Aika paljonhan tuo pulputtaa ja kommentoi.Vissiin sitten tässäkin ehkä tapahtuu sitä samaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika paljonhan tuo pulputtaa ja kommentoi.Vissiin sitten tässäkin ehkä tapahtuu sitä samaa.
Heh, eikös se näin mennyt ykkösessäkin.Ei tämä nyt peliä välttämättä merkittävästi heikennä, mutta sen on tehnyt, että aika monet keskustelut tekee mieli vetää äksää aika ajoin rämpyttämällä loppuun.
Tämähän se itselläkin on joka pelissä, 60fps saa pelin näyttämään paljon paremmalta vaikka 30fps modessa olis tuplareso 60fps verrattuna sun muut herkut niin se vaan on karun näkönen tuon puuroutumisen takia.Niin ja mitä tulee 30 fps vs 60 fps: valitsin kuitenkin lopulta tässä 60 fps koska se yksinkertaisesti näyttää niin merkittävästi paremmalta. 30 fps näyttää jotenkin puuroiselta ja eron huomaa heti kun vaihtaa näiden välillä.
Niin kumman nyt valitsit? Ensin puhut 60fps mutta sitten lopussa sanot että 30fps on tottunut jo? Vai enkö vain tajua? No eipä tuolla niin väliä, itse valitsen 60fps kunhan peli itselle saapuu.Niin ja mitä tulee 30 fps vs 60 fps: valitsin kuitenkin lopulta tässä 60 fps koska se yksinkertaisesti näyttää niin merkittävästi paremmalta. 30 fps näyttää jotenkin puuroiselta ja eron huomaa heti kun vaihtaa näiden välillä. Toki ruudunpäivityksenkin tuoman eron huomaa heti ja harmittaa että ei saa molempia. Valitsin silti itse sen graafisen loiston ja tuohon 30 fps on jo tottunut. Kameraa ei kannata kauhean nopeasti käännellä mutta muutenpa tuo ei kauheasti ole haitannut. Ei edes taisteluissa.
Menikö sulla tuossa alkuun lukemat väärin? Vissiin 30fps kuitenkin pelaat?Ai niin, se minipeli. Innostuin Gwentistä niin kovin että ostin Witcher 3:n (fyysiset) lisärit jo niiden sisältävien korttipakkojen vuoksi.
No, nyt on takana yksi oikea vastus sitä Machine Strikea ja onhan se varsinkin hauskaa ollut. Pitäisi muistaa vain se, että ensin seitsemän pistettä kerännyt voittaa eikä jäljelle jääneillä nappuloilla ole väliä. Pari kertaa tuo on unohtunut ja tullut tappio sen vuoksi.
Niin ja mitä tulee 30 fps vs 60 fps: valitsin kuitenkin lopulta tässä 60 fps koska se yksinkertaisesti näyttää niin merkittävästi paremmalta. 30 fps näyttää jotenkin puuroiselta ja eron huomaa heti kun vaihtaa näiden välillä. Toki ruudunpäivityksenkin tuoman eron huomaa heti ja harmittaa että ei saa molempia. Valitsin silti itse sen graafisen loiston ja tuohon 30 fps on jo tottunut. Kameraa ei kannata kauhean nopeasti käännellä mutta muutenpa tuo ei kauheasti ole haitannut. Ei edes taisteluissa.
Mä en jaksanut minipeliä pelata enempää kuin ekan tutoriaalin verran. Ylipäätänsä mua taas ärsyttää nämä kortti-/lautaminipelit aina. Jos haluan pelata kortti- tai lautapeliä niin pelaan sit niitä enkä avaa mun videopelikonsolia.Ai niin, se minipeli. Innostuin Gwentistä niin kovin että ostin Witcher 3:n (fyysiset) lisärit jo niiden sisältävien korttipakkojen vuoksi.
No, nyt on takana yksi oikea vastus sitä Machine Strikea ja onhan se varsinkin hauskaa ollut. Pitäisi muistaa vain se, että ensin seitsemän pistettä kerännyt voittaa eikä jäljelle jääneillä nappuloilla ole väliä. Pari kertaa tuo on unohtunut ja tullut tappio sen vuoksi.
Puhutko niistä pikkupallukoiden keskelle jäävistä isoista kolmioista, jotka aukeaa kun kaikki kolme skillsiä ympäriltä avattu? Se on erikoistaito, jota voi olla vain yksi käytössä, sitä voi vaihtaa aina eri taitopuiden väillä sitä mukaa kun niitä saa auki. Näitä on siis esim. Muutut näkymättömäksi vähäksi aikaa tai teet enemmän vahinkoa keskittymisen aikana jne. Se ei oo aseesta riippuvainen ja se otetaan käyttöön aserullasta neliötä painamalla.Reilu 20h luokkaa nyt pelannut, päätarina oikeastaan vasta nyt nousi mielenkiintoiseksi, kun infoa alkoi tulemaan reippaasti mitä Aloylla on vastassaan.
Tulee kyllä aivan ähkynä vastaan uusia aseita ja vempeleitä ettei perässä pysy, varustettuna yleensä jousi, köydenheitin, räjähdekeihäs ja vaihtelen elementti aseita. Samoin skilltreen kautta tulevat uudet kyvyt unohtunut pääosin käyttämättä. Muutenkin tuo skill tree on jäänyt itselle vähän sekavaksi, ilmeisesti nämä "kolmiot" ovat liitetty tiettyyn aseeseen, ja sitten välissä on niitä passiivisia palloja: "Puhti nousee jonkun verran kun otat tämän" yms? Ekassa osassa muistaakseni oli paljon selkeämpi skill tree tyyliin: Tämän taidon avattuasi pystyt murtamaan robotteja tai tällä kyvyllä voit tehdä äänettömiä hyökkäyksiä.
Tuo erikoistaito missä Aloy laittaa maalit naamaan on kyllä tiedossa. Tarkoitin niitä mitkä on taitopuiden sivuilla, mitkä on niitä "voit ampua kolme nuolta yhtä aikaa jousella" jne.Puhutko niistä pikkupallukoiden keskelle jäävistä isoista kolmioista, jotka aukeaa kun kaikki kolme skillsiä ympäriltä avattu? Se on erikoistaito, jota voi olla vain yksi käytössä, sitä voi vaihtaa aina eri taitopuiden väillä sitä mukaa kun niitä saa auki. Näitä on siis esim. Muutut näkymättömäksi vähäksi aikaa tai teet enemmän vahinkoa keskittymisen aikana jne. Se ei oo aseesta riippuvainen ja se otetaan käyttöön aserullasta neliötä painamalla.
Meni tosiaan sekaisin nyt asiat. Tietenkin tarkoitin että valitsin 4K:n koska sehän näyttää paremmalta. 60 fps sitten taas pyörii paremmin, minkä toki senkin ihan silmillä huomaa eli voi kai sanoa myös että "näyttää" paremmalta. Tässä tapauksessa kuitenkin puhuin nimenomaan näyttämisestä myös liikkumattomassa kuvassa kun taas tuo 60 fps näyttää paremmalta liikkeessä. Joskin koin kyllä että se oli jotenkin puuromainen siinäkin vaikka olikin mukavan sulava.Niin kumman nyt valitsit? Ensin puhut 60fps mutta sitten lopussa sanot että 30fps on tottunut jo? Vai enkö vain tajua? No eipä tuolla niin väliä, itse valitsen 60fps kunhan peli itselle saapuu.
Ymmärrän täysin. Ihan kuin ei muka muuten olisi tarpeeksi tekemistä pelissä (tai peleissä ylipäänsä nykyisin).Mä en jaksanut minipeliä pelata enempää kuin ekan tutoriaalin verran. Ylipäätänsä mua taas ärsyttää nämä kortti-/lautaminipelit aina. Jos haluan pelata kortti- tai lautapeliä niin pelaan sit niitä enkä avaa mun videopelikonsolia.
Tämä on muuten karua. Varsinkin kun tulee Ghost of Tsushiman parista, jossa soitellaan elukoiden kanssa huilua eikä niistä saa kerättyä edes mitään hyödyllistä. Paitsi niistä karhuista ja villisioista. Aloy tappaa kaiken pienistä oravista ja rotista pesukarhuihin ja pikkulintuihin. Samalla kun ne kosijat odottaa jossain että kenet Aloy valitsee, jos nyt ketään on valitsemassa.Ainoa varsinainen ärsytyksen aihe tähän mennessä on tuo eläinten teurastaminen, todella raskasta metsästää jotain oravannahkaa, mutta pakollista, että saa reppuun kapasiteettia. Tämä oli ykkösosankin suurin ärsytyksen aihe.
Itselläkin löytyy hyvän kokoinen lautapelikokoelma ja kyllä tämmöiset tulee pelattua sitten perinteisesti kaikkein mieluiten, mutta on näille pelien sisäisillekin paikkansa. Hyvä peli on hyvä peli on se sitten missä muodossa tahansa ja vaikka peli pelin sisällä. Menee tämmöisissä avoimen maailman haahuilussa muun tekemisen seassa mukavasti, etenkin kun niihin on sisällytetty koukkua pakan/pelinappuloiden kartuttamiseen muun nurkkien nuohoamisen ohessa.Mä en jaksanut minipeliä pelata enempää kuin ekan tutoriaalin verran. Ylipäätänsä mua taas ärsyttää nämä kortti-/lautaminipelit aina. Jos haluan pelata kortti- tai lautapeliä niin pelaan sit niitä enkä avaa mun videopelikonsolia.
Koska olen kuitenkin jonkinlainen "completionist" pelityyliltäni (tiettyyn rajaan saakka. Esim. Hollow Knightin godhomen kaltaiset haasteet saa jäädä mua taitavamille pelaajille), niin usein hampaat irvessä sitten loppujen lopuksi tulee nämäkin hakattua. Itse minipelejä enemmän ärsyttäisi, jos ne jäisivät roikkumaan tekemättöminä, kun kaiken muunkin on tehnyt.
Tuossa eletään käytännössä jossain keskiajalla joten on todella luonnollista että eläinten lihoja, nahkaa ja luita käytetään surutta hyödyksi.Tämä on muuten karua. Varsinkin kun tulee Ghost of Tsushiman parista, jossa soitellaan elukoiden kanssa huilua eikä niistä saa kerättyä edes mitään hyödyllistä. Paitsi niistä karhuista ja villisioista. Aloy tappaa kaiken pienistä oravista ja rotista pesukarhuihin ja pikkulintuihin. Samalla kun ne kosijat odottaa jossain että kenet Aloy valitsee, jos nyt ketään on valitsemassa.