Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lair (PS3) -ketjusta siirretty sotiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Baron

Well-Known Member
Siirretty: yleistä riitelyä muista ketjuista

Zoukka sanoi:
Näyttää millilleen samalta kuin ennenkin. Eli kököltä.
Pysy nyt siellä sodan puolella... :D

Olis kiva nähdä minkälainen diashow tämä olisi rakkaalla Wii:lläsi (provo, lopetetaan nyt hyvän sään aikana, sorry)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lair [Hype]

On kyllä harvinaisen sisäsiittoista fani-ainesta täällä plese-puolella. Ei nyt millään pahalla, mutta jos mitään uutista/kuvaa ei voi kommentoida kriittisesti ilman, että paikalle säntää kymmenen bambia nuolemaan Sonyn imagon puhtaaksi, on jotain vialla.

Enkä omista Wiitä. Enkä Gamecubea... en edes N64:sta. EDIT: Enkä DS:ää...

Mutta mikä vitun kysymys tuo oli ?! Oikeasti :x

Viimeksi muokannut moderaattori:

Zoukka sanoi:
On kyllä harvinaisen sisäsiittoista fani-ainesta täällä plese-puolella. Ei nyt millään pahalla, mutta jos mitään uutista/kuvaa ei voi kommentoida kriittisesti ilman, että paikalle säntää kymmenen bambia nuolemaan Sonyn imagon puhtaaksi, on jotain vialla.

Enkä omista Wiitä. Enkä Gamecubea... en edes N64:sta.

DS?

Zoukka sanoi:

Enkä omista Wiitä. Enkä Gamecubea... en edes N64:sta.
Kriittisyyskö on itsetarkoituksellista?
Nuo kuvat olivat mielestäni todella huonoja. Omasta mielestäni eivät tee Lairille oikeutta. Mikäli noiden kuvien perusteella pelkästään pitäisi peliä arvioida, niin joo, näyttää kököltä. Ymmärrän ja älyän kuitenkin sen, että kuvat ovat huonolaatuisia. Enkä siis tee sellaista päätelmää. Olen myös pelannut Lairia. Tuntui kivalta, vaikkei ollut läheskään valmis ja olisin mielelläni pelannut enemmän, kuin mitä raakileessa oli tarjolla.

Zoukka sanoi:
Näyttää millilleen samalta kuin ennenkin. Eli kököltä.

Mutta ison körmyn ovat peliin laittaneet. Saa nähdä ovatko sen liikkeeseen ja sen teilaamiseenkin jotain uutta keksineet.
Tästä voin päätellä, että et ole nähnyt, kuin huonolaatuisia kuvia Lairista ja teet päätelmäsi vain sen pohjalta. Sen kuin, mutta kauheasti et ole päätäsi vaivannut, jos todella oletat, että peli näyttää tuolta.

Ja ihan hyvillä mielillä voin sanoa minäkin, että voisitko pysyä siellä sodan puolella? Ihan sama omistatko C64:n, Jaguarin vai peräti Phantomin...

Ja ihan hyvillä mielillä voin sanoa minäkin, että voisitko pysyä siellä sodan puolella? Ihan sama omistatko C64:n, Jaguarin vai peräti Phantomin...

Anna yksikin syy miksi pysyisin. Ja olen nähnyt ainakin kaikki viralliset videot pelistä. En tiedä sitten olenko missannut jotain ? Kuvissa peli näyttä jopa paremmalta, sillä videoistä paljastuu esmes hirveän näköiset ukko-laumat jne...

Mutta noiden kuvien perusteellahan mä tuon "kököksi" liiskasin. Minkä muunkaan ?

Zoukka sanoi:
Anna yksikin syy miksi pysyisin. Ja olen nähnyt ainakin kaikki viralliset videot pelistä. En tiedä sitten olenko missannut jotain ? Kuvissa peli näyttä jopa paremmalta, sillä videoistä paljastuu esmes hirveän näköiset ukko-laumat jne...

Mutta noiden kuvien perusteellahan mä tuon "kököksi" liiskasin. Minkä muunkaan ?
Koska tekstistäsi haiskahtaa provo...

Zoukka sanoi:

Enkä omista Wiitä. Enkä Gamecubea... en edes N64:sta. EDIT: Enkä DS:ää...

Mutta mikä vitun kysymys tuo oli ?! Oikeasti :x

Ja lainaus muualta:

Zoukka sanoi:
Arvatkaapa tytöt milloin on asiat hyvin. Kun Sonyn Playstation on lopulta kuollut ja kuopattu ja Nintendo on markkinajohtaja ja SCE tekee pelejä Nipalle :D

Silloin on PELAAJILLA pullat hyvin uunissa. (eikä tämä ole edes kovin kaukaa haettua)
Tiedätkö kuinka tyhmäksi olet juuri tällä hetkellä tekemässä itsesi ? Nyt jos olisit fiksu, niin tajuaisit lopettaa hyvän sään aikana ja miettiä omassa pienessä päässäsi, mitä tarkoittaa seuraava:

KonsoliFIN Foorumin säännöt sanoi:
  1. Tärkein sääntö: huono käytös elämässä on huonoa käytöstä keskustelufoorumeilla. Huono käytös voi johtaa sanktioihin, joita foorumilla ovat viestin muokkaaminen tai poistaminen ja/tai käyttäjän sulkeminen keskustelufoorumeilta (eli bannaaminen) joko määräaikaisesti tai pysyvästi.
Nyt tulit aivan turhaan trollaamaan tänne aivan asiallista viestiketjua. Jos saa modeilta pyytää, niin kaikki viestit numeroon #32 saakka voisi poistaa... prkl

Edit: saattaahan toki olla, että minun sarkasmin lukukyvyssä on jotain pielessä ja pahasti, joten jos lopetetaan tämä nyt tähän ja jatketaan eteen päin uusin miettein ja paremmin mielin...

Zoukka sanoi:
Eli siis jos kuvat ovat jollain tavalla huonoja niin niitä ei saa kommentoida ? Ihan 100% rehellisesti ilmaisin noista skanneista, että "kököltä" näyttää koska minusta ne näyttävät kököiltä. Miksi ihmeessä mielipiteeni on provo ?

Ei kait tässä muuta, olet vaan kommentteinesi myöhässä kuukausia. Lair ei näytä hyvältä (Tosin livenä paremmalta kuin kuvissa) ja siitä ei uutta materiaalia ole tullut.

Ja kun Konsolisotaan kirjoitat tosiaan näin

Zoukka sanoi:
Viestin lähetti alunperin Zoukka
Arvatkaapa tytöt milloin on asiat hyvin. Kun Sonyn Playstation on lopulta kuollut ja kuopattu ja Nintendo on markkinajohtaja ja SCE tekee pelejä Nipalle

Silloin on PELAAJILLA pullat hyvin uunissa. (eikä tämä ole edes kovin kaukaa haettua)

Ja sen jälkeen tulet Lairista kertomaan mielipiteensä. Niin kyllähän PS3 faneilla jotka kumpaakin keskustelua seuraavat, nousee vähemmästäkin niskavillan pystyyn :) Ymmärtänet.

Mutta palataan normaaliin asiaan tämän puitteissa nyt kumminkin.

Arvatkaapa tytöt milloin on asiat hyvin. Kun Sonyn Playstation on lopulta kuollut ja kuopattu ja Nintendo on markkinajohtaja ja SCE tekee pelejä Nipalle

Heh tämäkö se hiertää :p

Muotoilin vain tulevaisuuden pelkoni tuollaiseen muotoon. Eli jos PS3:lle kävisi "DC:t" ja Sony joutuisi vain kehittämään pelejä. Nipalle tottakai... niin olisiko tämä paha asia ? En toivo pleikkarin kuolemaa ikipäivänä, sillä olen pelannut leiskoilla IHAN alusta asti tyytyväisenä, mutta herkullinen ajatus tuo silti on.

Ja tuo PELAAJILLA on isolla siksi, että kyllä minusta Nipa hoitaa edelleen pelaajien palvelun parhaiten. Vaikka voittoa siinä sivussa vuoleekin.

Turhaa sitä on tuolta Konsolisodan puolelta lainauksia tänne heitellä. Aiheutuu vain suurta hämmennystä, sillä minäkin jo hetken aikaa luulin lukevani tuota kikkelinvenytysketjua. Koitetaan täällä edes pysyä joten kuten aiheessa.

Paavi sanoi:
Turhaa sitä on tuolta Konsolisodan puolelta lainauksia tänne heitellä. Aiheutuu vain suurta hämmennystä, sillä minäkin jo hetken aikaa luulin lukevani tuota kikkelinvenytysketjua. Koitetaan täällä edes pysyä joten kuten aiheessa.
Nyt sanon viimeisen sanani "kikkelinvenytys"-keskusteluun ja sitten en puutu enää aiheeseen pitkällä tikullakaan... Eli kun näillä foorumeilla pyörii, niin sitä muodostaa eri nimimerkeistä kokonaisuuksia, persoonia... Jos sodan puolella joku nimimerkki, persoona heittää silmille jotain harvinaisen ärsyttävää oikein kunnon trollina(=nimimerkki, persoona jää muistiin) ja tulee tälle puolelle about päivää myöhemmin huutamaan kökköä, niin suht vanhana konsolifiniläisenä se saa minut näkemään punaista... Ja se on aivan sama tapahtuuko se toisin päin (joku menee aukomaan päätä Nintendon puolelle), se on ihan yhtä ärsyttävää...

"Konsolisodat" ovat pirullista aikaa näinkin asialliselle keskustelupalstalle. Viimeinen vuosi on suoraan sanottuna ollut syvältä... On ollut Gamefreakkiä, Eliytressiä, AnkanPersettä, Pelimies_:stä, Tautusta jne (ja siinä vasta otanta viimeiseltä kuukaudelta)... Ei siinä mitään, että tänne saadaan uusia jäseniä, se on ihan tervetullutta... Pelaaminen on hauskaa ajanvietettä ja siitä on kiva vaihtaa kuulumisia/mielipiteitä muiden "harrastajien" kanssa. Mutta se samperin rienaava, itseään rakastava, muita kuuntelemaan suostumaton tyyli on niin syvältä persiist ja poikittain, etten todellakaan ihmettele, että Holmqvist sai tarpeekseen... Ja jos totta puhutaan, niin kyllä kohta minäkin...

Miettikääpä hetken, mitä tälle foruumille tapahtuisi, jos ns. "old school" kyllästyisi Holmqvistin tapaan tähän menoon, nostaisi kytkintä ja häipyisi. Tästä paikasta tulisi yksi helkkarin tilt.tv... Ja se on jotain mitä minä en ikinä haluaisi nähdä... Minä haluaisin pitää tämän yhteisön toisaan ja pelaamista kunnioittavana foorumina, enkä minkäänlaisena pikkukakaroiden hiekkalaatiokkona, missä voidaan rienata nimimerkin suojissa milloin sarkasmin ja million puhtaan typeryyden suojissa...

Joten Zoukka, anteeksi että vedin herneet nenääni, olisi pitänyt laskea kymmeneen jälkikäteen ajateltuna suhteellisen "asiallisen" kommenttisi jälkeen, mutta se temppu on valitettavasti jouduttu tekemään jo liian monta kertaa täällä ja tällä kertaa kuppi vain läikähti yli... Kyse ei ole mistään sisäsiittoisuudesta, vaan puhtaasti siitä, että minua alkaa tämän porukan fanaattisuus/päälle käyvä tyyli tuoda asioita esille suoraan sanottua nyppiä...

Tämä viesti oli nyt niin pahasti offtopicia, että modet saavat aivan vapaasti poistaa/siirtää tämän muualle ja käpistellä miten lystäävät... Hitto antakaa vaikka vuosi bannia... Tässä ole kohta enää mitään järkeä muutenkaan... Vaikka parhaanne yritätte, kiitokset siitä...

Baron sanoi:
Eli kun näillä foorumeilla pyörii, niin sitä muodostaa eri nimimerkeistä kokonaisuuksia, persoonia... Jos sodan puolella joku nimimerkki, persoona heittää silmille jotain harvinaisen ärsyttävää oikein kunnon trollina(=nimimerkki, persoona jää muistiin) ja tulee tälle puolelle about päivää myöhemmin huutamaan kökköä, niin suht vanhana konsolifiniläisenä se saa minut näkemään punaista... Ja se on aivan sama tapahtuuko se toisin päin (joku menee aukomaan päätä Nintendon puolelle), se on ihan yhtä ärsyttävää...

Tästä olen ihan samaa mieltä, kuten jo aikaisemminkin yritin todeta.

Baron sanoi:
Tämä viesti oli nyt niin pahasti offtopicia, että modet saavat aivan vapaasti poistaa/siirtää tämän muualle ja käpistellä miten lystäävät... Hitto antakaa vaikka vuosi bannia... Tässä ole kohta enää mitään järkeä muutenkaan... Vaikka parhaanne yritätte, kiitokset siitä...

Ei mitään, asiaahan tuo oli kyllä. Vaikka ei ehkä ihan oikea ketju, mutta turhaan sitten taas toisaalta uuttakaan tehdä.

Baron sanoi:
Ei, tää oli ihan hyvä vuodatus. Kiva lukea, vaikkei aiheeseen liittynytkään. Itselläkin on ruvennut hihat palamaan ihan viimeisen viikon aikana, ja siksi annoin elämäni ensimmäiset bannit. En tiedä, pitäisikö liipasinta herkistää vielä tuostakin, koska kiikarissa on tälläkin hetkellä ainakin yksi vahva banaaninpurijakandidaatti. Mutta rajalla tanssimisesta on vielä vähän matkaa rajan ylittämiseen, joten kai sitä saa antaa toisen metsästää täysillä, vaikka sanottavaa ei ole ja senkin sanoo ilman minkäänlaista tyyliä.

Aiheesta voisi aloittaa vaikka ihan oman keskustelunsa; sellaisilla on aina hyvä puhdistaa ilmaa.

Baron sanoi:
Nyt sanon viimeisen sanani "kikkelinvenytys"-keskusteluun ja sitten en puutu enää aiheeseen pitkällä tikullakaan... Eli kun näillä foorumeilla pyörii, niin sitä muodostaa eri nimimerkeistä kokonaisuuksia, persoonia... Jos sodan puolella joku nimimerkki, persoona heittää silmille jotain harvinaisen ärsyttävää oikein kunnon trollina(=nimimerkki, persoona jää muistiin) ja tulee tälle puolelle about päivää myöhemmin huutamaan kökköä, niin suht vanhana konsolifiniläisenä se saa minut näkemään punaista... Ja se on aivan sama tapahtuuko se toisin päin (joku menee aukomaan päätä Nintendon puolelle), se on ihan yhtä ärsyttävää...

"Konsolisodat" ovat pirullista aikaa näinkin asialliselle keskustelupalstalle. Viimeinen vuosi on suoraan sanottuna ollut syvältä... On ollut Gamefreakkiä, Eliytressiä, AnkanPersettä, Pelimies_:stä, Tautusta jne (ja siinä vasta otanta viimeiseltä kuukaudelta)... Ei siinä mitään, että tänne saadaan uusia jäseniä, se on ihan tervetullutta... Pelaaminen on hauskaa ajanvietettä ja siitä on kiva vaihtaa kuulumisia/mielipiteitä muiden "harrastajien" kanssa. Mutta se samperin rienaava, itseään rakastava, muita kuuntelemaan suostumaton tyyli on niin syvältä persiist ja poikittain, etten todellakaan ihmettele, että Holmqvist sai tarpeekseen... Ja jos totta puhutaan, niin kyllä kohta minäkin...

Miettikääpä hetken, mitä tälle foruumille tapahtuisi, jos ns. "old school" kyllästyisi Holmqvistin tapaan tähän menoon, nostaisi kytkintä ja häipyisi. Tästä paikasta tulisi yksi helkkarin tilt.tv... Ja se on jotain mitä minä en ikinä haluaisi nähdä... Minä haluaisin pitää tämän yhteisön toisaan ja pelaamista kunnioittavana foorumina, enkä minkäänlaisena pikkukakaroiden hiekkalaatiokkona, missä voidaan rienata nimimerkin suojissa milloin sarkasmin ja million puhtaan typeryyden suojissa...

Joten Zoukka, anteeksi että vedin herneet nenääni, olisi pitänyt laskea kymmeneen jälkikäteen ajateltuna suhteellisen "asiallisen" kommenttisi jälkeen, mutta se temppu on valitettavasti jouduttu tekemään jo liian monta kertaa täällä ja tällä kertaa kuppi vain läikähti yli... Kyse ei ole mistään sisäsiittoisuudesta, vaan puhtaasti siitä, että minua alkaa tämän porukan fanaattisuus/päälle käyvä tyyli tuoda asioita esille suoraan sanottua nyppiä...

Ymmärrän kyllä ja ajattelen monella tavalla samoin. Mikäli moderaattorit (hiano sana) kokevat tämän viestin turhaksi tai liian offtopiciksi, niin paukutttakaa pois.

Baron herätteli kirjoituksellaan muutamia ajatuksia minussa. Lähinnä aloin pohtimaan tuota keskustelun tasoa ja keskustelijoita.
Olen tehnyt seuraavanlaisen huomion (ja tämä harmittaa minua todella paljon). Kun uusista konsoleista alkoi kuulua huhuja, ennen E3-05:sta, niin keskustelu oli vain arvailevaa ja pohdintaa tunnuttiin käyvän suhteellisen sulassa sovussa eri fanittajien kesken. Vuosi vaihtui ja tuulet alkoivat puhaltelemaan uudesta suunnasta. X360:tä tuli ekana pihalle ja se joutui aika kovaan ryöpytykseen (osittain mielestäni syystäkin). Tämän jälkeen keskustelu ei ole enää ollut samanlaista.

Tuntuu, kuin eri leirien kannattajat kävisivät sähköistä sissisotaa internetin keskustelupalstoilla. Toveruudesta ei ole tietoakaan. On valittava lippunsa ja kaaduttava saappaat jalassa sen puolesta. Propaganda on tehokas keino hämätä vihollista ja murtaa henkistä selkärankaa. Kaikki mahdolliset luurangot kaivellaan kaapeista ja läväytetään tiskiin, kun käymme poliittiseen taistoon vääräuskoisia vastaan. Osa luurangoista voi olla tekaistujakin. Kunhan muistetaan esittää ne pahviset luurangot oikeina.
Entä ketä ovat nämä viholliset? Ne ovat niitä samoja tyyppejä, joiden kanssa vielä vähän aikaa sitten heiteltiin rentoa läppää ja pohdittiin, että mitä kivaa peliala mahtaa seuraavaksi puhaltaa eteemme? Nykyiset viholliset ovat entisiä pelikavereitamme!
Miksi tähän on tultu? Miksi olemme niin katkeria toisiamme kohtaan? Yksi hakee netistä lokaa lähes 24h, vain siksi, että voi suoraa sanoen vittuilla jostakin tietystä laitteesta pitäville ihmisille. Toiset puolustelevat laitettaan ja menevät välillä henkilökohtaisuuksiin (minäkin olen mielestäni sortunut). Oma kone on ainoa oikea ja muut on ihan paskoja. Ja mitä saamme aikaan? Niin sakean sopan, että pohjaa ei voida enää jokaiselle kaivaa esiin.
Nyt kun tätä oikein pysähtyi hetkeksi miettimään, niin on suorastaan typerää, että kaikki sanotaan joko provona tai niitä sanottua tulkitaan provona.

Yksi syyllinen tähän on luultavasti media ja internet. Monet blogit ja "uutis"-sivustot ovat ottaneet tavakseen kertoa pelialan uutisista, 7-päivää-lehden tyyliset, sensaatiohakuiset otsikot ja jutut. Jutut, joilla ei välttämättä ole mitään todellisuuspohjaa. Kirjoitukset on vieläpä monesti kirjoitettu helposti rivien välistä luettaviksi, ettei vain kirjoittajan kanta käsiteltävää aihetta kohtaan jäisi epäselväksi. Tällaiseen on syyllistyneet muutkin mediat, kuin verkkojulkaisut. Totta kai tällainen mentaliteetti heijastuu lukijoihinkin. En nyt syytä, että mediat olisivat jotenkin yksin omaan vastuussa valitsevasta tilanteesta, mutta osallisia kylläkin.

Tällaisia ajatuksia tällä kertaa. Olisi kiva kuulla muiltakin mietteitä vallitsevasta tilanteesta ja ennen kaikkea, mitä sille voitaisiin tehdä?
Ja Jryi, ehkä tälle sittenkin pitäisi tehdä oma keskustelu?:rolleyes:

Onko näitä taisteluja pakko jatkaa Konsolisodan ulkopuolella? Luulin, että oli 'kuka vetää pisimmän korren' threadi auki.

Mielestäni konsolisota pitäisi sulkea, koska sen haittavaikutukset alkavat tulvia muihin foorumeihin täällä. Teen threadin kyseiseen foorumiin.

Vastaus: Lair (PS3) -ketjusta siirretty sotiminen

Heh en ihmettele yhtään jos käämit palaa kun porukka näköjään oikeasti jopa loptkauttaa korvaansa kaikenmaailman trolleille. Mun mentaliteetti on aina ollut, että ihan sama mitä joku peelo selittää. Turha siitä on pultteja vetää jos käyttäjä selkeästi on trolli, ei perustele näkemyksiään ja muutenkin yrittää ärsyttää kaikkia.

Oma tyylini vituttaa varmasti monia, mutta en vedä mielipiteitäni hatusta. Perustelen ne aina (viimeistään kysyttäessä :D). Ehkä joskus ennen yritin nähdä maailman vaaleanpunaisena kukkaketona, mutta siperia opettaa. Mulle on yksi v**un hailee mikä valmistaja töpeksii. Murhaan ne kaikki tasapuolisesti.

(BTW on helvetin siistiä, että olen saanut jonkinlaisen "Nipa-fani" statuksen täällä konsolifinissä. Nimittäin joka-ikisellä muulla boardilla [ja täällä myös ennen] olen äänestyksissä "vuoden plese-fanboy" ja niin edelleen. Mutta tämä on vain testamentti, sille miten nopeasti ihmiset tuomitaan. Eikä se haittaa tällä kertaa... on vitun kivaa olla vaihteeksi Nipa-fani!)

Olen kyllä Zoukka huomannut että sinulle on muodostunut Nipa-fani status täällä. Olen huvittuneena seurannut sivusta, kun olet yrittänyt päästä sonyfanin asemasta eroon haukkumalla sonyä mitä ihmeellisimmistä asioista. On se kumma, kun jollain "nettistatuksella" on niin paljon väliä, että täytyy kääntää jutuillaan kelkka ympäri.

Jengi ei jaksa ottaa jätkää todesta kun fanittaa niin paljon ---> täydellinen kelkan kääntö yrityksenä saada rispektit takaisin :D

Pibe sanoi:
Olen kyllä Zoukka huomannut että sinulle on muodostunut Nipa-fani status täällä. Olen huvittuneena seurannut sivusta, kun olet yrittänyt päästä sonyfanin asemasta eroon haukkumalla sonyä mitä ihmeellisimmistä asioista. On se kumma, kun jollain "nettistatuksella" on niin paljon väliä, että täytyy kääntää jutuillaan kelkka ympäri.

Jengi ei jaksa ottaa jätkää todesta kun fanittaa niin paljon ---> täydellinen kelkan kääntö yrityksenä saada rispektit takaisin :D

Olen rauhan mies. Mutta tähän ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että harvinaisen säälittävä yritys.

Siinä vaiheessa kun minulle on jollain "nettistatuksella" väliä niin näette mut lööpeissä jos yhden äijän jokeen hyppääminen sinne pääsee. Ja tämä on lupaus.

Sinun viestiesi sisällöstä en edes ala selittämään. Se asia ei nimittäin selityksiä kaipaa.

Selvä homma, jätetään tämä tähän :)

Ylös Bottom