Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Rixa

Active Member
Alkaako tuo 18.10. olla varma? Huomenna tarvis töistä kysellä vapaita...

Voitais muuten ottaa Mansen poppoolla joku välimiitinki tms kahvittelu jossakin keskustan kahvilassa ennen mäzikpäivää :eek: Lue turinoida turhuuksia ja haukkua kaikki :D.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Voitais muuten ottaa Mansen poppoolla joku välimiitinki tms kahvittelu jossakin keskustan kahvilassa ennen mäzikpäivää :eek: Lue turinoida turhuuksia ja haukkua kaikki :D.

Okei. Sovitaan päivä.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Tilasin nyt illalla töistä 18.10 ja 19.10 vapaaksi, joten toivoa sopii, että tapahtuma on silloin. :p :)

Tampereelta menijät; koska nähdäis? Itse ehdotan lauantai 27.9. joskus iltapäivällä. Silloin olis itsellä vapaata (yön oon ollut töissä, joten ei ihan hirveän aikaisin aamusta mielellään treffejä).
Paikka?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Tilasin nyt illalla töistä 18.10 ja 19.10 vapaaksi, joten toivoa sopii, että tapahtuma on silloin. :p :)

Tampereelta menijät; koska nähdäis? Itse ehdotan lauantai 27.9. joskus iltapäivällä. Silloin olis itsellä vapaata (yön oon ollut töissä, joten ei ihan hirveän aikaisin aamusta mielellään treffejä).
Paikka?

Öhm, olen kyseisenä viikonloppuna Riikassa työmatkalla. Ennen kyseistä 18.10 päivää viikonloput on aika nihkeitä miitille. Pe 3.10 ilta käy kyllä, samaten oikeestaan kaikki viikkoillat.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Öhm, olen kyseisenä viikonloppuna Riikassa työmatkalla. Ennen kyseistä 18.10 päivää viikonloput on aika nihkeitä miitille. Pe 3.10 ilta käy kyllä, samaten oikeestaan kaikki viikkoillat.

No kyllä meikäläisellekin arki-illat käy. En vaan ole vielä seuraavaa listaa saanut, niin en näe miten nuo vuorot osuvat. Mites Japi ja Jryi?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Mennäänkö Tampereen jengi autolla vai häh?
Juna tai auto käy kummatkin. Mikäli mennään autolla, niin meikä voi olla kuski, jos lupaatte, että jatkoilla ei venytä seuraavan päivän puolelle saakka. Itsellä yö töissä pe-la takana, joten kovin myöhään ei viitsisi hillua (ainakaan selvin päin jos muut ördää).
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Mennäänkö Tampereen jengi autolla vai häh?
Juna tai auto käy kummatkin. Mikäli mennään autolla, niin meikä voi olla kuski, jos lupaatte, että jatkoilla ei venytä seuraavan päivän puolelle saakka. Itsellä yö töissä pe-la takana, joten kovin myöhään ei viitsisi hillua (ainakaan selvin päin jos muut ördää).
Rixa uhosi voivansa toimia kanssa kuskina. Minä en toimi, koska olen todella rasittava rattijuoppona, ja toisaalta seuraavana päivänä voi olla menoa, joten tuo aamuyölle riekkuminen ei siinä mielessä ole itsellenikään optio. Mutta ihan mielelläni olen kyydissä, oli kuski kuka tahansa.

Ja Tampereen paikallispalaveri ennen tuota voisi olla hyvä idea. Siellä voi tehdä vielä viimeisen varmistuksen, että porukan kanssa kestää samassa autossa edestakaisen Helsingin-matkan.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Sovitaan tuosta kyydityksestä palaverissa? Mulle sopii myös mainiosti että PZiuz on kuskina.
Ehdotan miittiä torstaina 18.09.2008 klo 17.00 (sanokaa toinen aika jos ei kelpaa) Panimorafla Plevnassa.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Ehdotan miittiä torstaina 18.09.2008 klo 17.00 (sanokaa toinen aika jos ei kelpaa) Panimorafla Plevnassa.
Mä olen team buildingia harrastamassa Hämeenlinnassa keskiviikkona ja torstaina, mutta kuljetus Tamperetta kohti lähtee joskus puoli neljän maissa. Riippuu vähän siitä, jättääkö bussi Hervantaan vai pääsenko ihan keskustaan asti, että miten ehdin paikalle. Mutta japipoju saa puhua mun puolesta sikäli kuin itse en ole edustamassa itseäni. Jos nappailetta olutta vielä kuuden kieppeissä, niin ehdin varmasti näyttäytymään.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Sovitaan tuosta kyydityksestä palaverissa? Mulle sopii myös mainiosti että PZiuz on kuskina.
Ehdotan miittiä torstaina 18.09.2008 klo 17.00 (sanokaa toinen aika jos ei kelpaa) Panimorafla Plevnassa.

Mulla on ohjelmoinnin opettelua just 17.00 alkaen... Onnistuisko vähän myöhemmin?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Nooh, jos kasiin tai puoli ysiin myöhästäisi? Onnistuuko porukalle?

Torstai 18.09.2008
Klo 20.30 sopii.
Miitti Plevnassa siis, toivottavasti Jryi & Japipoju ilmestyvät myös.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-21

Yllättävä havainto: Internet ylettää myös Hämeenlinnaan.

Juu, ei tuo puoli ysi varmastikaan ole mahdoton, joten tulen paikalle. Mut tunnistaa harmaita farkuista ja ruskeasta Queen's Boulevard -t-paidasta, jonka päällä on vihreä vetokejtullinen neule. (Tiedän siitä, kun noi on mulla täällä völjyssä olevat vaihtovaatteet.)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-21

Yllättävä havainto: Internet ylettää myös Hämeenlinnaan.

Juu, ei tuo puoli ysi varmastikaan ole mahdoton, joten tulen paikalle. Mut tunnistaa harmaita farkuista ja ruskeasta Queen's Boulevard -t-paidasta, jonka päällä on vihreä vetokejtullinen neule. (Tiedän siitä, kun noi on mulla täällä völjyssä olevat vaihtovaatteet.)

Meikäläisen päästä löytyy seuraavia ominaisuuksia: Silmälasit, kalju, parta.
Vaatteista ei mitään tietoa vielä, yritän keksiä jotakin, kun nuo portsarit tuppaavat olemaan nudistirasisteja...
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-21

Meikäläisen päästä löytyy seuraavia ominaisuuksia: Silmälasit, kalju, parta.
Vaatteista ei mitään tietoa vielä, yritän keksiä jotakin, kun nuo portsarit tuppaavat olemaan nudistirasisteja...

Oranssi Tapparan takki :p. Vaaleat hiukset (Tapparan pipo jos päässä) ja rillit. Eiköhän noilla pitäisi tunnistaa. Toi takki erottuu ainakin noin kilometrin päähän.

Edit: 5 vuotta vanha kuva kyseisestä takista.
Pitäähän sitä väriä tunnustaa ;).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Irrotin tämän Tampereen suunnalta matkaavien säätämisen omaksi ketjukseen, niin ei häiritä sellaisia, joita ei kiinnosta tietää kenen autolla tullaan ja mistä kukakin poimitaan kyytiin.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Irrotin tämän Tampereen suunnalta matkaavien säätämisen omaksi ketjukseen, niin ei häiritä sellaisia, joita ei kiinnosta tietää kenen autolla tullaan ja mistä kukakin poimitaan kyytiin.

Hyvä juttu!
Teit mitä Plevnassa uhositkin! :)
 
Ylös Bottom