Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Tanskassa hinta arvioitiin n. 950e:n pintaan (6.989 kr.) .


Tuohon hintaan saisi jo asiallista näytönohjainta tietokoneelle. Tässä on nyt 300,000 työntekijää koskevat YT:t menossa Suomessa. Tiedä mikä globaali lama koronan jälkeisessä maailmassa vielä odottaa. Sinne oikean hinnan keksiminen on varmasti haasteellinen tehtävä Sonylle. Ei liian halvalla, ei liian kalliilla.

Oma veikaus pyörii siellä tutussa 449-549 € välillä. Siihen kylkeen vielä kakkosohjain ja pari-kolme peliä.
 
Huhuissa pyöritellään PS5 julkaisuhintoja 499-549 dollaria, jotka euroina voisivat täällä meillä olla 549-599 €.

Bloomberg's was told that the constraint is due, in part, by the expected price of the system, which developers have estimated at between $499 and $549.

 
Viimeksi muokattu:
Konsolinetissä DualSense varattavissa 64,95€ hintaan.

 
Tottakai se kannattaa varata Coronan vuoksi jo aiemmin, jos mahdollista. Peruminen on aina helppoa.
 
Se on kyllä totta. Aina kauhea paine varata ja ennakkovarata ja sitten lopulta ajaa prismaan ja vaan ostaa konsolin.
 
Toivon todella että 50e hintaero ei ole lopullinen..Se on yksinkertaisesti liian vähän, koska vaikuttaa jälleenmyyntiarvossa enemmän kuin sen 50e. Kyllä mun mielestä pitäis hintojen olla 499 ja 399 (kyllä 599 on liian kallis konsolista kuten on aina ennenkin ollut. Ps4:n 419e oli loistava hinta).
 
Tiedetäänkö jossain vaiheessa
- tuleeko näitä aluksi kaikkialle eli lähiprismoihinkin
- jos tulee aluksi vain paikkoihin josta nyt ennakkovarattavissa niin saako kaikki nuo liikkeet niitä varmasti vai pitääkö varata joka paikasta
 
Tiedetäänkö jossain vaiheessa
- tuleeko näitä aluksi kaikkialle eli lähiprismoihinkin
- jos tulee aluksi vain paikkoihin josta nyt ennakkovarattavissa niin saako kaikki nuo liikkeet niitä varmasti vai pitääkö varata joka paikasta

PS4 julkkarin aikaan nopeat söi hitaat vuonna 2013 ja itse jäin paitsi, Raahessa sekä Citymarket ja Prisma olivat saaneet noin 20kpl julkkariin ja miltä jonotettiin. Toivottavasti Vitosen kohdalla menee myös niin että tavalliset kaupoissa käviät saavat konsolinsa hakea tälläisistä kaupoista.
 
PS4 julkkarin aikaan nopeat söi hitaat vuonna 2013 ja itse jäin paitsi, Raahessa sekä Citymarket ja Prisma olivat saaneet noin 20kpl julkkariin ja miltä jonotettiin. Toivottavasti Vitosen kohdalla menee myös niin että tavalliset kaupoissa käviät saavat konsolinsa hakea tälläisistä kaupoista.
Täälläpäin oli kokoajan tarjolla kyllä prismoissa ja citymarketeista. Gigantit jne myi ei oota. Itse tilailin sillon Anttilasta ennakkoon ja julkkarina oli läjäpäin koneita ihan hyllyssäkin.
Jos hinnat pitää paikkaansa ja kaksi eri mallia vielä, niin luulen kyllä että citymarket/prisma kyllä tarjoaa noita. Hinta alkaa olemaan turhan kova perus tallaajalle, jolloin niitä luulisi löytyvän paremmin kuin ps4:sta.
 
Ylös Bottom