Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiana Jones and the Great Circle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Tuosta lisärin hinnasta: 20 eurolla saa Silksongin. Sanonpahan vain. Itsellä ainakin vaikea perustella 20 euroa vaikka varmasti hyvää viihdettä lisäri tarjoaakin. Mutta samalla rahalla tosiaan voin ostaa kokonaisen pelin, jota on kehuttu ja odotettu vuosia. Toisaalta jos lisäri on vain yksi alue, niin siihenkin nähden 20 euroa on vähän turhan paljon.

Ja vielä se, että pitää ilmeisesti ostaa se joku MEGA-edition että saa lisärin. Miksei sitä vain myydä erikseen? Tähänhän ei taida olla tulossa edes mitään tuon lisäksi enää?
Tuota lisäriä myydään erikseen, niin ei tarvitse ostaa sitä deluxe upgradea.

Tuota lisäriä myydään erikseen, niin ei tarvitse ostaa sitä deluxe upgradea.
Ai katsos. Mistähän olin saanut väärän käsityksen että ei olisi erikseen? On kyllä melkoinen turhake tuo "deluxe"-upgrade kun siitä saa maksaa 15 euroa lisää vain jostain asusta ja DIGI-artbookista.

Vähän googlailin ja 7 tunnissa saisi tehtyä kaiken. Hankala tuota hintaa vain perustella. Sen Silksongin sijaan saisi myös Kingdom Come Deliverance 2:n kausipassiin. Siis koko hiton passin, jossa on kolme lisäosaa ja varmaan jotain hepenettä vielä päälle. Ainakin itse sijoittaisin 20 euroa paljon mieluummin siihen.

Ai katsos. Mistähän olin saanut väärän käsityksen että ei olisi erikseen? On kyllä melkoinen turhake tuo "deluxe"-upgrade kun siitä saa maksaa 15 euroa lisää vain jostain asusta ja DIGI-artbookista.
Ja silloin julkaisussa 3 päivän early accessistä. Jollekin pelkästään tuo on riittävä syy ja tottakai pelifirmat sitä hyödyntää.

Lisäri kyllä kiinnostaisi aika paljon, kun peruspeli on niin hyvä, mutta ei vaan tunnu mahtuvan kalenteriin millään, vaikka "lyhyt" onkin. Game Passin tilaajille hinnasta muuten tippuu 2 euroa pois.

Ainakin itse sijoittaisin 20 euroa paljon mieluummin siihen.

Luettelet hienosti kaikkea muuta ostettavaa kuin Indianaa, mutta jos lisää Indianaa haluaa, niin ei siihen auta mitkään Silksongit tai Kingdom Comet.

Ja hinnan näkee kyllä ihan jokainen, sen kauhistelu moneen kertaan ei tuo lisäarvoa. Minua ainakin kiinnostaa lisäosa, hinta ei ole ongelma ja lähinnä kiinnostaa kuulla niiden näkemys, jotka ovat lisäosaa pelanneet.

Vähän googlailin ja 7 tunnissa saisi tehtyä kaiken. Hankala tuota hintaa vain perustella. Sen Silksongin sijaan saisi myös Kingdom Come Deliverance 2:n kausipassiin. Siis koko hiton passin, jossa on kolme lisäosaa ja varmaan jotain hepenettä vielä päälle. Ainakin itse sijoittaisin 20 euroa paljon mieluummin siihen.
Ei kiinnosta Silksong tai KCD2. Pidetään tämä ketju Indyyn liittyvänä. Kiitos.

Tuosta lisärin hinnasta: 20 eurolla saa Silksongin. Sanonpahan vain. Itsellä ainakin vaikea perustella 20 euroa vaikka varmasti hyvää viihdettä lisäri tarjoaakin. Mutta samalla rahalla tosiaan voin ostaa kokonaisen pelin, jota on kehuttu ja odotettu vuosia. Toisaalta jos lisäri on vain yksi alue, niin siihenkin nähden 20 euroa on vähän turhan paljon.

Ja vielä se, että pitää ilmeisesti ostaa se joku MEGA-edition että saa lisärin. Miksei sitä vain myydä erikseen? Tähänhän ei taida olla tulossa edes mitään tuon lisäksi enää?
Molemmathan ne ostetaan tietysti. Mielestäni Silksongin hinta on oudon halpa, olisi nyt kuvitellut olevan vähintään 29,90€ tai hyvin olisi voinut olla jopa 39,90€ ja olisin sen maksanut ilomielin. Tuo 20€ laadukkaasta 6h lisäristä ei mielestäni ole kallis, miettii mitä tuolla 20€ nykyään saa niin yhden leffalipun, pizzan ja juoman ravintolassa, 2-3 olutta baarissa.

KonsoliFINin arvio tulossa todennäköisesti huomenna online (odottelee oikolukua). Itse tykkäsin kovasti, vaikka ei montaa tuntia mennyt läpäisyyn. Jos pääpelistä tykkää, niin tykkää varmasti tästäkin. Ei tosin tuonut mitään uutta pakettiin.

IGN arvostelussa puhuivat 4h joten ei tämä ihan hirveän pitkä DLC ole. Pitää odottaa jotain täyskokoelmaa alesta PS5 niin sit voi pelata pääpelin uudestaan ja DLC(t) samalla.

Miten tässä lisärissä pääsee läpäisyn jälkeen pikamatkustamaan? Yksi mysteeri olisi ratkaisematta, mutta tuosta aloituspisteestä, Villa Pia ei pääse kuin kiertämään ympäri sen yhden alueen. Ensimmäistä kertaa pelatessa tuosta pääsi sinne veneelle ja sillä eteenpäin!

Pääpelissä tuo matkustaminen onnistui hyvin, puuttuvia asioita kerätessä.

Ylös Bottom