Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-kamera / Go!Cam (PSP-300)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP Kamera

Joskus oli huhuja, että kameran kanssa samoihin aikoihin julkaistaan GPS-palikka PSP:lle. Onko tästä mitään tietoa?

Eiköhän se sitten uutisista löytyisi, jos tietoa olisi. :)
En mä mitään salaa... paitsi ehkä jotain...

Oliver sanoi:
Eiköhän se sitten uutisista löytyisi, jos tietoa olisi. :)
En mä mitään salaa... paitsi ehkä jotain...
Niin niin, salaat salaat. :p
Ajattelin vain, että jos meikäläisellä on mennyt jotain ohi. Ei olisi mitään uutta.:rolleyes:
Kiitos.

UUU kiva jos toi 1.3 megapixelin kamera tulee PSP:lle ja eurooppaan mutta kyllähän se gps palikkakin kuulostaa jo lupaavalta....

Tuo GPS-palikka oli hinnoiteltu noin 39 hintaiseksi Japanissa. Mikäköhän sen Suomihinta olisi? 80, olisiko lähellä?

pziuz,enpä ihan usko että 80e...Epäilen kovasti itse että 45-65e julkaisussa

eikai tola kameran tyngällä mitään tee, surkeita kuvia hyvälle näytölle. Gps oiski helmi.

ton kameran hinnaks voi tulla vaikka 90e-100e :D ei siitä sonystä ikinä tiiä..

Kukaan ostanut PSP:n kameraa? MIhin hintaan sitä myydään? Missään arvosteluja luettavissa?

juupajaapa sanoi:
Kukaan ostanut PSP:n kameraa? MIhin hintaan sitä myydään? Missään arvosteluja luettavissa?
Niinpä. Kellään mitään arvosteluja ainakin tuurissa myydään... Itse haluaisin tietää palkittuuko video kuva niinkuin puhelimissa?

Eilen tuli Kannelmäen Prismassa ensimmäistä kertaa nähtyä tuo myyttinen PSP-kamera myynnissä. Hintaa oli vaan todella suolaiset 64,90 e, joten sinne sai hyllyyn jäädä. Mutta voi hellanlettas kun se kamera oli oikeasti todella pikkiriikkinen.

Juu tollasella tee mitään, varsinkin kun hinta on tollanen. Kännykän kamerallakin saa parempia kuvia. Muutenkin niin epäkäytännölliseltä näyttää.

Tampere Lielahti Citymarket myi psp co gam hintaan 10e päätin että nyt lähtee tollanen kotiin niitä kappaleita oli ollut vain 5 mikähän niissä oli ollut kun niin halvalla niitä myi .

Niinpä. Kellään mitään arvosteluja ainakin tuurissa myydään... Itse haluaisin tietää palkittuuko video kuva niinkuin puhelimissa?

Ei palkitu voin luvata, kuvien ottaminen on täyttä crappia, mutta video on toista luokkaa se on aika hyvää video kameraksi se on aika hyvä mutta valokuvien takia ei todellakaan

Ylös Bottom