Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tilaukseen lähti neljä käytettyä peliä, kirjottelen taas et millaisia käytetyt pelit ovat sisaryhtiöllä (game.co.uk). Jos nyt ketään kiinnostaa. Ja toimitusaikakin kiinnostaa jatkoa ajatellen..

Itse olen tuolta paljonkin tilaillut käytettyjä, hiton hyvässä kunnossa ovat olleet kaikki.
Viimeksi tänään tuli 3 peliä jotka tilasin viime keskiviikkona. Eli aika nopeasti sieltä tulee tavaraa.
Kaikki kolme peliä olivat wanhan xboxin pelejä ja kaksi olivat kuin uusia ja yhdessä oli jonkin verran
käytön jälkeä. Aikaisemmin ollut ihan vastaavaa laatua, pientä käytön jälkeä mutta osa on melkein kuin uusia.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Perkele olen kerennyt missaamaan nuo zavvin ja hutin, sekä Gigantin Alan wake Limited edition tarjoukset, vieläkö tuota jostain saa? :( Ei tarvi edes keritä julkaisuksi, kun vain jostain edullisesti löytyisi
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse olen tuolta paljonkin tilaillut käytettyjä, hiton hyvässä kunnossa ovat olleet kaikki.
Viimeksi tänään tuli 3 peliä jotka tilasin viime keskiviikkona. Eli aika nopeasti sieltä tulee tavaraa.

Jees, kiitti tiedosta, vähän hillitsee näitä epäluuloja. :) Kesti kyllä kolme työpäivää pakata(!), eli menee ens viikkoon tottakai. Eipä nyt mikään kummoisen nopea postitus jos kerta yli viikon kestää. Kun nopeemminkin saa.

Perkele olen kerennyt missaamaan nuo zavvin ja hutin, sekä Gigantin Alan wake Limited edition tarjoukset, vieläkö tuota jostain saa? :( Ei tarvi edes keritä julkaisuksi, kun vain jostain edullisesti löytyisi

Jaa-a, selasin omat suosikkikauppani (suosikeista=tietämäni kaupat), discshopissa loppu ja muuallakin (eli tosi monesta paikasta). CDONissa suht suolaiseen 70e hintaan... ;)

Ei ihan sen arvoinen paketti... ;)

E:

Seuraavaksi halvin taitaa olla Markantalo. Ja mulle taitaa olla tulossa näitä kaksi

Hoho, ehkä kandeis tuolta tilata ennemmin... :p

E: MJOO, kolme arkipäivää meni GAME.co.uklla että saivat edes postiin paketin, thehutilla tasan KOLME TUNTIA!!! Kyllä homma vaan toimii hutilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Perkele olen kerennyt missaamaan nuo zavvin ja hutin, sekä Gigantin Alan wake Limited edition tarjoukset, vieläkö tuota jostain saa? :( Ei tarvi edes keritä julkaisuksi, kun vain jostain edullisesti löytyisi

Liikkeestä suoraan LE hintaan 39,90, Alan Wake siis.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Limited Edition maksaa Gigantissa 49,90€. Nettikaupassa siis.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Limited Edition maksaa Gigantissa 49,90€. Nettikaupassa siis.

en tiiä mihin tästä pitäs valittaa mutta taas kerran gigantti kusi ja AW LE ei tullu tänään. alkaa usko loppumaan ennakkotilauksiin.

sellaista v käyrän kasvua tarjoilee tuo gigantti. Viimeksi FM3 ja nyt AW STN! :mad::mad::mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Limited Edition maksaa Gigantissa 49,90€. Nettikaupassa siis.
Paikallisen kivijalka-Gigantin hyllyssä oli ainakin Limited Edition 39,90€, joten ilmeisesti kaverilla oli jotain sisäpiirin tietoa. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Joo nyt riitti Zavvista tilailut, ikinä ei tiedä mitä sieltä tulee. Aika 50-50 saako sellaisen tuotteen ja siinä kunnossa kuin pitikin. Kaveri tilasi joku aika sitten Zavvista Bioshock 2:n 360:lle, mutta saikin sen PS3:lle. Itselle on tullut 2 peliä rikkinäisellä kotelolla, molemmat vähän halki ja pala pois. Toinen niistä oli vielä käytetty ja kotelossa oli irrotetun tarran jälki. Tänään saapui postissa 3 peliä lisää, uusia piti olla mutta yksikään ei ole muoveissa ja yhden sisältä puuttuu 48h live gold trial ja joku gamer picturen latauskoodi jotka kahdesta muusta kotelosta löytyy. Muuten kyllä ihan uusia pelejä ja levyt kunnossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Paska tsägä vaan käynyt, itse olen tilannut lukemattomia kertoja Zavvista ja Hutista eikä itselleni ole kertaakaan noin käynyt vaan AINA on ollut pelit muoveissa.:confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Paikallisen kivijalka-Gigantin hyllyssä oli ainakin Limited Edition 39,90€, joten ilmeisesti kaverilla oli jotain sisäpiirin tietoa. :)

Kävin itsekin Megastoressa hakemassa tuon samaan hintaan. Aika jännää, että nettikauppa myy 10€ kalliimmalla. Mutta ei itseäni haittaa, lähinnä vaan nauratti tuokin LE, ennen pelien perusversiot olivat yhtä laajoja :).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Olen lukenut täältä jonkin verran haukkuja Zavvista, ja itsellä ollut tosi hyvä säkä kaupan kanssa. Pelit on tullut 3-5 arkipäivässä, eikä moitteen sijaa muutenkaan. Pelit ovat uusia sekä ehjiä. Naurattikin tuossa, että tilasin yhtä aikaa Alan Waken gigantista kuin Zavvista Forzan, ja Forza tuli päivää enemmin :D Näinki voi käydä. Toivottavasti Zavvi jatkaa hyvää linjaansa itselle, ja toivon sitä myös muille.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Olen lukenut täältä jonkin verran haukkuja Zavvista
Ei mullakaan mitään ongelmia Zavvin / Hutin kanssa ole koskaan ollut - ehkä lukuunottamatta kerran tai pari yli 2 viikkoon venynyttä toimitusta (mutta minkäs ne postille voi, punnalla kun ei saa DHL Expressiä).

Ihmiset ei täällä vain tajua sitä jos myy n00.000 kpl pelejä / leffoja kuussa, niin silloin mukaan sattuu ihan varmasti A) mokia, B) postin hidasteluita tai katoamisia, C) ihan suoraan varastelua toimitusketjussa, jne. Kaikki junnut vain ajattelee että homma toimii niin kuin itse postiin kävelisi ja laittaisi paketin menemään 50 kilometrin päähän... :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hutista tilatessa ei ole koskaan ollut ongelmia minkään suhteen, eikä Amazonista, Blahhista tai ebaysta random myyjiltä, mutta Zavvista tilatessa karkeasti arvioituna 50% kerroista ollut jotain vikaa. Parin kerran jälkeen olin vielä ymmärtäväinen mutta nyt se riitti näiden kokemusten jälkeen. Hyvä jos muilla toimii kuten pitää.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hutista tilatessa ei ole koskaan ollut ongelmia minkään suhteen, [ - - ] mutta Zavvista tilatessa karkeasti arvioituna 50% kerroista ollut jotain vikaa.

Kumpikin noista on kuitenkin samaa firmaa ja käyttävät samaa postitusjärjestelmää. Varmaan kannattaa laajentaa otantaa ennen kuin tekee lopullisia päätöksiä - ainakin Zavvin maanantaitarjouksissa on aika usein helmiä, joita ei välttämättä kannata missata.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Zavvista ja Hutista on ainakin minulle tulleet kaikki pelit joita olen tilannut (olen tilannut paljon!) ja
uusia ovat olleet.

En voi valittaa, kun ei kerran koskaan mikään pieleen ole mennyt.

Gamesta tilasin koemielessä muutamia käytettyjä pelejä ja täytyy sanoa että halpoja olivat ja aivan uudenveroisia!

Hut, Zavvi ja Game toimii ainakin moitteettomasti tännepäin. Uskon myös että jos jotain sattuu, niin lähettävät korvaavan pelin nopeastikin. Muistaakseni kerran en peliä saanut ja laittoivat heti uuden tulemaan....
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kumpikin noista on kuitenkin samaa firmaa ja käyttävät samaa postitusjärjestelmää. Varmaan kannattaa laajentaa otantaa ennen kuin tekee lopullisia päätöksiä - ainakin Zavvin maanantaitarjouksissa on aika usein helmiä, joita ei välttämättä kannata missata.

Zavvin tarjousten takia sieltä olen tilannutkin. Selasin pöydällä olevaa kuittikasaa ja niistä laskettuna 8 eri kertaa olen tilannut Zavvista, joskus yhden pelin ja joskus useamman kerralla. Näistä 8 kerrasta 4 kertaa on mukana ollut enemmän tai vähemmän sekundaa. Yhteensä näillä 8 tilauskerralla on tullut 16 peliä, joista 10 kpl on ollut moitteettomia ja 6 kpl näitä sekundoja. Tähän voisin laskea vielä lisäksi sen kaverini tilaaman Bioshockin joka tuli väärälle laitteelle.
Tiedän kyllä että Hut ja Zavvi on samaa ketjua, sen takia tätä ihmettelenkin, tosin Hutin otantani kattaa vain 4 tilausta, kai sieltäkin pian tulee romua :D Uskon senkin ettei kaikilla ole ollut mitään ongelmia, mutta henk. koht. kokemukset painaa vaakakupissa enemmän ja sen vuoksi Zavvi saa jäädä. Ainakin kunnes unohdan kaiken ja näen siellä taas hyvän tarjouksen...
 
Ylös Bottom