Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ensimmäisen jäätymisen jälkeen aloin tallentamaan peliä usein.
Tämä kannattaa väliajoin tehdä, niin ei jälkeenpäin arsytä aloittaa kerran jo tehtyjä tehtäviä uudestaan.

Ensimmäisen jäätymisen jälkeen aloin tallentamaan peliä usein.
Tämä kannattaa väliajoin tehdä, niin ei jälkeenpäin arsytä aloittaa kerran jo tehtyjä tehtäviä uudestaan.

Siinähän on automaattitallennus, joka tallentaa aina tehtävän jälkeen.

Siinähän on automaattitallennus, joka tallentaa aina tehtävän jälkeen.
Kyllä vaan, mutta jos vaikka ostat autoja, muokkaat kämppääsi, ostat vaatteita yms pikkusälää ei ole mukavaa että peli jäätyy, joudut tehdä kaikki ostokset uudestaan. Sanoin siis äsken vähän väärin. Kuitenkin tätä tarkoitin mitä nyt sanoin. :)

Aktiviteeteista en tiedä tallentaako, mielestäni ei. Jos joku tietää varman tiedon niin kertokoon.

Kyllä vaan, mutta jos vaikka ostat autoja, muokkaat kämppääsi, ostat vaatteita yms pikkusälää ei ole mukavaa että peli jäätyy, joudut tehdä kaikki ostokset uudestaan. Sanoin siis äsken vähän väärin. Kuitenkin tätä tarkoitin mitä nyt sanoin. :)

Niin joo. Tuo on kyllä ärsyttävää jos sillon tilttaa.

Asiasta kolmanteen: Onkohan mitään virallista tietoa tullut Downloadable Contentista? Sitähän on myös tulossa tähän peliin.

Tässä pelissä tulee tosiaan välillä vastaan sellaisia pieniä tapahtumia jotka piristävät päivää.

Itselle sattui tuossa yhtänä pelikertana niin, että olin kaapannut itselleni auton joka oli haluttua tavaraa chop shopissa. Lopettelin kuitenkin pelisessiota ja en lähtenyt vaihtamaan autoa rahaksi vaan laitoin sen talliin odottelemaan.

Seuraavalla pelikerralla sitten olin ottamassa autoa tallista ja tarkoituksena oli käydä myymässä se mutta kun olin siinä listassa jossa valitaan tallista otettava auto niin ne autothan tulee siihen näkyville ja tämän jälkeen pitää valita, että ottaako sen ulos tallista vai poistaako koko auton. No, auto oli siis näkyvillä mutta en ollut ehtinyt valita mitään kun joku eukko kävelee sieltä kulman takaa, istahtaa autoon ja kaasuttaa karkuun:) Hetken aikaa olin, että wtf??? ja lähdin juoksemaan sen auton perään mutta se oli jo kadonnut horisonttiin... että silleen:)

Aktiviteeteista en tiedä tallentaako, mielestäni ei. Jos joku tietää varman tiedon niin kertokoon.

Aktiviteetit ja tehtävät tallentavat, mutta ostamiset eivät.

jäätyilee, jäätyilee. noh, oliskin enää kaksi ultor tehtävää tekemättä. en vain ole löytänyt niitä :o

jäätyilee, jäätyilee. noh, oliskin enää kaksi ultor tehtävää tekemättä. en vain ole löytänyt niitä :o

Onko Ultor Stronghold tehtynä? Saattaa vaatia hieman etsintää ennen kuin löytää.
Ostarilla, samasta aukosta sisään kuin Sons of Samedin bossin perään mennessä.

Viimeyönä tuli päästyä läpi kaikki tehtävät, vielä olisi aktiviteetteja jäljellä jonkun verran, olikohan prosentit jotain 74%.

Onko Ultor Stronghold tehtynä? Saattaa vaatia hieman etsintää ennen kuin löytää.
Ostarilla, samasta aukosta sisään kuin Sons of Samedin bossin perään mennessä.

Viimeyönä tuli päästyä läpi kaikki tehtävät, vielä olisi aktiviteetteja jäljellä jonkun verran, olikohan prosentit jotain 74%.

nyt olen ihan viimeisessä tehtävässä jo ja se jos mikä näyttää vaativan aivan perhanasti etsintää. lunttasin siis youtubesta kun en muuten olisi koskaan varmaankaan löytänyt

Aivan mieletön peli! GTA4 on jäänyt pölyttymään hyllyyn vasta puolet pelattuna, mutta tämä jaksaa koukuttaa. Tehtävät ovat huomattavasti mielikuvituksellisempia (huh) kuin missään vastaavassa sandboxissa. Päätöntä menoahan tämä on täynnä, mutta so what.

:D:p:cool:

No nyt on lähes koko peli takana. (siis 100% saavutetty ynms, mutta vain tow truck diversionia ja stunt jumpseja en ole tehnyt)

Peli on hyvinkin paljon viihdyttävämpi kokonaisuus kuin GTA IV:

+ 70h Peliä takana ja vieläkin koukuttaa (GTA meni siinä 30 tunnissa, eikä sen jälkeen ole paluuta ollut)
+ Hahmoneditointi
+ Hahmofysiikat (eli siis se , että voi heittää muita ihmisiä ja nostaa maasta vaikka mitä esineitä)
+ Oman radiokanavan luonti
+ Paljon erialaisia aktiviteetteja
+ Co-op pelimoodi
+ Strong Arm - moninpeli, hauskaa kuin mikä
+ Rahalla tekeekin jotain (toisin kuin GTAssa)
+ Paaaaljon aseita

- Tow Truck diversion (aivan mahdoton....)
- Pieniä bugeja
- Autot paljon rumempia kuin gtassa

Suosittelen peliä vähintäänkin kaikille, jotka rakastivat GTA:SA ja GTA: Vice cityä, sillä tämä peli on paljon GTAIV:tä enemmän vanhojen gta pelien tapainen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

- Tow Truck diversion (aivan mahdoton....)
Itse oon huomannut kanssa samaa ongelmaa. Tuntuu olevan aika mahdoton, kun auto ei vaan kestä missään vaiheessa loppuun asti ja tasot eivät tallennu. Level 8 asti olen päässyt, mutta auto hajoaa viimeistään siinä vaiheessa. Noh, pitänee kokeilla vaan ja toivoa ettei auto hajoaisi. :rolleyes:

Tänään tuli tämä hommattua, vielä reilut pari tuntia töissä ja sitten pelaamaan, semmoista kyselisin, että onko muita keillä aivan uuni tuore XBOX kyseisen pelin kanssa käytössä.
Kuulin erään pelifirman työntekijältä, että uusimmissa XBOX koneissa oleva asema ei toimi kaikissa peleissä näitä ovat ainakin Gears Of War 2 ja Lost Odysseyn 4.levy.

Eli toimiiko tämä nyt sitten uusilla koneilla joissa uusi Liteon asema?

Tänään tuli tämä hommattua, vielä reilut pari tuntia töissä ja sitten pelaamaan, semmoista kyselisin, että onko muita keillä aivan uuni tuore XBOX kyseisen pelin kanssa käytössä.
Kuulin erään pelifirman työntekijältä, että uusimmissa XBOX koneissa oleva asema ei toimi kaikissa peleissä näitä ovat ainakin Gears Of War 2 ja Lost Odysseyn 4.levy.

Eli toimiiko tämä nyt sitten uusilla koneilla joissa uusi Liteon asema?

GoW2 ongelmasta en ole kuullutkaan, mutta tämän uuden NXE:n myötä voi pelit asentaa kovolle jolloin ei noita ongelmia enää esiinny.

GoW2 ongelmasta en ole kuullutkaan, mutta tämän uuden NXE:n myötä voi pelit asentaa kovolle jolloin ei noita ongelmia enää esiinny.

No tuo on hyvä tietää:)
Itse ollut XO kuvioista ulkona pari vuotta joten ehkä taidan perehtyä kyseiseen laitteeseen ja sen ominaisuuksiin nyt paremmin :)

Tullut nyt pelailtua noin reilun tunnin verran ja onhan tämä mukava aivot narikkaan pläjäys :)

Kyllähän tämä Coopissa on nannaa, mutta kaksinpelikaveri hyytyi ennen aikojaan. : /

Heittäkää viestillä, jos kaksinpelailu kiinnostaa. Siitähän saa myös tukun saavutuksia.
;)

EDIT: Joo ei viestejä enempää, kiitos. Löytyi jo porukkata.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä näin parin tunnin testauksen perusteella todella hauska peli kyseessä. Hahmon luominen oli yllättävän monipuolinen ja hauskaa puuhaa ja co-oppina vasta täysi kaaos alkoikin. Ei edes ehtinyt tehtäviä tekemään kun piti aiheuttaa pahennusta kaduilla :D Hemmetin buginen tämä teos kyllä on mutta eiköhän sen kanssa opi elämään. 25 euroa Play.comista ei todellakaan ole huono sijoitus. Suosittelen!

^En törmännyt bugeihin hieman yli 50h pelailun aikana, minkälaisia sitten tuli vastaan? :confused:

^En törmännyt bugeihin hieman yli 50h pelailun aikana, minkälaisia sitten tuli vastaan? :confused:

Eilen kun palomiestehtäviä tein, niin yhdessä vaiheessa eivät palot sitten sammuneet enää ollenkaan vaikka sohotti monta kanisterillista siihen. Vaikka keskeytti aktiviteetin ja aloitti uudestaan, eivät enää sammuneet. Save/reset/load auttoi tuohon ja sai sitten vihdoin nekin läpi.

Fight club-coopissa ekalla kerralla jotenkin onnistuttiin päätymään stadionin parkkipaikalle ilman muita vihuja, hetken kesti tajuta ettei tämä nyt näin pidäkään mennä kun ei kumpikaan saanut toista hengiltä vaan aina jäi pieni siivu. Uudelleen aloitus sitten korjasi tuon.

Hektisimmissä huumekuriiritehtävissä cooppina oli välillä vähän arpomista että onko kaveri autossa vai ei, kuulemma oli vaikka mun kartalla näkyi jääneen jälkeen. Poistui kuitenkin sitten autosta kun pysähdyttiin.

Tässä nyt näitä itselle vastaan tulleita jotka on jääneet mieleen.

Mutta oikein hauskaa ja hillitöntä menoa pienestä bugituksesta huolimatta.

Hrmh.. pakko nyt hieman avautua kun hieman paremmin peliin olen tutustunut. Peliä vaivaa sama vika mikä tappoi GTA:n pelaamisen omalla kohdallani. Eli tarkoitan niitä ylivirkaintoisia joka paikasta popahtelevia poliiseja joita ei pääse pakoon sitten millään. Todella ärsyttävää ja pelifiilistä tappavaa kun ideanahan kuiteskin olisi ( mun mielestäni ) nauttia pelin vapaudesta ja "toteuttaa" sisäistä piruaan ja aiheuttaa kaaosta ympäri kaupunkia EIKÄ kaasutella jatkuvasti sata lasissa miliisiä pakoon :(

Hyvä esimerkki: Pelin alussahan ei rahaa ole joten ainoa tapa päästä polliisia pakoon on paeta mutta mites pakenet kun niitä piruja popahtelee selän taakse joka viides sekunti ja kytäthän sain perääni siten että olin paikoillani autossa ja poliisi ajoi kylkeen ja johan alkoi uuaa huutamaan. kele! :mad:

Ylös Bottom