Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?
No tota. Itselläni ei ole kokemusta noista kummastakaan, mutta entisenä kodinelektroniikkamyyjänä sanoisin, että Philipsin televisiot ovat luotettavampia kuin Thomsonit. Vaikka Philips ei laadulla oikein häikäise (esim. ko. merkkisistä dvd-soittimista kannattaa pysyä kaukana), niin telkkareita Eindhovenin elektroniikkajätti on aina osannut valmistaa. Ilmeisesti se on heille joku pääartikkeli, ja muiden tuotteiden laadunvalvonnasta nipistetään telkkareiden hyväksi.
Tämmöstä mutuilua, mutta en usko, että siirtyisit ojasta allikkoon.
Minäkin voisin koittaa omaa mielipidettäni tuoda julki.
Ostin Gigantista rapea vuosi sitten 37" Philipsin, LCD:n. Kauan oli ollut jo haaveissa HD-telsu, kun Xbox 360 oli myös ostoslistalla. Päätin viimein ostaa, ja voin täysin rehellisesti sanoa että en ole katunut. Toki aluksi ei oikeastaan edes ollut käsitystä taulutelevisioiden kuvanlaadusta, lähinnä todella hyvän avajaistarjouksen vuoksi tuon ostin. Ei kuitenkaan onneksi pahasti käynyt vaan ainakin omaan silmääni TV-kuva on ihan kohtuullinen, ja HD-kuvasta en, pienehkönä puusilmänä, löydä mitään huomautettavaa.
Nyt olen ollut yli puoli vuotta kodintekniikan liikkeessä töissä, mm. myyntihommissa ja olen melko monta tv:täkin myynyt ja tutustunut niihin, ihan FullHD-tölsyjäkin. Silti en huomaa ihan kunnollisiin Panasonicin telkkareihin verrattuna suurta eroa liikkeen telkkareiden ja omani välillä. Voisi toki olla toisin jos pääsisi vieräkkäin vertailemaan, mutta pointti on että omaa silmääni tuon Philipsin kuva miellyttää.
Philipsiä tunnutaan merkkinä kovasti morkattavan, ainakin foorumeilla. On tuolla liikkeessäkin kirottu sitä, miten Yamahan DVD-soittimet, joissa on Philipsin valmistama levykelkka tai joku muu osa, ovat kilpureita hitaampia. Kuitenkin mitä olen itse suomalaisten alan lehtien vertailuja lukenut, niin yleensä on Philips ollut vähintään vertailujoukon paremmalla puolella, ellei jopa kärjessä samalla kun suositut "jokapaikanmerkit" Samsung ja Sony pitävät usein jopa perää.
Yhteenvetona en usko että merkin takia voit kovin pahasti mennä metsään.