Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-aneli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

käykäähän tarkistamassa easportsworldista, että PSN acco ja EA acco on linkattu oikein.
Kannattaa linkittää uudestaan jokatapauksessa, ratkaisee tod.näk. ongelman.

Nimim. Täällä toimi tuo kikka

käykäähän tarkistamassa easportsworldista, että PSN acco ja EA acco on linkattu oikein.
Kannattaa linkittää uudestaan jokatapauksessa, ratkaisee tod.näk. ongelman.

Nimim. Täällä toimi tuo kikka

Itsellä ainakin on, aika outo ongelma tosin jos tuosta riippuu :)

EA:n servut ja nettiominaisuudethan on kuuluisia outoudestaan.
Mullakin toimi ennen uudelleen linkittämistä normi nettipeli vallan mainiosti, mutta liigat tai vastaavat ei.
Vaihdoin EA/PSN linkitykseen mun toisen PSN-accon ja tallensin sen, sillä peliaulaan ja pois. Sitten takasi EA:n sivuille ja linkitys oikeaan accoon.
Toimii ku unelma:)

EA:n servut ja nettiominaisuudethan on kuuluisia outoudestaan.
Mullakin toimi ennen uudelleen linkittämistä normi nettipeli vallan mainiosti, mutta liigat tai vastaavat ei.
Vaihdoin EA/PSN linkitykseen mun toisen PSN-accon ja tallensin sen, sillä peliaulaan ja pois. Sitten takasi EA:n sivuille ja linkitys oikeaan accoon.
Toimii ku unelma:)

Kokeiles Nulkki tuota, jos toimii niin päästään taas liikenteeseen, kun pääset pelaa Womistajaa ja mua vastaa.

Koeilenpas tuota

kunhan ehdin....

Viimeksi muokannut moderaattori:

Milloinkas Pleieri otetaan matsi, kun tuntuu että tämä liiga on jäänyt junnaamaan paikoilleen.

PS. Mistäs minulle on jo toinen häviö tullut? Vai onko tuo ennustus seuraavasta pelistä? :rolleyes:

Jumissa joo tuntuu olevan. Nulkkia vastaa mulla olsi seuraava peli, mutta ei onnistunu. Olis hyvä jos t-aneli kertois mitä tehdään jos Nulkki ei saa hommaa toimimaan.

Jos ei peli onnistu niin Pleierille vaan voitto

Harmittavaa jos ei tuo accojen linkittäminenkään auta, se meinais sit sitä, että jo kaks olis ulkona ellei Nulkki pysty pelaamaan. Tai mistä sitä tietää jos muillakaan toimii, saas nähdä.

Vapautetaanpa tämä liiga. Unohdetaan otteluohjelma ja pelataan matsit alta pois kun mahdollista. Ollut paljon ongelmia niin tuntuu turhalta pitää tarkkaa otteluohjelmaa.

Takkiin tuli, että ropisi.
En oikeastaan edes viitsinyt enään pelata ekan quartterin jälkeen. Itseasiassa T-aneli hyökkää tällä hetrkellä ku kirjotan tätä :p
Ekat neljä possessionia mulla:
fumble, fumble, int ja int.
Näistä pisteet T-anelille ja peli 24-0

Fumblet oli taas Westbrookin hyvän pelin päätteeksi, intterit oli niitä ihquja tipped to interc...
Sit ku mä koitin aiheuttaa fumblen painamalla X, niin vittu joka kerta tuloksena facemask 15yd:rolleyes:

Alan olee hyvin lähellä koko liigasta irtisanoutumista, viimeset kaks peliä menny iha vituiks noiden fumblejen takia.

Oho, tuli just 2min warning pelissä...

Takkiin tuli, että ropisi.
En oikeastaan edes viitsinyt enään pelata ekan quartterin jälkeen. Itseasiassa T-aneli hyökkää tällä hetrkellä ku kirjotan tätä :p
Ekat neljä possessionia mulla:
fumble, fumble, int ja int.
Näistä pisteet T-anelille ja peli 24-0

Fumblet oli taas Westbrookin hyvän pelin päätteeksi, intterit oli niitä ihquja tipped to interc...
Sit ku mä koitin aiheuttaa fumblen painamalla X, niin vittu joka kerta tuloksena facemask 15yd:rolleyes:

Alan olee hyvin lähellä koko liigasta irtisanoutumista, viimeset kaks peliä menny iha vituiks noiden fumblejen takia.

Oho, tuli just 2min warning pelissä...

Joo ei kyllä ollu sun huonoutta 1 qtr.

Pelataan nyt kuiten loppuun tämä liiga. Seuraavaksi houkuttais fantasy draftilla tehdä liiga, se vaan vaatisi että kaikki on paikalla draftin aikaan.

Joo ei kyllä ollu sun huonoutta 1 qtr.

Pelataan nyt kuiten loppuun tämä liiga. Seuraavaksi houkuttais fantasy draftilla tehdä liiga, se vaan vaatisi että kaikki on paikalla draftin aikaan.

Joo samaa mieltä. Muutenkaan en tajua sitä, että lopetetaan kesken jo noin alussa jos tulee muutama vastoinkäyminen.

Alko vaa vituttaa ku jo toisessa pelissä putkeen iha käsittämättömiä fumbleja, Westbrook on kuitenkin tämänhetkisistä bäkeistä ehkäpä varmin pallonkantaja.

Krapuloissa nuo tunteet on aina vähän enemmän pinnassa, niin ei kyllä kiinnostanu yhtään pelata loppumatsia ku vitutti se eka qrt nii perhanasti:D

Nonniiin, mun plege on postissa odottamassa hakemista, eli tällä viikolla pääsen jatkamaan.

Muuten on taas illat aika täyteen buukattu, mutta keskiviikkona heti Suomen pelin (junttikuulaa telkkarista) jälkeen voisin ainakin pelata. Viikonloppukin näyttää tällä hetkellä aika vapaalta.
Pistäkää viestiä täällä, tai psn etenkin jos olen online.

Ylös Bottom