Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Healtti

KonsoliFIN Alumni
Itse olen kaverin kanssa pelaillut nyt GoW:ta ja PDZ:aa. Tosi kivoja pelattavia kaksistaan. Siinä on fiilistä eri lailla kun pelaa kaverin kanssa vierekkäin, verraten LIVE:n kautta kurmottamiseen.

Systemlink konetta ajattelin, mutta ei ole vielä osunut kohdalle sopivan hintaista :) Sitte pitäs ostaa töllökin... : /

Kysynkin nyt kokeneemmilta mitä kaikkia jaetun ruudun CO-OP pelejä on x360:lle?
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Itsellä ollut usein velipojan kyläillessä kovat setit terrorist huntin parissa Rainbow Six Vegasissa. Sitä voin ainakin lähes varauksetta suositella. Muutenkin nuo Tom Clancyn pelit ovat ihan hauskoja Co-oppina.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Dynasty Warriorsit ainakin ovat mukavia pelata kaverin tai veljen kanssa.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Näitä saisi kyllä olla ehdottomasti enemmän. Huippua kaverin kanssa supattaa taktiikoita ja pelata yhteistyössä. Aivan erilaista kun tavoite on sama. Gears oli kyllä kokemus kaverin kanssa jaetulla ruudulla.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Mitenkäs Graw peleissä on toteutettu offline co-op? Onko story-modea?
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Kiitos ei millekään (nothing ;)) Rainbow sixistä. Pitää hommata se jostain ja ottaa parit kurmotusroundit.

Tuo dynasty warriors oli kaikkien arvosteluiden perusteella armotonta kuraa, joten en tiä siitä.

Vieläkös löytyy, vai hyytyykö tarjonta kuuteen peliin (GRAW 1&2, GoW, PDZ, D.warriors, RS6)?
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Healtti sanoi:
Kiitos ei millekään (nothing ;)) Rainbow sixistä. Pitää hommata se jostain ja ottaa parit kurmotusroundit.

Tuo dynasty warriors oli kaikkien arvosteluiden perusteella armotonta kuraa, joten en tiä siitä.

Vieläkös löytyy, vai hyytyykö tarjonta kuuteen peliin (GRAW 1&2, GoW, PDZ, D.warriors, RS6)?

Hauskin co-oppi on tietty GH2 mutta on aika kallis sijoitus jos pitää setti lisäkitaralla hommata.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

ticoru sanoi:
Mitenkäs Graw peleissä on toteutettu offline co-op? Onko story-modea?

Onhan siinä story mode, mutta se tarina on aivan olematon siinä co-opissa. Muutenkaan en suosittele GRAW:ia, jos haluat jaetulla ruudulla pelata, koska silloin kuvakulma on first person ja edes omaa asetta ei näe silloin. Muutenkin liikkuminen tuntuu oudolta first personista pelattuna.

Sen sijaan Rainbow Six: Vegasin jaetun ruudun moninpeli on hyvä, vaikka siinäkin kampanja on vain sarja peräkkäisiä tehtäviä.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Joo. Olen Clancyn Tompan pelejä vanhalla boksilla pelannut ja aika skeidaa on kaksinpelit...
Se 1st person takkuinen liikkuminen ärsyttää...Asetta ei nää ja muutenkin semmonen fiiliksetön juttu.

Ja kyllä, GH2 on co-opissa kahella skitalla liian kallista : /
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Jessus että kolmeen kertaan sama viesti : /
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Jessus että kolmeen kertaan sama viesti : /
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Healtti sanoi:
Tuo dynasty warriors oli kaikkien arvosteluiden perusteella armotonta kuraa, joten en tiä siitä.

Itse olen joskus kaverin kanssa pelannut tuota ja se on jaetulla ruudulla mukavaa. Ei kannata tuijottaa noita arvosteluita, ne ovat mielipiteitä eikä niillä arvostelijoilla ole välttämättä sama maku kuin sulla.

Itse joskus omistin PDZ:n ja velipojan kanssa sitä tuli co-oppina hakattua.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

suokukko sanoi:
Ei kannata tuijottaa noita arvosteluita, ne ovat mielipiteitä eikä niillä arvostelijoilla ole välttämättä sama maku kuin sulla.

Mutta kun konsolille kun konsoleille parina viime vuonna tehdyt versiot ovat olleet sadan arvostelun keskiarvolla täyttä kuraa, niin pakko siinä nyt on jotain pointtia.

Kenties vanhalla boksilla 4v. sitten olisi mennyt läpi tuommoiset rumat pelit, mutta en taida ostaa kylläkään... : /
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Earth Defence Force 2017, loisto hupia Co-Oppina. Eikä hintakaan pitäis olla mikään paha.

Tietääkseni myös Marvel: Ultimate Alliancessa on Co-Op samalla koneella.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Healtti sanoi:
Mutta kun konsolille kun konsoleille parina viime vuonna tehdyt versiot ovat olleet sadan arvostelun keskiarvolla täyttä kuraa, niin pakko siinä nyt on jotain pointtia.

Kenties vanhalla boksilla 4v. sitten olisi mennyt läpi tuommoiset rumat pelit, mutta en taida ostaa kylläkään... : /

Arvostelijat eivät nauti älyttömästä mätöstä.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Healtti sanoi:
Itse olen kaverin kanssa pelaillut nyt GoW:ta ja PDZ:aa. Tosi kivoja pelattavia kaksistaan. Siinä on fiilistä eri lailla kun pelaa kaverin kanssa vierekkäin, verraten LIVE:n kautta kurmottamiseen.

Systemlink konetta ajattelin, mutta ei ole vielä osunut kohdalle sopivan hintaista :) Sitte pitäs ostaa töllökin... : /

Kysynkin nyt kokeneemmilta mitä kaikkia jaetun ruudun CO-OP pelejä on x360:lle?

Ite kaipailisin kans. Varsinki semmosia joita voi pelata emännän kanssa. Eli ei räiskintöjä. GH2 löytyy jo.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Kameossa on myös co-op-tila, "off-live" ja live. Myös Viva Piñatassa on eräänlainen kaksinpeli, mutta sitä en päässyt koskaan kokeilemaan.
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Kameo vois olla mielenkiintoinen....Laitetaanpa se listalle.

Eli

RS6
Kameo
Dynasty warriors varalla sitten
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Mimmo sanoi:
Gears oli kyllä kokemus kaverin kanssa jaetulla ruudulla.

Näin on. Läpi meni siinä 9 tunnissa...

Onneksi loppu jätti selvästi tilaa GoW kakkoselle, joten peukut pystyyn :)
 
Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?

Healtti sanoi:
Näin on. Läpi meni siinä 9 tunnissa...

Onneksi loppu jätti selvästi tilaa GoW kakkoselle, joten peukut pystyyn :)

Miten ihmeessä noin kauan, ja Gearsin on sanottu olevan trilogian ensimmäinen osa (Halo Trilogia, Too Human Trilogia, onko muunlaisia "sarjoja" enää olemassakaan?), mutta sen kummemmin ei olla asiasta hiiskuttu.
 
Ylös Bottom