Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey -peliapuketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moshrum
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Hmmm, itse vedin sen ekalla ilman ongelmia... Ite vaan mäiskin sitä ja täytin heloja. Levelit oli mitä oli sillon kun sinne saakka pääsin. En erityisesti keränny leveleitä matkalla.

Täytyykin illemmalla koittaa tuota taktiikkaa. Tähän mennessä olen ainoastaan koittanut kikkailla eri taioilla sitä. Kaim:in ja Seth:in taikavoimat vaan nyt on aika surkeat tässä vaiheessa.. Pystynkö muuten mitenkään katsomaan että mikä sen "västäräkin" health on?

janijj: unohda loitsut Kaimilla ja Sethillä. Nämä kaksi ovat pelin selvästi kovimmat melee-hahmot, joten taikominen heillä on täysin turhaa. Hyvät sormukset käyttöön ja Perfect-iskuja, niin pitäisi västäräkin kaatua!

janijj: unohda loitsut Kaimilla ja Sethillä. Nämä kaksi ovat pelin selvästi kovimmat melee-hahmot, joten taikominen heillä on täysin turhaa. Hyvät sormukset käyttöön ja Perfect-iskuja, niin pitäisi västäräkin kaatua!

Juu lintu kaatui kun koitin tätä.. Tiukulle veti kun Jansenkin oli tässä vaiheessa jo kuollut ja Kaimilla ja Sethillä molemmilla vajaa 200 healthiä :) Nyt jäin siihen mato pomoon mikä tulee pian sen jälkeen. Se tosin ei tunnu ihan niin pahalta..

Juu lintu kaatui kun koitin tätä.. Tiukulle veti kun Jansenkin oli tässä vaiheessa jo kuollut ja Kaimilla ja Sethillä molemmilla vajaa 200 healthiä :) Nyt jäin siihen mato pomoon mikä tulee pian sen jälkeen. Se tosin ei tunnu ihan niin pahalta..

Se mato vasta tuskaisen hankala onkin... Ihan vinkkinä: etsi ihmeessä ennen sitä pomoa se suojaloitsu sieltä portaiden juurelta. Eli hieman ennen tallennuspistettä kävele sinne kallion oikealle sivulle ja poimi se taika talteen. Auttaa mielettömästi siinä pomossa :)

Mato kaatui helposti, kun juotin Kainille jonkin lyömätehoa kasvattavan pullon -> madon edessä olevat pikkuölliäset kaatuivat yhdellä lyönnillä. Ilman ölliäisiä mato ei saa kerättyä boostia hyökkäykseen.

Sitten vain muut jampat pommittamaan matoa taioilla. Suojaloitsut kannattaa kyllä heittää.

Se mato vasta tuskaisen hankala onkin... Ihan vinkkinä: etsi ihmeessä ennen sitä pomoa se suojaloitsu sieltä portaiden juurelta. Eli hieman ennen tallennuspistettä kävele sinne kallion oikealle sivulle ja poimi se taika talteen. Auttaa mielettömästi siinä pomossa :)

Jos tarkoitat sitä joka estää sen "paralyze" taian. Löysin sen ja keräsin kokemuksia taisteluista ennen pomoa niin paljon että nyt Kaim:lla ja Seht:llä on molemmilla se suojaloitsu skillinä ja saan annettua sen suojan Jansenille :) Täytyy illemmalla koittaa miten sen kans menee

Olen muutenkin aika paljon kerännyt kokemuspisteitä juoksemalla paikallani ja mennyt taisteluihin. Mulla on nyt siinä matokohdassa kaikki tyypit jo levelillä 17

Olen nyt ilmeisesti ekan levyn aika loppupuolella. Menin hautajaisten jälkeen sinne metsään ja siellä sen velhon luolaan. Nyt en pääse millään siitä ovesta läpi, Tarkoitan sitä huonetta missä on ne kolmet rappusen joita pitkin niitä kiviä vyöryy. Tiedän että pitäisi saada se keskimmäisellä rappusellä oleva tolppa pois mutta en keksi että miten? Onko jossain joku "nappi" mistä se lähtee pois vai mitä siinä pitää tehdä?

Olen nyt ilmeisesti ekan levyn aika loppupuolella. Menin hautajaisten jälkeen sinne metsään ja siellä sen velhon luolaan. Nyt en pääse millään siitä ovesta läpi, Tarkoitan sitä huonetta missä on ne kolmet rappusen joita pitkin niitä kiviä vyöryy. Tiedän että pitäisi saada se keskimmäisellä rappusellä oleva tolppa pois mutta en keksi että miten? Onko jossain joku "nappi" mistä se lähtee pois vai mitä siinä pitää tehdä?

Luonnistuu ihan vain työntämällä palkki syrjään televisioruudun suunnasta. Kesti mullakin hetken aikaa hokata, kun aktivoimispiste kyseiselle kohdalla on suhteellisen pieni. Eikä ole muuten ainoa kohta pelissä, jossa on samanlaisia ongelmia sentin tarkan pisteen etsimisen kanssa. Eipä se kyllä loistavaa peliä pilaa, mutta turhauttaa pahimmillaan useamman kymmenminuuttisen verran, kun jää jumiin kohtaan, jonka kaikki mahdolliset sopukat on käynyt lävitse, mutta vain millin verran väärästä kohdasta.

Menin hautajaisten jälkeen sinne metsään ja siellä sen velhon luolaan. Nyt olen jumissa siinä vastuksessa joka pitää Mackia vankina. Mitä sen jälkeen pitää tehdä kun se tiputtaa Mackin maahan? Mackin kimppuun ei voi hyökätä koska kun se kuolee niin tulee game over.:confused:

Menin hautajaisten jälkeen sinne metsään ja siellä sen velhon luolaan. Nyt olen jumissa siinä vastuksessa joka pitää Mackia vankina. Mitä sen jälkeen pitää tehdä kun se tiputtaa Mackin maahan? Mackin kimppuun ei voi hyökätä koska kun se kuolee niin tulee game over.:confused:

Sleep'o, my little friend.

Sit vain mätkit menemään. Joutunet luultavasti nukuttamaan vielä kertaalleen sen duden.

Tuossa tutkin saavutuksia xbox.com osoitteessa ja tämän pelin kohdalla oli saavutus, että pitää saavuttaa konferenssihalli 5b professori K:n vankityrmässä. Onkohan tämä joku japsien maalla tullut lisä peliin kun en ole törmännyt moiseen? Osaako joku sanoa tähän juuta tai jaata?

Tuossa tutkin saavutuksia xbox.com osoitteessa ja tämän pelin kohdalla oli saavutus, että pitää saavuttaa konferenssihalli 5b professori K:n vankityrmässä. Onkohan tämä joku japsien maalla tullut lisä peliin kun en ole törmännyt moiseen? Osaako joku sanoa tähän juuta tai jaata?

Liittynee japsien saamaan maksulliseen lisäsisältöön. En tiedä varmasti, mutta luulisin näin olevan.

Juu elikkäs japsi päivityksen mukana tuli 6 uutta achiviementsiä ja 100 gamerscorea. Tulisipa pian euroopan kauppapaikalle.

Osaisikos joku auttaa. Juuri vaihdoin viimeiseen levyyn eikä ole mitään hajua mihin pitäisi mennä. Grand Staffin luo ei pääse, eikä Uhrassakaan ollut mitään. Turhauttaa :D

Muistaakseni siinä pitää mennä kartalla näkyvälle valkoselle palluralle sukeltamalla sillä aluksella. Ei vasempaan alakulmaan, vaan sinne toiseen. En ole kyllä aivan 100% varma menikö näin, mutta kokeile. :o

Osaisikos joku auttaa. Juuri vaihdoin viimeiseen levyyn eikä ole mitään hajua mihin pitäisi mennä. Grand Staffin luo ei pääse, eikä Uhrassakaan ollut mitään. Turhauttaa :D

En siis ollut ainoa, jolle juoni tuntui pomppivan välillä aivan epämääräisesti ja mitään selittämättä. Luulin sen johtuvan vain pitkistä tauoistani pelin suhteen, mutta juurikin tuo kohta ja pari muutakin oli kyllä sellaisia "Pelastit juuri sen...." Ja minä olin: "..............ja?"

Mut välkkyvät ikonit kartalla pelastavat. Tuossa pitää siis mennä (muistaakseni) sinne Eastern Tribe templeen, joka on siellä oikealla alhaalla. Aluksella sukelluksiin pohjoispäässä ja sieltä pääsee sisämaahan telmimään.

edit. Pibe ehtikin.

Voi pentele soikoon... Löytyykö hyviä vinkkejä neloslevyn taisteluun, missä vastassa on tankkeja ja ne imee multa taikavoimaa, että takana oleva masiina saa Full Charge Cannonia? Levelit on about 42 ja tuo pentele tappaa usein kaikki mun ukot täysistä heloista yhellä kotilla... Vieläpä niin että olen laittanut all-shielduksen...

Vinkkejä?

Voi pentele soikoon... Löytyykö hyviä vinkkejä neloslevyn taisteluun, missä vastassa on tankkeja ja ne imee multa taikavoimaa, että takana oleva masiina saa Full Charge Cannonia? Levelit on about 42 ja tuo pentele tappaa usein kaikki mun ukot täysistä heloista yhellä kotilla... Vieläpä niin että olen laittanut all-shielduksen...

Vinkkejä?

Ei itsellä tuossa ollut mitään ongelmaa, mutat otin kylmästi ne vihun imuttajat ensin, sitten siirryin niihin kahteen muuhun.

Vinkkejä?

Fire resistance, persistence ja (crisis)defence boost. Itselläni meni tosi helposti se.

Ylös Bottom