Haetaas tuolta eräs vanha viesti iippenaattorille siitä että mitä mieltä olen Trails of Sky pelisarjasta

, se on itselleni nimittäin kaikkea muuta kun tusinaa, Lorelta ja dialogiltaan,
Trails of sky pelisarja on itselleni jopa se kaikkien aikojen paras JRPG pelisarja. tuossa vaiheessa kun otin ensi kosketuksen Cold Steeliin, niin olin kuluttanut 100 tuntia pelin parissa ja vasta tutustunut cold steeliin. nyt niitä pelitunteja on 350h yhteensä ja menen neljännessä osassa.
Pistetääs mietteitä pelistä joka on oli itselleni yli vuoden projekti. mutta olen erittäin iloinen että sain pelin päätökseen.
the Legends of Heroes: Trails of cold steel (PS4)
Trails of the sky cold steel on jrpg joka yhdistää politiikan ja jrpgn. pääosassa pelissä on pieni luokka jonka oppilaat on poliittiselta arvoltaan eri arvoisia. Peli on suurimmaksi osaksi todella hidastempoinen ja moni voisi sanoa että pelissä ei juuri tapahdu mitään. mutta sitten kun tapahtuu niin sitten kanssa tapahtuu. pelin suola onki nämä ihmissuhteet, Matkustelu, Character development ja noble vs commoner, juonittelu ja eri liittoumat ja täytyy sanoa että nämä asiat peli tekee todella hyvin. Mainittakoon että pelit on myös todella pitkiä 95h oli pelikellossa itselläni kun lopputekstit pamahti ruutuun.
Pelasin pelin myös lävitse
nightmare vaikeusasteella. joka on siis sanalla sanoen todella vaikea. Yksikin väärä liike voi koitua koko ryhmän kohtaloksi. Taistelusysteemi on siis vuoropohjaineni erilaisilla linked mekaniikoilla ja pidän kyllä pelin taistelusysteemistä todella paljon.
Peli toimi aluksi itselleni ajanvietto pelinä ja semmoisena turvallisena vaihtoehtoina, jos ei keskinyt muuta mitä pelaisi mutta sitten päätin että kun on 2 chapteria jäljelllä niin vedetään peli läpi no sillon pelikellossa oli 65 tuntia ja jatkoin urakkaa keskiviikkona. no 30 tuntia tuli lisää noissa 2 chapterissa. Varsinki viimeinen chapter oli ihan uskomaton, peli voitti minut täysin puolelleen, Se mikä määrä twistejä tuoho final chapteriin sisältyy vastaa jonku huippu tv-sarjan finaalijaksoa. pelin tulee myös täysin uusia elementtejä joita ei ole aiemmin pelissä näkynyt.
pelin prologi on todella nerokas peli alkaa siis siitä missä noin puolessa välissä vasta ollaan peliä, että jos piti intron meiningistä niin se on melkoisen kova porkkana sitten jatkaa sinne asti.