Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Sanoisin et maksimissaan se raja nousee 100-200 pojoa jos nousee. Ei se WL jälkeen enää oikeen muutu.
Kyllä se sen verran nousi, että 30 pistettä jäin tuosta ykkösrankista. Tuon kun olisi tiennyt, niin olisi voinut jättää muutaman pelin pelaamatta, sillä sen verran hirveätä on tuo gameplay ollut viime aikoina.
 
Rivals rank 1 ja WL gold 3: Leno, Thiago Silva, Sane, Szczesny ja Lenglet. Punaiset ne perus discardit valinnat: Mizunuma/Coufal tarttuivat.
 
Aattelin, että tuuri on jo käytetty loppuun fifa 21 osalta, mutta ei ollukkaan. o_O

Screenshot_20201119-102012-01.jpeg

Pakat avaan myöhemmin kun pääsen töistä.
 
Mites @storkki Alex Sandro?

Pakko kai tuo ois tehdä pois tulevaisuuden kemia kikkailuja varten.


Oon pelannu sil vasta joku pari peliä. Vaikutti nopeemmalta kuin ehkä statsien perusteella luulis, mikä on se ainut kysymysmerkki tuon kortin kohdalla. Sanosin, että kannattaa tehdä kun sulla on se untrade CR7.
 
Oho, red pickista tuli Goretzka. Harmi vain en saa Goretzkaa oikein linkattua mitenkään nykyiseen joukkueeseeni, joten vaihtopenkille tuon joutuu jättämään. Rivalseista otin untradet hyvien Icon SBC-pelaajien toivossa. Ei tullut sellaisia, mutta Joe Gomez napsahti yhdestä pakasta. Ihan kohtalaisen tyytyväinen voi siis tämän viikon pakkoihin olla, etenkin jos niitä vertaa aikaisempiin viikkoihin.
 
Otin untreadable pakat ja parhaana Pizzi. Nyt on kuitenkin Alex Sandro tehty. Buildia tehdessä huomasin että eihän mulla ole klubissa kovinkaan kummoisesti muuta fodderia kun 83 ja 84 ukoissa. Sandron 86 ja 84 tiimeihinkin piti käydä ostoksilla.
 
Melkoinen via dolorosa tuntuu olevan tuo RTTF Knockout Stage. Ensimmäisestä ottelusta nopea luovutusvoitto, toisessa ottelussa vastustaja lähtee menemään 0-0 tilanteessa kun sain pilkun ja kolmannessa ottelussa peli jäätyy kolmen peliminuutin jälkeen. Tuon jäätymisen takia oli pakko restartata peli ja siitä merkattiin minulle tappio. Vastustaja ei liikkunut olllenkaan tuossa pelin alussa, joten onkohan tuohon olemassa joku glitchi, jolla pelin saa kaadettua? Ns. normaalitilanteessa minulla olisi siis tässä vaiheessa jo kolme voittoa, mutta nyt on vain yksi ja kaiken lisäksi vielä yksi tappio tilastoissa. Vaikea on kyllä löytää iloa tämän pelin pelaamisesta.
 
Onneks on ite tottunu pelkkiin pettymyksiin. Rolle ku tuli niin ei käynyt edes mielessä että voisi onnistaa.

Meni jotenkin näin... walk out (innostus).... portugalin lippu ( vitun Bernardo Silva)....
 
Onneks on ite tottunu pelkkiin pettymyksiin. Rolle ku tuli niin ei käynyt edes mielessä että voisi onnistaa.

Meni jotenkin näin... walk out (innostus).... portugalin lippu ( vitun Bernardo Silva)....
Kun nyt jätit tuollain, mä kuvittelen lopputarinaa... ST (Epäilevä ilme)... Juventus (princess ilme ja sykkeen nousu)
 
WL alkanut loistavasti! Tarkoitus oli viikolla hankkia ICON CB ja ensiksi koitin 500k 89ovr Cannavaroa ja ihan hyvältä tuntui muuten mutta pituus ja sen puute olivat ongelma. Sain myytyä tänään 570k ja ostin Campbelin 87ovr ja 650k ja voin sanoa että toimii! Huomattavasti parempi kuin Cannavaro. Päkki tuuri on pysynyt yhtä huonona kuin ennenkin, mutta peli maistuu kyllä mainiosti!
 
Ylös Bottom