka vetää viikoloppu raseja ..että hirvittää
Ei täällä pysy tontilla selvin päinkään..nooh taitaaa se totuus olla et ei tämä ralli homma osu kohallle töllön kautta..ku tuo pirun vr on enempi minun juttu..
 
Avataan Rallisprint-sarja tasan klo12.
1 testiveto kumpaankin suuntaan saa riittää periaatteella "lahjattomat reenaa". Sen verran olen hidas lämpeämään aina ekoille pätkille että josko tolla kankeus edes hieman karisisi.


Taisin saada myös videotallentimen asennettua joten videoidenkin kaappaus onnistunee jatkossa.
 
Suomi-sarja RalliSprint Ruotsi/ Ford Focus

1 testiveto molempiin suuntiin ja reitille tasan klo 12. Riskittömästi tultiin mutta EK2:lla meinasi päätyä ja pitkälle..

Kokonaisuutena OK. 2 päivän reeniaika huomioiden aika riittänee niukin naukin TOP10 jos hyvin käy.

Videot vedoista tulee myöhemmin (jos onnistuu) kunhan toi joskus saa ladattua ne.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom