Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN BBS:n alueiden uusi jako

Vastaus: KonsoliFIN BBS:n alueiden uusi jako

Itselläni vaikutus olisi varmaankin päinvastainen. Itse käytän foorumin pääasiallisena lähtöpaikkana tuota "Uusimmat viestit"-näkymää.
Ja itselläni juuri päinvastainen... Itse aloitan foorumin selaamisen suoraan bbs aloitussivulta (sanokaa vain: hölmöä) ja sieltä menen katsomaan haluamani ketjut (lähinnä Playstation, yhteiset ja FimiFIN).

Pelaajalehden foorumit eivät kiinnosta "sekavuutensa" vuoksi paskaakaan. Ja olen ollut iloinen KonsoliFinin suht "järjellisestä" jaottelusta. Mutta muuttakaa toki, jos haluatte. Ymmärrän, että homma toimii täällä vapaaehtoisvoimin (respect) ja olenkin sitä mieltä, että mikä palvelee parhaiten moderaattoreiden toimintaa, palvelee myös parhaiten konsolifiniä. Mutta itse olen jo niin vanha insinöörin aivoilla varustettu pieru, että jako sekoittaisi minut vain lopullisesti. Vaara on (IMO), että foorumista tulee yhtä epämiellyttävä ja sekava kuin Pelaajalehden ja Peliplaneetan foorumeista, että homma ei kiinnosta täälläkään enää sen jälkeen paskaakaan. Itse perustan sen jälkeen ketjun "KonsoliFINin jäsenet in memoriam" ja jätän sinne testamenttini :p

Mutta jos kyse on muutoksesta multiform-pelien johdosta, niin kuinka pitkään nykyinen "status quo" jatkuu koneiden välillä? Mitä jos kahden vuoden päästä tuleekin superkonsoli valmistajalta X, joka pistääkin multiform-pelit taas täysin uuteen kastijakoon (XO/PS2-murros): esim viime vuonna (07) olisi ollut aivan turhaa jauhaa XO:n NHL:stä samassa ketjussa PS2-version kanssa...