Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikki listalla olevat lisätty :)

Lisätkää mun friend code: 4468-2496-9053
Pelailen sitte nimellä: Supa
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

0688-079-5460
Dremo

lisäilen porukkaa pikkuhiljaa..
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

1891-3246-7981, nimimerkki Wale. Lähettäkää viestiä jos lisäätte, lähetän viestii niille jotka lisään.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Koodia: 0216-2354-4419 / ORIN

Laittakaahan requestia tulemaan!

PS.

Mun listalla on nyt tosi monta tyyppiä, joiden kohdalla lukee "Awaiting registration", eli voisitte kyseenomaiset varmentaa requestin pikkuhiljaa :) Noi on nyt kuukausikaupalla ollu odotustilassa. Tosin en nyt muista ketkä ovat minut lisänneet; voipi olla, että olen itse vain poiminut nimet, enkä ole lisäyksestä ilmoittanut. Eli ZOUKK, AXE, VERPE, NAMIS, MUGGS, TT ja JAPI odottelevat listallani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Koodia: 0216-2354-4419 / ORIN

Laittakaahan requestia tulemaan!

PS.

Mun listalla on nyt tosi monta tyyppiä, joiden kohdalla lukee "Awaiting registration", eli voisitte kyseenomaiset varmentaa requestin pikkuhiljaa :) Noi on nyt kuukausikaupalla ollu odotustilassa. Tosin en nyt muista ketkä ovat minut lisänneet; voipi olla, että olen itse vain poiminut nimet, enkä ole lisäyksestä ilmoittanut. Eli ZOUKK, AXE, VERPE, NAMIS, MUGGS, TT ja JAPI odottelevat listallani.

Jahas, eli minä pelaan "Japi" nimellä, ja sä oot mun listoilla vaan "Awaiting registeration". Mitähän hemmettiä tässä nyt tapahtuu :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikki 44 koodia oon lisäänny ja pyytäisin niitä loppuja jotka eivät ole minua lisäneet lisämään minut listoilleen.
Tässä on nyt lista niistä jotka näyttävät minulla Awaiting registeration.
Päivitetty
TET, Felis, Orin, Supa, LGO, Monni, Vehu, Jona, Volle, Irse, AXE, ZNAKE, Pyra, Vaari, Bon3r, Teme1986, Niksi, jermu94 ja Jamppe1986.


Minun koodini on siis 0559-8237-7606
ja onlinessa olen 21.00 kaikina muina päivinä viikossa paitsi torstaina. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikki 44 koodia oon lisäänny ja pyytäisin niitä loppuja jotka eivät ole minua lisäneet lisämään minut listoilleen.
Tässä on lista niistä jotka näyttävät minulla Awaiting registeration
TET, Felis, Orin, Wale, Dremo, Supa, Japi, LGO, Monni, Vehu, Jona, Volle, Irse, AXE, ZNAKE, Pyra, Jose, Tomi, Vaari, Bon3r, Teme1986, Niksi, jermu94 ja Jamppe1986.

Minun koodini on siis 0559-8237-7606
ja onlinessa olen 21.00 kaikina muina päivinä viikossa paitsi torstaina. :D

Siis säkin taisit olla mun listoilla awaiting registration.

En tiedä sit miten nintendo on tän järjestelmän tehny vai olenko tyhmä ja en osaa käyttää tuota järjestelmää. Tosi outoa vaan että jos kaverit lisää toisensa ristiin niin järjestelmä alkaa bugittamaan jotenkin että rekisteröinnit sotii toisiaan vastaan tai jotain? Pitäisikö mun saada joku vahvistusilmoitus jostain. Tosi huonosti ainakin brawlissa käyttöliittymässä on ohjeistus tähän asiaan. Ehkä meni hiukan offtopiciksi, sorry :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikki lisätty, mutta vain JarZkii, dremo ja JaBBe Q on hyväksyneet
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Jep jep, liityinpä minäkin kun tämän ketjun näin. :) Lisään teidät kaikki, mun fc on 2492-5880-6832, ja nicki on Rake.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikki 44 koodia oon lisäänny ja pyytäisin niitä loppuja jotka eivät ole minua lisäneet lisämään minut listoilleen.
Tässä on nyt lista niistä jotka näyttävät minulla Awaiting registeration.
Päivitetty
TET, Felis, Orin, Supa, LGO, Monni, Vehu, Jona, Volle, Irse, AXE, ZNAKE, Pyra, Vaari, Bon3r, Teme1986, Niksi, jermu94 ja Jamppe1986.


Minun koodini on siis 0559-8237-7606
ja onlinessa olen 21.00 kaikina muina päivinä viikossa paitsi torstaina. :D

ok... sä näyt mulle myös awaiting registeration...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisäilin listalleni porukkaa (Timo_T, Wario 9520, JarZkii, Zidane Tribal, Waleri) eilen. On ollut sen verran kiireitä, etten ole aiemmin ehtinyt. En myöskään ole jaksanut käydä koko etusivun listaa läpi vaan olen lisännyt niitä, joilta olen privaviestin saanut. Eli mikäli haluatte minut listalle, laittakaa koodi mieluummin privan kautta niin lisään, kun kerkeän.

Awaiting registration:

Niksi
teme1986
Vaari
tomi98
Pyramidhead / Pyra
Muggshotter / MST
Axe
Volle
Timo_T / TT
Wario 9520 / Heebo
Waleri / Wale
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Hei kaikille!
Friend code 5370-2708-1541/ Fenn
Lisäilkää ihmeessä...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Olen pistänyt aikalailla kaikkien koodit omaan listaan. Nyt vaan lista on suurimmalta osalta awaiting registration kavereita :) En tiedä sitten onko foorumin käyttäjät slackereita pelaamisen vai friend koodien suhteen.

Ilmeisesti myös vastapuolen pitää lisätä koodin lisänneen kaverin koodi että kaverifunktio toimisi... Että nyt vaan lisäilette minua listoille niin pitäis alkaa toimimaan ainakin täältä päästä.

Friend Code on allekirjoituksessa.

Awaiting registration on seuraavilla pelaajilla:

  • Zouka
  • Flame
  • Teme
  • Verpele
  • Namis
  • Jermu
  • Tomi
  • Jampe
  • Niksi
  • Vaari
  • Sydney
  • Weero
  • Kuffe
  • Tots1
  • Jamir
  • Tervi
  • Supa
  • Timo
  • Jaska
  • Coppi
  • Wince
  • Vode
  • Pyra
  • Harri
  • Orin
  • MST
  • Zatma
  • Dande
  • Irse
  • Vade
  • TT
  • Volle
  • Jona
  • SKI
  • LGO
  • Felis
  • TET
  • Bon3R
  • JOSE
  • Fenn
  • Rake
Osa nimistä voi olla vähän eri kuin mitä on alkuperäiset koska moni ei oo ilmottanu brawl nickkiä. Toivottavasti tunnistatte itsenne :)

Anteeksi pitkä lista, tämä vain siksi että haluisin todellakin päästä pelaamaan jengin kanssa ja se vaatisi hieman aktiivisuutta myös toisesta päästä :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

2363-8007-6629

Yö seuraa, 11-03 olisi mukava löytää. :cool:

edit: Iz tosiaan nimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pelaakos tätä peliä oikeasti kukaan?
Laittakaahan privaa vielä, jos aktiivisia pelaajia löytyy.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Mun koodi on 3781-1552-8783/ Jage. Kaikki on lisätty...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom