Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

S.T.A.L.K.E.R. 2



Pistetääs tämäkin tänne, jäi vähä tuo itse intro, tämän pätkän varjoon ymmärrettävästi, näkyy hyvin minkälaisissa olosuhteissa peliä on kehitetty, ei voi kun hattua nostaa että yleensäkkin jatkoivat pelin kehitystä tämmöisten olojen jälkeen, varmaan kaikki ymmärtää tämän jälkeen, että vaikka peli muutamaan otteeseen vielä myöhästyisi, se olisi täysin ymmärrettävää. tuolla kommenteissa olikin hyviä kannustavia kommentteja dev teamille. Karua settiä ei voi muuta sanoa.
 
Uusia kuvia. Hävyttömän upean näköinen.


Siitä tosiaan mallia mitä Unreal Engine 5:lla voi saada aikaan. Aivan törkeän nätti.

Wiredilta muuten tullut ihan hyvä artikkeli siitä miltä tuntuu kehittää peliä sodan keskellä.
 
Tämä on kyllä melko varma ostos. Toivottavasti tässä on se samanlainen aavemainen tunnelma kuin niissä vanhoissa peleissä. Trailerit keskittyi toimintaan mutta toivon että siellä on paljon sitä yksinäistä samoilua autioissa ympäristöissä. Ei taustamusiikkia eikä ketään näköpiirissä. Puut kahisevat tuulessa ja geiger mittari rätisee. Ja sitten tapahtuu jotain outoa josta ei osaa sanoa mitä se on. Liikkuiko tuo laatikko itsestään vai oliko se alunperinkin tuossa? Mikä tuo edestakaisin liikkuva valo tuolla horisontissa on ja miksi tuo puu näyttää noin kummalliselta? Vai onko se edes puu?
Nämä olivat niitä parhaita hetkiä vanhoissa peleissä.
 
Tämä on kyllä melko varma ostos. Toivottavasti tässä on se samanlainen aavemainen tunnelma kuin niissä vanhoissa peleissä. Trailerit keskittyi toimintaan mutta toivon että siellä on paljon sitä yksinäistä samoilua autioissa ympäristöissä. Ei taustamusiikkia eikä ketään näköpiirissä. Puut kahisevat tuulessa ja geiger mittari rätisee. Ja sitten tapahtuu jotain outoa josta ei osaa sanoa mitä se on. Liikkuiko tuo laatikko itsestään vai oliko se alunperinkin tuossa? Mikä tuo edestakaisin liikkuva valo tuolla horisontissa on ja miksi tuo puu näyttää noin kummalliselta? Vai onko se edes puu?
Nämä olivat niitä parhaita hetkiä vanhoissa peleissä.
Kuinkahan moni noista "aavemaisista" hetkistä on ollut vain jotain grafiikkabugeja :D

Vähän samaa sarjaa kuin Turokin "sumu", joka on osa peliä ja sen tunnelmaa mutta oli oikeasti vain rajoitus.
 
Kuinkahan moni noista "aavemaisista" hetkistä on ollut vain jotain grafiikkabugeja :D

Vähän samaa sarjaa kuin Turokin "sumu", joka on osa peliä ja sen tunnelmaa mutta oli oikeasti vain rajoitus.
Kyllähän siellä niitä bugejakin oli mutta itsestään liikkuvat esineet oli aika karmivia kun ekan kerran törmäsin niihin. Olin yhden rakennuksen pihalla ja ihmettelin että mistä tuo puinen laatikko tuohon ilmestyi kun siinä ei äsken ollut mitään. Sitten se laatikko nousikin ilmaan ja söyksyi suoraan kohti. Paljastui että siellä rakennuksen sisällä oli sellainen otus joka osaa liikuttaa esineitä ajatuksen voimalla. :eek:
 
Peli mahdollisesti julkaistaan jo tänä vuonna:

 
Ylös Bottom