Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Come: Deliverance II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FleeingNevada
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se voi olla sulle tajuttoman helppoa, mut ei mulle. Sit mun peukalot eivät fyysisesti liiku kovin hyvin, nii kaikenlainen tattien veivailu vaan vituttaa, eikä mitään esteettömyysasetuksia.
No esteettömyysasetukset ovat taas sellainen asia mistä kannattaa olla kehittäjiin yhteyksissä. Mutta mielestäni yksi parhaimmiten toteutettuja tiirikointeja videopeleissä enkä ole yksin mielipiteeni kanssa. Alkuun kanssa kirosin, mutta mitä enemmän siinä kehittyi, sitä vähemmän tarvitsi "veivailla tatteja."

Nii mäki ihmettelen tyyppejä, jotka kehuvat kankeaa tallennusjärjestelmää, mutta meitä on moneksi.
Miten tuo on kankea tallennusjärjestelmä? Käytä alkemiaa, tee juomia, saveta koska haluat. Tai osta niitä kauppiailta. Itsellä ei ole kertaakaan ollut ongelmia tallennuksen kanssa.

No esteettömyysasetukset ovat taas sellainen asia mistä kannattaa olla kehittäjiin yhteyksissä. Mutta mielestäni yksi parhaimmiten toteutettuja tiirikointeja videopeleissä enkä ole yksin mielipiteeni kanssa. Alkuun kanssa kirosin, mutta mitä enemmän siinä kehittyi, sitä vähemmän tarvitsi "veivailla tatteja."

Miten tuo on kankea tallennusjärjestelmä? Käytä alkemiaa, tee juomia, saveta koska haluat. Tai osta niitä kauppiailta. Itsellä ei ole kertaakaan ollut ongelmia tallennuksen kanssa.
Muistan kanssa ykköstä pelatessa, että tiirikointi oli aluksi vaikeaa mutta helpottui paljon kun siinä kehittyi. Muutenkin varas-tyylisellä hahmolla oli hauska pelata :) Rahasta, eikä snapseista, ollut pulaa.

Peli tarjoaa välineet.

Miten tuo on kankea tallennusjärjestelmä?
Jos itsestä riippumattomien asioiden takia menettää toista tuntia pelissä etenemistä esim. bugin takia, nii onhan se aika kankeaa ja liian turhauttavaa. Peli on kaatunut muutaman kerran itellä ja kerran jäin johonkin puskaan jumiin, nii silloin loppu pelin pelaaminen välittömästi. Monia selviytymispelejä oon pelannut ja FO4:ää survivalilla, niin kyllä niissäkin yhtäkkinen kaatuminen on turhauttanut paljon. Miksei FromSoftin peleissä menetä edistymistä bugin takia? Sanopa se. Siksi sanoin että kaikki pelinkehittäjät sais ottaa Fromista mallia.

Jos itsestä riippumattomien asioiden takia menettää toista tuntia pelissä etenemistä esim. bugin takia, nii onhan se aika kankeaa ja liian turhauttavaa. Peli on kaatunut muutaman kerran itellä ja kerran jäin johonkin puskaan jumiin, nii silloin loppu pelin pelaaminen välittömästi. Monia selviytymispelejä oon pelannut ja FO4:ää survivalilla, niin kyllä niissäkin yhtäkkinen kaatuminen on turhauttanut paljon. Miksei FromSoftin peleissä menetä edistymistä bugin takia? Sanopa se. Siksi sanoin että kaikki pelinkehittäjät sais ottaa Fromista mallia.
Mutta nyt puhut bugista? Miten se tekee tallennuksesta "kankean"? Ja itsellä ei ole vastaavaa bugia tullut vastaan, ei peli myöskään ole lähes 104 tunnin pelaamisen aikana kaatunut kertaakaan. Ja vaikea sanoa tuohon FromSoftiin mitään kun en ole hirveästi heidän tuotoksiin oikein päässyt sisään (Bloodbornea pelannut jonkun verran).

Mutta nyt puhut bugista? Miten se tekee tallennuksesta "kankean"? Ja itsellä ei ole vastaavaa bugia tullut vastaan, ei peli myöskään ole lähes 104 tunnin pelaamisen aikana kaatunut kertaakaan. Ja vaikea sanoa tuohon FromSoftiin mitään kun en ole hirveästi heidän tuotoksiin oikein päässyt sisään (Bloodbornea pelannut jonkun verran).
Varmaan tarkoitetaan sitä että olisi hyvä että bugien takia ei menettäisi edistymistä eli tallennussysteemin pitäisi olla sellainen, että se tallentaa peliä tarpeeksi usein (tai voisi itse tallentaa milloin vain) tuollaistenkin vuoksi.

Varmaan tarkoitetaan sitä että olisi hyvä että bugien takia ei menettäisi edistymistä eli tallennussysteemin pitäisi olla sellainen, että se tallentaa peliä tarpeeksi usein (tai voisi itse tallentaa milloin vain) tuollaistenkin vuoksi.
No niin se. Kuten jo aikaisemmin sanoin, itse en ole kohdannut tuollaisia bugeja ja tallentanut olen aina halutessani.

Kyl siin ny sillai kävi et tilaukseen lähti Gigantista kun oli niin halpa (49,99). Tiirikoinnissa onneksi on yhen tatin systeemi, mikä vastaa KCD:n sinplified asetusta (mitä ei julkkarissa vissii ollu), taistelussa on vaan 4 suuntaa, mikä kuulostaa paremmalta ja ohan tää vissiin muutenkin vähän hiotumpi ku edellinen. Toivottavasti kankea tallennussysteemi, bugit ja taistelu eivät turhauta liikaa, se jää nähtäväksi. On tää kuiteski se verran erilainen peli, et mahollisuus pitää antaa. Ja vielä ROOLIPELI, joita enimmäkseen pelaan.

Coolshop tulee vieläkin halvemmaksi, jos tilaa postitse. 53.95 ja 0 postikulut. Noutaessa kaupasta, Gigantti halvin toki.

Noniin se olisi vihdoin tämäkin peli kohta julkaisussa, ongelmana enää päättää kummalle alustalle tämän laittaa. PC vaiko PS5, riittääkö pleikkarissa potku siihen 60 fps vai meniskö varman päälle ja PC version.

Satuin vaan huomaamaan että gigantista lähtisi konsolille halvemmalla.

Noniin se olisi vihdoin tämäkin peli kohta julkaisussa, ongelmana enää päättää kummalle alustalle tämän laittaa. PC vaiko PS5, riittääkö pleikkarissa potku siihen 60 fps vai meniskö varman päälle ja PC version.

Satuin vaan huomaamaan että gigantista lähtisi konsolille halvemmalla.
Testin perusteella molemmat pelaavat oikein mainiosti. Varsinkin verrattuna ensimmäisen Kingdom Comen julkaisuun, jossa peli oli todella onnettomassa kunnossa.

Mielenkiintoista nähdä miten ovat hoitaneet sen, kun Henry on ekan lopussa aika taitava ja tässä tietty pitää jotenkin tasapainottaa peli.

Hyvältä näyttää kyllä, täytyy laittaa tilaukseen. Vähä jännittää miten taas oppii taistelun, olin rehellisesti sanottuna huono ykkösessä :D

Runt kaatui vähän vähemmän jaloin keinoin..

Heeenriiiiiiii

Olen niin valmis. Veikaaan että lähtee ryypylle ja muisti menee. No ei tod Vavra niin helppoo tee.

Oispa jo tiistai.

Arvostelut taitaa tulla tänään 18:00, veikkaan että 80-90 väliin putoaa, jos ei ole buginen niin vaikea nähdä että alle 80 menee.

Kingdom Come: Deliverance II vaatii pelaajalta pitkää pinnaa ja omistautumista, sillä sen kömpelöt pelimekaniikat ovat ihan yhtä turhauttavia kuin ensimmäisessäkin pelissä. Jahka niistä pääsee ylitse, Deliverance II palkitsee yhdellä parhaista seikkailuista, mitä tästä lajityypistä löytyy. Sen immersiivinen maailma on hienoimpia, mitä on ikinä tehty ja rosoisista päähenkilöistä päätyy aidosti välittämään ennen loppua. Nyt jo voidaan puhua yhdestä vuoden parhaimmista peleistä, vaikka on vasta helmikuu.

Hemmetin hyvältä näyttää Rewikat!, Rewikoiden scorejen perusteella kyseessä on yksi vuoden parhaita pelejä ja vahva Game of the year Contender, aijai huomenna sitten mennään! :)

Ylös Bottom