Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Itse myös mielelläni lukisin jotain "konkreettista", kuten niitä huhuja tai uutisia.

Kuvat on hauskoja ja näyttäviä, mutta kun huomaa, että taas tullut uutta kommenttia "huhut ja uutiset" -osioon, niin sitä puolihuolimattomasti ajattelee, että joko olisi ihan oikeaa asiaa itse konsoliin tai sen julkistamiseen liittyen.

Mielelläni katselen edelleen noita fanikuvia esim. erillisessä viestiketjussa. :)
 
Itse myös mielelläni lukisin jotain "konkreettista", kuten niitä huhuja tai uutisia.

Tervetuloa takaisin sitten Sonyn virallisen tiedonannon. Sitä ennen kaikki on vain fanien huhuja, toiveita ja jotain siltä väliltä.

Huhuissa odotellaan Sonylta tiedonantoa helmi- maaliskuulle. Siellä on pelinkehittäjien konferenssi ensi kuussa ja silloin viimeistään vuotaa.

 
Lisätkää vaan otsikkoon "hypetys" ja ongelma ratkaistu. Itse en haluaisi kahta ketjua lueskella ja eipä juuri niin väliä noilla fanikuvilla kun sellaisen postauksen skippaa millisekunnissa... Kohta se on julkistettu, jonka jälkeen ketju voi keskittyä asiapitoisempaan sisältöön. Nyt on mukava vaan fiilistellä. Ei turhan vakavaa touhua!:)
 
Lisätkää vaan otsikkoon "hypetys" ja ongelma ratkaistu. Itse en haluaisi kahta ketjua lueskella ja eipä juuri niin väliä noilla fanikuvilla kun sellaisen postauksen skippaa millisekunnissa... Kohta se on julkistettu, jonka jälkeen ketju voi keskittyä asiapitoisempaan sisältöön. Nyt on mukava vaan fiilistellä. Ei turhan vakavaa touhua!:)
Tai sitten muuttaa otsikon tyyliin "Yleinen keskustelu Sonysta". Nykyisellään tähän ketjuun työnnetään kuitenkin kaikki perseestä perämoottoriin jos se vaan liittyy Sonyyn.
 
Tai sitten muuttaa otsikon tyyliin "Yleinen keskustelu Sonysta". Nykyisellään tähän ketjuun työnnetään kuitenkin kaikki perseestä perämoottoriin jos se vaan liittyy Sonyyn.

Parempi ois ollut että keskustelua uutisista, huhuista hypestä ja fanikuvista.. Pakko muuten sanoa että oon alkanu kaikki kuvat jo skippaan, ei millään pahalla Nisua kohtaan jos hän omaa hypeä nostaa tällä. Ei vissiin kuitenkaan siihen Piraten hommaan olla saatu vastausta?
 
Fanikuvat ei kyllä nostata yhtään hypeä. Ei fanikuvissa mitään vikaa ole, mutta jos niitä laittaa päivittäin niin tulee hieman spämmäyksen maku suuhun ja tarkoituksenmukainen aiheen esillä pitäminen. Olen monesti joutunut pettymään, kun nähnyt tässä aiheessa uuden viestin ja tullut lukemaan, sitten se viesti onkin vain fanin näkemys leijuvasta LSD-millimööpelistä.
 
Fanikuvat ei kyllä nostata yhtään hypeä. Ei fanikuvissa mitään vikaa ole, mutta jos niitä laittaa päivittäin niin tulee hieman spämmäyksen maku suuhun ja tarkoituksenmukainen aiheen esillä pitäminen. Olen monesti joutunut pettymään, kun nähnyt tässä aiheessa uuden viestin ja tullut lukemaan, sitten se viesti onkin vain fanin näkemys leijuvasta LSD-millimööpelistä.

Saman olen kyllä itsekkin kokemaan.
 
Parempi ois ollut että keskustelua uutisista, huhuista hypestä ja fanikuvista.. Pakko muuten sanoa että oon alkanu kaikki kuvat jo skippaan, ei millään pahalla Nisua kohtaan jos hän omaa hypeä nostaa tällä. Ei vissiin kuitenkaan siihen Piraten hommaan olla saatu vastausta?
Eipä olla ei :D
 
On tää herkkä aihe :D Nyt ärsyynnytään siitä, kun Nisu harrastaa klikbaittia... Onhan tää nyt huvittavaa kun aikuisia miehiä ottaa tällaiset asiat pattiin. Aloittakaa hyvänen aika toinen ketju, jossa vain tietyt kriteerit täyttävä keskustelu on sallittua. Sitten vaan bannia sääntöjen rikkojille:p

Ennen virallista julkaisua ei ole mitään virallista. Huhuja sun muita lentelee joka suuntaan, joten... Nisu nyt kuitenkin poistaa asioita laidasta laitaan, joten hänen kokonaiskontribuutionsa tähän ketjuun on varmasti suurempi kuin kenenkään muun! Hatun nostoa siis, että hän jaksaa tänne linkata juttuja päivästä toiseen.
 
Siellä kytätään kilpailijan liikkeitä

Julkaisussaan vuonna 2013 maksoi PlayStation 4 täällä Suomessa 449,90 €. Siitä kolme vuotta myöhemmin Pro-versio oli 429.90 €.

Eiköhän tuolla suunnalla olla myös tällä kierroksella. Sony oletettavasti ottaa siitä hitusen takkiin ja kääntää voitoksi sitten aikanaan.

Viimeksi Sony kertoi konsolin hinnan kesäkuun E3:ssa, joten ainakin sinne asti tuumailevat todennäköisesti.

Virallinen suomenkielinen PlayStation 5 -sivu. Käytännössä toistaiseksi vain mahdollisuus liittyä sähköpostijakeluun.

 
Viimeksi muokattu:
Pleikkari on mukana pelimessuilla PAX East 27.2-1.3. Pohjapiirroksen mukaan kolmella osastolla. Fanien toiveissa olisi jo näkymiä seuraavaan sukupolveen.

Shuhei Yoshida tietää uutisnälän aiheesta: :D

 
Viimeksi muokattu:
Maailmalla on Gamestop postitellut oheista mainosta asiakkailleen.

J1PLVop.png
 
Ylös Bottom