Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras PS2-peli minkä omistat?

Pelini Ps2:lla mitä omistan tai oon lainannu kavereilta:

DoA2
Tekken Tag Tournament
Devil May Cry
Capcom vs. SNK2
Silent Hill 2
GTA3
GT3
Zone of Enders
Street Fighter EX3

ja paras mitä oon pelannu on ehdottomasti vieläkin TTT ja Devil May Cry

Pettymyksiä: GTA3, ZoE, SFEX3, Cvs.S2
 
GT3, PES, THPS3 ja J&D.
Mul on ollu GTA3(todella hyvä), mut mä oon myyny sen. DMC oli vähän liian lyhyt...
 
Vain kaksi on saanut varauksettoman hyväksyntäni ja pirusti peliaikaa:

GT3 ja Klonoa2.

Jak&Daxter on tosin vielä hyllyssä lähes testaamattomana.
 
Ehdottomasti SSX-sarja (eka ja tricky), ollut jatkuvassa peluussa jo vuoden. Tälläkin hetkellä vaimo ja poika pelaavat kaksinpelinä varmaan jo sadatta kertaa, eikä kellään meistä vielä merkkiäkään kyllästymisestä.
 
rez...tohon peliin ei kyllästy koskaan ja siinä riittää haastetta vaikka kuinka paljon ku rupeaa vähän keräilemään pisteitä...monet luulee et rez on yksinkertainen ku siinä ei kauheesti näppäimiä käytetä mut totuus on et tossa pelissä keksii koko ajan juttuja jotka tekee siitä vaikeemman ja haastavamman...
 
Enpä niitä omista vielä kuin kaksi, jotka ovat THPS3 ja GTA3.
On se GTA parempi vaikka skeittauksen ystävä (siis harrastaja) olenkin. Tulisi jo rahaa niin saisi vihdoin MGS2:n.
 
Gta 3 (jaksaa pelata aina vaan uudestaan ja uudestaan)
Ssx tricky (loistava, vaikken pahemmin snoukkapelejä pelaile)
:cool:
 
Neljästä PS2- pelistäni voin sanoa kolme parhaiksi peleikseni :D
1. Metal Gear Solid 2
2. Grand Theft Auto 3
3. Tony Hawk's Pro Skater 3

Ostan kohta tuon Dynasty Warriors 3:n ja saa nähdä muuttuuko TOP 3- lista...
 
Tällähetkellä varmaankin MGS2.

Gran Turismo 3 a-spec on kuitenkin kova kakkonen, ja sitä on tullut pelattua eniten ja varmaan pelaan aina GT4 tuloon asti.

Tekken TAG on toinen pitkäaikaissuosikki joka on kestänyt hyvin ajan hammasta. Teknisesti peli päihittää monet uudemmat julkaisut.
 
Odotin, että kun saan MGS2sen se nousee parhaaksi peliksi omalla listallani, mutta vaikka se on loistava peli, niin GTA3 on silti parempi.
 
Ylös Bottom