Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Nyt en tiedä kysynkö oikeassa ketjussa mutta tämä lienee nyt sopivin.
Pystyykö jotain kautta huijaamaan tätä PS Storea että olisi jossain muualla kuin Suomessa?
Olisi tuolla USA:n PS Storessa yksi peli mitä en näköjään ole saatavilla tässä storessa jota nyt käytän.
Kiitän jo etukäteen vastauksesta. :)

Vai pitääkö tässä joltain Xbox ihmiseltä kysyä löytyykö tuo peli siltä puolelta suomen storessa.
Kallista maksaa konsolista yhden pelin vuoksi. :/
Käsittääkseni jos teet jenkkitilin niin pääset heidät storeen. Eniten mua jäi häiritsemään mikä tämä peli on mistä puhut?
 
Nyt en tiedä kysynkö oikeassa ketjussa mutta tämä lienee nyt sopivin.
Pystyykö jotain kautta huijaamaan tätä PS Storea että olisi jossain muualla kuin Suomessa?
Olisi tuolla USA:n PS Storessa yksi peli mitä en näköjään ole saatavilla tässä storessa jota nyt käytän.
Kiitän jo etukäteen vastauksesta. :)

Vai pitääkö tässä joltain Xbox ihmiseltä kysyä löytyykö tuo peli siltä puolelta suomen storessa.
Kallista maksaa konsolista yhden pelin vuoksi. :/
Xboxin puolelta löytyy.

Luulisi, että pleikkarin puolellakin tuossa on nyt joku häikkä, eikä niinkään se ettei peliä olisi julkaistu Euroopassa.
 
Nyt en tiedä kysynkö oikeassa ketjussa mutta tämä lienee nyt sopivin.
Pystyykö jotain kautta huijaamaan tätä PS Storea että olisi jossain muualla kuin Suomessa?
Olisi tuolla USA:n PS Storessa yksi peli mitä en näköjään ole saatavilla tässä storessa jota nyt käytän.
Kiitän jo etukäteen vastauksesta. :)

Vai pitääkö tässä joltain Xbox ihmiseltä kysyä löytyykö tuo peli siltä puolelta suomen storessa.
Kallista maksaa konsolista yhden pelin vuoksi. :/
Tekemällä USA tilin pleikalla, niin pääset jenkkistoren tarjontaan käsiksi.
 
Sain pankilta uuden kortin ja yritin lisätä sitä storeen mutta herjaa koko ajan "tarkista tiedot ua yritä uudelleen" tarkistettu on jo kymmen kertaa mutta ei edelleenkää kelpaa. Mitä helvettiä pitää tehdä?
 
Sain pankilta uuden kortin ja yritin lisätä sitä storeen mutta herjaa koko ajan "tarkista tiedot ua yritä uudelleen" tarkistettu on jo kymmen kertaa mutta ei edelleenkää kelpaa. Mitä helvettiä pitää tehdä?

Itsehän valitin tuosta useampi kuukausi sitten vaikka mulla oli kortti pysynyt samana. Store vaan randomisti päätti ettei nyt kelpaakaan.
Vitutuksesta pääsi eroon linkittämällä paypal tilin jonka jälkeen store ei ole koskaan herjannut mitään.
 
Itsehän valitin tuosta useampi kuukausi sitten vaikka mulla oli kortti pysynyt samana. Store vaan randomisti päätti ettei nyt kelpaakaan.
Vitutuksesta pääsi eroon linkittämällä paypal tilin jonka jälkeen store ei ole koskaan herjannut mitään.
Mä olin vaa tyhmä koska en muistanu et kortti pitää kerran aktivoida kaupassa tai automaatilla ennen ku lukko poistuu.
 
Osaiskohan joku auttaa. Mulla on tällä hetkellä Ps Plus Extra tilaus, joka on laitettu päättymään 21.12. Nyt Black Friday tarjouksesta haluaisin ostaa Ps Plus Essential (45e) tarjouksen, mutta en pysty PS storen kautta ostamaan kuin Extran tai Premiumin? Yritin myös nettiselaimella niin sama ongelma. Selvästihän tässä yritetään Extran downgradeus Essentialiin.. mitenhän onnistuisin?
 
Osaiskohan joku auttaa. Mulla on tällä hetkellä Ps Plus Extra tilaus, joka on laitettu päättymään 21.12. Nyt Black Friday tarjouksesta haluaisin ostaa Ps Plus Essential (45e) tarjouksen, mutta en pysty PS storen kautta ostamaan kuin Extran tai Premiumin? Yritin myös nettiselaimella niin sama ongelma. Selvästihän tässä yritetään Extran downgradeus Essentialiin.. mitenhän onnistuisin?
Käsittääkseni ei ole nykyisessä Plussassa mahdollista. Alemman tason voi tilata vasta kun nykyinen tilaus päättyy.
 
Tuli taas vuoden verran jatkettua PS + essentialsia. Täytyy nostaa Sonylle hattua, kun tällä kertaa onnistui tilauksen jatkaminen PS:n oman kaupan kautta vaikka vielä oli 4 kuukautta jäljellä aiempaa tilausta. Edellisinä vuosina en ole tuossa onnistunut, vaan ostanut plussan niillä marketeista saatavilla korteilla. Vähän hölmöähän tuosta on nyt maksaa, kun en tällä hetkellä juuri pleikkarilla pelaa, mutta hitto, mitä pelejä siellä plussassa on taas tässä kuussa. Nioh 2 kuukauden pelinä. Sitten kun on PS5 slim tai pro hommattu, on ainakin backlogia. Muutenkin plussa on minulle ihan tuon 45 euron vuosimaksun arvoinen. Joka vuosi tarjolle tulee ainakin 5 hyvää peliä, joita en omista. Välillä voin pelata netissäkin, mutta aika harvoin tulee pelattua.
 
Olin jo itsekkin päivittelemässä taas vuodeksi Essentialsia, mutta rupesin kuitenkin miettimään pitäisikö se Extra ottaa. Se on 30 euroa kalliimpi vuodessa, joka luultavasti kyllä maksaisi itsensä takaisin. Esimerkiksi jos nyt Demons Soulsin pelaisin sieltä, niin se tulisi jo helposti siinä takaisin, kun nyt BF alennuksista sen saisi ehkä juuri siihen kolmeenkymppiin.

Oli kyllä harvinaisen hankalaksi tehty tuo, että löysi nuo vuoden paketit. En löytänyt niitä mitenkään storen kautta vaan täytyi mennä profiilin kautta tilauksiin, ostamaan uuden tilauksen ja sieltä sitten löytyi. En kuitenkaan löytänyt tuota kautta kuin ainoastaan Essentialsin vuosi hinnan, joten oli pakko googlata paljonko Extra maksaisi. En tiedä olisiko sen tilauksen keston voinut sitten pidemmälle klikkaillessa valita, mutta en uskaltanut lähteä kokeilemaan, ettei ahne-Jim ehdi lyödä tilausta uurnaan ilman palautusoikeutta.
 
AC Valhalla poistuu PS+ Extrasta 20.12 :(

Täytyy pelailla lisää ja miettiä, jos jossain vaiheessa ostaisi alennuksesta. Vielä 15h perusteella peli ei ole vakuuttunut laadulla ja mielummin pelaa Odyssey/Originsia 60fps päivityksellä.
 
AC Valhalla poistuu PS+ Extrasta 20.12 :(

Täytyy pelailla lisää ja miettiä, jos jossain vaiheessa ostaisi alennuksesta. Vielä 15h perusteella peli ei ole vakuuttunut laadulla ja mielummin pelaa Odyssey/Originsia 60fps päivityksellä.
Nythän tuo AC Valhalla olisi Gigantin Black Friday -tarjouksessa 14,95e, että jos sen edukkaasti haluaa omaksi, niin nyt on ihan hyvä hetki.
 
Nythän tuo AC Valhalla olisi Gigantin Black Friday -tarjouksessa 14,95e, että jos sen edukkaasti haluaa omaksi, niin nyt on ihan hyvä hetki.
Silloin kyllä suosittelisin ennemmin tätä versiota. Sisältää myös lisäosan.
 
Ylös Bottom