Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Varsin hauska trolli, Powerin keskusvarastohan on Ruotsissa ja toimitusajan arvio on lähetyksestä 3-7 päivää, että eivät kyllä tollaista arviota antaisi missään vaiheessa. :D
Powerin sivulla lukee : Arvioitu toimituspäivä 04.12.2020
Tiedän että tuo ei pidä paikkaansa ja todennäköisesti viikon päästä konsolin saan.
 
Mistä tilasit: Power
Milloin tilasit: 20.11 klo 10:06
Tilauksen tila: Lähetetty tänään, 11:30 tuli viesti toimituksesta.
Milloin sait konsolin: Arvio 4.12 kotiinkuljetus ( 7-8.12 todennäköisesti postin ruuhkien takia)
No hyvä, että alkaa nämä Powerinkin koneet liikahtelemaan. Omani tilasin vartin sinua myöhemmin.
 
Itsellä äskön powerin aspa sanoi että tämän hetken tiedon mukaan tämän vuoden puolella mutta ei voi luvata jouluksi...tilattu 20.11 klo 10.13
 
Itsellä äskön powerin aspa sanoi että tämän hetken tiedon mukaan tämän vuoden puolella mutta ei voi luvata jouluksi...tilattu 20.11 klo 10.13
No mitäs helvettiä mulla sama kellonaika eikä mitään kuulu ja kaveri tilas vielä myöhemmin ja hälle kyllä lähetetty tänään. Samallaista arpapeliä siis ku muillakin kaupoilla
 
Mistä tilasit: Gigantti
Milloin tilasit: 19.11. klo 12:06
Tilauksen tila: Tilaus vastaanotettu
Milloin sait konsolin: Tilausvahvistuksessa ilmoitettu saapuvan varastoon 7.12. Kyselin Gigantin aspasta saapumisaikaa, vastaukseksi sain, että toimitus on tammikuussa, ehkä kuitenkin jo joulukuussa. Kyseessä Digital Edition.
Sellainen havainto, että olen Gigantista tilaillut kaikenlaista tuotetta tässä vuosien varrella. Katselin taas omien sivujen kautta tilaushistoriaani ja huomasin, että kaikissa tilauksissani, myös jo aikoja sitten saapuneissa, on edelleen statuksena "Tilaus vastaanotettu". Yhdenkään tilaukseni tila ei ole siis jälkikäteen muuttunut mihinkään. Saa nähdä, onko näin myös PlayStation 5 -tilauksen kohdalla.
 
Sellainen havainto, että olen Gigantista tilaillut kaikenlaista tuotetta tässä vuosien varrella. Katselin taas omien sivujen kautta tilaushistoriaani ja huomasin, että kaikissa tilauksissani, myös jo aikoja sitten saapuneissa, on edelleen statuksena "Tilaus vastaanotettu". Yhdenkään tilaukseni tila ei ole siis jälkikäteen muuttunut mihinkään. Saa nähdä, onko näin myös PlayStation 5 -tilauksen kohdalla.

Sama juttu, mut mul näkyy tilauksissa mitkä aijemmin tilannu niin lähetystunnus. Mut tila ei oo muuttunu mikskään. Esim tilasin samas tiöaulses pleikkarin ja ohjaimen, ohjain tullut ja tiedois näkyy lähetystunnus mut silti ”tilaus vastaanotettu”
 
Pitipä itseään kiusata ja soittaa Gigantin aspaan. Tilattu siis klo. 12 erästä, toimitusvahvistuksessa seisoo että 2.12. saapuu varastoon. Vastaus oli että tammikuussa tulee, ymmärtääkseni tarkoitti että kaikille vasta silloin. Kun tivasin vähän lisää niin kävi vielä "tarkastamassa esimieheltään". Sama virsi yhä ja kuulema jokin järjestelmävirhe.

Informaatiarvoltaan siis puhdas nolla tämäkin tiedustelu. Huominen lienee vielä armonaikaa ja sen jälkeen täytyy vain uskoa että Cyberpunk pelataan joulunaikaan PS4 Prolla.
 
Itse chattailin powerin kanssa äsken tuosta 20.11 erästä klo10.14 tilattu (digimalli). Toimitusarvio edelleen sama kuin tilaus vaiheessa eli 15.12 päävarastolla, koska eivät ole pystyneet vahvistamaan tälle erälle tarkkaa toimitusajankohtaa..
 
Itse chattailin powerin kanssa äsken tuosta 20.11 erästä klo10.14 tilattu (digimalli). Toimitusarvio edelleen sama kuin tilaus vaiheessa eli 15.12 päävarastolla, koska eivät ole pystyneet vahvistamaan tälle erälle tarkkaa toimitusajankohtaa..
No mitä hemmettiä ne nyt säätää siellä. Täältä on moni ollut aspaan yhteydessä ja kaikille on sanottu että lähtee 3.12. Minullekin. Ja nyt sitten lähetellään randomisti ja lähtöpäiväkin palaa siihen alkuperäiseen 15.12
 
Suosittelen jokaista kattomaan näiden "tulee vasta loppukuusta/lähetettiin tänään!" postaajien profiileja, kummasti kaikki on tosiaan tehty tänään ja viestejä on se yksi tai kaksi. Älkää menkö lankaan.
 
Itse chattailin powerin kanssa äsken tuosta 20.11 erästä klo10.14 tilattu (digimalli). Toimitusarvio edelleen sama kuin tilaus vaiheessa eli 15.12 päävarastolla, koska eivät ole pystyneet vahvistamaan tälle erälle tarkkaa toimitusajankohtaa..
Jaahas eli Powerilla jokseenkin samanlaista touhua kun Gigantilla. Tilaukset toimitetaan satunnaisessa järjestyksessä ja eri aspat antaa eriävää tietoa.

Eilen tosiaan itellekin chatti lupaili konsolin lähtevän 3.12 postiin, vaan eipä oo mitään viestiä tullut, eikä tilausstatus oo muuttunut mihinkään. Tilauksen oon laittanut 20.11 klo 10.14.

Toki seurantasivulla on kokoajan ollut arvioitu lähtöpäivä keskusvarastolta 15.12. eli ei sinänsä voi valittaa mutta ärsyttäähän se kun ihan haipeissa nyt koko viikon ollut siitä, että saisin konsolin ensi viikolla.
 
Suosittelen jokaista kattomaan näiden "tulee vasta loppukuusta/lähetettiin tänään!" postaajien profiileja, kummasti kaikki on tosiaan tehty tänään ja viestejä on se yksi tai kaksi. Älkää menkö lankaan.

Itse olen juuri äsken rekisteröitynyt tänne ja ihan vaan kommentoidakseni/spekuloidakseni oman tilaukseni tilaa
 
No mitä hemmettiä ne nyt säätää siellä. Täältä on moni ollut aspaan yhteydessä ja kaikille on sanottu että lähtee 3.12. Minullekin. Ja nyt sitten lähetellään randomisti ja lähtöpäiväkin palaa siihen alkuperäiseen 15.12
Onkohan uusilla jäsenillä ihan puhtaat jauhot pussissa...
 
Suosittelen jokaista kattomaan näiden "tulee vasta loppukuusta/lähetettiin tänään!" postaajien profiileja, kummasti kaikki on tosiaan tehty tänään ja viestejä on se yksi tai kaksi. Älkää menkö lankaan.
Itse olen seurannut nyt playstation 5 ketjuja julkaisusta lähtien eri sivustoilla ja hätäpäissäni tosiaan tänään tunnuksen tein kun tuli jotain sanottavaakin...täältä sen powerin 20.11 erän vinkin löysin josta tilasin
 
Ylös Bottom