Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Kannattaa mielestäni ostaa, pääsee heti sisään siihen keräämistouhuun.

Ja sitten vaan mulle vaihtoon ylimääräset hyvät kortit ;)

Radikus sanoi:
Kannattaa mielestäni ostaa, pääsee heti sisään siihen keräämistouhuun.

Ja sitten vaan mulle vaihtoon ylimääräset hyvät kortit ;)

Ok, yksi theme dekki ja yksi boosteri lähti mukaan itse pelin kanssa, joten katsellaan korttikauppoja joulun jälkeen. Tällainen keräilyyn rohkaiseva peli on meikäläiselle aika vaarallinen, kun olen aikamoinen hamsteri muutenkin :p

Mjuu, alkuun kannattaa varmaan pelailla sillä starterilla ja alkaa huomailla mitkä on korteilla hyviä puolia ja mitkä huonoja. Sitten alkaa muodostamaan hyvää pakkaa manojen, maiden ja hyökkäysryhmien mukaan. Itse aloitin vasta eilen muokkaamaan omaa pakkaa enemmän, vaikka olen omistanut pelin jo monta viikkoa.

EDIT: Vinkkiä tänne päin halvasta nettikaupasta ostaa boostereita ja teemapakkauksia, kiitos :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos peliä pelaa lokaalisti kaverin kanssa, niin oletettavasti molemmilla pitää olla 30 kortin pakka että voi pelata. Miten kaverille rakennetaan pakka, jos hänellä ei ole peliä itsellään? Onko esim. yksi teema-pakka sellaisenaan kelvollinen?

hartzu sanoi:
Jos peliä pelaa lokaalisti kaverin kanssa, niin oletettavasti molemmilla pitää olla 30 kortin pakka että voi pelata. Miten kaverille rakennetaan pakka, jos hänellä ei ole peliä itsellään? Onko esim. yksi teema-pakka sellaisenaan kelvollinen?

Teema-pakat ovat valmita pakkoja eli niillä pelataan suoraan tai sitten parannellaan olemassa olevilla korteilla,

Muntu, 90 centtiä enemmän kun Fantasiapeleistä yksittäisinä ostettuna (tosin täytyy muistaa että sieltä saa paljousalennuksen 100 euron jälkeen).

Ja Fantasiapelit myy samaa settiä 144 euroon.

eBaystä saa noita settejä HUOMATTAVASTI halvemmalla, ajattelin tossa tammikuussa tilata yhen että sais noi pari puuttuvaa vielä hankittua ja sais samalla myös vaihtareita lisää.

FamaZ sanoi:
Paitsi että nuo luokitellaan härveleiksi (gadget), joita Play.com EI lähetä UK:n ulkopuolelle.
Paitsi, että kannattaa kokeilla olen kuullut että kyllä niitä gadgettejäkin voidaan lähettää, kunhan ovat tarpeeksi pieniä, jos ei pysty lähettää niin ''kassa''-osiossa se poistaa ne listalta.

Demonoid sanoi:
Paitsi, että kannattaa kokeilla olen kuullut että kyllä niitä gadgettejäkin voidaan lähettää, kunhan ovat tarpeeksi pieniä, jos ei pysty lähettää niin ''kassa''-osiossa se poistaa ne listalta.
Ei noita voi tilata. Testailtu jo ajat sitten. Risoo kyllä siinä mielessä että olisi ollut uskomattoman halpaa...

Ok, tiesin että tiettyjä asioita ei voi tilata mutta kuvittelin noiden korttien menevän läpi. My bad.

Pukki toi tämän pelin, ja pakko myöntää, että on aivan mahtava! Veljen kanssa ekaks pelattiin sillein, että kaikki kortit puoliks ja sit sai laittaa kentälle minkä halus. Voitin kerran veljen, ja se kerran minut. Sitten yritettiin sillä lailla että 5 korttia molemmilla kädessä, mutta se ei ollut enää niin hauskaa, tai sitten en vain jaksanut keskittyä peliin koska maha oli täynnä marmelaatia ja olo sen mukainen :P Nyt pitäis saada lisää kortteja, ja niitä ehkä lähteekin tilaukseen tuolta vpd:stä. Ai niin, pelin mukana oli kuitti, ja hintaa oli 67 e :eek:, ostopaikka Kuopion Gigantti. Taitaa olla Suomen halvin, vai löytyykö jostain alle, tai samaan hintaan?

edit: Etsin youtubesta sen ankka kortin, jota Harrison esitteli joskus, mutta siinä on samat palikat, kuin Se Holleyn Fortressissa, joten sitä ei voi käyttää :(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu minäkin sain tämän pelin juuri pukilta eilen. Mahtava peli mutta yksin ei ole kyllä kovinkauaa hauskaa pelata kun Computer fuskaa koko ajan:)
Lisää kortteja on tulossa postiin joskus lähiaikoina. PS: otan haasteita vastaan jos joku raaskii haastaa tämmöstä amatööriä:D

Ensimmäiset kokemukset pelistä täälläkin takana, ja hienolta vaikuttaa. Toistaiseksi olen pelannut vain lokaalisti ihmisvastustajaa vastaan.

Tosin korttien tunnistuksen kanssa ollut ajoittain hienoisia ongelmia erityisesti kamerasta kauimpana olevien ruutujen osalta. Johtunee valaistuksesta. Kameran ja kankaan asemointi on ollut hieman hankalaa, koska kankaalla olevat valmiit telineen jalkojen paikat eivät saa kameraa näyttämään ruudukkoa oikealla kohdalla.

Menee kyllä hetki jos toinenkin, että tajuaa miten kortteja kannattaa missäkin tilanteessa käyttää, samoin ruutujen hahmottaminen sivuttain pelatessa kankaalla vs. ruudulla on välillä johtanut korttien lätkäisin vääriin ruutuihin :rolleyes:

Peliin tullut päivitys (versio 1.02), vihdoin pystyy luomaan yksityisiä huoneita joihin pääsee vain invitellä.

Huomatkaa kaikki onnelliset EoJ:n omistajat, että KonsoliFIN on järjestämässä järjestyksessään toista Eye of Judgment -turnausta, jossa palkintokin luvassa turnauksen voittajalle. Kymmenen päivää on vielä aikaa ilmoittautua, edellinen turnaus oli oikein hauska tapahtuma, suosittelen kokeilemaan:

Toinen Konsolifin EoJ -turnaus.

Huomatkaa kaikki onnelliset EoJ:n omistajat, että KonsoliFIN on järjestämässä järjestyksessään toista Eye of Judgment -turnausta, jossa palkintokin luvassa turnauksen voittajalle. Kymmenen päivää on vielä aikaa ilmoittautua, edellinen turnaus oli oikein hauska tapahtuma, suosittelen kokeilemaan:

Toinen Konsolifin EoJ -turnaus.

Komppaan, kaikki mukaan vaan. Sen verran loistokkaasti parantaa vielä peliä pieni kilpailukin että paljon sakkia liigaan mukaan :)

Buustereita on nyt tullut tilattua köyhän opiskelijan budjetilla siihen malliin, että konkkaanhan tämän pelin takia menee ! :p

Ylös Bottom