Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Onpas täällä pitkiä ihmisiä. Itse vaivaiset 179cm ja painoa 80kg. En ole kasvanut yli vuoteen, vaikka ikää vasta 15v. Kyllä se vähän harmittaa että kasvu pysähtyi näin nuorena, mutta kyllä tälläkin pituudella pärjää. :)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

170cm / 65kg / 25v

Tänne kirjottaa selvästi lähinnä pitkät jätkät, katukuvassa löytyy 170-175 porukkaa huomattavasti enemmän kun tässä threadissa. ;)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Vanha ketju mutta olipahan muutkin tätä lämmittäny :) Mitat on siis: 186cm ja 110kg.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Noin 175cm ja painoa semmoset 76kg. Viitisen kiloa vois tuosta vyötäröltä menettää. :D
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Olen 141cm ja painan 39kg. Ja olen 13 ja puoli vuotias. Tämä on sitten totta ;)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

No, kai ne on omatkin mitat laitettava.

179 cm / 62 kg / 17v. tärähtää mittariin kesällä
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

187 cm / 93 kg

Ketjua jonkin matkaa luin taaksepäin ja aika kevyttä ryhmää täällä. Pituutta kyllä löytyy ihmisiltä
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Dragonfly @ 2007 sanoi:
187 cm.... en pistäisi pahakseni jos 190 menisi rikki vaan eipä taida enää mennä....
niin ja painoa on 93-95 kg

Pituus pysynyt samana, mutta painoa on tullut ja mennyt välivuosien aikana oikein reilusti.
Tammikuu 2009, painoa 112,9 kg. Laihdutuskuuri alkaa.
Tammikuu 2010, painoa 94 kg. Ei mitään kuuria enää, pikemminkin elämäntavan muutos.
Huhtikuu 2011, painoa 87 kg. Sipsit, karkit, limut, alkoholi ja kaikki muut herkut ovat olleet viimeiset 10 kuukautta osa ruokavaliota, mutta liikunnasta en ole luopunut. Paino ei ole noussut yhtään. Punttireeni on niin ikään aloitettu tänä talvena. Aikaisemmin liikunta oli lähinnä lenkkeilyä ja urheilulajeja ala jääkiekko ja jalkapallo. Jos sattuu löytymään joku kuva tuhtikuntoisesta Dragonflysta niin voisin vaikka postailla. On meinaan ulkonäkö muuttunut jonkun verran. :)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Semmosseet 184cm pitkä ja paino n. 70kg.
 
Ylös Bottom